لوسید ایر، رقیب تسلا، قاتل اس کلاس و سری 7 !

لوسید ایر در زمینه الکتریکی رقیب سرسختی برای تسلا مدل اس محسوب شده و در زمینه لوکس بودن نیز می تواند برای سری 7 بی ام و و اس کلاس مرسدس بنز رقیب به شمار رود.

به گفته لوسید، این اتومبیل به باتری 100 کیلووات ساعتی مجهز است و می تواند با هر بار شارژ مسافت 643 کیلومتری را طی کند که در نوع خود قابل توجه است.

لوسید بیان داشت که لوسید Air برای علاقمندان به اتومبیل های اسپرت و لوکس بوده زیرا عناصری از هر دو سبک را می توان در طراحی آن مشاهده کرد. دو موتور الکتریکی برای این مدل درنظر گرفته شد که هر یک خروجی 600 اسب بخاری داشته و در کنار سیستم HVAC و سیستم تعلیق با عملکرد بالا، می تواند محصول چشمگیری باشد.

با طراحی خاصی که لوسید ایر داشته، فضای داخلی گسترده ای برای سرنشینان وجود دارد. به گفته کمپانی موردبحث، این خودرو طی 2.5 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. با وجود رادارهای که برای لوسید Air تعبیه شد، سیستم رانندگی خودران فراهم است.

لوسید قصد دارد طی بروزرسانی های آینده ویژگی های اتوماتیکی به لوسید ایر بیافزاید. خودرو موردبحث با قیمت 65 هزار دلار عرضه خواهد شد.

لوسید یک خودروساز آمریکایی است که فعالیت آن در کالیفرنیا شکل گرفته، این خودروسازی در ابتدای فعالیت خود 300 کارمند از تسلا و خودروسازان معروف دنیا جذب کرد.

نسخه مخصوصی که به 255 مشتری اول ارائه خواهد شد دارای مشخصات بسیار بهتری از نسخه معمولی خواهد بود. این نسخه 1000 اسب بخار قدرت خواهد داشت و رنج حرکتی آن حدود 500 کیلومتر برآورد شده، شتاب 60 مایل این نسخه از لوسید ایر 2.5 ثانیه است و قیمت آن حدود 100 هزار دلار تخمین زده شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا