سوبارو ایمپرزا مدل 2017 ایمن شناخته شد

آزمایش فنی و مقایسه

سوبارو ایمپرزا مدل 2017 موفق به کسب امتیاز Top Safety Pick+ از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها در ایالات متحده (IIHS) شده است.

ایمپرزا که برای مدل 2017 بازطراحی شده بالاترین امتیازها را در ایمنی تصادف کسب کرده، دارای سیستم پیش گیری از تصادف جلو با امتیاز ممتاز و چراغ های جلویی با امتیاز خوب است. هر دو نسخه سدان و هاچ بک این خودرو موفق به کسب این امتیاز شده اند و سیستم EyeSight انتخابی آن برای پیش گیری از تصادف جلو امتیاز برتر را به خود اختصاص داده است. به گفته IIHS، ایمپرزا در تست های 20 و 40 کیلومتر بر ساعت مانع از بروز تصادف شده است. این سیستم هم چنین دارای هشدار تصادف از جلو است که با استانداردهای اداره ملی ایمنی جاده ای ایالات متحده (NHTSA) منطبق است.

ایمپرزا دارای چند سیستم چراغ جلوی موجود است و با تجهیز به چراغ های جلوی LED با کمک نور بالا، امتیاز خوبی را برای چراغ های خود کسب می کند. چراغ های جلوی LED این خودرو بدون کمک نور بالا امتیاز قابل قبول را کسب کرده است. چراغ های هالوژنی استاندارد این خودرو امتیاز متوسط را گرفته اند.

هم چنین ایمپرزا بالاترین امتیاز good+ را برای راحتی استفاده از سخت افزار LATCH برای نصب محافظ های کودک کسب کرده است. این تنها خودروی کوچک است که در تمام ارزیابی های IIHS بالاترین امتیازها را کسب کرده است.