بررسی ویدیویی میتسوبیشی اکلیپس ، تازه وارد ژاپنی

بسیاری از خودروها هستند که مدت کوتاهی پس از عرضه به بازار ، در مدت زمان کوتاهی مراحل رشد و بلوغ را طی می کنند و سریع پا به مرحله ی افول می گذارند. در تاریخ شرکت میتسوبیشی نمونه هایی از این دست دیده می شوند ،  اما اکنون میتسوبیشی با بهره گیری از درسهایی که آموخته ، اقدام به عرضه ی میتسوبیشی اکلیپس کرده تا بتواند جایگاهی در بین کراس اوور های کوچک برای خود دست و پا کند.

امکانات ، مزایا و معایب

فناوری استفاده شده در میتسوبیشی اکلیپس بسیار بالاست و شاهد یک صفحه نمایش هفت اینچی ، دوربین 360 درجه ، کروز کنترل انطباقی و کنترلر لمسی ما بین صندلی ها در اکلیپس خواهیم بود. اما متاسفانه این خودرو فاقد سیستم ناوبری است. حجم صندوق عقب 340 لیتری خودرو ممکن است چندان برای خانواده ها مناسب نباشد ، هر چند می توانید با تا کردن صندلی ها فضای بار را افزایش دهید. مصرف سوخت این خودرو نیز به صورت رسمی نه لیتر در شهر ، 7.5 لیتر در بزرگراه و 8.7 لیتر در حالت ترکیبی است که برای مصرف معمولی مناسب به نظر می رسد.

 

میتسوبیشی اکلیپس چگونه ارزیابی می شود؟

اکلیپس خودرویی است که کیفیت ساخت خوبی دارد . نیازهای کاری که از آن انتظار دارید را بر طرف می کند . فراتر از یک کراس اوور ظاهر می شود و می توانید مطمئن باشید که اتحاد رنو – نیسان – میتسوبیشی مهندسی مناسبی را برای محصولاتش ارمغان خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا