مقایسه ویدئویی هیوندای i30،پژو 308،رنو مگان و اپل آسترا

16 دیدگاه

  1. با دیدن تصادف تالیس مان با ضعیف ترین خودروی چینی اونم در دو تصادف مجزا وافعا از تالیس مان نامید شدم لطفا تصادف االیسمان ببینید بعد راجع به مگان جدید که در طراحی اون از المان های مشابه تالیس مان استفاده شده جانبداری کنید همانطور که اطلاع رارید قویترین عضو گروه i30 سری N جدید هیوندای است که با فروش و استقبال خوبی در اروپا روبرو شده قطعا در این گروه من هیوندای آی 30 N از هر جهت به اپل استرا مگان ترجیح میدم رقیب اصلی مگان پژو 308 است که برای خود اسم و رسمی داره و یکی از بهترین خودروهای اروپا است

    1. دقیقا ستاره های ایمنی رو موسساتی که این ماشینهارو بررسی میکنن الکی میدن و هیچ اعتباری بهشون نیست منم تصادف سلاتو رو با یه ام وی ام دیدم که واقعا ایمنی سلاتو نا امید کننده بود و از هم پاشیده شده بود بهر حال اون که ماشین وارداتیه و 5 ستاره ایمنی داره به قول سانی ایمنیش اون بود دیگه وای به حال سلاتوی ایرانی که دست پرورده سایپاست!
      به هرحال بهتره به جای سایتهای معتبر جهانی که ایمنی ماشینهارو میسنجن و به اونها ستاره ایمنی میدن به نظرات گهربار سانی اعتماد کنیم مدیونین اگه فکر کنین از رو غرض و یا منفعتی این حرفهارو میزنه و یا خدایی نکرده دروغ میگه بلکه کاملا فنی و دلسوزانه و از همه مهمتر بیطرفانه!!!!!! نظر میده.

      1. با نظرات سانمارتین کار ندارم ولی من هم اون عکسهای مربوط به تصادف تالیسمان با ام وی ام 110 رو چند روز دیدم و شاخ درآوردم. تالیسمان از پشت حسابی جمع شده بود. تصادف سراتو با ام وی ام رو که اشاره کردید البته من هنوز ندیدم.

      2. داداش تو چرا جلز و ولز میزنی واسه رنو حلبی که 200 ملیون قیمت خورده و اندازه مرایده ایمنیش واقعا رنو ثابت کرد که داره پول زور از ملت میگیره االیس مان اصلا ارزش خرید نداره خودرویی که تا کنر جمع شده با تصادف با mvm 110 اگه یه وانت از پشت یا جاو بهش میزد کلا محو میشد
        تصادف سراتو با نیسان جونیور(نیسان گاوی) هم موجوده برید ببینید ایمنی سراتو بدنه مستحکم سراتو یعنی چه وانت نابود شده سراتو فقط گلگیرش آسیب دیده بنظر من احمد و یا امین و مجتبی و صد تا اسم جعلی که داره طرفدار پرو پا قرص تالی سمانه است این تالی سمانه یه حلبی سرگردان بیش نیست و هرکی خریده سخت پشیمانه

  2. کاربران فیک و شبه کاربر! حالا تالیسمان خوب یا بد، چه توفیری به حال شما داره. کره خوب یا فرانسه عالی چه دخلی به من و تو داره؟ تالیسمان ستاره الکی داره یا نه چه فرقی داره وقتی نمیشه خریدش؟؟

  3. تالی سمانه عجب تکیه کلام جالبی واسه تالس مان ? 200 ملیونی برید ببینید چطور له شده
    دیدار شوم جاروبرقی چینی با جادوگر فرانسوی واقعا رنو گند زده به تمام هوادارانش

  4. والا سانی جون یا دختر واقعی یا نوید ال نود من منبع درامدم مثل شما تبلیغ حلبی های کره ای نیست پس برام فرقی نداره شما پراید کره ای سوار شی یا رنو 21 فرانسوی ولی هر از گاهی که به این سایت سر میزنم و فعالیت شبانه روزی شمارو با اسامی مختلف میبینم و عشق جاودانت به ثلاطو ایرانی باعث میشه یکم سر به سرت بزارم و اسامی مختلفت رو بکشم بیرون یه کامنت دادم real man و نوید النوت سریع اومدن دل تنگ پونی کارم هستم با اونم کامنت بده لطفا الان میان میگن نه ما سانی نیستیم!!!!
    البته بهت حق میدم تالیسمان و کولیوس بدجور بازار اپتیما و توسانتون رو خراب کردن بابا بیشتر وقت بزارین خب???

  5. این فیلمم برای برو بچه های جومونگی گل و گلاب با موسسه Euro NCAP که اشنایی دارین انشالا!? از سر بیکاری این تالی جونو تست کرده گفتم شاید دیدنش براتون خالی از لطف نباشه?

    https://dande6.com/video/تست-تصادف-رنو-تلیسمان-مدل-2015

    و در اخر این قسمت از مقاله دنده 6 که مربوط به بررسی تالیسمان میشه رو براتون میزارم که نوشته :

    در آخر مسئله ایمنی مطرح است که خوشبختانه در این زمینه هم تلیسمان عملکرد خوبی دارد و با کسب 5 ستاره و 86 در صد در بخش صدمات وارده به سرنشینان از موسسه Euro NCAP، بهتر از کیا اپتیما عمل کرده است (این تیکرو برای برو بچه های جومونگیمون گذاشتم)?

    https://dande6.com/35545/بررسی-رنو-تلیسمان.html

    احمدرضا دوست عزیز از شوخی با بچه های کره ای دوست که بگذریم
    از روی عکس نمیشه قضاوت کرد در مورد ایمنی ماشینها اونم بدون دونستن شرایط تصادف و از اون مهمتر اینکه الان ماشین نابود میشه ولی ضربرو جوری جذب میکنه که به سرنشین منتقل نشه
    تلیسمان 5 ستاره ایمنی یورو انکاپ داره و این نشوندهنده ایمنی بالای این ماشینه و از کیا اپتیمای کره ای هم ایمن تره! مقیاس مقایسه من هم این سایت های ایمنی معتبر جهانین تا معیار مقایسه دوستان چی باشه

    1. جناب خوش نمک این چی گفت و اون جی گفت ول کن بچسب به واقعیت تالی سمانه با برخورد با جاروبرقی چینی مچاله شد دیگه صغری کبری نداره ماشاله چقدر هم ارزونه این تالی سمانه 200 ملیون ناقابل!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا