فضای داخلی و خارجی کیا استینگر

شرکت کیا در نهایت پس از شایعات فراوان و انتشار تصاویر تیزری متعدد از سدان پرقدرت استینگر جی تی، پیش از نمایشگاه دیترویت 2017 رونمایی کرده است. این مدل به شکل استاندارد با پیشرانه 2.0 لیتری توربو چهار سیلندر با خروجی 255 اسب بخاری به فروش خواهد رسید. اما یک مدل موتور قدرتمند دیگری نیز برای استینگر جی تی در نظر گرفته شد که از نوع 3.3 لیتری شش سیلندر توربودوقلو با خروجی 365 اسب بخاری بوده  که می تواند در کمتر از 5.1 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

این پیشرانه در کنار جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و سیستم دو چرخ عقب محرک استینگر جی تی را برای عملکرد بزرگ در جاده آماده می سازد. نسخه شش سیلندر با ترمزهای Brembo می تواند یک خودرو اسپرت پرتوان باشد و با وجود سیستم هشدار توجه راننده کمک شایانی در کاهش تصادفات خواهد کرد. با کروزکنترل تطبیقی، خودرو می تواند فاصله خود را با دیگر اتومبیل ها حفظ کرده و در ترافیک عملکرد منظمی داشته باشد.

در دیگر ویژگی ها باید به سیستم نگهدارنده در خط، سیستم هشدار ترافیک و چندی دیگر اشاره داشت. با استفاده از نمایشگر HUD یا همان فرانما در صفحه نمایش لمسی استینگر، افراد می توانند شاهد ناوبری، کنترل سیستم صوتی، کنترل پنجره های جلو و برخی دیگر باشند.

8 دیدگاه

  1. خودروی پرقدرت با بیشترین فاصله محوری شتاب 5 ثانیه ای ترمز برومبو چرم طبیعی ناپا صندلی ها سیستم هدآپ دیسپلی ورژن 2 موتور پرقدرت طراحی عالی و انواع سیستم های کمک رانندگی تریم داخلی بی نهایت زیبا و به کیفیت همه و همه در کیا استینگر احتمال زیاد نسخه 2 لیتری وارد کشور خواهد شد

  2. تا وقتی لکسوس LS جدید و کادیلاک اسکالا و نیسان GTR و .. هستند ، کی به این طراحی در هم و من درآوردی و سراسر تقلید کمپانی کیا اعتنایی میکنه؟؟؟ البته رقیبش از کارخانه مادر ، هیوندای که در برابر رقبا اوت شد حالا این گنده بی مصرف را برای چی ساختن نمیدونم؟ یه عده هم در دنیا که حسرت GT دارند و پول کافی ندارند میان با به به و چه چه و پول کم یه خودروی من در آوردی دیگه از این شرق آسیایی کلاه بردار میخرن.. طراحی هماهنگ و مدون لکسوس LS کجا این طراحی در هم برهم که هر جاش یه ساز میزنه کجا!!

    1. قربون شما ملت بشم که همینجور نظر میدید فقط
      عزیزان دلبندان نکته اصلی رو فراموش کردید که این یک سدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانه و خودروی خانوادگی نه یک خودروی صرفا مسابقه ای مثل اینایی که میفرمایید.
      پس کبوتر رو با کبوتر مقایسه کنید نه با باز
      کیا اگه میخواست با اونا رقابت کنه سدان نمی ساخت غزیزم

      1. شما سواد خودرویی نداری دوست من.. لکسوس LS و آلفا جولیا و کادیلاک اسکالا ، همه در همین سگمنت GT های خیابانی هستند و آنها هم سدان هستند ضمنا مدل کانسپت این ماشین اسمش کیا GT بوده و ادعای پرفورمنس داشته و نه سدان صرفا بزرگ که در این سگمنت ، کیا کادنزا هست..

  3. دیدن جی تی به هیچی این ماشین نمیخوره اسمشو گذاشتند استینگر !!! استینگر معنی سرزنش هم میده !!! حقا که اسمش درسته !!!

  4. واکنش ها به طراحی بی نظیر و وزیبای این کره ای با چاشنی آلمانی که از همه همطرازان خود شتاب بهتر و فاصله محوری بیشتری داره به معنای راحتی بیشتر کابین و بار داره در تمامی سایت های فنی خودور خوب و باز خورد ها مثبت و سراسر از تمجید بوده این نظرات سراسر حب و بغض از کجا سرچشکه میگیره ؟سری به سایت پدال و سایت کار عربیا سایت استرالیان سایت اتو اکسپرس و هفته نامه دنیای خودور بزنید تا ببینید باز خورد ها چقدر مثبت بودند به ساخت این خودوری خوش ساخت کیا میشه البته نظر شما محفوظ است اما کمی بهتر نیست با انصاف کامنت گذاری کنید؟

    1. در بسیاری از سایت های خودرویی دنیا هم به سخره گرفته شده
      شما یه مقایسه با لکسوس LS جدید که در همین نمایشگاه دیترویت رونمایی شده بکن تا ببینی که کیا فاصله محوری کمتر (3125 میلیمتر) و شتاب کندتری داره (4.5 ثانیه)
      اجزای طراحی بدنه کیا که همگی فیک و قلابیه و فقط کیت نمایشی است را با لکسوس مقایسه کن تا فاصله تکنولوژی ژاپن و کره را ببینید
      “برای تامین انرژی حرکتی نسل پنجم LS ، مهندسان لکسوس یک پیشرانه توربودوقلوی شش سیلندر 3.5 لیتری را انتخاب کرده‌اند که با فن آوری موتورهای فرمول 1 رشد پیدا کرده و می‌تواند با حفظ اقتصاد سوخت خود متناسب با یک پیشرانه شش سیلندر، هم سطح با پیشرانه‌های 8 سیلندر اقدام به تولید حداکثر قدرتی 415 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتن متری کند که در عمل باعث شده حداکثر شتاب صفر تا صد این خودروی لوکس لکسوس در تنظیمات RWD (محور عقب محرک) به حدود 4.5 ثانیه برسد.
      حالا اینو با استینگر مقایسه کنید.. استینگر در حد یه شوخیه و نه یه رقیب برای ژاپنی ها و آلمانی ها..!
      تازه طراح این خودرو آلمانیه و موتورش هم مال آلمانه و کره چیزی از خودش نداره!!

      1. میشه بگید در کدام سایت و مجله کیا موتورز را مسخره کردند؟؟? اتفاقا فید بک ها نسبت به این خودروی 4 چرخ متحرک کیا بسیار خوب و تصورات عالی انستنباط شده بطوریکه از اون بعنوان حرکت کیا به سمت و سوی خودروهای پرفورمانس با چاشنی خانوادگی یاد شده بهر روی شما کاربر محترم میتونید این خودرو را دستاویزی برای مسخره کردن انتخاب کنید اما هوشیار باشید که این طرز فکر شما ناشی از تنفر شخصی شما نسبت به این برند مطرح بین المللی است این خودرو با مصرف بسیار کم و کیفیت بالا پتانسیل زیادی برای بازار آمریکا و اروپا دارد البته کیا این خودرو را بمانند سایر محصولات این شرکت با گارانتی 7 ساله عرضه میکند که نشان از احترام متقابل به مشتری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا