اخباراسلایدربررسیچینی

آزمایش چری تیگو 5 محصول جدید مدیران خودرو + قیمت نهایی+ ویدیو

اولین تجربه رانندگی با چری تیگو 5سپهر زنگنه – افشین خالدی

این یک واقعیت است که خودروهای شاسی بلند شهری یا همان کراس اوور نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان به خودروهایی بسیار محبوب مبدل شده اند و از بازار داغی برخوردارند،بنابراین هیچ عجیب نیست که اغلب خودروسازان و وارد کنندگان کشورمان به این کلاس روی خوش نشان می دهند و محصولی از این سگمنت را در سبد فروش خود قرار داده اند.مدیران خودرو به عنوان یکی از موفق ترین عرضه کنندگان چنین خودروهایی،فروش بسیار خوبی را در چند سال اخیر تجربه کرده است و برای ادامه این روند قصد دارد تا لوکس ترین محصول خود را با برند چری به جنگ رقبا بفرستد .در ادامه قصد داریم بیشتر به بررسی و معرفی این خودرو بپردازیم.

Chery_tiggo5_چری_تیگو (4)

چری یکی از بزرگترین خودروسازان چین است و سهم قابل توجهی را در پیشرفت صنعت چین ایفا می کند.روند پیشرفت این کمپانی در ساخت خودروهای جدید و فتح بازار های جهانی کاملا روشنگر این مطلب است.با این حال تاکنون محصولات چری توسط شرکت مدیران خودرو و با نام MVM در ایران ساخته می شد که مدیران خودرو برای عرضه مدل لوکس تر و به روزتر تصمیم گرفته است که از برند اصلی کمپانی یعنی “چری” استفاده شود.

چری تیگو 5 مدیران خودرو قیمت

تیگو 5 با طول 4.5 ، عرض 1.8 و ارتفاع 1.7 متر یک کراس اوور سایز متوسط اما نسبتا بلند قامت است و در مقایسه با بسیاری کراس اوور های دیگر موجود در خیابان مرتفع تر به چشم می آید.فاصله محوری 2.6 متر، رینگ های چرخ 17 اینچی با تایرهای 65/225 و فاصله مناسب کف خودرو از سطح زمین ، شرایط هندسی نسبتا مناسبی را برای عبور از مسیر های ناهموار پدید می آورند و از طرف دیگر شعاع گردش 5.5 متر (فضای گردش کامل 11 متر) عدد مناسبی برای مانور در خیابان های تنگ و پر ترافیک درون شهر به حساب می آید.بنابراین می توان گفت که تیگو 5 از نظر ابعاد و مشخصات، به خوبی حد فاصله خودرو شهری و شاسی بلند های خارج شهری را پُر کرده است.

چری تیگو 5 مدیران خودرو قیمت کابین

چری سیصد نفر از مهندسان خارجی بین المللی را شامل سه تن از طراحان صنعتی شناخته شده و با سابقه کار در پورشه، دایملر کرایسلر و ب ام و را به به استخدام خود در آورده و طراحی بدنه تیگو 5 توسط این سه نفر به انجام رسیده است.ماحصل کار آنطور که در تصاویر مشخص است تاثیر گذار ولی متفاوت از سایر خودروهای موجود در بازار از آب در امده است و احساسی از پختگی طرح را به بیننده منتقل می کند.

چری تیگو 5 مدیران خودرو قیمت

مشخصات فنی چری تیگو 5

از نظر فنی باید مهمترین نکته را در استفاده از گیربکس اتوماتیک هفت سرعته با ضریب تغییر پیوسته (CVT) برای تیگو 5 دانست که برای هماهنگی بیشتر با موتور 4 سیلندر و 2.0 لیتری 139 اسب بخاری این خودرو مجددا تنظیم شده است.پیشرانه نیز از نظر تنظیمات ECU و استفاده از سیستم زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی و خروجی (DVVT) تفاوت های نرم افزاری با نمونه های قبلی دارد و با کد فنی SQR484F شناخته می شود.از جمله مهمترین تفاوت ها می توان به هماهنگی مناسب تر موتور و گیربکس در راستای بهبود تعویض دنده اشاره کرد.

چری تیگو 5 مدیران خودرو قیمت

سیستم های ایمنی خودرو علاوه بر سامانه ترمز چهارچرخ دیسک مجهز به ABS  و EBD ،بدنه مقاوم (پنج ستاره ایمنی در تست تصادف سازمان C NCAP) شامل مجموعه ای از سیستم های پایداری شامل ، EBA، HHC،DTC،ASR و ESP و دو ایربگ جانبی (برای مدل فول) می شود که شماری از آن ها برای نخستین بار بر روی خودرویی در این کلاس قیمتی در بازار کشورمان عرضه می شوند.

Chery_tiggo5_چری_تیگو (8)

فضای کابین چری تیگو 5

لوکس بودن در بازار کشورمان معمولا با معیارهایی مانند تعداد آپشن های رفاهی و کیفیت کابین تعریف می شود و تیگو 5 در هر دو این زمینه ها حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

کیفیت مواده تشکیل دهنده اجزای کابین به راستی مناسب است و می توان این مورد را در حد خودروهای کره ای ارزیابی کرد.جالب تر آنکه برای دوخت روکش چرمی صندلی ها ، فرمان و اهرم تعویض دنده نیز از دوخت زیبای قرمز رنگ استفاده شده و بدین ترتیب در کابین تیگو 5 از کیفیت و با چاشنی احساس اسپرت سرنشینان را در بر می گیرد.ارگونومی مناسب به نظر می رسد و تسلط بر ابعاد خودرو هم به لطف آینه های جانبی بزرگ و دوربین دید عقب مطلوب است.صندلی های عقب از طراحی مناسبی برخوردار هستند و بر خلاف سایر رقبا در این کلاس از فرم خشک  ونیمکت مانند دور شده اند.فضای بار هم برای مسافرت های خانوادگی مناسب به نظر می رسد و در صورت نیاز به حمل اشیاء بزرگ قابلیت خواباندن صندلی های ردیف دوم وجود دارد.بنابراین تیگو 5 چه از نظر طراحی ظاهری و چه از زاویه طراحی داخلی و فضای کابین،یک کراس اوور مدرن با طراحی قدرتمند و کاربردی به نظر می رسد اما باید ببینیم این خودرو در حرکت چه حرف هایی برای گفتن دارد.

چری تیگو 5 فضای کابینچری تیگو 5 مدیران خودرو قیمت

آزمایش رانندگی با چری تیگو 5 

چری نه تنها در شعار بلکه در عمل به جهانی شدن می اندیشید و در همین راستا رفع نقاط ضعف محصولات قبلی خود را در دستور کار قرار داده است.از جمله مهمترین بهبود های تیگو 5 می توان به عایق کاری صوتی خودرو اشاره کرد.به طوری که پس از فشردن کلید استارت، صدای چندانی از روشن شدن موتور در فضای داخل کابین شنیده نمی شود.کافیست گیربکس را در حالت درایو قرار دهید تا حرکت به نرمی و آرامش آغاز شود.به لطف ارتفاع زیاد خودرو، تسلط خوبی به محیط اطراف وجود دارد و حتی دید جلو و تسلط بر دماغه خودرو نیز به دلیل زاویه درب موتور مناسب است.

چری تیگو 5 مشخصات فنی

گیربکس اتوماتیک بر اساس کاتالوگ خودرو هفت سرعت دارد ولی از آنجا که از مکانیزم ضریب پیوسته (CVT) استفاده شده است عملا تعویض دنده را آنطور که در گیربکس های اتوماتیک معمولی شاهد هستید،احساس نخواهید کرد.در حالت تعویض دستی (تیپ ترونیک) گیربکس گوش به فرمان عمل می کند و حتی در صورت عدم تعویض دنده، دور موتور را در آستانه محدوده قرمز (RED LINE) نگه می دارد و بدین ترتیب استفاده از حداکثر توان 139 اسب بخاری پیشرانه امکان پذیر خواهد بود،اما در چنین شرایطی تحت فشار قرار گرفتن پیشرانه را از صدای آن کاملا احساس خواهید کرد و ترجیح می دهید که هرچه زودتر دنده را سبک کنید.

چری تیگو 5 پشت آمپر

در حالت تمام اتوماتیک عملکرد گیربکس کاملا تغییر کرده و دنده ها با هدف صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش فشار بر پیشرانه در دورهای میانی سبک می شوند.خوشبختانه نرمی سیستم فنربندی خودرو هم در مواجه با انواع دست اندازها و سرعت گیر مناسب به نظر می رسد.برای رانندگان حرفه ای و قدیمی که دوران خودروهای قدیمی و فاقد فرمان هیدرولیک را تجربه کرده اند.رعایت حد تعادل بین نرمی و سفتی فرمان مسئله مهمی است و از آن مهمتر نحوه ارائه انتقال اطلاعات مسیر توسط فرمان به دستان راننده است که در برخی خودروهای جدید بیش از حد بی دقت و بی حس به نظر می رسد و این نکته بر روی لذت رانندگی هم اثر منفی می گذارد.با این وجود مهندسان چری  در این بخش حساب شده عمل کرده اند و شاسی ضمن ارائه هندلینگ خوب،حس مناسبی را طریق فرمان به راننده منتقل می کند.البته خودرو در پیچ های سریع به کم فرمانی تمایل دارد اما این مسئله به لطف وجود ESP کاملا کنترل می شود و خوشبختانه این سامانه مهم ایمنی برای نمونه مونتاژی در کشورمان نیز در نظر گرفته شده است.در مجموع جز واکنش پدال گاز که با اندکی تاخیر همراه است و صدای خاص پیشرانه در دورهای بالا، مورد خاص دیگری در هنگام رانندگی با تیگو 5 احساس نمی شود، هرچند جای بهبود در زمینه عایق کاری برای مدل های آینده وجود دارد و شاید برای برخی افراد، عادت کردن به تفاوت های گیربکس CVT نسبت به گیربکس اتوماتیک عادی کمی زمان بر باشد.

چری تیگو 5 کیفیت کابین

قیمت و شرایط بازار چری تیگو 5

دنده 6 – تا چندی پیش در بازار خودرو کشورمان فاصله قیمتی قابل توجهی بین گران ترین خودروهای چینی و ارزان ترین خودروهای کره ای وجود داشت و برخی افرادی که خواستار یک خودرو لوکس و پر امکانات بودند اما بودجه کافی برای خرید یک نمونه کره ای یا ژاپنی با قیمتی بیش از 120 میلیون تومان را نداشتند عملا با نبود گزینه مناسب مواجه می شدند و چاره ای جز رفتن به سراغ نمونه های دست دوم و قدیمی پیش روی خود نمی دیدند.

جمعی از مدیران خودروسازی مدیران خودرو

اما مدیران خودرو با عرضه تیگو 5 در بازه قیمتی 77 الی 92 میلیونی عملا به این نیاز بازار پاسخ داده است و یک کراس اوور به روز با قابلیت های رفاهی و عملکردی قابل قبول را به میدان نبرد فرستاده است و این قیمت گذاری به معنای وارد شدن این خودرو به رقابت خودروهای دست دوم کره ای و ژاپنی چند سال قبل است.در واقع اگر کسی خواهان خودرو کراس اوور و شاسی بلند صفر کیلومتر با گیربکس اتوماتیک و گارانتی طولانی مدت پنج سال و 150 هزار کیلومتر باشد، چری تیگو 5 به تنها انتخاب موجود در این رده قیمتی مبدل خواهد شد.

تیپ بندی ها و امکانات رفاهی مختلف چری تیگو 5 به شرح زیر است.

مشخصات فنی و آپشن های چری تیگو 5

قیمت گذاری چری تیگو 5 در تیپ های مختلف دستی و سه مدل اتوماتیک به شرح زیر اعلام شده است.

قیمت تیگو 5

رقابت در برابر کره ای ها

مدیران چینی چری بر این اعتقادند که تیگو 5 یارای رقابت با خودروهای کره ای را دارد و به همین منظور نیز در روز آزمایش عکس برداری خودرو در کنار خودرو کره ای شناخته شده ای چون هیوندای IX35 انجام شد، اما اینکه میان یک خودرو کره ای دست دوم (با قیمتی حدود 100 الی 130 میلیون تومان) یا تیگو 5 صفر کیلومتر با قیمتی به مراتب کمتر کدامیک را انتخاب کنید در نهایت به تصمیم و سلیقه شما بستگی دارد. به هرحال یافتن خودروهای دست دوم تمیز در بازار پر دوز و کلک این روزها چندان ساده نیست و مهارت و دقت بالایی را می طلبد اما چری می تواند انتخابی کم ریسک تر برای عموم افراد باشد و به نیازها متعادل یک خانواده شهری برای استفاده درون و برون شهری پاسخ دهد و حتی از جهاتی نظیر فاصله کف خودرو تا سطح زمین،فضای داخلی و کیفیت کابین به خوبی در برابر رقبای جهانی عرض اندام کند.

فیلم

هرچند باید تاکید کرد که هنوز فاصله فنی محسوسی بین خودروهای چینی و رقبای ژاپنی و کره ای وجود دارد و شاید در صورت ادامه روند پیشرفت چری، بتوانیم در نسل های آینده شاهد رقابت نزدیک تر این خودرو با رقبای کره ای شناخته شده ای نظیر تویوتا،کیا و هیوندایی باشیم.

270 دیدگاه

  1. دوستان سلام…
    من تیگو 5 دارم لاکچری …بسیار ماشین خوب جادار با کیفیت و نرمی است …دید عالی …کیفیت بدنه و داخل در سطح خودروهای کره ای اسن…اینم بگم بدونید کلا زیاد ماشین داشتم از لیفان ایکس 60 تا سراتو نیو … و قبل از اینم سوناتا وای اف داشتم و دوستم سانتافه 2015 داره سوار شدم چند بار .. تجربه ی کافی دارم برای قضاوت یک خودرو…دوستانی که میخواین تیگو 5 بخرین تردید نکنید واقعا از نظر استاندارد روز هیچی کمتر از کره ایها نداره…اینم یدونید بد نیستت تمام کسانی که از خودروهای چینی ایراد میگیرن حتی یکبار هم سوارش نشدند و فقط اظهار نظر بدون هیچ تجربه میکنند و به تمسخر دیگران میپردازند.

  2. با سلام. من این ماشین را نمیشناختم و از طریق آگهی نظام مهندسی متوجه آن شدم و رفتم به نمایندگی بیهقی و آنجا این خودرو را تست کردم و واقعا از رانندگی با آن لذت بردم. من خودم از کسانی بودم که مدت ها از ماشین های چینی متنفر بودم و هنوز هم زیاد خوشم نمیاد ولی چند باری به نمایندگی کرمان موتور رفتم و خودروهای جک را از نزدیک دیدم و حتی وسوسه شدم جک J5 بخرم که بعد از مطالعات نظرات مردم منصرف شدم. تا اینکه امروز این خودرو را از نزدیک دیدم و به نظرم از لحاظ کیفیت و سواری قابل قبول آمد. و از همه مهمتر داشتن ۵ سال گارانتی یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد و شرایط فروش اقساطی بسیار خوب آن من را قانع به خرید آن کرد. مخصوصا ۳ طراح اروپایی چری و قطعاتی که از شرکت های معتبر مانند zf و Bosch و… در این خودرو به کاررفته است. من خودم به شدت طرفدار خودرو های اروپایی و ژاپنی هستم و هم اکنون زانتیا مدل ۸۱ دارم و واقعا برام سخت بود که ماشین چینی بخرم. ولی وقتی به قیمت های بسیار زیاد و شرایط سخت فروش ماشین های فوق العاده عالی اروپایی و ژاپنی نگاه میکنم و می بینم که توانایی خرید این ماشین ها را ندارم و زانتیای خودم که فوق العاده دوسش دارم هم ۲۱۷۰۰۰ کار کرده و از یک سری مسائل به خرج افتاده و از طرفی حس کیفیت خوبی که تیگو۵ به من القا میکنه و شرایط گارانتی و… باعث میشه که این ماشین را انتخاب کنم. البته ۳ یا ۴ روز دیگر ماشین را تحویل میگیرم و امیدوارم ماشین خوبی از آب در بیاد چون به شدت ازماشین کار میکشم. البته خدارو شکر نظرات بسیار مثبتی نسبت به تیگو۵ در اینترنت مشاهده کردم . اما واقعا از کسانی که ایراد میگیرند یک خواهش دارم و اینکه هر چیزی را سریع نفی نکنید. من ۶،۷ ماه هست در بازار دست دوم به دنبال تویوتا کمری و سیتروئن C5 new گشتم و واقعا در مدل های تمیز و با کار کرد ۲۰ الی ۳۰ هزار کیلومتر کمری ۲۰۰۷ زیر ۱۰۳ میلیون و مدل ۲۰۰۹ تمیز آن هم به قیمت ۱۱۳ میلیون کمتر پیدا نکردم. طبیعتا من و دیگران از هر نظر میدانم که تویوتا خودرویی بی نظیر و بدون خرابی است ولی برای من پرداخت ۱۰۰ میلیون به صورت نقد بسیار مشکل است در مقایسه با اینکه تیگو ۹۸ تومانی را در ۲ سال اقساط پرداخت کنم. مسلما اگر شرایط برای من هم به نوعی بود که توان خرید خودرویی از قبیل تویوتا را داشتم، ۱۰۰% حتی بدون فکر کردن به خودرو های کره ای یک کمری صفر خریداری میکردم. پس با این شرایط باید سعی کرد که با این مقدار پول تا جای امکان بهترین و با کیفبت ترین و ایمن ترین خودرو را انتخاب نمود که امیدوارم این خودرو اینگونه باشد. با تشکر

  3. من این ماشین وارم واقعا رای خوبی است قبل از این سانتافه داشتم ولی اگه این ماشین آپشن سانتافه داشت دستم از سانتافه نداشت . Farnoor

  4. سلام . من حدود یک ماهی هست که یه تیگو 5 اکسلنت خریدم . البته با وجودی که به تولیدات چینی بسیار شک داشتم و دودل بودم ولی ریسک کرده و خریدم و دور از انصاف بود اگه نظرم رو نمی نوشتم . ماشینی بسیار عالیست ، تصور نمی کردم که اینقدر جالب درست کرده باشند،واقعا رضایت دارم و ممنونم از سازندگان . نرمی ، راحتی، جادار بودن ، داشتن دکمه اسپرت برا شتاب گرفتن و دنده کمک برا جاهای سخت و سر پایینی های تند ، شیک بودن و…خیلی چیزای دیگه و امیدوارم کیفیت خودشو در دراز مدت حفظ کنه هر چند 5 سال گارانتی خود تضمینیست. باز ممنونم

  5. سلام به دوستان لطفا شماره بنده را هم عضو کانال تیگو5 سواران کنید تا بهتر با هم آشنا شویم. با تشکر فراوان (آریا)09138228895 به تازگی تیگو 5خریده ام اما هنوز ماشین بهم ندادن الان 11روز هستش 95/5/7 خرید کردم

  6. سلام بنده از بهمن ماه سال گذشته تیگو پنج اکسلنت خریداری کردم تا الان هم 25000کیلومتر باهاش رفتم.شغل من پیمانکار خطوط لوله هستم و همش هم در بیابون هستم به خاطر شغلم.بسیار بسیار از این خودرو راضی هستم ،بسیار نرم،راحت ،جادار،شیک و باطراوت هست ،فوق العاده با ماشینهای چینی درپیت بازار فرق میکنه و از این که گارانتی این خودرو پنج سال و یا 150000کیلومتر هست این خودرو را از تمامی خودرو چینی در بازار متمایز میکنه .من با سرعت 120کیلومتر هم در بیابانهای سیرجان رانندگی کردم کوچکترین گرد و خاک و هیچ نوع صدایی داخل خودرو نمی یاد سیستم صوتی فوق العاده داره،نور چراغ مشایعت در پارکینگ بعد از توقف خودرو یک آپشن فوق العاده هست.خلاصه نسبت به هزینه ای که برای این خودرو میکنیم ارزشش را داره. ماشین قبلی من سوزوکی ویتارا بود تا عسلویه که میرفتم و بر میگشتم شیراز هفت جدم را می دیدم.

  7. از دوستان عزیز خواهش میکنم من را هم در باشگاه تیگو سواران عضو کنید متشکرم09199625966

  8. سلام من این خودرو داشت و قبل از سواری اسپورتیج پس باید بگفت که هندلینگ و شتاب مضاعف از آن تیگو شبیه توربو همان اطرافیان به دیده اعجاب نظر میفکندند در آن که چگونه چنین شتابان با چنین چینی میران حال باید دید که از پس اسپورتیج تیگو بمدل 5 برآید ؟من پاسخی شگرف بیان کنم بلی تیگو به نامبر فایو خودرویی با طراوت گلهای موسم بهار و چست و چالاک

  9. سلام
    لطفا من رو هم در گروه تیگو سواران اضافه کنید.09126476740..من تو چن روز اخیر…میخوام تیگو 5 بخرم…فقط بین اکسلنت و لاکچری شک دارم…هزینه لاکچری رو به سختی جور کردم ..دوستان راهنمایی کنید لطفا..و در تهران نمایندگی خوب و برند رو رو بهم باسه مراجعه معرفی کنید…ممنون

  10. سلام من از 6 روز شنبه تیگو اکسنت ثبت نام کردم که گفتن تحویل فوری ولی هنوز تحویل ندادن هر وقت هم میپرسم میگن باید خودرو از بم بیاد کسی اطلاعی از تحویل خودرو داره وپلاگش چند روز طول میکشه تا بیاد

  11. چینی ها متقلب ترین مردمان دنیایند و اصلا” اعتمادی به محصولشان نیست با نخریدن محصولاتشان از تولید ملی حمایت کنید

  12. طرف رفته از لگنسازای داخلی خودرو خریده، اونم همون خودرویی که 30 ساله دارند مونتاژ میکنند و هیچ تغییری که نکرده که پیشکش.، کیفیتش به مراتب بدتر از همون سالهای اول مونتاژ شده، بعد هم اولا یکی در میون و حالا هر روز مهمون نمایندگی هست. جالبه خودشون هم عیب ماشینو پیدا نمیکنند، اونوقت اقا متین روب چه حسابی ما باید از این تولید به اصطلاح ملی حمایت کنیم دیگه؟ والا ضرر مالی و جونی که این ملت بر اثر این تولید ملی دادند در تمام دنیا بی سابقه هست. دیگه الان کسی نیست که ندونه بدترین خودروی چینی شرف داره به این تابوتهای مرگ که اینا تولید میکنند. بعد خود مدیران همین خودروسازی ما عمرا خودشون و فرزندانشون سوار تولید ملی شون بشند. اگه قراره تحریمی باشه باید، خودروسازای خودمون رو تحریم کنیم که لااقل خون زن و بچه مردم کمتر توی این جاده ها ریخته بشه..

  13. من با قول تحویل 3 روزه در نمایندگی زبون باز و دروغگوی 354 واقع در رسالت خیابان نیروی دریایی ثبت نام کردم،که بسیار پشیمونم کردند و هنوز که هنوزه خودرو رو تحویل ندادن. خریدن یا نخریدن با خودتون،اما لااقل از این نمایندگی خرید نکنید تا یاد بگیرن با مشتری بازی نکنن…پس از تحویل حتما مزایا و معایب خودرو رو باهاتون درمیون میذارم. یا حق…

  14. عضوت مینومایم باینکه عضویت در چنان و چنین کانالی از برترین های جهان صنعت با نام علمی تیگو نامبر فایو افتخاریست بس والا و در خور شآن ایرانیان گرامولیاقت هر ایرانی ارجمند داشتن خودرویی با استاندارد و از کشور چین است پس بدانید که حلبی های لرزان کره ای و فرانسوی اقبالی در تقابل چینی های پیشتاز ندارند مخصوص چری و ام وی ام

  15. اتفاقا اين خودرو ساز چينى كپى ايران خودرو عمل ميكند مثلا يه موتور ٢٠٠٠با قدرت ١٣٩ اسب داره روى ٥٣٠گذاشته بعد مثل خودرو ساز داخلى دوتا چكش زده كردش ٥٥٠ همين موتور رو گذاشته وهمينطور روى x33 قديم ، نيو و تيگو ٥ همان موتور رو گذاشته جك بخر حالشو ببر ، روى تمام مدلها موتور هاى مختلف وبا قدرت گذاشته

  16. من چند روزی هست تیگو ۵ خریده ام. قبلا مهاوی، پرادو، سانتافه، جیپ ۴۵۰۰، رونیز، ….. تو شاسی بلندها داشتم ولی واقعا این تیگو ۵ دوست داشتنیه. با توجه به هزینه ای کهکردم واقعا راضی هستم. اتاق عالی، دید مناسب، سیستم صدای خوب، نور و دید عالی، گیربکس فوق العاده، …. همه مزایای این اتومبیل عالی است. من بصورت کامل تیگو ۵ را فوق العاده اعلام می کنم و توصیه می کنم.

    فقط ای کاش مدل های فول آپشن تری وارد میشد. آینه جمع کن، gps، گرمکن و سرد کن صندلی، سقف پانوراما از آپشن هایی است که تیگو ۵ واردات مدیران خودرو ندارد.

  17. سلام بنده ٢هفته هس تيكو ٥كرفتم جنتا سوال داشتم ميشه من و تو كروه ادد كنيدمرسي٠٩١٧٣٣٠٤٤٢٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا