تست تصادف لکسوس ان ایکس 300h

لکسوس NX 300h مجهز به پیشرانه هیبریدی (برقی – بنزینی) است. این مدل در دو نوع دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل عرضه می شود. لکسوس NX 200t از موتور ۲ لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژر بهره می برد و فقط در یک مدل دو دیفرانسیل عرضه می شود.

همانند مدل های دیگر لکسوس، NX هم خودروی ارزان قیمتی نیست. قیمت مدل ۳۰۰h در بازار ایران حدود ۳۲۵ میلیون تومان و مدل ۲۰۰t در حدود ۳۳۵ میلیون تومان است.

قیمت رقیب سرسخت لکسوس NX در بازار ایران یعنی بی ام و X3 28i در حدود ۳۸۵ میلیون تومان است، اما ب ام و به تازگی مدل جدید X1 را به بازار عرضه کرده است که البته یک کلاس کوچک تر از NX محسوب می شود اما از نظر قیمتی با این خودرو قابل رقابت است.

تویوتا در زمینه تکنولوژی خودروهای هیبریدی از سایر خودروسازان جلوتر است و نوآوری واقعی را میتوان در پیشرانه هیبریدی مدل ۳۰۰h یافت. تویوتا این پیشرانه فوق ‌العاده هوشمند و در عین حال بسیار ساده را سیستم Hybrid Drive نام گذاری کرده است.

با اینکه در برخی بازار های جهانی گیربکس مورد استفاده برای این سیستم با نام CVT شناخته میشود، ولی لکسوس آن را متفاوت از سیستم CVT میداند.

1 دیدگاه

  1. این تست مربوط به ان ایکس ۲۰۰ توربو هست که روی در ماشین هم‌نوشته. ار نظر ایمنی شاید با ۳۰۰ اچ تفاوت زیادی نداشته باشه ولی بحث اطلاع رسانی است و تو کانال هم نوشته شده ان ایکس ۳۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا