بررسی بلند مدت تسلا مدل سه ، توسط مجله ی خودرویی motorweek

تسلا مدل سه ، محصولی معروف و خوش قیمت از کمپانی تسلاست ، شرکتی که همواره خلاف جهت سایر خودروسازان بین المللی حرکت می کند. تسلا بیشتر از آن که شبیه یک برند خودرویی باشد که تنها به فکر فروش خودروهای مختلف خود است ، بیشتر شبیه یک شرکت فعال در حوزه ی تکنولوژی عمل می کند که از عملکرد این خودروساز در توسعه ی محصولاتی همچون مدل ایکس و مدل اس سدان مشخص است.

 

تسلا مدل سه ، تکنولوژی تسلا با قیمتی مناسب

 

تسلا مدل سه اولین خودروی تسلاست که با قیمتی شبیه به سایر خودروهای معمول بازار و در مقیاس وسیع به بازار ارایه می شود. از دید خودرونویسان وب سایت motorweek ، می توان این خودرو را خودروی آینده نامید. کاری که این شرکت در تسلا مدل سه انجام داده است شبیه به عملکرد بی ام و در سری سه می باشد ، یعنی تهیه ی یک استاندارد و الگو برای پیروی دیگر شرکت های خودروسازی.

 

تسلا مدل سه در حقیقت نسخه ای کوچکتر از تسلا مدل اس است که شتاب کمتری نیز دارد. جلو پنجره ی این خودرو شباهت دقیقی به برادر بزرگترش دارد اما در انتهای سقف ظاهری هاچ بک گونه داریم که نشان می دهد این خودرو یک سدان سایز متوسط نیست و یک سدان جمع و جور به حساب می آید. این خودرو پنل های معمول خودرو های لوکس بازار را به همراه دارد که نشان می دهد رقیبی برای هیوندای الانترا نمی تواند باشد ، اما طبق شنیده ها تسلا قصد دارد ویژگی های لوکس بیشتری را بر روی این خودرو اعمال کند.

 

 

1 دیدگاه

  1. اینها خودرو می سازنند و ایرانخودرو و سایپا هم خیر سرشون پراید و سمند
    و دنا و…..تعدادی ماشین بیکیفیت و ناایمن با قیمت گران!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا