رونمایی از ب ام و ویژن داینامیک در نمایشگاه فرانکفورت 2017

در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷، کانسپت بی ام و آی ویژن دینامیک (BMW i Vision Dynamic) رونمایی شد. این گرن کوپه الکتریکی قرار است با تسلا مدل ۳ رقابت کند. شرکت خودروسازی بی ام و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ از یک خودروی الکتریکی جدید رونمایی کرد.

این مدل مفهومی، بر خلاف شایعات و انتظارت، مدل معروف آی ۵ نیست بلکه با نام i ویژن دینامیک در فرانکفورت معرفی شده است. کانسپت الکتریکی بی ام و آی ویژن دینامیک در بین مدل‌های i3 و i8 جای می‌گیرد و قرار است به رقیبی جدی برای تسلا مدل ۳ تبدیل شود.
کمپانی آلمانی BMW تایید کرده که کانسپت i ویژن دینامیک،‌ تنها یک طرح مفهومی نخواهد بود و به زودی وارد خط تولید می‌شود اما هنوز زمان به تولید رسیدن آن مشخص نشده است. همچنین تاکنون مشخصات این خودروی الکتریکی منتشر نشده اما گفته می‌شود قادر است در زمان کمتر از ۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. علاوه بر آن، حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و برد حرکتی آن نیز حدود ۶۰۰ کیلومتر عنوان شده است.بی ام و آی ویژن دینامیک مانند مدل مفهومی XV آی پرفورمنس از جلوپنجره بزرگی بهره می‌برد. اما با توجه به تمام الکتریکی بودن خودرو، نیازی به خنک کردن دیده نمی‌شود و این جلوپنجره، تنها یک بخش تزئینی محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا