اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

آئودی از نسخه تولید محدود RS۶ آوانت رونمایی کرد

معرفی نسخه‌ای تولید محدود از RS۶ 

مدل GT آئودی RS۶ آوانت پرفورمنس توسط این برند قدرتمند آلمانی رونمایی شد. این سوپر استیشن واگن V۸ در حالت عادی، قدرت ۶۲۱ اسب بخاری، شتاب ۳.۳ ثانیه‌ای و فضایی برای پنج نفر با محفظه بار دارد. اکنون این خودرو با مدل فوق سریع GT در حال پیشرفت است.

آوانت GT از همان موتور ۴.۰ لیتری V۸ تویین توربوشارژ مانند آوانت پرفورمنس استفاده کرده که ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۸۴۷ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. اما با برخی تغییرات، GT در ۳.۲ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد، یعنی یک دهم ثانیه سریعتر از مدل استاندارد. مدل GT حدود ۱۱.۵ ثانیه طول می‌کشد تا به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت آن به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.


RS۶ GT به لطف کاهش ۱۰ میلی متری ارتفاع سواری از طریق سیستم تعلیق کویل اور قابل تنظیم دستی، عملکرد بهتری دارد. GT همچنین دارای میله‌های تثبیت کننده سفت‌تر، دمپرهای سه طرفه قابل تنظیم الکترونیکی، دیفرانسیل به روز شده و همچنین تایرهای چسبنده کنتیننتال Sport Contact ۷ است.

الهام از یک خودروی مسابقه‌ای افسانه‌ای

طراحان آئودی از خودروی مسابقه‌ای افسانه‌ای آئودی ۹۰ کواترو IMSA GTO برای طراحی بیرونی الهام گرفتند. رنگ‌های نمادین قرمز، سفید و مشکی مسابقه‌ای آئودی و رینگ‌های ۲۲ اینچی در اصل از ۹۰ کواترو الهام گرفته‌اند. این گزینه تنها برای ایالات متحده عرضه خواهد شد. سایر بازارها انتخابی از سایر رنگ‌ها خواهند داشت.
RS۶ Avant GT برای اولین بار دارای کاپوت فیبر کربنی است. طراحی جدید گلگیر، خروجی‌های پشت چرخ‌های جلو را برای جریان هوای بهتر باز می‌کند، در حالی که نشان‌های GT نمای بیرونی را پر می‌کنند.

فضای داخلی با چرم مشکی و آلکانترا همراه با دوخت‌ قرمز پوشانده شده است. صندلی‌های اسپرت جدید با پشتی کربن و نشان‌های محدود در کنسول مرکزی وجود دارد که دقیقاً به شما می‌گوید این استیشن واگن چقدر کمیاب و بسیار نادر خواهد بود.
آئودی قصد دارد تنها ۶۶۰ نمونه از RS۶ GT را در سراسر جهان بسازد. هر یک از این خودروها تا حدی دست ساز خواهند بود و کاپوت کربنی، گلگیرها، سپر، اسپویلر، سیستم تعلیق و پوشش بیرونی توسط طراحان و مهندسان آلمانی ساخته شده است. تنها ۸۵ دستگاه به ایالات متحده و ۷ دستگاه به کانادا می‌آیند.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد قیمت آن برای ایالات متحده وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا