بزرگترین شاسی‌بلندهای جهان!/شماره ۲: جیپ گرند واگنییر L

جیپ گرند واگونیر با تغییرات جزئی اما مهم برای سال ۲۰۲۳ معرفی شده است، که طراحی ظاهری و مشخصات را شامل نشده بلکه به تغییرات امکانات رفاهی در تریم‌های مختلف ارتباط دارد.

یکی از مهمترین خبرها درباره جیپ گرند واگونیر ۲۰۲۳، ارائه پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژ به صورت استاندارد است. این پیشرانه با ۵۱۰ اسب­‌بخار قدرت، سال گذشته معرفی شد که برای انتخاب آن باید ۲ هزار دلار اضافه پرداخت می­‌شد، اما اکنون نیازی به این کار نیست.

طرفداران پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با ۴۷۱ اسب­‌بخار قدرت نیز می‌­توانند همچنان با انتخاب تریم Obsidian و بدون مبلغ اضافه، این پیشرانه را انتخاب کنند هرچند که با مصرف بیشتر مواجه خواهند شد.

در کنار تریم‌ های Series II , Series II Obsidian و Series III، یک تریم جدید به نام Series III Obsidian هم به مدل ۲۰۲۳ اضافه شده که در بالاترین سطح قرار می‌­گیرد. جزئیات مشکی در بدنه و کابین و رینگ‌های ۲۲ اینچی براق در این تریم در دسترس قرار می‌­گیرد.

جیپ گرند واگونیر ۲۰۲۳ در تریم پایه و Series II با چیدمان هشت نفره عرضه می‌­شود، اما چیدمان هفت نفره با صندلی‌های مجزا در ردیف دوم نیز قابل سفارش است.

قیمت پایه جیپ گرند واگونیر ۲۰۲۳ بدون تغییر و برابر با ۹۰,۶۴۰ دلار تعیین شده است، درحالی‌که تریم Series II با کاهش ۲۹۰۵ دلار به ۹۷,۷۳۵ دلار سقوط کرده است. این اتفاق برای Series II Obsidian هم رخ داده و قیمت آن به ۱۰۳,۲۳۰ دلار رسیده است، درحالی‌که قیمت تریم Series III بدون تغییر و برابر با ۱۰۹,۹۹۵ دلار خواهد بود. تریم جدید Series III Obsidian به عنوان گران‌ترین نسخه و با قیمت ۱۱۱,۶۳۵ دلار به فروش می­‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا