اخباراخبار خارجیاسلایدر

استون مارتین DBS 770 Ultimate: “کلمه پایانی تاکیدی”

دنده 6 | آستون مارتین در طول زمان برای نسل فعلی پیش می‌رود . استون مارتین به عنوان یک رفتار ویژه برای آخرین مشتریان خود، این نسخه DBS 770 Ultimate را تولید کرده است که ظاهری بسیار زیبای دارد و در عین حال قدرتمند و فوق العاده است .

تنها 499 نمونه از استون مارتین DBS 770 Ultimate ساخته خواهد شد .
تولدی دیوانه‌کننده‌ ، گیدن قبلاً هرگز چیزی به این حد در فرآیند ساخت منظم قرار نداده بود .

ارتقاء یافته با مسیرهای ورودی و تزریق هوای جدید و افزایش هفت درصدی فشار بوست، گشتاورموتور 5.2 لیتری و چهار بادامک 60 درجه توئین توربو V12 در DBS 770 Ultimate، 759 اسب بخار قدرت (770 اسب بخار) و 664 پوند فوت از ویژگی های این خودرو است .

در واقع، شتاب 0 تا 100 مایل در ساعت در کوپه فقط 6.4 ثانیه طول می کشد (6.7 ثانیه برای Volante).

به طور کلی، هر دو نسخه به سرعت 339 کیلومتر در ساعت (مطابق با خودروهای استاندارد) دست خواهند یافت، در حالی که نرم افزار جدید برای گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ZF سرعت تعویض دنده های سریع تری را ارائه می دهد. پدل های تعویض دنده فیبر کربن به صورت استاندارد تعبیه شده است.

تغییرات در قسمت جلو به جای اینکه صرفاً به خاطر ظاهر باشد، منجر به بهبود «مدیریت حرارتی» می شود. به عنوان مثال، دریچه جدید «نعل اسبی» در کاپوت به کشیدن هوای بیشتر از طریق رادیاتورها کمک می کند.

در همان زمان، اسپلیتر جلوی جدید دارای دریچه‌های اضافی است – و تغییر هوا در اینجا توسط یک دیفیوزر بزرگتر در عقب متعادل می‌شود.

فیبر کربن خارجی زیادی نیز وجود دارد، اما شاید برجسته ترین جنبه بصری DBS 770 Ultimate طراحی چرخ آلیاژی باشد. این 21 های جدید الهام گرفته شده از آنهایی هستند که در استون مارتین ویکتور یکباره نصب شده اند. مشتریان می‌توانند از بین سه روکش استاندارد انتخاب کنند، یا به تمام بخش‌های سفارشی مراجعه کنند و خودروی خود را کاملا سفارشی درخواست نمایند .

داخل، صندلی‌های اسپورت پلاس، به زیبایی تزئین شده‌اند، با ویژگی‌های منحصربه‌فردی از جمله آرایش بند و سگک روی دسته وسط.

عملکرد اضافی موتور توسط تعدادی از اصلاحات دیگر پشتیبانی می شود. اینها از یک ستون فرمان جدید “ساخته شده” تا کالیبراسیون اصلاح شده برای سیستم میرایی تطبیقی را شامل می شود.

سفتی قسمت جلو به میزان 25 درصد افزایش یافته است، در حالی که زیرانداز ضخیم تر عقب که به این امر کمک می کند نیز به تعادل در طول خودرو کمک می کند که به طور کلی سه درصد پیچشی سفت تر است.

این تغییرات همگی برای بهبود ارتباط راننده با ماشین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا