اخباراخبار داخلیبررسی

اولین تجربه رانندگی با JAC S5 توربو + تصاویر مدل تولیدی در ایران + قیمت قطعات یدکی

اولین چینی توربو در بازار ایران

 

FIRST DRIVE

عصر خودرو – در بازار خودرو‏های زیر 100 میلیون ‏تومان ایران همه محصولات رنگ و بویی یکسان به خود گرفته ‏اند ؛ پیشرانه ‏های ضعیف و امکانات محدود ؛ کرمان‏ موتور با محصول جدیدی که از برند JAC انتخاب کرده قصد دارد تمام این معادلات و تفکرات بازار را تغییر دهد و مفاهیم جدید و هیجان ‏انگیزی را در کلاس شاسی‏ بلند‏ها به مشتریان عرضه کند و تغییر را در کالبد شاسی‏ بلند جدید S5 به مشتریان ایرانی معرفی کند . ما نیز برای آشنایی بیش‏تر با این پدیده تصمیم گرفتیم طی آزمایشی دو روزه با توانایی‏های این محصول جدید بیش‏تر آشنا شویم لذا آنچه در ادامه خواهید خواند بخشی از تجربه سواری با JAC S5 است :

 

طراحی ظاهری

به نقل از عصر خودرو – طراحی ظاهری S5 ترکیبی از جذابیت و سادگی است . خطوط متعدد روی دماغه خودرو در کنار سپر و ورودیهای بزرگ هوا ظاهری خاص را برای S5 به ارمغان آورده اند اما در عین حال طراحی نمای جلو این خودرو آنچنان متمایز نیست که در نگاه نخست بتوان از روبرو آن را شناخت اما نکته بارز این طراحی آن است که کاستی های یک محصول چینی را به خود نمی بیند.در نمای جانبی تلاش برای نزدیک کردن این شاسی بلند به حالتی مشابه کوپه محسوس است به گونه ای که این تلاش در فرم شیشه های عقب و کوچک تر شدن ان ها بی تاثیر نبوده است . در نمای عقب نیز فرم چراغ ها و دو محفظه بزرگ خروجی اگزوز با قاب های کرومی از اصلی ترین المان های تمایز S5 با دیگر شاسی بلند های 4 سیلندر موجود در بازار است .

 

اولین تصاویر از فیس لیفت جک S5

اولین تصاویر از فیس لیفت جک S5


چه ابعادی دارد ؟

برای لمس ابعاد بدنه و کابین S5 بهتر است بدانید که این خودرو در مقایسه با دو رقیب کره ای یعنی اسپورتیج و توسان ، طول و عرض کاملا مشابهی دارد و در ارتفاع حدود 2 سانتیمتر از آن ها بلند تر است که این موضوع زمانی که این سه خودرو در کنار هم قرار بگیرند کاملا محسوس است . فاصله بین دو محور نیز در هر سه خودرو 2.6 متر را نشان می دهد که از فضای مشابه سرنشینان در S5 و اسپورتیج و توسان خبر می دهد . در حالی که همه اعداد و ارقام برای این سه خودرو یکسان پیش می رود S5 سعی می کند ظاهرش را بیش تر به شاسی بلند ها نزدیک کند و به همین جهت ارتفاع آن از سطح زمین به 210 میلیمتر می رسد که در مقایسه با ارتفاع 174 میلیمتری اسپورتیج ابهت بیش تری به ظاهر این خودرو می بخشد.

موتور توربو در دل S5

شاید پیش خودتان بگویید S5 نیز مانن ددیگر شاسی بلند های چینی موتروی معمولی دارد که تنها ظاهر و نام یک شاسی بلند را یدک می کشد اما در حقیقت اگر بدو نآگاهی از موتور ، گیربکس و مشخصات فنی پشت فرمان S5 بنشینید و کوچک ترنی اشاره ای به پدال گاز کنید مطمئنا شگفت زده خواهید شد چرا که در این شاسی بلند جدید شما با یک پیشرانه 2 لیتری توربو روبرو هستید . قلب تپنده S5 با کد HFC4GA3 توسط کمپانی JAC بر پایه یک پیشرانه 134 اسب بخاری 2 لیتری طراحی شده و با اضافه شدن توربو به این مجموعه حداکثر قدرت این شاسی بلند به 174 اسب بخار رسیده است . قدرتی که در شاسی بلند های کره ای با پیشرانه 2.4 لیتری کسب خواهید کرد و البته با قیمتی حدود دو برابر S5 ! حداکثر گشتاور S5 نیز از دور موتور 2000 تا 4000 روی عدد 235 نیوتون متر ثابت است. انتقال قدرت در S5 به محور جلو صورت می گیرد و این وظیفه بر عهده گیربکسی است که به عنوان دیگر شگفتی فنی S5 شناخته می شود ؛ گیربکس 6 سرعته دستی . در مقایسه با گیربکس های 5 دنده معمول ، دنده ششم در این گیربکس موجب می شود تا در سرعت های بالا امکان کاهش مصرف سوخت با ضریب سبک تر گیربکس فراهم شود و رانندگی در سرعت بالا روی دور موتور پایین تر صورت گیرد به گونه ای که در این شرایط مصرف ترکیبی این کراس اوور توربو حدود 7.7 لیتر اعلام شده است .

 

تکنولوژی‌باران !

به نقل از هفته نامه خودرو امروز – هر تصوری که از آپشن های یک شاسی بلند زیر 100 میلیون تومان دارید را کنار بگذارید چرا که S5 در نگاه نخست تمام آن ها را تغییر می دهد . این خودرو برای اولین بار در بین خودرو های چینی با سامانه کنترل الکترونیکی پایداری ESC به بازار کشورمان عرضه خواهد شد . علاو هبر آن سیستم ترمز ABS،EBDو EBAبه صورت استاندارد روی 4 ترمز دیسکی S5 انجام وظیفه می کنند و برای بالا رفتن و پایین آمدن از شیب های تند سیستم های HAS(کمک شروع حرکت در سربالایی) و HDC ( کنترل حرکت در سراشیبی ) به کمکتان می آیند . کنترل لحظه ه لحظه فشار باد تایر ها نیز بر عهده سامانه TPMS است تا به صورت الکترونیکی در صورت نیاز مشکل فشار باد تایر را به شما اطلاع دهد . تمام این تکنولوژی های ایمنی مواردی هستند که به سختی در خودرو های بالای 150 میلیون تومان یافت می شوند چه برسد به بازار زیر 100 میلیونی ها !

قیمت قطعات یدکی جک S5

 

مجموعه آپشن های کاربردی

همانند تکنولوژی های متعدد وقتی در کابین S5 قدم بگذارید با مجموعه ای کامل و کاربردی از آپشن ها مواجه خواهید شد به گونه ای که چه برای سفر های درون شهری و چه سفر های طولانی کمبودی را احساس نخواهید کرد . طراحی کابین با ه رنگ مشکی ، نقره ای و قهوه ای به هیجان انگیز و دلنواز است و ریسک JAC در این طراحی کاملا به چشم می خورد . روی داشبورد خطوط منظم و اصلی قرار گرفته اند و فرم ها چشک نواز هستند . برای یک رانندگی بلند مدت و جلوگیری از خستگی نمایشگر اطلاعات پشت فرمان از نوع سوپر ویژن با روشنایی شب و روز است و در کامپیوتر سفری این نمایشگر اطلاعات کاملی مربوط به مصرف سوخت متوسط ، زمان حدود خروج از پمپ بنزین و … نشان داده می شود . نمایشگر های درجه آمپر و میزان سوخت موجود در باک 55 لیتری آن نیز به صورت دیجیتالی به نمایش در می آیند . در بخش میانی نمایشگری با ابعاد بزرگ قرار گرفته است که به صورت لمسی کنترل می شود و پایین تر از آن و در مقابل دسته دنده امکان استفاده از پورت های USB و AUX فراهم می آید . تنظیم برقی آینه های مجهز به گرم کن از طریق کلید های سمت چپ فرمان امکان پذیر است و علاوه بر آن راننده می تواند سیستم بلوتوث را برای مکالمه تلفنی از روی فرمان کنترل کند. صندلی راننده تنظیمات کاملی برای تسلط روی خودرو و جاده را به صورت دستی فرهم می کند که از مه مترنی ان ها می توان به تنظیم کاربردی ارتفاع اشاره کرد . سیستم تهویه مطبوع با مکانیزمی دیجیتال به صورت دستی تنظیم می شود و دریچه های بزرگ آن به خوبی سطح کابین را تحت پوشش قرار می دهند . روکش صندلی ها ، دسته بنده و فرمان از جنس چرم است و علاوه بر بهره گیری از مه شکنهای جلو و عقب ، سامانه روشن و خاموش شدن اتوماتیک شچراغ ها بر اساس نور محیط نیز در زمره اپشن های S5 به چشم می خورد . تایر های 225/60 R17زیر این خودرو با رینگ های 17 اینچی آلومینیومی نیز ظاهری جذاب به کراس اوور جدید JAC در ایران داده اند .

 

 

پشت فرمان S5

همانطور که در بخش فنی ذکر شد اگر با توانایی های فنی S5 آشنا نباشید در نخستین لمس پدال گاز S5 شگفت زده می شوید و این موضوع در طول آزمایش و در تجربه افراد محتلف در رانندگی کوتاه مدت با این محصول کاملا محسوس بود . حرکت را با فشردن پدال کلاچ و چرخاندن سوییچ آغاز کردیم تا قلب 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر S5 از خواب بیدار شود . نمایشگر اطلاعات پشت فرمان کم کم روشن شد و له رنگ آبی در آمد به شسبک سوپر اسپرت های روز جهان عقربه های دور و موتور سرعت یک بار تا انتها رفتند و به نقطه شروع بازگشتند . با قرار دادن USB در ورودی مخصوص زیر بخش میانی کنسول از طریق کنترل لمسی نمایشگر به بررسی 4 بلند گو سراسر اتاق S5 پرداختیم و با قرار دادن گیربکس در دنده 1 حرکت را آغاز کردیم ؛ شروع اولیه با فشردن پدال گاز تا انتها ، طوفانی و دور از انتظار بود . هرزگردی به حدی طولانی بود که برتری موتور به وزن 1.5 تنی S5 کامل به چشم می آمد . با آغاز حرکت تصمیم گرفتیم هر دنده را تا بالاترین حد دور موتور بررسی کنیم اما زمانی که در دنده 1 دور موتور به 5500 رسید با کات آف ناگهانی مواجه شدیم که معمولا برای جلوگیری از فشار بیش تر روی موتور و افزایش مصرف سوخت در نظر گرفته می شود . توربو معمولا از دور 3000 تا 3500 وارد مدار می شد و ضربه ناگهانی ورودش به مدار کاملا محسوس بود . با توجه به فشار پایین و کوچک بودن بازه عملکرد توربو صدای خاصی از این سیستم به گوش نمی رسید اما صدای نفس آرامی در طول رانندگی با دور بالا به گوش می رسید . پایداری S5 با توجه به سیستم تعلیق مستقل مک فرسون در جلو و چند اتصالی مستقل Eشکل در عقب با همراهی سیستم فرمان نرم و دقیق فراتر از حد انتظار ظاهر شد و در مانور های خیابانی و شتاب جانبی G فرارتر از 0.5 به راحتی قابل کنترل بود . این سیستم تعلیق در گذر از موانع متعدد خیابان نیز آرامش اتاق و سرنشینان را حفظ می کرد . در بررسی که روی شتاب خودرو انجام شد در نهایت به عدد 10.5 ثانیه دست پیدا کردیم که در مقایسه با شاسی بلند های چینی موجود در بازار حدود 3 الی 4 ثانیه عدد بهتری را نشان می دهد .

قیمت و زمان ورود به بازار :

تولید جک S5 توسط شرکت کرمان موتور آغاز شده است و بر اساس گفته های مسئولین این شرکت قیمتی بین 70 تا 80 میلیون تومان را برای آن در نظر گرفته شده است.

 

تصاویر مدل نهایی جک S5 در بازار ایران

خوشبختانه بر خلاف نمونه اولیه، کرمان خودرو تریم داخلی تمام مشکی را برای این خودرو برگزیده است که تصاویر مدل های موجود در نمایشگاه های کشورمان را می توانید در زیر مشاهده فرمایید.

جک S5-فضای داخلی    جک S5-مانیتورجک S5-تریم مشکی-2جک S5-فضای داخلیجک S5-تریم مشکی

 

 ویدیو تست تصادف جک S5

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

پژو های جدید ایران خودرو،گالری تصاویر + قیمت

پژو 208

پرسیس / برلیانس H230 تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

پرسیس / برلیانس H230 تولید می شود + مشخصات و قیمت نهایی

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

مقایسه ارزشی خودروهای چینی در بازار ایران

تجربه رانندگی با هیوندای الانترا نسل پنجم MD

تجربه رانندگی با هیوندای الانترا نسل پنجم MD

 

آزمایش رانندگی با جیلی X7 در تهران

آزمایش رانندگی با جیلی X7 در تهران

آزمایش و بررسی برلیانس V5 در پیست آزادی

brilliance_v5_برلیانس_وی5 (6)

 

 

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

 

 

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

920 دیدگاه

  1. امیدوارم مدل اتوماتیک s5 هم به زودی کرمان موتور وارد بکنه به نظر چیز خوبیه
    آپشنهای اضافی نسبت به نسل اول مثل دی لایت و کروز کنترل و سقف پاناروما – آنتن کوسه ای – نویگشن و جی پی اس – دوربین – رادار پارک و …رینگ های 18 اینچی (که به نظرم خوشگلتر از قبلیه )…چراغ زنون…صندلی های برقی با گرمکن و 2 حافظه … برف پاک کن سنسور دار..ترمز دستی برقی …سیستم ایرکاندیشن AUTO و DUAL..ایربگهای جلو و جانبی و پرده ای
    از همه مهمتر موتور بسیار کم مصرف 128 کیلو واتی (حدود 171اسب بخار) که 1.5T GDIو گیبرکس اتوماتیک 6 دنده دابل کلاچ
    مصرف سوخت 7.8 لیتر که تو مدل دستی بچه ها میگفتن حدود 10 اینجا به لطف کاهش حجم سیلندر

    http://auto.people.com.cn/n/2015/0403/c1005-26794370.html
    http://www.jac.com.cn/2rfs5/2142.htm
    اینم عکساش که توش جلو پنچره کاملا عوض شده ولی پشت ظاهرا تغییری نداشته
    http://car.autohome.com.cn/photo/series/22369/1/2977053.html

  2. اقای سید ایا اطلاع دقیقی دارید که اصلا قرار هست در کرمان مونتاژ بشه چون منم صحبت هایی مبنب بر تغییر خط تولید 5 شنیدم که قرار هست در صورت تحقق به گیربکس اتومات مجهز بشه اما اگه شما اطلاعات بیشتری در مورد تولید این خودرو بصورت فول آپشن دارید اطلاع بدید

  3. سلام دوستان
    کسانی که ماشین تحویل گرفتن آیا کلیدای دو طرف سیستم صوتی یعنی کلیدای Mode, musici و…. نور پس زمینه دارن تووی شب؟
    یکی از دوستان گفت زیر صندلی دریچه کولر داره واسه سرنشینان عقب، اما منکه هرچی نگا ه کردم مال من همچین دریچه ای نداشت!!! از بقیه داره ؟؟؟؟؟

    1. با سلام
      بله، کلیدهای روی head unit همگی در شب با روشن شدن چراغهای خودرو روشن می شوند. در زیر هر دو صندلی جلو دریچه برای سرنشینان عقب وجود دارد.

  4. سلام خواهش میکنم جواب سوالمو بدین چون حواله ی این ماشینو گرفتم برج ۸ تحویل میگیرم آیا ارزش داره بگیرمش یا حواله رو بفروشم؟تورو خدا منتظر جوابتونم
    در پناه حق باشین

    1. سلام به همه خوانندگان محترم و به خصوص آقا مسعود
      من خودروی جک اس 5 را در اواخر اردیبهشت تحویل گرفتم و تا به حال نیز حدود 6000 کیلومتر باهاش رانندگی کرده ام. تا به حال به منظور راهنمایی کردن به کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند در همین سایت و سایت پدال توضیحات کاملی از تجربیات خودم را در خصوص این خودرو نوشته ام که بد نیست آنها را مطالعه نمائید.
      در کل به نظر من این خودرو بیشتر از آن پولی که برایش پرداخت می کنید ارزش خرید دارد و یکی از بهترین گزینه های خرید در بازه قیمتی خود می باشد ولی همه چیز به انتظار شما از خودرو و تجربیات شما از خودروهای قبلیتان بستگی دارد. این خودرو به ذات خودروی خوبی می باشد و اگر چنین نبود دارای گارانتی 100000 کیلومتر یا سه سال نبود و اگر بعضی از خودروهای تحویلی نیز مشکلاتی داشته باشند به دلیل کیفیت نسبتاً پائین مونتاژ داخلی می باشد.
      موفق باشید

  5. با سلام خدمت دوستان
    بنده حدود دو هفته است كه اس 5 خريدم خدايي بد نيست ولي چند روزه كه وقتي فرمونو ميپيچم صداي زيادي ميده !! نميدونم از كمكش است يا از خود فرمون؟ اگه كسي در اين مورد اطلاعي داره لطفا راهنمايي كنه

  6. با سلام خدومت علاقه مندان به موضوع خودروی جک اس 5
    می خواستم یکی از تجربیاتم در مورد این خودرو را برایتان شرح دهم که مسلماً به آشنایی بیشتر شما به این خودرو کمک خواهد کرد.
    دو شب پیش از سمت شهرک دانشگاه علوم پزشکی در بالای میدان بهرود سعادت آباد به سمت پائین در حرکت بودم. کسانی که با آن جاده آشنایی دارند می دانند که شیب بسیار تندی دارد و معمولاً در هنگام تردد از بالا به پائین با دنده دو و فشار های متناوب بر روی ترمز سعی می کردم سرعت را در زیر 50 کیلومتر بر ساعت نگه دارم ولیکن دو شب پیش به علتی حواسم به این موضوع نبود و خودرو در دنده 3 در این مسیر به سرعت 90 رسیده بود. در انتهای این مسیر یک پیچ حدوداً 90 درجه وجود دارد که کیفیت سطح آسفالت نیز به خاطر ترمزهای شدید خودروهای عبوری از آن پیچ چندان مناسب نیست و دارای موج می باشد. وقتی به پیچ مورد نظر رسیدم با فشار پا بر روی پدال ترمز و چرخاندن فرمان به سمت چپ متوجه شدم ماشین در شرایط ناپایداریست و امکان عدم کنترل خودرو نیز وجود داشت. ولیکن به یک باره چراغ esp خودرو شروع به چشمک زدن کرد و پیرو آن فرمان سفت شد، ترمز نیز در زیر پا شروع به نوسان (حرکت بالا و پائین اندک) نمود تا اینکه در ظرف مدت کوتاهی سرعت به زیر 40 آمد و ماشین نیز پایدار شد و چراغ esp نیز دیگر خاموش بود.
    بعد از رسیدن به مقصد موضوع را در کاتالوگ خودرو و اینترنت چک نمودم. سیستم esp که مخفف electronic stability program می باشد در زمانی که از طریق سنسورهای خودرو بفهمد ماشین در حالت ناپایدار قرار دارد و به عبارتی خودرو در حال عدم فرمان پذیری از راننده می باشد، با کنترل گشتاور موتور، ترمز و سیستم abs و فرمان خودرو کنترل را تا پایداری خودرو بر عهده می گیرد و چشمک زدن چراغ esp نیز به دلیل فعال شدن این آپشن بوده است. لازم به ذکر است که دکمه esp در این خودرو وجود دارد و با فشار آن این سیستم خاموش می گردد و طبق توصیه خودرو ساز همواره بهتر است این سیستم در مدار باشد.
    در طول این چند ماهی که این خودرو را دارم همواره از مشخصات و عملکرد آن راضی بوده ام و بعد از بروز این واقعه واقعاً به قابلیتهای آن اطمینان پیدا کردم. به نظر من واقعاً این خودروساز چینی در حال پیشرفت می باشد و در آینده ای نزدیک برند جک جزء برندهای مطرح صنعت خودروسازی خواهد بود.
    موفق باشید

    1. esp فقط با ترمز کار میکنه، کنترل گشتاور با TC هست که برخی خودروها دارند مثل bmw < …
      و خودروی شما با esp ترمز های بموقع هر چرخ جون شمارونجات داده و عملکرد خوبی داشته

  7. سلام احتمال زیاد S5 و S3 سال بعد به ایران خواهند آمد
    چون تو سایت اصلی جک هم بهش اشاره شده
    و تو سایشتون گفتن برای ایران بهبود های اقلیمی رو ماشین صورت میدن مثل تغییر در سیستم رادیات و سیستم تهویه مطبوع و سیستم تعلیق
    http://jacen.jac.com.cn/article/20150826/75161624.html

  8. سلام دوستان اگه امکان داره لطفا تو گروه اس 5 تلگرام منو ادد کنید.
    09329081626
    با تشکر فراوان…

  9. این برای چهارم که دارم خواهش میکنم
    دوستان اگه امکان داره لطفا تو گروه اس 5 تلگرام منو ادد کنید.
    09329081626
    با تشکر فراوان….

  10. دوستان اگه امکان داره لطفا تو گروه اس 5 تلگرام منو ادد کنید. 09192898729

  11. سلام من تقریبا هر روز دارم کامنت های مربوط به خودرو جک اس 5 را مطالعه می کنم تقریبا یگ ماه هست که دارم از این خودرو استفاده می کنم تا بدین لحظه
    1. پدال ترمز این خودرو نسبت به پدال کلاچ و گاز سفت تر است و گاها این استرس را ایجاد میکند که ترمز نداری و چون ماشین شاسی بلند است ایجاد ترس می کند و یکباره فشار بیشتری وارد می کنی که به سرنشین ها نیز ایجاد ترس می نماید.(در کل از ترمز اصلا راضی نیستم) با نمایندگی تماس گرفتم وقت یک هفته دیگه داده می برم نمایندگی و حتما نتیجه اش را خبر میدم.
    2. یکم روی دست انداز ها تکانهای ماشین زیاد است. ( ماشین خیلی نرم و بی صداست ولی از تکان های خودرو موقع عبور از دست انداز ها راضی نیستم)
    بقیه چیزهای خودرو عالی و فوق العاد ست واقعا شتاب و موتور عالی دارد و نسبت دنده ها نیز عالی است و با اینکه شش دنده است در ترافیک های تهران اصلا نیاز به تعویض دنده زیاد ندارد. با همان دنده 2 می توان شروع به حرکت کرد و تا سرعت 50 نیز دور موتور به 2500 نمی رسد.
    این دو اشکال هم اگر حل شود خودروی بی نظیری خواهد بود.
    برخورد تلفنی نمایندگی های نیز تا بدین لحظه خوب بوده و هر بار تلفنی من را خوب راهنمایی کردند برای این دو مشکل نیز شنبه هفته آینده (4 مهر) نمایندگی شماره 4 تهرانپارس می روم و در همین سایت خبر خواهم داد.
    لطفا لینک گروه تلکرام را هم بفرستید تا من هم به این گروه بپیوندم
    از همه دوستان متشکرم

  12. برادر من مگان اتومات داشت که البته در کم شتاب بودن و خنگ بودن گیربکس زبانزد است . ایشان به این علت که همسرشان از شاسی بلند خوششان می آمد مگان را فروختند و جک خریدند s5 صفر. بعد از 2 روز با اختلاف قیمت زیادی زیر قیمت خودرو جک را فروختند . حالا خودتان حساب کنید کیفیت و شتاب و … این خودرو در چه حدی بوده!
    صرف نظر از کیفیت و دوام و ایمنی و نداشتن پشتوانه تکنولوژیک خودرو های چینی من فکر میکنم برای کسی که پراید و سمند و 405 و ال 90 سوار بوده این خودرو بدک نیست و شاید بتواند راضی کننده باشد ولی برای کسی که برند اروپایی سوار شده(حتی مونتاژی) این خودرو نمیتواند راضی کننده باشد.

    1. با سلام
      من خودروی جک اس 5 را در آخر اردیبهشت تحویل گرفتم و تا الان حدود 8000 کیلومتر هم باهاش رانندگی کرده ام و از خرید این خودرو نهایت رضایت را دارم. سال 89 یک مگان مونتاژی صفر زیتونی رنگ خریده بودم و چند ماهی هم دستم بود و می توانم عرض کنم ماشین خوبی بود ولی در مقام مقایسه با خیلی از خودروها از جمله جک اس 5 هیچ حرفی برای گفتن ندارد. البته مقایسه یک خودروی سدان با یک خودروی شاسی بلند کاری درست نیست ولی صرف نظر از مشخصات گشتاور و اسب بخار این دو خودرو با همدیگر، اگر شما فقط 2 دقیقه پشت فرمان جک اس 5 بنشینید متوجه خواهید شد که این خودرو از چه قدرت موتوری بهره می برد.
      هموطنانی که علاقه مند به این خودرو می باشند و به دنبال خرید آن هستند را توصیه می نمایم اطلاعات و مشخصات این خودرو را از دارندگام واقعی آن در سطح شهر جویا شوند و سپس با دید باز اقدام به خرید نمایند.
      موفق باشید

      1. بله بله بله خیلی خودروی خوبیه فقط تنها اشکالش اینه که شتاب نداره گیربکس و موتورش در سربالایی کم میاره و کیفیت رنگش پایینه و بعضی وقتها همینجوری یهویی ECU ماشین قاطی میکنه و ………
        مبارکتون باشه برادر

  13. سلام به همگی
    احتراماً پیرو درخواست های مکرر کسانی که علاقمند به عضویت در گروه تلگرام هستند عرض می نمایم این گروهها تقریباً تعداد نفراتشان 200 می باشد و امکان اضافه کردن وجود ندارد چرا که چند روز خودم مترصد اضافه کردن چند نفر از شما ها بودم ولیکن ظرفیت گروهها تکمیل بود و این امر محقق نشد. اما در خصوص این چند گروه تلگرام عرض می نمایم که بنده از اولین روزهای تشکیل گروههای تلگرام در آنها عضو بودم (تقریباً از اواسط اردیبهشت که خودروی خودم را تحویل گرفتم) و آن روزها صحبتها در این گروهها بسیار داغ بود و پر بود از بحث در خصوص آپشنها و تجربیات نفرات ولیکن این روزها دیگر این گروهها بسیار خلوت می باشند چراکه تقریباً 6 ماه از عرضه خودرو به مصرف کنندگان گذشته و تمام موارد آن نیز روشن شده است. بهتر است اگر که خودرو را دارید از آن لذت ببرید چراکه واقعاً رانندگی با آن لذت بخش است و اگر هم در انتظار تحویل هستید به زودی تحویل بگیرید و از خرید خود راضی باشید اگر هم در شک خرید آن هستید با تحقیق از کسانی که در سطح شهر خودرو را دارند نسبت به خرید یا عدم خرید آن اطمینان حاصل کنید.
    موفق باشید

  14. حلا حساب کنید وقتی دوستان جک سوار انقدر از این ماشین و شتابش تعریف میکنن دیگه ماکسیما دنده چه اعجوبیه

  15. بسمه تعالی
    بنده 16 ساعت پیش یک فروند جک s5 تحویل گرفتم و بسیار از آن راضی هستم و احساس خوبی دارم و جک خیلی باحال و کار درست است.
    والسلام علیکم
    نتیجه: سریع برین بخرین داریم بیکار میشیم

    نمایندگی میو میو های در حال ورشکستگی پلاس در اینترنت

  16. سلام دوستان لطفا منو تو گروه اس5 تلگرام عضو کنید0912544788

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا