اخباراخبار داخلیاسلایدربررسیچینی

اولین ملاقات با لیفان X50 + فیلم

FIRST DRIVE

سپهر زنگنه – افشین خالدی

کراس اوور سایز کوچک را باید کلاس تازه ای در خودروهای موجود در کشور دانست که در واقع می تواند حد فاصل هاچ بک های درون شهری و کراس اوور های سایز متوسط و عموما دیفرانسیل جلوی موجود در بازار را به خوبی پر کند، چنین خودرویی از یک سو می تواند در نقش یک وسیله نقلیه جمع و جور و اقتصادی درون شهری ظاهر شود و از طرف دیگر منطبق بر خواسته اکثر مصرف کنندگان،ویژگی های نسبی خودروهای کراس اوور و شبه SUV را با خود به همراه داشته باشد.لیفان X50 با چنین مشخصاتی قرار است به زودی در بازار کشورمان عرضه شود و با همکاری کرمان موتور فرصتی دست داد تا برای نخستین بار رانندگی با این مدل را تجربه کنیم.

طراحی ظاهری و داخلی

X50 خودرو بزرگی نیست و تقریبا هم سایز هاچ بکی چون آلفارومئو جولیتا به چشم می آید،جالب تر آنکه طراحی خودرو در نمای عقب هم شباهت کاملی به جولیتا دارد و در نمای جلو نیز ناخودآگاه به یاد محصولات سال های اخیر اپل خواهید افتاد اما با این وجود می توان گفت که طراحی خودرو در مجموع جذاب است و نکات جالبی همچون خط شانه ای سرتا سری با یک مقطع میانی را نیز با خود به همراه دارد که مانع سادگی بیش از حد طرح بدنه می شود.در نمای داخلی شرایط تا حدودی تغییر می کند و شاهد طرحی هستیم که مشابه با سایر محصولات لیفان همچون 620 ، X60 و یا حتی 720 و 820 شکل گرفته است.

Lifan_x50_لیفان (4)

هماهنگی اجزای تشکیل دهنده داشبورد نظیر دریچه های هوا،دکمه های مربوط به تنظیم ادوات داخلی و مجموعه پشت آمپر با یکدیگر چشم نواز به نظر می رسد اما جنس کلی کابین با توجه به قیمت نه چندان بالای خودرو از پلاستیک خشک ساخته شده است.شاید جالب ترین نکته در فضای کابین، دور سنج موتور باشد که با پس زمینه قرمز رنگ و ابعاد بزرگ خود حسابی جلب توجه می کند و جالب تر آنکه سرعت سنج به صورت دیجیتالی در مرکز این دور سنج آنالوگ قرار گرفته و گویی که نسبت به دور سنج از اهمیت کمتری برخوردار بوده است.

Lifan_x50_لیفان (2)

فضای کابین

بعد از نشستن پشت فرمان لیفان X50 فضای مناسبی را تجربه خواهید کرد، دید کلی با توجه به ابعاد آینه های جانبی و عقب مناسب است اما به مانند سایر خودروهای جدید، تسلط چندانی بر درب موتور و دماغه خودرو وجود ندارد، در فضای عقب کمی محدودیت در رابطه با فضای سر سرنشین محسوس به نظر می رسد که البته اگر قدی بیش از 180 سانتی متر نداشته باشید، به هیچ وجه مشکل ساز نمی شود.

Lifan_x50_لیفان (1)

جالب آنکه بر خلاف تصور اولیه فضای صندوق عقب واقعا بزرگ و کارساز به نظر می رسد و این مورد می تواند برای انجام خرید های هفتگی منزل (در مقام یک خودرو شهری ، بسیار کارساز باشد) به خصوص که با توجه به ارتفاع کلی خودرو، دسترسی به درب صندوق نیز به آسانی انجام می شود و ارتفاع کف صندوق از زمین مناسب به نظر می رسد.

Lifan_x50_لیفان (15)

رانندگی

لیفان X50 با یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر 102 اسب بخاری عرضه می شود و خریداران می توانند از میان دو گیربکس اتوماتیک CVT یا نمونه پنج سرعته دستی،یکی را انتخاب کنند.نخست به سراغ نمونه اتوماتیک می رویم،پیشرانه با چرخاندن سوئیچ با صدای آرامی روشن می شود.

Lifan_x50_لیفان (8)

برای گیربکس علاوه بر حالت درایو یک حالت با مشخصه S نیز در نظر گرفته شده است که ظاهرا عملکرد اسپرتی تری را برای خودرو به ارمغان می آورد.با توجه به مشخصات موتور و وزن تقریبا 1.2 تنی خودرو، شتاب گیری قابل قبول به نظر می رسد و مهمتر آنکه بر خلاف بسیاری دیگر خودروهای چینی،صدای چندانی نیز به درون کابین راه نمیابد،البته عجیب است که اگزوز صدایی متفاوت و نسبتا اسپرت را منتشر می کند که در فیلم ضمیمه مطلب به خوبی قابل تشخیص است.فرمان عملکرد نرمی دارد اما بر خلاف برخی دیگر خودروهای چینی چندان هم سبک نیست و چنین ویژگی ای باعث می شود که در سرعت های بالا احساس بهتری از تسلط و کنترل بر خودرو را داشته باشید.

Lifan_x50_لیفان (7)

در هنگام رانندگی با چنین خودرویی شاید مهمترین مسئله به واکنش های سیستم فنربندی مربوط باشد که با توجه به ارتفاع خودرو ممکن است بسیار خشک و آزار دهنده یا بیش از حد نرم و خسته کننده تنظیم شده باشد اما خوشبختانه در مسیر مورد آزمایش، امکان تست عملکرد فنربندی با انواع و اقسام سرعت گیر ، دست انداز و ناهمواری وجود داشت و باید اعتراف کرد که لیفان X50 در این زمینه کاملا سربلند ظاهر می شود.این ویژگی به خصوص در مقایسه با سایر خودروهای درون شهری موجود در کشورمان که عموما فنربندی یا هندلینگ ضعیفی دارند، می تواند به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های عملکردی لیفان X50 مطرح باشد و موجب رضایت خاطر مالکین شود.

Lifan_x50_لیفان (11)

در همان لحظه استارت، نرم بودن کلاچ در نمونه دنده دستی جلب توجه می کند و در ادامه حرکت هم شتاب گیری بهتر نسبت به نمونه CVT و واکنش بهتر پیشرانه نسبت به پدال گاز است که چاشنی هیجان را به تجربه رانندگی با لیفان X50 می افزاید.

Lifan_x50_لیفان (13)

کرمان موتور هنوز قیمت رسمی هیچ یک از دو نمونه دستی یا اتوماتیک را اعلام نکرده است اما به نظر می رسد که قیمت نهایی نمونه دستی به شکل ملموسی کمتر از لیفان X60 باشد و برای افراد جویای سرعت و هیجان که معمولا در مسیرهای پر ترافیک نیز رفت و آمد ندارند،انتخاب نمونه های دنده دستی می تواند،لذت بالاتری را به ارمغان آورد.

Lifan_x50_لیفان (6)

فهرست تجهیزات رفاهی و ایمنی لیفان X50

سانروف،ایربگ راننده و سرنشین،سیستم های کمک ترمزی ABS ، EBD و BAS،سامانه ISO FIX، صندلی های چرمی،شیشه های برقی،آینه های برقی،دی لایت،تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو،سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو با قابلیت تنظیم از روی فرمان،رینگ آلومینومی 15 اینچی و سنسور دنده عقب

Lifan_x50_لیفان (10)

 مشخصات فنی لیفان X50

پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر مجهز به سیستم زمان بندی متغییر سوپاپ ها VVT با استاندارد آلایندگی یورو 5 با حداکثر قدرت 102 اسب بخار در 6000 RPM و حداکثر گشتاور 133 نیوتن متر در دور 3500 الی 4500 دور بر دقیقه،گیربکس اتوماتیک CVT یا پنج سرعته دستی،فرمان مجهز به کمک برقی EPS،ترمزهای چهار چرخ دیسک با سیستم های کمکی،سیستم فنربندی جلو مک فرسون و عقب نیمه دنباله ای،حداکثر سرعت نمونه اتوماتیک 160 کیلومتر بر ساعت و نمونه دنده دستی 170 کیلومتر در ساعت،وزن خالص 1175 کیلوگرم در نمونه اتوماتیک و 1150 کیلوگرم در نمونه دستی،فاصله محوری برابر با 2.55 متر، طول : 4.1 متر،عرض : 1.722 متر و ارتفاع : 1.54 متر

Lifan_x50_لیفان (16)

161 دیدگاه

  1. واقعا دوستان در مورد یک ماشین دارند صحبت میکنند یا در مورد یه شی تزئینی برای داخل بوفه پذیرائئ.90درصد در مورد قشنگ بودن و نبودن اظهار نظر کردن و ظاهرا تنها ملاکشون در مورد انتخاب ماشین همین قشنگیست!!

    1. شتاب دستی باید حدود 12 و اتوماتیک حدود 13 ثانیه باشد ، مصرف سوخت هم با توجه به مشخصات پیشرانه حدود 8.5 لیتر در سیکل ترکیبی یا کمی کمتر

  2. سلام
    سپهر جان قرار بود لیفان 720 هم در ایران تولید شه ولی ظاهرا خبری نیست شما اطلاعی ندارید؟

  3. توي سايت باما حواله هاي شهريورش حدود ٥٦-٦٠ تومن قيمت خورده.يعني به اين زودي گرونش كردن؟

  4. سلام دوستان من این ماشین را ندیدم.( لیفانx50) ولی با توجه به ابعادش اصلا شاسی بلند نیست فقط cm4عرض و 4cm هم ارتفاعش از mvm315 بیشتره یعنی ارتفاعش154cmاست در صورتیکه ارتفاع یک شاسی بلند حدود 170cmهستش. و با این حساب قیمتش حدود 8میلیون تومان بیشتر از 315یعنی 47900 مناسب نیست و طبق اطلاعات خود شرکت لیفان
    این خودرو بر پایه پلت فرم 520هستش .
    اگر کسی از دوستان در نمایشگاه شیراز این خودرو را دیده لطفا اطلاعات و نظر بده
    ممنون

  5. در کل ارتفاع این ماشین دقیقا برابر L90هستش یعنی هر دو154cm با این ابعاد اگر به این ماشین شاسی بلند بگن پس باید ال90 هم شاسی بلند محسوب بشه!!!!!!!!!!

  6. سلام
    خودرو مذکور یک خودروی شهری به هیچ وجه شاس بلند کفتن در مورد این خودرو ها درست نیست اینها بدنه یکپارچه دارند و در اصل حتی چیزی به اسم شاسی در این ها موجود نیست . پس اگر ارتفاع زیادی داشته باشند با توجه به اینکه حتی تک دف هستند کاربردی ندارد . در هر صورت خودرورهای لیفان بنا به اظهارات خود نمایندگی های کرمان موتور از لحاظ کیفی طراحی و ایمنی از محصولات جک خود ایین کمپاانی بسیارضعیف ترند . در هر حال با کمال احترام برای کسانی که این خودرو را می پسندند و با توجه به تجربه خودم در زمینه لیفان توصه می کنم از خرید خودروی لیفان پرهیز کنید چرا که در ایکس 60 که تجربش را داشتم کاتالیزور و گیربکس و دیسک و صفحه کلاج تنها قسمتی از نارضایتی بود . آب دادن سان روف . عدم کشش در سربالایی با شیب بسایر کم . قیمت و هزینه قطعات نسبت به خودروی های با این قیمت بسیار بالا . و البته طراحی به نسبت قدیمی . عدم فروش در بازار دست دو به راحتی .

  7. قیمتش تو بازار جهانی نصف این مبلغه.در ضمن قدرت پایین موتور و وزن بالا از کارایی ماشین کم میکنه.قطعا زیباست اما واسه دیگران اما واسه خود ما بعد خرید جز پشیمونی چیزی به همراه نداره.نمونه دست دوم ماشینهایی با قدرت بالاتر تو بازار موجوده .دقت بفرمایید.

  8. خرید خودروهای ناآزموده جینی در بدو ورود بسیار کار عجولانه و پر تنشی است چون بازار دست دوم و شرایط کیفیت بلند مدت اینخودروها در هاله ای از ابهام است البته مورد اول یعنی یازار دست دوم ناگفته پیداست

    1. این که خودروهای چینی بازار دست دوم ندارند جمله ی قدیمی و کلیشه ای بود که تا سال قبل هم هنوز درست بود. اما با این شرایط و وفور خودروهای چینی در بازار و رشد کیفی خودروهای چینی به نسبت قبل، بزودی بازار دست دوم بهتری هم خواهند داشت. بازار دست دوم به دو عامل مهم بستگی داره: ۱. بالا رفتن تعداد و درصد حضور یک خودرو در کلاس خودش در سطح بازار ۲. میزان استهلاک خودرو. چینی ها در هر دو مورد پیشرفت چشمگیری داشتند و به عنوان مثال، دیگه کم کم دیدن جک جی ۵ تو خیابون ها داره مثل پرشیا عادی میشه، از طرفی بعد از حدود دوسال شاهدیم که به لحاظ استهلاک هم مثال فوق خیلی تفاوتی با پرشیا نداره. پس ساختار سازی ذهنی براساس کلیشه ها رو تغییر بدین و اماده باشید که بزودی چینی ها بازار دست دوم ها رو هم فتح خواهند کرد، همونطور که بازار خودرو صفر رو واقعا برای خودشون کردند.

  9. قيمت اين ماشين در چين حدود ٦٠هزار يوان هست.يعني ٣٣ ميليون.در ضمن شما با ٥٠ميليون چه ماشيني تو بازار ميبيني؟مثلا دنا؟يا ال٩٠اتومات؟يا مزدا٣٢٣؟قدرت ١٠٢ اسب بخار جايي كه ال ٩٠ ١٠٥ اسبه و پژو ٤٠٥(٧٠كيلووات)٩١اسبه يا تيبايي كه ٧٧اسبه،….اصلا هم كم نيست.

  10. اگر از قدرت ماشين راضي نيستي خب بايد مدل دنده اي رو انتخاب كنيد.من اين ماشين رو از نزديك ديدم.كيفيتش از داخلي ها خيلي بالاتره و اصلا با ام وي ام قابل قياس نيست اما كيفيتش از جك پايين تره.پشتش كه ميشيني نسبت به ال ٩٠ حدود ٥-٦سانت بالاتري اما از نظر ارتفاع يكسان اند.منطقي قضاوت كنيم.x60 ماشين ٤ سال پيش ليفان هست.اما x50 ماشين ٢٠١٥ ليفانه.١٠٠٪تو اين ٤ سال پيشرفت فني و طراحي و كيفيتي داشتند.

  11. اين خودرو نا ازموده نيست و تو بازار جهاني هم مطرح شده و جز ٥٠شاسي بلند محبوب توي بازار چين بوده.تو روسيه هم ركورد زده پس ما ازموده نميتونه باشه.تمامي مجلات و سايت ها هم به كيفيت خوب ماشين اشاره كردن.

  12. وقتي كه پژو پارس elx با موتور xum 2000cc ١٠٤ اسب بخار قدرت داره و ٨ سوپاپه با وزن ١٢٢٠ كيلو گرم در مقابل ليفان ايكس٥٠ دنده اي ١١٥٠كيلويي با ١٠٢ اسب بخار و ١٦ سوپاپ با موتور ١٥٠٠cc.ايا تو اين شرايط انتخاب ليفان بهتر نيست؟با ي ليست كامل از اپشن ها و چهره اي اروپايي؟

  13. لينكي وجود نداره .من هم بر اساس ازمايش نشريه مجله ماشين شماره تير ماه صفحه ١٠٠ نوشته استقبال بي نظيرش در مدت زمان بسيار كوتاه در چين و روسيه.و ابن كه جز ٥٠ شاسي باند محبوب و فروش رفته در چين.

    1. آقای مهیار در مقاله مجله ماشین عبارات بکار رفته مقداری با عباراتی که شما نوشتید متفاوت است .در اونجا گفته در روسیه و چین در مدت کوتاهی که عرضه شده مورد توجه قرار گرفته و کلمات خیلی کوتاه و استقبال بی نظیر را بکار نبرده.و در ارزیابی کلی هم اشاره کرده اگر ظاهر ماشین از داخل و قابلیتهاش براتون مهمتره این خودرو میتونه انتخاب نسبتا خوبی باشد.

  14. حقیقتا این خودرو کراس آوور هم کامل نیست چه برسه به شاسی suv بلند نیست لطفا با استدلال صحبت کنید خودروهای برتری جون اسپرتیج و مزدا cx5 و راوو 4 در صدر نیستن چه برسه به این خودرویی که هیچ تستی مشت سر نگذرونده جز تست خود چینی ها که معتبر نیست

  15. یکی از مهمترین پارامتر های شاسی بلند ها، حداقل فاصله از سطح زمینه. یعنی در واقع کمترین فاصله هر کدوم از متعلقات کف خودرو با زمین. هر چقدر که این فاصله بیشتر باشه ماشین شاسی بلند بهتری محسوب میشه. حالا فاصله کف چند تا SUV از سطح زمین رو بررسی می کنیم:
    کیا اسپورتیج: 172 میلیمتر
    http://www.kia.co.uk/new-cars/range/suv … ation.aspx
    کیا سورنتو: 185 میلیمتر
    http://www.kia.co.uk/new-cars/range/suv … ation.aspx
    سوزوکی گرند ویتارا: 200 میلیمتر
    http://www.globalsuzuki.com/automobile/ … tara/spec/
    تویوتا راو4 : 160 میلیمتر:
    http://www.toyota.com/rav4/features.htm … /4440/4450
    هیوندای سانتافه: 200 میلیمتر
    http://auto.ndtv.com/reviews/first-driv … -fe-380360

    و اما … لیفان ایکس 50: 208 میلیمتر!
    http://www.lifanmotors.net/lifan_x50_4.html
    پس در نتیجه لیفان از همه خودروهای فوق شاسی بلند تره!

  16. احتمالا مزاح میکنید 50 میلیمتر از کدامشان بیشتر است؟؟و جطور نتیجه گرفتید که ایکس 50 خاصیت آفرود بیشتری دارد ؟این خودرو نه یک شاسی بلند برکه یک کراس آور است اگرچه هیچکدام از خواص یک suv را ندارد

    1. 1- اینجا جای مزاح و شوخی نیست. هر چند که بعضی ها این محیط رو با محیط طنز و سرگرمی اشتباه میگیرن اما کامنت های من همیشه جدی و مستند هستند.
      2-من کی از 50 میلیمتر اسم بردم؟
      3- توی کامنت من اصلا کلمه آفرود میبینید؟
      4- معنای لغوی و محتوایی شاسی بلند یعنی ماشینی که ارتفاع شاسی بلندی داره. طبق لینک های بالا شاسی ایکس 50 از همه ماشینایی که ازشون اسم بردم بلند تره.
      5- یک suv لازم نیست الزاما قابلیت آفرود داشته باشه. در واقع suv ها به دو دسته کراس اور ها و suv های آفرود تقسیم میشن. این ماشین هم یک کراس اور کلاس B محسوب میشه.
      6- میشه یه سری از خواص یک suv رو نام ببرید؟

  17. فاصله از كف زمين ٢٠٨ ميليمتر درسته و كسي هم مدعي بر شاسي بلند بودن و خاصيت افرود نكرده.
    در مجموع خودروي خوبي هست و ميتونه تو مسيراي كه سواري هاي معمولي عاجز هستند با فاصله ٢١سانتي خوب عمل كنه.و اين هم براي خيلي ها كافيه

  18. اقای مهیار موافقم این خودرو کراس اور است البته لازمه که به عرض کاربران نظرم بگم که شاید غبط و یا درست باشه :لیفان از چری و حک کیقیت پایینتری را دارد و این موضوع را چینی ها هم عنوان کرده اند البته ام جی با تمام چینی بودنش کیفیتی بمراتب بهتر از سایر جینی ها دارد و قابل اعتماد است اما لیفان جزو کیفی هیای چین نیست امیدوارم با تنوع که البته این تنوع فعلا از نوع چینی است انتخاب های بیشتری بدای مشتری بوجود آید

  19. نه ليفان كيفيتش خيلي از ام وي ام بهتره.ي مثال ساده توي همين سايت مقايسه بين ليفان٦٢٠ و ام وي ام ٥٣٠ كه ايفان خيلي توي جدول بهتر عمل كرد.منتها جيلي از ليفان بالاتره

  20. توي بررسي ليفانx60 و ام وي ام x33 هم ليفان با اختلاف فاحش بهتر از ام وي ام بود.بررسي هم توي همين سايت انجام شده.پس ام وي ام در حد ليفان نيست.

  21. دقیقا معیار جان با رتبه بندیت موافقم البته همین ایکس 50 به بمب خبری محافل تبدیل شده و خیلی در مورد این خودرو نظرلت مثبتی وجود داره بنظر من بیشترین نکته مثبت ایکس 50 د تریم داخلی مانیتور بزرگ و طراحی بسیار زیبای دلشبورد کیلونتر و تزیینات داخلی عست یعنی این طراحی بسیار شبیه پژو 208 و رنو توینگو و بنوعی اروپایی هست اگر کرمان خودرو دندون گردی نکنه و مدل فول آپشن راهم وارد کنه که شامل ایربگ پرده ای و تجهیزات بیشتری هست موفقیت این خودرو دوچندان میشه چون طراحی اروپایی داره

  22. دقيقا.اميدوارم با كاهش تحريم ها قيمتش پايين تر هم بياد كه كارو واسه ايران خودرو سخت بشه و مجبور بشن ي تكوني به خودشون بدن.نه قيمت بالا نميره خيالت راحت.همين الانش جايگاه ال ٩٠ اتومات گرت وال m4 دنده(٦٥ميليون با موتور١٥٠٠) و ماشين هاي چيني سايپا(زير ٦٠ميليون) ام جي ٣(٧٥ ميليون ١٥٠٠) به خطر افتاده.اميدوارم با عرضه محصولات ارزون تر از كرمان موتور يكه تازي سايپا و ايرانخودرو تموم بشه(براي هميشه)اميييييين

  23. امروز رنگ هاي قابل انتخاب براي ايكس ٥٠ مشخص شد
    .سفيد مشكي نقره اي خاكستري نوك مدادي سرمه اي البالويي و قهوه اي.

  24. توي يكي از سايت هاي داخلي كه اسم نميبرم نوشته وجود سيستم ESP(كنترل كشش) هم روي اين ماشين موجوده اما توي ليست اپشن كرمان موتور اپشن ها به صورت زير بود:
    سان روف،شيشه هاي جلو وعقب برقي،تنظيم ارتفاع چراغ هاي جلو،day light,كامپيوتر سفري،نشان دادن مصرف سوخت به صورت لحظه اي،ميزان كاركرد به ميزان بنزين موجود،كيلومتر ديجيتال،صندلي چرمي،سيستم isofix,فرمان الكتريكيEPS,سنسور دنده عقب،اينه هاي برقي،كنترل سيستم صوتي از روي فرمان،پخش cd با قابليت AUX وUSB,٤بلندگو،دو عدد ايربگ SRS,سيستم ترمز ABS با توزيع الكترونيكي نيروي ترمز EBD,سيستم ترمز كمكي BAS

    1. ESP در نمونه چینی وجود داشته اما برای نمونه مونتاژی حذف شده و بنابراین ارائه نمیشه

  25. جالبه که تو بررسی هاتون ماشین های کرمان موتور همه خوبن و کلا توصیه به خرید میکنین،دقیقا رابطتتون با کرمان خودرو چیه؟

  26. حسن اقاي گل به جاي تشكر از اين اقايان كه تو ي روز گرم زحمت كشيدنز رفتند با هزار گرفتاري اين ازمايش رو انجام دادن و رايگان در اختيار ما قرار دادند،ميايد ميگيد رابطه تون چيه؟خيلللللي بي انصافيه اين حرف

  27. باسلام خدمت تمام كاربران
    مي خواهم اطلاعات خودم را باشما به مشاركت بگذارم بنده تمام مقالات روسي و چيني درمورد x50 را مطالعه كردم و اكثرنظرات شما درست مي باشد من تلاش مي كنم مثال هاي ملموس بزنم
    اين خودرو يك كراس اور کوچك شهري مي باشد كه از نظر ارتفاع كف ماشين از زمين حدود 21cmو ماشين با سرنشين حدود 16cmمي باشد. پس جز شاسي بلند قرار مي گيرد نه دسته هاچ بك.
    ارتفاع ماشين حدود 154cm است كه با bmwمدل x1 هم اندازه مي باشد
    اين خودرو براي خانم هايي كه اهل شتاب نيستند مناسب است و موتور با حجم حدود 1500سي سي براي وزن 1175kgبا نسبت تراكم 10.5 مناسب است و افراد با قد بالاي 185cm در اين خودرو اذيت مي. شوند و دو نفر در صندلي عقب به راحتي جا ميشوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا