تست آفرود فیات پاندا ۴×۴ مدل ٢٠١٧

آزمایش فنی و مقایسه

نسخه فیات پاندا ۴×۴ تنها خودروی چهار چرخ متحرک رده A فیات است که به زودی در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد. این خودرو در واقع نسل سوم خودروی چهار چرخ متحرک فیات محسوب می شود که علاوه بر طراحی کارآمدش قابلیت های خارج از جادهٔ خوبی نیز دارد.

این خودروی پنج درب ۳۶۸ سانتی متر طول، ۱۶۷ سانتی متر عرض و ۱۶۰ سانتی متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ بین دو محور نیز ۲۳۰ سانتی متر است. طراحان این خودرو بیشتر بر روی یک طراحی کاربردی تمرکز کرده اند که با اضافه کردن جزییاتی به این خودرو یک suv کوچک در عین حال پیچیده خلق شده است.

فیات ۴×۴ جدید طراحی باوقار خود را مدیون خطوط هندسی سپرهای جلو و عقب است. گرچه شباهت با فیات ۵۰۰ ممکن است سلیقه های زیادی را راضی نکند. همچنین فیات برای این خودرو دو رنگ جدید و جذاب دیگر در نظر گرفته است که خریداران می‌توانند سفارش دهند این دو رنگ عبارتند از نارنجی Sicilia و سبز Toscana متالیک.

داخل کابین نیز با سبک جدیدی طراحی شده است و نوآوری های زیادی در آن بکار رفته است که شامل یک بخش به رنگ سبز که کنترل‌های کنسول و محفظه نگاه دارنده را در بر گرفته است، روکش های صندلی ها به همراه طرح ویژه‌ای که از سه رنگ سبز، پژ و نارنجی به همراه قسمت‌هایی از جنس چرم ساخته شده است و تو دری های از جنس چرم صندلی‌ها و کنسول برآمده برای دسترسی بهتر راننده به دنده.