تست و بررسی بی ام و 640i توسط رسانه motorweek

به نظر می رسد که بی ام و قصد دارد برای هر سلیقه ای یک خودرو تولید کرده و به بازار ارایه کند. اگر در حال حاضر نگاهی به سبد محصولات این شرکت بیندازید، انبوهی از CUV، SUV، سدان، هاچ بک و خودروهای الکتریکی را مشاهده خواهید کرد و بی ام و 640i محصولی است که دیوانگی بازاریابی بی ام و را در بازار ثابت می کند.

اما بی ام و 640i جدید در چه دسته بندی قرار می گیرد؟ به بیان این رسانه آمریکایی، آن را نه می توان یک سدان ساده و نه یک هاچ بک معمولی دانست، بلکه در بهترین حالت یک مدل واگن از سری پنج است که گویا آمریکایی ها علاقه زیادی به داشتن آن دارند. بنابر اخبار منتشر شده، نسخه گرن توریسمو بی ام و 640i برای جایگزینی با نسل قبلی مدل GT از سری پنج به بازار عرضه شده است.

از آن جایی که مشتریان لوکس پسند و به خصوص آمریکایی ها، تمایل زیادی به خرید خودروهای بزرگ دارند، بی ام و در سری شش جدید سعی کرده به خواسته آن ها اهمیت بیشتری دهد و فاصله بین دو محور سه متری را برای خودرویش در نظر گرفته است که چندین سانتی متر از مدل پیشین بلندتر است.

همانند نسل قبلی سری پنجم، بی ام و 640i سواری نرم و راحتی را در اتوبان ارایه می دهد و اگر تمایل دارید که در جاده های خلوت و پر و پیچ و خم این خودرو را به چالش بکشید، سری شش همواره آماده دریافت فرامین شما خواهد بود. طراحی داخلی همانند نسل قبلی سری پنجم است و از مواد با کیفیت و لوکس در ساخت کابین استفاده شده است.

طبیعتا با استفاده از پیشرانه سه لیتری توربوی شش سیلندر با قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتون متری، سری شش جدید اصلا خودروی کندی نیست و در این تست، توانست در مدت زمان 4.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. البته بخشی از این شتاب خوب را مدیون جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک هستیم.

و اما این خودرو با چه قیمتی عرضه می شود؟

در حال حاضر فقط یک نسخه از سری Gran Turismo این خودرو در آمریکا عرضه می شود که قیمت 71195 دلار دارد و اگر مشتری بخواهد امکانات رفاهی بیشتری داشته باشد، این قیمت افزایش خواهد یافت. بی ام و در حال حاضر محصولات زیادی را عرضه می کند و برای مشتریانی که راحتی سواری، شتاب عالی و سایز خودرو اهمیت دارد، BMW 640i سری گرن توریسمو بهترین انتخاب خواهد بود که ترکیبی از سدان، هاچ بک و SUV را به خریدار عرضه می کند. با وجود آن که بی ام و در این سگمنت محصولات زیادی را عرضه نمی کند و تحت فشار شدید رقیبانش قرار دارد، می توان امیدوار بود نام تجاری این برند به موفقیت سری شش جدید کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا