ویدیوى تبلیغاتى هیونداى کونا قبل از رونمایى

هیوندای دومین عکس از کراس اوور جمع و جور کونا (Kona) را منتشر کرده است. این مدل در تابستان سال جاری، قبل از عرضه در بازار ایالات متحده رونمایی می‎شود. در این عکس واضح است که کونا از چراغ‎های جلوی دوگانه استفاده کرده که شامل ال ای دی روشنایی روز در بالای چراغ‎های اصلی خودرو است. کونا از خط طراحی آبشاری جلوپنجره‌ی هیوندای تبعیت کرده است که در مدل‎های سوناتا ۲۰۱۸ و الانترا ۲۰۱۸ GT به‌خوبی دیده می‎شود. هیوندای قول داده است این کراس اوور جمع و جور دارای فضای وسیعی برای نشستن سرنشینان باشد.

مشخصات فنی خودرو هنوز اعلام نشده ولی هیوندای اعلام کرده است که نسخه‌ی دو دیفرانسیل (AWD) برای کونا قابل سفارش است. انتظار می‏‌رود کونا رقیب خودروهایی همچون مزدا CX-3، هوندا HR-V، تویوتا C-HR، نیسان جوک و شورولت Trax باشد. قبل از اینکه کونا در بازارهای ایالات متحده عرضه شود، تابستان سال جاری پا به بازار کره جنوبی خواهد گذاشت. کونا یکی از محصولات مهم در بازار اروپا خواهد بود. طبق هدف‌گذاری هیوندا در سال ۲۰۲۱، این خودروساز کره‎ای قصد دارد جزو خودروسازان آسیایی پرفروش در قاره اروپا شود. این برند کره‌ای برای رسیدن به اهداف والای خود؛ در نظر دارد در آینده‌ی نزدیک، ۳۰ مدل خودرو در اروپا عرضه کند.

1 دیدگاه

  1. درود به این همت والا چقدر زیبا طراحی شده امیدوارم ما هم بتونیم از این خودرو لذت ببریم کرمان خودرو در این زمینه اکثر مرل ها را باید وارد کنه که کونا جز اصلی ترین مدل باشه این خودرو رفیب سریهتش تویوتا chr است که محبوبیت زیادی داره امیدواریم با ورود برندهای معتبر و رقابت خریدار دست باز تری برای انتخاب داشته باشه مول AWD این خودرو بسیار فالیست حتی بهتر از chr تک دیفرانسیل هیوندا با این طراحی تابو ها را شکست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا