رونمایی از ماکت ۶۰ میلیون تومانی آمالگام کالکشن

آمالگام کالکشن، برند بریتانیایی متخصص در ساخت ماکت‌های حرفه‌ای، از نسخه ماکت خودروی فرمول یک Oracle Red Bull Racing RB۱۹ رونمایی کرد.

آمالگام کالکشن مستقر در بریستول بوده و در سال ۱۹۸۵ تأسیس شد. این شرکت در ابتدا بر ایجاد مدل‌های معماری برای معماران برجسته بریتانیایی و آلمانی آن روز متمرکز بود. همچنین خدمات نمونه‌سازی محصول، به ویژه ساخت قطعات برای اولین جاروبرقی Dyson را ارائه داد.

مجموعه آمالگام در سال ۱۹۹۵ شروع به ساخت ماکت خودروها کرد. این شرکت به دلیل ایجاد مدل‌های بسیار دقیق از ماشین‌های معروف، مانند استون مارتین DB۵ Vantage و بوگاتی ویرون، و غیره شناخته شده است.

این مدل زیبا در مقیاس ۱:۸ ساخته شده و در واقعیت، توسط مکس ورستپن و سرجیو پرز در طول مسابقات قهرمانی جهانی فرمول یک FIA ۲۰۲۳ رانده شده است. این مدل در کارگاه‌های آمالگام با استفاده از داده‌های اصلی CAD، پوشش‌ها و کدهای رنگی که مستقیماً توسط Oracle Red Bull Racing ارائه شده، ساخته و تکمیل شده است. نمونه اولیه تکمیل شده توسط بخش طراحی و مهندسی Oracle Red Bull Racing مورد بررسی دقیق قرار گرفته تا از صحت کامل آن اطمینان حاصل شود.

از این ماکت تنها ۹۹ عدد ساخته خواهد شد. هر مدل توسط تیم کوچکی از صنعتگران به صورت دستی ساخته و مونتاژ شده است. برای ساخت این مدل، بیش از ۲۵۰۰ ساعت برای توسعه و بیش از ۲۵۰ ساعت برای ساخت آن، زمان صرف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا