تست و بررسی کیا ریو 2018 توسط رسانه motorweek

مدل های اقتصادی و ارزان قیمت زیادی در بازار خودروی جهان وجود دارند که کیا ریو نیز یکی از آنهاست. کیا ریو از سال ها پیش یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین خودروهای بازار ایالات متحده بوده و در بازار کشورهای آسیایی نظیر هند، از راهبردی ترین خودروهای این شرکت کره ای محسوب می شود.

به بیان کیا، طراحی کیا ریو 2018 به نقطه بلوغ رسیده و تمامی ایرادات آن رفع شده است و اکثر خبرنگاران با این گفته موافق هستند و ریو 2018 را خودرویی می دانند که می تواند در بازار خودروهای ارزان قیمت پیشتاز باشد. برای پاسخ گویی به نیازهای مختلف، کیا ریو 2018 در دو مدل سدان و هاچ بک پنج در به بازارها عرضه می شود.

در بحث قوای فنی شاهد به کارگیری همان موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری هستیم که بسته به تیپ خودرو، بین 130 الی 138 اسب بخار قدرت تولید می کند، اما گشتاور 161 الی 166 نیوتون متری که در دور موتورهای پایین بدست می آید، موجب می شود تا ضعف قدرت ریو چندان محسوس نباشد و در نهایت این خودرو بتواند در زمان نه ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. صفحه نمایش درون خودرو بزرگتر شده و اندکی از داشبورد بالا زده است. از آنجایی که با یک سدان اقتصادی روبرو هستیم، کنترلرهای خیلی زیادی در ریو وجود ندارد و تعداد امکانات محدود هستند.

کیا ریو 2018 در دو تیپ LX و EX عرضه می شود که تیپ LX مجهز به گیربکس دنده ای بوده و 15095 دلار قیمت دارد. تیپ بالاتر EX، مجهز به گیربکس اتوماتیک شش سرعته 19595 دلار قیمت گذاری شده است و اگر مشتری امکانات بیشتری برای خودرویش سفارش دهد، این قیمت افزایش خواهد یافت.

2 دیدگاه

  1. ریو 2018 با 138 اسب بخار و 161 نیوتون مترگشتاور حرفی برای مدعیان باقی نمیگذاره خودرویی بغایت کم مصرف چالاک آپشنال و خوش ساخت که در سال 2014 و 2015 خودروی سال استرالیا و انگلیس در سگمنت کامپکت شد با افزایش نرخ دلار و ریال کشورهای عربی خرید این خودروی زیبا خانوادگی و اقتصادی هم دشوار شده

    1. ولي بازم با تمام کمالاتش به گرد پاي سراتو سايپايي اونم از نوع قسطيش نميرسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا