اخباراخبار خارجیاسلایدر

این شاسی‌بلند چینی، شتاب ۴ ثانیه‌ای دارد!

BYD به تازگی از تانگ EV جدید رونمایی کرده است. یکی از ویژگی‌های مدل جدید تانگ، کاهش قابل توجه قیمت‌ها نسبت به مدل ۲۰۲۲ است که این خودروهای الکتریکی را بیش از پیش در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است.

به گزارش دنده 6 BYD Tang EV مدل ۲۰۲۳ دارای چندین ارتقاء قابل توجه است. این خودرو اکنون از رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید بهره برده و به سیستم کنترل بدنه میرایی هوشمند Disus-C مجهز شده است. همه مدل‌ها اکنون به شبکه‌های ۵G ارتقا یافته‌اند و تجربه کاربری روان‌تر و سریع‌تری را تضمین می‌کنند.

این شاسی‌بلند چینی، شتاب ۴ ثانیه‌ای دارد!/عکس

تانگ قرار است در دو مدل ۶ نفره و ۷ نفره عرضه شود. بسته به نسخه، وزن خودرو متفاوت بوده و به ترتیب ۲.۳۶ تن، ۲.۴۴ تن و ۲.۵۶ تن است.
از نظر قدرت، نسخه برد ۶۰۰ کیلومتری، دارای یک موتور در جلو با حداکثر قدرت ۲۲۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متری است. نسخه برد ۷۳۰ کیلومتری دارای یک موتور در جلو با حداکثر قدرت ۲۴۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۵۰ نیوتن متری است.

این شاسی‌بلند چینی، شتاب ۴ ثانیه‌ای دارد!/عکس

از سوی دیگر، نسخه چهار چرخ متحرک با برد ۶۳۵ کیلومتر، دارای یک موتور در جلو و یک موتور در عقب بوده و مجموعا نزدیک به ۵۱۰ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر را ارائه می‌کند. این ترکیب پیچیده به نسخه چهار چرخ محرک این امکان را می‌دهد که شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۴.۴ ثانیه طی کند.

این شاسی‌بلند چینی، شتاب ۴ ثانیه‌ای دارد!/عکس

هر سه مدل در خط تولید Tang EV، مجهز به باتری‌های Blade LFP تولید خود BYD هستند که عملکرد قابل اعتماد و کارآمدی را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، کل مدل‌ها از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و امکان شارژ سریع از ۳۰% تا ۸۰% را در ۳۰ دقیقه فراهم می‌کنند. این خودرو می‌تواند ۱۷۳ کیلومتر برد اضافی را در ۱۰ دقیقه به دست آورد.

محدوده قیمتی تانگ EV از ۳۴۳۰۰ تا ۴۱۱۰۰ دلار اعلام شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا