اخباراسلایدربررسیچینی

آزمایش چری تیگو 5 محصول جدید مدیران خودرو + قیمت نهایی+ ویدیو

اولین تجربه رانندگی با چری تیگو 5سپهر زنگنه – افشین خالدی

این یک واقعیت است که خودروهای شاسی بلند شهری یا همان کراس اوور نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان به خودروهایی بسیار محبوب مبدل شده اند و از بازار داغی برخوردارند،بنابراین هیچ عجیب نیست که اغلب خودروسازان و وارد کنندگان کشورمان به این کلاس روی خوش نشان می دهند و محصولی از این سگمنت را در سبد فروش خود قرار داده اند.مدیران خودرو به عنوان یکی از موفق ترین عرضه کنندگان چنین خودروهایی،فروش بسیار خوبی را در چند سال اخیر تجربه کرده است و برای ادامه این روند قصد دارد تا لوکس ترین محصول خود را با برند چری به جنگ رقبا بفرستد .در ادامه قصد داریم بیشتر به بررسی و معرفی این خودرو بپردازیم.

Chery_tiggo5_چری_تیگو (4)

چری یکی از بزرگترین خودروسازان چین است و سهم قابل توجهی را در پیشرفت صنعت چین ایفا می کند.روند پیشرفت این کمپانی در ساخت خودروهای جدید و فتح بازار های جهانی کاملا روشنگر این مطلب است.با این حال تاکنون محصولات چری توسط شرکت مدیران خودرو و با نام MVM در ایران ساخته می شد که مدیران خودرو برای عرضه مدل لوکس تر و به روزتر تصمیم گرفته است که از برند اصلی کمپانی یعنی “چری” استفاده شود.

چری تیگو 5 مدیران خودرو قیمت

تیگو 5 با طول 4.5 ، عرض 1.8 و ارتفاع 1.7 متر یک کراس اوور سایز متوسط اما نسبتا بلند قامت است و در مقایسه با بسیاری کراس اوور های دیگر موجود در خیابان مرتفع تر به چشم می آید.فاصله محوری 2.6 متر، رینگ های چرخ 17 اینچی با تایرهای 65/225 و فاصله مناسب کف خودرو از سطح زمین ، شرایط هندسی نسبتا مناسبی را برای عبور از مسیر های ناهموار پدید می آورند و از طرف دیگر شعاع گردش 5.5 متر (فضای گردش کامل 11 متر) عدد مناسبی برای مانور در خیابان های تنگ و پر ترافیک درون شهر به حساب می آید.بنابراین می توان گفت که تیگو 5 از نظر ابعاد و مشخصات، به خوبی حد فاصله خودرو شهری و شاسی بلند های خارج شهری را پُر کرده است.

چری تیگو 5 مدیران خودرو قیمت کابین

چری سیصد نفر از مهندسان خارجی بین المللی را شامل سه تن از طراحان صنعتی شناخته شده و با سابقه کار در پورشه، دایملر کرایسلر و ب ام و را به به استخدام خود در آورده و طراحی بدنه تیگو 5 توسط این سه نفر به انجام رسیده است.ماحصل کار آنطور که در تصاویر مشخص است تاثیر گذار ولی متفاوت از سایر خودروهای موجود در بازار از آب در امده است و احساسی از پختگی طرح را به بیننده منتقل می کند.

چری تیگو 5 مدیران خودرو قیمت

مشخصات فنی چری تیگو 5

از نظر فنی باید مهمترین نکته را در استفاده از گیربکس اتوماتیک هفت سرعته با ضریب تغییر پیوسته (CVT) برای تیگو 5 دانست که برای هماهنگی بیشتر با موتور 4 سیلندر و 2.0 لیتری 139 اسب بخاری این خودرو مجددا تنظیم شده است.پیشرانه نیز از نظر تنظیمات ECU و استفاده از سیستم زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی و خروجی (DVVT) تفاوت های نرم افزاری با نمونه های قبلی دارد و با کد فنی SQR484F شناخته می شود.از جمله مهمترین تفاوت ها می توان به هماهنگی مناسب تر موتور و گیربکس در راستای بهبود تعویض دنده اشاره کرد.

چری تیگو 5 مدیران خودرو قیمت

سیستم های ایمنی خودرو علاوه بر سامانه ترمز چهارچرخ دیسک مجهز به ABS  و EBD ،بدنه مقاوم (پنج ستاره ایمنی در تست تصادف سازمان C NCAP) شامل مجموعه ای از سیستم های پایداری شامل ، EBA، HHC،DTC،ASR و ESP و دو ایربگ جانبی (برای مدل فول) می شود که شماری از آن ها برای نخستین بار بر روی خودرویی در این کلاس قیمتی در بازار کشورمان عرضه می شوند.

Chery_tiggo5_چری_تیگو (8)

فضای کابین چری تیگو 5

لوکس بودن در بازار کشورمان معمولا با معیارهایی مانند تعداد آپشن های رفاهی و کیفیت کابین تعریف می شود و تیگو 5 در هر دو این زمینه ها حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

کیفیت مواده تشکیل دهنده اجزای کابین به راستی مناسب است و می توان این مورد را در حد خودروهای کره ای ارزیابی کرد.جالب تر آنکه برای دوخت روکش چرمی صندلی ها ، فرمان و اهرم تعویض دنده نیز از دوخت زیبای قرمز رنگ استفاده شده و بدین ترتیب در کابین تیگو 5 از کیفیت و با چاشنی احساس اسپرت سرنشینان را در بر می گیرد.ارگونومی مناسب به نظر می رسد و تسلط بر ابعاد خودرو هم به لطف آینه های جانبی بزرگ و دوربین دید عقب مطلوب است.صندلی های عقب از طراحی مناسبی برخوردار هستند و بر خلاف سایر رقبا در این کلاس از فرم خشک  ونیمکت مانند دور شده اند.فضای بار هم برای مسافرت های خانوادگی مناسب به نظر می رسد و در صورت نیاز به حمل اشیاء بزرگ قابلیت خواباندن صندلی های ردیف دوم وجود دارد.بنابراین تیگو 5 چه از نظر طراحی ظاهری و چه از زاویه طراحی داخلی و فضای کابین،یک کراس اوور مدرن با طراحی قدرتمند و کاربردی به نظر می رسد اما باید ببینیم این خودرو در حرکت چه حرف هایی برای گفتن دارد.

چری تیگو 5 فضای کابینچری تیگو 5 مدیران خودرو قیمت

آزمایش رانندگی با چری تیگو 5 

چری نه تنها در شعار بلکه در عمل به جهانی شدن می اندیشید و در همین راستا رفع نقاط ضعف محصولات قبلی خود را در دستور کار قرار داده است.از جمله مهمترین بهبود های تیگو 5 می توان به عایق کاری صوتی خودرو اشاره کرد.به طوری که پس از فشردن کلید استارت، صدای چندانی از روشن شدن موتور در فضای داخل کابین شنیده نمی شود.کافیست گیربکس را در حالت درایو قرار دهید تا حرکت به نرمی و آرامش آغاز شود.به لطف ارتفاع زیاد خودرو، تسلط خوبی به محیط اطراف وجود دارد و حتی دید جلو و تسلط بر دماغه خودرو نیز به دلیل زاویه درب موتور مناسب است.

چری تیگو 5 مشخصات فنی

گیربکس اتوماتیک بر اساس کاتالوگ خودرو هفت سرعت دارد ولی از آنجا که از مکانیزم ضریب پیوسته (CVT) استفاده شده است عملا تعویض دنده را آنطور که در گیربکس های اتوماتیک معمولی شاهد هستید،احساس نخواهید کرد.در حالت تعویض دستی (تیپ ترونیک) گیربکس گوش به فرمان عمل می کند و حتی در صورت عدم تعویض دنده، دور موتور را در آستانه محدوده قرمز (RED LINE) نگه می دارد و بدین ترتیب استفاده از حداکثر توان 139 اسب بخاری پیشرانه امکان پذیر خواهد بود،اما در چنین شرایطی تحت فشار قرار گرفتن پیشرانه را از صدای آن کاملا احساس خواهید کرد و ترجیح می دهید که هرچه زودتر دنده را سبک کنید.

چری تیگو 5 پشت آمپر

در حالت تمام اتوماتیک عملکرد گیربکس کاملا تغییر کرده و دنده ها با هدف صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش فشار بر پیشرانه در دورهای میانی سبک می شوند.خوشبختانه نرمی سیستم فنربندی خودرو هم در مواجه با انواع دست اندازها و سرعت گیر مناسب به نظر می رسد.برای رانندگان حرفه ای و قدیمی که دوران خودروهای قدیمی و فاقد فرمان هیدرولیک را تجربه کرده اند.رعایت حد تعادل بین نرمی و سفتی فرمان مسئله مهمی است و از آن مهمتر نحوه ارائه انتقال اطلاعات مسیر توسط فرمان به دستان راننده است که در برخی خودروهای جدید بیش از حد بی دقت و بی حس به نظر می رسد و این نکته بر روی لذت رانندگی هم اثر منفی می گذارد.با این وجود مهندسان چری  در این بخش حساب شده عمل کرده اند و شاسی ضمن ارائه هندلینگ خوب،حس مناسبی را طریق فرمان به راننده منتقل می کند.البته خودرو در پیچ های سریع به کم فرمانی تمایل دارد اما این مسئله به لطف وجود ESP کاملا کنترل می شود و خوشبختانه این سامانه مهم ایمنی برای نمونه مونتاژی در کشورمان نیز در نظر گرفته شده است.در مجموع جز واکنش پدال گاز که با اندکی تاخیر همراه است و صدای خاص پیشرانه در دورهای بالا، مورد خاص دیگری در هنگام رانندگی با تیگو 5 احساس نمی شود، هرچند جای بهبود در زمینه عایق کاری برای مدل های آینده وجود دارد و شاید برای برخی افراد، عادت کردن به تفاوت های گیربکس CVT نسبت به گیربکس اتوماتیک عادی کمی زمان بر باشد.

چری تیگو 5 کیفیت کابین

قیمت و شرایط بازار چری تیگو 5

دنده 6 – تا چندی پیش در بازار خودرو کشورمان فاصله قیمتی قابل توجهی بین گران ترین خودروهای چینی و ارزان ترین خودروهای کره ای وجود داشت و برخی افرادی که خواستار یک خودرو لوکس و پر امکانات بودند اما بودجه کافی برای خرید یک نمونه کره ای یا ژاپنی با قیمتی بیش از 120 میلیون تومان را نداشتند عملا با نبود گزینه مناسب مواجه می شدند و چاره ای جز رفتن به سراغ نمونه های دست دوم و قدیمی پیش روی خود نمی دیدند.

جمعی از مدیران خودروسازی مدیران خودرو

اما مدیران خودرو با عرضه تیگو 5 در بازه قیمتی 77 الی 92 میلیونی عملا به این نیاز بازار پاسخ داده است و یک کراس اوور به روز با قابلیت های رفاهی و عملکردی قابل قبول را به میدان نبرد فرستاده است و این قیمت گذاری به معنای وارد شدن این خودرو به رقابت خودروهای دست دوم کره ای و ژاپنی چند سال قبل است.در واقع اگر کسی خواهان خودرو کراس اوور و شاسی بلند صفر کیلومتر با گیربکس اتوماتیک و گارانتی طولانی مدت پنج سال و 150 هزار کیلومتر باشد، چری تیگو 5 به تنها انتخاب موجود در این رده قیمتی مبدل خواهد شد.

تیپ بندی ها و امکانات رفاهی مختلف چری تیگو 5 به شرح زیر است.

مشخصات فنی و آپشن های چری تیگو 5

قیمت گذاری چری تیگو 5 در تیپ های مختلف دستی و سه مدل اتوماتیک به شرح زیر اعلام شده است.

قیمت تیگو 5

رقابت در برابر کره ای ها

مدیران چینی چری بر این اعتقادند که تیگو 5 یارای رقابت با خودروهای کره ای را دارد و به همین منظور نیز در روز آزمایش عکس برداری خودرو در کنار خودرو کره ای شناخته شده ای چون هیوندای IX35 انجام شد، اما اینکه میان یک خودرو کره ای دست دوم (با قیمتی حدود 100 الی 130 میلیون تومان) یا تیگو 5 صفر کیلومتر با قیمتی به مراتب کمتر کدامیک را انتخاب کنید در نهایت به تصمیم و سلیقه شما بستگی دارد. به هرحال یافتن خودروهای دست دوم تمیز در بازار پر دوز و کلک این روزها چندان ساده نیست و مهارت و دقت بالایی را می طلبد اما چری می تواند انتخابی کم ریسک تر برای عموم افراد باشد و به نیازها متعادل یک خانواده شهری برای استفاده درون و برون شهری پاسخ دهد و حتی از جهاتی نظیر فاصله کف خودرو تا سطح زمین،فضای داخلی و کیفیت کابین به خوبی در برابر رقبای جهانی عرض اندام کند.

فیلم

هرچند باید تاکید کرد که هنوز فاصله فنی محسوسی بین خودروهای چینی و رقبای ژاپنی و کره ای وجود دارد و شاید در صورت ادامه روند پیشرفت چری، بتوانیم در نسل های آینده شاهد رقابت نزدیک تر این خودرو با رقبای کره ای شناخته شده ای نظیر تویوتا،کیا و هیوندایی باشیم.

270 دیدگاه

  1. قیمت گذاریش مناسب نیست شما خودتون قضاوت کنید
    مدل دنده ای: 110900 یوان که هر یوان 560 می شود 62 میلیون تومان
    مدل اتومات تیپ 1: 112900 یوان که می شود 63 میلیون تومان
    مدل اتومات تیپ 2: 122900 یوان که می شود 69 میلیون تومان
    مدل اتومات تیپ 3: 150900 یوان که می شود 84 میلیون تومان
    اینم آدرس سایتش جهت مراجعه دوستان:
    http://chinaautoweb.com/car-models/chery-tiggo5/

    با این اوصاف و قیمت های فوق که مربوط به بازار چین می باشد و برای مصرف کننده است لذا قیمتهایی که به دست مدیران خودرو می رسد خیلی کمتر است و با توجه به چینی بودن ماشین این نحوه قیمت گذاری جسورانه است و بعید است با این قیمت گذاری بتواند فروش خوبی داشته باشد

    1. این قیمتا که شما میگی مال چینه وقتی میاد ایران هزار تا تعرفه و گمرک می کشن روش حالا یکمم سود بکشن روش قیمتش همین میشه

    2. درسته. خیلی گرون قیمت گذاری کرده. 22 شهریور مدیرعامل مدیران خودرو(آقای ژنگ) گفته بود که: قیمت تیگو 5 موجب شگفت‌زدگی مردم و کارشناسان می شه. خداییش راست گفته. با این قیمت گذاری بالایی که کردن، من یکی که شگفت زده شدم.

    3. این چینی ها هم تنه شون خورده به تنه ویران خودرو و سایپا می خوان گوش مردم ایران رو ببرن. ببین اینا چقدر دور برداشتن که ماشینای چینی رو که تو خود چین هم فروش درست و حسابی ندارن می خوان با این قیمت به مردم ایران بندازن.راست میگفت مدیرش از اینکه اینا مردم رو چی فرض کردن شگفت زده شدیم.
      قیمت فولش با این قیافه و ترمز کاسه ای نهایت 77 -78 می تونه تا حدودی فروش داشته باشه .

  2. اینکه گفتی چری در حال فتح بازاراست رو خوب اومدی ….سئوالی که دارم اینه که چری به کدام کشور پیشرفته صادرات داره؟

  3. نبایدماشین بدی باشه ولی خب …..!!! 92 میلیون تومان

    بنده با این پول
    میتونم مزدا تری مدل 92 بخرم یاالنترا 2014 من که کیفیت فدای کمیت نمی کنم سواری سوار میشم و غید شاسی میزنم بجاش میدونم ژاپنی سوار شدم یا بعضن کری

    این ماشین بایدهم قیمت جک شاسی می بود تا با اون رقابت کنه .

    1. با همین قیمت اگر خودرو شاسی بلند هم بخواهم بخرم رنو داستر که هم فرانسوی هست هم 250کیلو سبکتر از این می باشد به نظرم گزینه بهتریست

  4. نبایدماشین بدی باشه ولی خب …..!!! 92 میلیون تومان

    بنده با این پول
    میتونم مزدا تری مدل 92 بخرم یاالنترا 2014 من که کیفیت فدای کمیت نمی کنم سواری سوار میشم و غید شاسی میزنم بجاش میدونم ژاپنی سوار شدم یا بعضن کری

    این ماشین بایدهم قیمت جک شاسی می بود تا با اون رقابت کنه .

  5. جالبه نمونه دستی اون از این جک اس ۵ که دارای آپشن های بیشتر(مثلا آپشن های پایداری) و ظاهر زیباتری است، گرانتره. من که خودرو دست دوم کره ای را ترجیح می دهم. گرونه با این قیمت گذاری خيلي ها را نا امید کرد.

    1. ضمنا قدرت موتور جک S5 خیلی بیشتره و تو شتاب و کشش در مقابل جک حرفی برای گفتن نداره

  6. من تو نمایشگاه خودرو تبریز این ماشینو دیدم و توش نشستم واقعا ماشین زیبا و باکیفیتی بود بین تمام چینی ها کیفیتش بالاتره و در حد کره ای هاس و آپشنای خوبی داره

  7. تبلیغ بسیار حرفه ای انجام دادید.تو تمام مدت مطالعه فکر میکردم هوندا سی آر وی رو دارم پیش روم میخونم.آخه 92 میلیون کسی بخواد هزینه کنه میره چینی میخره که با انگشت نشونش بدن مردم که این دیوانه رفته خدا تومن پول داده چینی خریده ؟

  8. این بود قیمتی که قرار بود مردم رو شگفت زده کنه اخه کدوم ماشین روز با این وزن از ترمز کاسه ای استفاده میکنه حداقل چند ایتم از سیتم پایداری رو در سایر مدلهاش بکار میگفتین با این وضع میخاستین همه دو مجبور به انتخاب مدل کامل فول بکنید که این کلاه برداریه

    1. خیلی جدی نگیرین این دست از مقالاتو! یه بچه دبستانیم این مقالرو بخونه میفهمه کلا یه مقاله تبلیغاتیه! ۹۲ میلون برای ماشین چینی با ترمز عقب کاسه ای! داستان جیلی رو یادتونه که!؟ الانم یه عده با این قیمتای فضایی میخرن و شروع میکنن به دفاع تمام قد از این ماشین! بعد یه مدت یهو شرکت ۱۰-۱۵ میلیون از قیمت کم میکنه و کیا متضرر میشن!؟ یه داستان تکراری دیگه…

      1. سلام، مقالات first drive در تمام کشورها ، مثبت نوشته میشن و یک روند مشخص و جهانی هست هرچند در این مطلب به نقاط ضعف خودرو هم پرداخته شده، ضمنا ترمز های خودرو مورد آزمایش و خودروهای رونمایی شده چهار چرخ دیسک بودند.

        1. یه سوالی اینجا مطرح میشه اونم اینه که مردم قراره تیگو با ترمزهای ۴ چرخ دیسکی مورد تست شمارو بخرن و سوار شن یا طبق کاتالوگی که خودتون ارائه کردین قراره تیگو با ترمز عقب کاسه ای سوار شن و از امنیت بالای ترمزگیری این ماشین چینی ۱.۵ تنی اونم با قیمت ناچیز ۹۲’میلیون لذت ببرن!؟

  9. نه،سبک سنگین کردم دیدم هیچ جوره حاضر نیستم به یک ماشین چینی ۹۲ میلیون بدم،اگه اون مدل کاملش قیمتی حوا و حوش ۸۰ داشت میشد بهش فکر کرد نه ۹۲ میلیون،مگه پولمون رو از سر راه پیدا کردیم اخه؟

  10. ماشین 1/5 تنی با 139 اسب
    حتی تو عکساشم معلومه بی کیفیته ،شما چطور میگید با خودروهای کره ای برابری میکنه ،لطفا کم تبلیغ کنید

  11. سلام به همه دوستان

    اول از همه از تحریه این سایت تشکر می کنم که کماکان اخبار و حواشی صنعت خودرو را نسبت به همسایه ها با حواشی کمتر ( سانسور و … ) دنبال می کنند .

    – اول ببینیم با چه قیمتی دست مصرف کننده می رسه ؟( سوئتفاهم نشده روی حرفم با همون مدیر چینی هست )

    – 93 میلیون ( رقم اسمی ) برای خودرویی که با پکیج Luxury فاقد سیستم پایداری است . اون هم شاسی بلندی که این سیستم برای اون اولیتی بالاتر از طراحی زیبا دارد ( واقعا دارم به حرف بعضی از دوستان که می گفتند خودرو چینی فقط طراحی خوبی دارند بقیش هوتوتو ایمان می اورم ) .

    – راستش به نظر من هدف از طراحی این خودرو با توجه به ارتفاع و طول بدنه – خودرو ی ساشی بلند کامپکت با قابلیت افرود هست . که البته قدرت موتور جالبی نداره و با توجه به تجربه پیشینیان و نیاکان ما در استهلاک خودرو چینی می تونید امیدوار باشید بعد از افرود – خودرتون رو با نصف هزینه خرید بفروشید . !!
    ( من که از این پولها ندارم که بخوام اینجوری نابودش کنم ) .

    – دوستان بیاید با خواندن این مقاله با خود کمی بیاندیشیم تو همین کره زمین ( نه مریخ چون اونجا اب وهواش بهتره ! ) خودروسازانی هستند (mvm)که قدمتشون یک چهارم ایران خودروی داخلی هم نیست ولی به طور متوسط هر 5 سال یک خودرو جدید ( یا در کلاس جدید یا طراحی مجدد تمام قطعات یک خودرو ) به بازار عرضه می کنند اون وقت شرکت خودرو داخلی مرحمت می کنه قیمت خودروشو رو می بره بالاتر … ( منظورم همین سمند دوگانه بود ) .

    باتشکر

  12. فوق العاده چینی و زشت طراحی شده.آقای رئیس مدیران خودرو از من میشنوی یه بار برو نمایندگی کرمان موتور ببین جک S5 و لیفان X50 اتومات چند قیمت گذاری شدن و بعد بیا بگو 92 میلیون.مطمئنم این هم مثل X33 جدید شکست میخوره.تازه اون حداقل یه قیافه ای داره!!!

  13. امیدوارم روزی مورد غضب الهی دچار نشم تا مجبور شم ماشین چینی بخرم

    خدایی جلوش خیلی زشته

  14. حالا چرا بغل IX35 عکس گرفته !!! نه قدرتشون در یه سطحه نه ایمنی شون نه کیفیت شون نه قیمتشون!!!

  15. بر اساس تجربه های قبلی از Cheryمیشه با اطمینان حدس زد ماشین خوبی از نظر فنی نیست، طراحی داخلیش هم که جالب نیست، مجموعه جلو داشبورد، دکمه های تهویه روی کنسول، دیسپلی آمپر و فرمون واقعا یه طراحی جذاب نیست و برعکس نظر کارشناس محترم که متریالش رو قابل مقایسه با کره ای می دونند، ظاهر بی کیفیتش از عکسها مشخصه. قیمت هم که فضایی گذاشته شده، در مقایسه با تیگو 3 (یا همونnew X33)این نهایتا باید 3-4 تومن بالاتر باشه. امیدوارم شاهد شکست فروش این خودرو باشم.

  16. برند چینی برای ایرانیان آگاه شناخته شده است و تبلیغات برای این برندهای یک شبه چون قارچ سبز شده فقط اعتبار سایت شما را کمتر میکند

  17. متاسفانه مدیران خودرو دیده ایکس 33 قدیمی فروش زیادی داشته ، فکر میکنه اینم همونطوریه!
    دلیل اصلی فروش بالای ایکس 33 قدیمی نبود رقبای زیاد در بازار چینی ها بود. اون اوایل تازه ماشینهای چینی تو بازار اومده بودن.

      1. نه بابا کجا قیمتش خوب بود؟سال 90 قیمتش 29 میلیون بود.مگان 2000 اتومات فول با مانیتور 33 میلیون بود.که ما هم مگان خریدیم.همون موقع هم گرون بود X33

  18. اس پنج از هر لحاظ سرسره
    ایمنی بیشتر کیفیت بالا قدرت بالاتر و قیمت بهتر
    مطمئن باشید هر چقدر برلیانس و چانگان خوب فروش رفته اینم می ره

  19. تو تمام قسمتهای مقاله تاکید شده ماشین لوکس!!!!!جهت روشن شدن نویسنده باید عرض کنم که از نظر مشتری ایرانی ماشین چینی ینی غیر لوکس.این چینیها هر چقدر هم بزک کنن لوکس محسوب نمیشن.در ثانی این چری یه موتور 2000 با 139 اسب بخار(که نداره) داره که اونو روmvm530, وmvm550 انداخته که قدرت زیادی هم نداره رو x33قدیم و جدید انداخته که سنگینترن و مطمئنا ضعیفتر حالا بقول خودشون تو ماشین لوکس تیگو5 انداختن که1,5تن وزنشه!!!!موتورش 6 ماهه هلاکه والا…

  20. اخه کدوم ادم عاقل با 92میلیون میاد اینو بگیره
    تا سانگ.یانگ تیوولی با قیمتی کمتر و افتخاراتی بزرگتر مونده کی اینو میگیره
    تیوولی نشد رنو داستر
    اصلا تو خود چینی ها میشه لند مارک خرید که شاسی داره _دو دیفرانسیله و واقعا از این بهتره
    همون x33هم ۲۰میلیون نسبت ارزشش گرونتره
    والااااا

    1. والا هیچ ادم عاقلی ۹۲ تومن به این نمیده ولی این باز لااقل یک خدمات پس از فروش و گارانتی پنج ساله داره،خودروهای رامک با قیمت های فضاییشون گارانتی سه ساله دارن و خدمات پس از فروش در حد صفر،به طوریکه تو خیلی از شهرها هم نمایندگی ندارن و گارانتیشونم به درد نمیخوره،پس پول به اون دادن هم عاقلانه نیست،داستر هم ال نود شاسی بلنده،کلا هر کدوم یه عیبی دارن

      1. داستر هم گارانتی 5ساله داره ودر مدل جدید کاملا متحول شده هم از نظر ظاهر هم از نظر فنی هم از نظر اپشن که به نظر من مهمترینش داشتن 2دیفرانسیل می باشد واز نظر کیفییت هم با توجه به فرانسوی بودن ایرادی بهش وارد نیست

    2. البته تیوولی با اون موتور ضعیفش و خدمات پس از فروش نا مناسب شرکت عرضه کننده اش، با اون قیمت نمی ارزه به خاطر برند سانگ یانگ-ماهیندرا
      لند مارک هم که فکر کنم تا حالا گروه بهمن جمعا 20 تا هم نتونسته بفروشه ازش، خوشبختم از اینکه شما رو به عنوان یکی از طرفداران و مبلغان این ماشین دیدم.
      قیمت این تیگو 5 هم که از همشون بدتر.

  21. اگه نمیخواستن مردم رو شگفت زده کنن، چطوری قیمتگذاری میکردن؟ حتماً اون موقع میرفت روی 120 میلیون. به خیال خودشون مردم با یه گیربکس CVT و ESP شگفت زده میشن و 93 میلیون پول مفت رو خرج این برند چینی میکنن!
    موتور 2 لیتری فقط 139 اسب بخار تولید میکنه. مزدا 3 مدل 87 با همین حجم موتور 147 اسب تولید میکرد. این نشون میده تکنولوژی موتور این خودرو خیلی قدیمیه.

    1. لطفا برند دوم یا سوم جهان ببا بک چینی مقایسه نکنید مزدا افتخارات زیادی داره بمانند تویوتا و لکسوس اخیرا در رتکینگ کاستونر سرویس مزدا سوم شد آسیایی ها خوش درخشیدند اما چینی ها متاسفانه فقط بدنبال فروش بیشتر هستن

  22. “مدیران چینی چری بر این اعتقادند که تیگو 5 یارای رقابت با خودروهای کره ای را دارد و به همین منظور نیز در روز آزمایش عکس برداری خودرو در کنار خودرو کره ای شناخته شده ای چون هیوندای IX35 انجام شد”
    یه دونه توسان آوردن کنار چری گذاشتن و فقط ادعای رقابت کردن میکنن. هیچ مقایسه ای از نظر شتاب، قدرت و کشش موتور، مصرف سوخت، راحتی و آسایش سرنشین و مناسب بودن صندلی ها و … نشد. حتی از روی ظاهر هم نمیتونه با توسان رقابت کنه.
    با یه دوخت قرمز رنگ که نمیشه ادعای لوکس بودن و اسپرتی بودن داشت. همون توسان هم در رده لوکس قرار نمیگیره.

  23. هرچه بد و بیراه و تهمت و بهتان دلتون میخواد بمن بگید اشکالی نداره کاربران محترم! من شخصا یک خودروی دست سوم کره ای مثل توسان یا اپتیما یا سراتو در مرل پایه …به تیگو و اقمارش در مدل فول آپشن ترجیح میدم آخه آقای “ژانگ” مدیر چری یه چیزی بگو بگنجه در هیچ رنکینگ بین المللی نامی از خودروهای چینی نیست (دقت کنید حتی نام حالا دیگه خودتون تا ته ماجرا رو بخونید ..)چه برسه به اینکه در مواردی مانند کیفیت طراحی ارزش در مقابل بهای پرداختی قابل اعتماد بودن و طول عمر قطعات و استهلاک کم و دردسترس بودن آپشنها حتی چینی ها امتیاز بندی هم نشدن و اسمی ازشون نیست که حتی ته جدول باشن شما با چه استدلالی کیا هیوندای اینقدر پایین تلقی کردی که هم سطح چری شدن؟ مگر نه اینکه چینی ها با قیمت های سرسام آور فقط در جهت سود دهی و با تبلیغات گسترده به ایران وارد شدن؟

    1. کی به شما بد و بیراه گفته و تهمت زده؟؟؟! این اولین کامنت تو در این صفحه ست!
      با خودت درگیری داری؟! یا اینکه فکر میکنی بقیه کاربرا خیلی رو نظرات تو دقیق میشن و بش اهمیت میدن ، آره؟؟؟!
      نه دوست عزیز شمام یکی هستی مثل بقیه ، فقط گاهی دوست داری با نظرات ضدو نقیض و جنجالی خودتو مطرح کنی و بقیه رو به چالش بکشی! (مشکل خود کم بینی)
      شخصاً دعا میکنم همه یک روزی بتونن ماشینهای روز اروپا و امریکا رو سوار بشن، با قیمتهای واقعی و خدمات مناسب. اون روز دیر نیست…

  24. من فکر کردم قیمتش ارزون تر از جک اس 5 کرمان موتوره ، فکر کردم میخواد رقابت کنه …
    من صبر کردم ببینم قیمتش چنده بگیرم 😐 ، پس همون جک اس 5 همه چیش از این بهتره ، تیپ 1، 2 ، 3 نداره یه مدل بیشتر نیس ، اینجوری آدمُ وسوسه میکنه 92 میلیون پول یه چینی بده …
    ،
    پس ما همچنان خودرو صفر نمیخریم :)) صبر کنید تا برج 2 سال 95 ، تکلیف مشخص میشه ..
    سمند EF7 داریم ، میخواستم شبه عید عوض کنیم یه ساشی بلند بگیریماااااا اه /:

  25. ما که باید تحریم رو ادامه بدیم. ولی خداییش از چیزی که سر درنمیارم اینه که این چینی ها به این سرعت از یخچال سازی و موتور سیکلت سازی رسیدند به اینجا ولی غولهای خودروسازی ما به قول خودشون دارند چکار میکنند. بعد تازه واسه سرمایه گذاری خارجی هم ناز میکنند. هر ده سال یه بار چراغ و داشبورد عوض میکنند ولی چینی ها هر ماه یه خودروی جدید..والا من که منتظر پورشه و مازراتی چینی هستم. ولی تا 10 سال آینده نمیدونم بازم داشبورد پارس هم عوض میشه دوباره یا نه..

  26. 139بله 139 اسب بخار با تکنولوژی فلزات چین با وزن سنگین و حتما اصطحلاک زیاد و…حالا قسمت خنده دار قضیه 90 میلیون تومان 90 میلیون . بعدش مقایسه در کنار یه ماشین نرم با شتاب 9.2با قیمت منطقه 68 میلیون . یعنی باز هم فریب و دروغ برای مردم . شرم به شما

  27. واقعا با چه استدلالی باید سمت ماشین چینی رفت کیفیت؟ خدمات پس از فروش؟ لوازم یدکی؟قیمت مناسب؟

  28. از همون دسته دندش و مخلفات زیرش معلومه چه خوابی برای ملت دیدن.بعدشم واقعا جالبه چری در کناره ای ایکس ۳۵ هیوندای اااا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا