آلفا رومئو جیولیا بالاترین امتیاز ایمنی را کسب کرد

آلفا رومئو جیولیا بالاترین امتیاز ایمنی را از موسسه بیمه ایمنی جاده ای در ایالات متحده کسب کرده است.

یک خودرو برای کسب امتیاز Top Safety Pick+ باید امتیاز خوب را در هر پنج تست تصادف این موسسه کسب کند که شامل برخورد از جلو، برخورد شدید از جلو، برخورد از کنار، مقاموت سقف و محافظت سر است. خودرو هم چنین باید امتیاز پیشرفته یا برتر را برای سیستم پیش گیری از تصادف جلو و امتیاز خوب یا قابل قبول را برای چراغ های جلوی خود کسب کند.

موسسه بیمه ایمنی جاده ای در ایالات متحده اعلام کرده که مدل های جیولیا ساخته شده پس از ماه می 2017 امتیاز ایمنی Top Safety Pick+ این موسسه را به خود اختصاص داده اند. آلفا رومئو تاکید کرد که ساختار قسمت جلوی جیولیا، لولا و رکاب درهای آن در تست های تصادف متوسط و شدید از جلو، ایمنی سرنشینان را بهبود بخشیده است. آلفا رومئو هم چنین محافظ سر این خودرو را تغییر داده، سیستم پیش گیری از تصادف جلوی آن را اصلاح کرده و جهت چراغ های جلو را تنظیم کرده تا بتواند امتیاز ایمنی مناسب را کسب کند.

مدیر آلفا رومئو، Reid Bigland گفت: “جیولیا نشان دهنده بالاترین سطح مهندسی و تکنولوژی آلفا رومئو است بنابراین تلاش ها برای عملکرد و ویژگی های ایمنی این خودرو هدر نرفته است. ما مفتخریم که این امتیاز را از IIHS کسب کرده ایم که نشان دهنده تعهد ما به ساخت خودروهای ممتاز است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا