هیوندای i30 N آماده رقابت با گلف GTI؟

• این هاچبک 275 اسب بخاری، اولین مدل N پرفورمنس هیوندای می باشد.
• به صورت دیفرانسیل جلو با سیستم slip ارائه می شود.
• دارای گیربکس دستی با سیستم rev-matching اتوماتیک (سیستم حرفه ای به کار رفته در گیربکس های دستی که راننده می تواند سرعت موتور را با سرعت چرخ ها هماهنگ کند)
• دارای سیستم تعلیق قابل تنظیم برای تعویض بین حالت راحتی و حالت کشش

هیوندای i30 سری N مجهز به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو با 350 نیوتن متر گشتاور و 250 اسب بخار قدرت یا 275 اسب بخار با پکیج پرفورمنس است . پکیج پرفورمانس صفر تا 100 کیلومتر را در 6.1 ثانیه طی می کند حدود یک دهم ثانیه سریع تر از گلف GTI   و مدل 250 اسب بخاری در عرض 6.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

هر دو مدل توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت را دارند. وجود یک سیستم کنترل استاندارد هم به متوقف کردن بدون زحمت i30 N کمک می کند.

1 دیدگاه

  1. تشکر ویژه برای این گزارش و تیزر عالی واقعا تبریک به شرکت معظم هیوندای_کیا برای ساخت خودورهای زیبا با کیفیت و پرتوان مشخصا هیوندای با سری N , و کیا موتورز با عرضه سری های پرفورمانس مانند “استینگر” در رقابت جهانی با بهترین های جهان خود را آماده میکند طیف وسیعی از آپشن های مکانیکی . انجین محور مانند آنچه در مقاله شما توضیح دادید مشخصا آشکار میکند هیوندای بدنبال توسعه واقعی سری N با گشتاور بالا و مشخصات فنی بسیار پیجیده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا