عجایب تسلا سایبرتراک، پیکاپ تخیلی که بالاخره تولید شد!/قسمت آخر

۲۱ نوامبر ۲۰۱۹، روزی بود که جهان با خودروی عجیب و معروف به نام تسلا سایبرتراک آشنا شد. در آن زمان، این یک پیکاپ مفهومی بود که نویدبخش برد بالا، عملکرد قدرتمند و قیمت نسبتا پایین بود.

در اینجا نگاهی اجمالی به آمار سایبرتراک داریم که از اولین تولید آن در کارخانه تسلا در آستین تگزاس، تازه و جدید است. عدد بزرگی که منتظر آن هستید، ۸۴۵ اسب بخار قدرت است که از پیشرانه سفارشی سه موتوره در تریم “Cyberbeast” برخوردار است.

اگر این مقدار برای شما کمی زیاد است، پیکاپ دو موتوره AWD حدود ۶۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. سایبرتراک تک موتوره تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار نخواهد شد و حداقل در حال حاضر، اطلاعاتی از قدرت آن در دسترس نیست.

ماسک در اولین رویداد، وزن ۶۸۰۰ پوندی سایبرتراک را فاش کرد. با ۸۴۵ اسب بخار موجود در Cyberbeast، این شرکت ادعا می‌کند که شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۲.۶ ثانیه و یک چهارم مایل را در کمتر از ۱۱ ثانیه طی می‌کند. پیکاپ دو موتوره ۶۰۰ اسب بخاری کمی کندتر است و در ۴.۱ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. اگرچه ما اطلاعی از قدرت پیکاپ تک موتوره نداریم، وب سایت تسلا شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را ۶.۵ ثانیه نشان می‌دهد.

در مورد برد، مسافت‌ها نسبت به سال ۲۰۱۹ کمی متفاوت است. طولانی‌ترین مدلی که در حال حاضر فهرست شده، نسخه دو موتوره با تخمین ۳۴۰ مایل است. عجیب است که Cyberbeast با وجود افزایش قابل توجه قدرت، با تخمین ۳۲۰ مایلی، همچنان به مدل دو موتوره نزدیک است. پیکاپ تک موتوره برد تخمینی ۲۵۰ مایل را نشان می‌دهد.

اکنون که تحویل سایبرتراک در حال انجام است، باید قیمت را به اشتراک بگذاریم. قیمت پایه سایبرتراک تک موتوره از ۶۰۹۹۰ دلار شروع می‌شود، اگرچه تا سال ۲۰۲۵ در دسترس نخواهد بود و زمان زیادی برای تغییر همه چیز است. پیکاپ AWD دو موتوره به طور قابل توجهی قیمت بیشتری دارد و از ۷۹۹۹۰ دلار شروع می‌شود. همانطور که انتظار دارید، Cyberbeast پرطرفدار، گران‌ترین تریم با قیمت ۹۹۹۹۰ دلاری است.

ما انتظار داریم که در ماه‌های آینده بیشتر در مورد سایبرتراک بشنویم. رویداد روزهای گذشته، ۱۰ تحویل اول به مشتریان را که همگی کارمندان تسلا هستند، به نمایش گذاشت. انتظار می‌رود تولید آن در سال آینده افزایش یابد، اگرچه در حال حاضر هیچ ایده‌ای نداریم که تسلا چه زمانی می‌تواند دو میلیون رزرو را برای پیکاپ علمی تخیلی خود انجام دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا