نگاهى به خودروى هفت سرنشینه ى پژو ۵۰۰۸

معرفی خودرو

پژو ۵۰۰۸ دارای مشخصه‌های مثبت زیادی است و تولید آن در جهت تلاش برای غنی‌سازی خودروهای کلاس C انجام خواهد گرفت، این خودرو تمامی هواداران و حتی منتقدان پٰژو را نیز تحت تاثر قرار خواهد داد. چیزی که مشاهده می‌شود خودرویی زیبا مجهز به خیل عظیمی از تجهیزات پیشرفته و مدرن است. پژو در این مدل کابین i-Cockpit را به نمایش گذاشته است و در کنار آن پلتفرم Efficient Modular Platform 2 و تعداد زیادی تجهیزات ایمنی را در این خودرو به کار برده است.

پژو ۵۰۰۸ جدید به شکل امیدوار کننده‌ای، زبان طراحی زیبای این شرکت را به نمایش می‌گذارد. این خودرو ابعاد بزرگی دارد و طراحی آن خشن و عضلانی است. زیبایی در این خودرو تلفیقی از خشونت و جزئیات ظریف است. خطوط صاف زیبایی در طراحی آن وجود دارند و از منحنی‌های کافی نیز در جزئیات آن‌ها استفاده شده است که نتیجه‌ی آن زیبایی محض است.

جلوپنجره‌ی زیبای این خودرو دارای پوشش کرومی است و در عقب خودرو یک نوار به رنگ مشکی براق به چشم می‌خورد که چراغ‌های LED عقب را در خود جای داده است. رینگ های بزرگ این خودرو نیز همانطور که مشاهده می‌کنید دارای طراحی چشم نواز و پخته ای هستند.

مدل کاملا جدید پژو ۵۰۰۸ از پلتفرم Efficient Modular Platform 2 استفاده می‌کند و به جدیدترین پیشرانه‌های موجود با استاندارد یورو ۶.۱ مجهز خواهد شد. مشتریان امکان انتخاب پیشرانه‌ی دیزلی و بنزینی را برای این مدل خواهند داشت که هر دوی آن‌ها دارای میزان انتشار گاز دی اکسید کربن به میزان ۱۱۷ گرم برای مدل بنزینی و ۱۰۸ گرم برای مدل دیزلی هستند.

پژو در این مدل کار بزرگی را انجام داده است، با این وجود برای انجام تست رانندگی جامع با این خودرو باید تا زمان ورود به بازار آن یعنی بهار ۲۰۱۷ صبر کرد.