اخباراخبار داخلیاسلایدرچینی

پرسیس/برلیانس H230؛قیمت،شرایط فروش،مشخصات و گالری

ارزان ترین چینی سایپا

 

سایپا جزییات پیش فروش ارزان ترین محصول چینی خود ، برلیانس اچ 230 (H230) را به مناسبت دهه فجر اعلام کرد.

 

برلیانس H230- قیمت و شرایط فروش

 

این خودرو همچون برلیانس H330 از یک موتور 1.5 لیتری با 105 اسب بخار قدرت نیرو می گیرد اما در سایر زمینه های فنی به شکل قابل توجهی ضعیف تر از مدل اچ 330 به نظر می رسد که از جمله این موارد می توان به ترمز های کاسه ای چرخ های عقب، تعلیق میله پیچشی غیر مستقل برای محور عقب و گیربکس اتوماتیک چهار سرعته اشاره کرد که در تعویض دنده ها به شکل مداوم دچار تعلل و خطا می شود،اما نمونه دنده دستی شرایط بهتر و رانندگی نسبتا قابل قبولی دارد.

 

برلیانس H230 مشخصات فنی

 

 

با تمام این اوصاف باید گفت که این خودرو باز توجه به قیمت 37 الی 43 میلیون تومانی، می تواند رقیبی برای MVM 315 محسوب شود و حداقل از نظر ابعاد و فضای سرنشینان نسبت به ام وی ام 315 برتری هایی دارد.

 

 

 

آغاز فروش خودرو H230 سایپا

شرکت سایپا به مناسبت دهه فجر، فروش تعداد محدودی از خودروی H۲۳۰ را آغاز کرد

خودرو H۲۳۰ مدل MT-H۲۳۰ دنده‌ای به قیمت ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان‌، همراه با پیش‌پرداخت ۲۵ و ۲۸ میلیون تومان و مدل ‌AMT-H۲۳۰ با پیش‌پرداخت ۲۸ و ۳۲ میلیون و قیمت ۴۲ میلیون و نهصدهزارتومان به فروش می‌رسد.

مصرف سوخت مناسب، رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی، برخورداری از سیستم ترمز ABS و EBD برخی از ویژگی‌های مهم این خودروی تولید جدید سایپا است.

پیش‌فروش این محصول جدید سایپا با بیمه بدنه‌، در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، نوک‌مدادی متالیک و سفید از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

به گزارش صبحانه، زمان تحویل خودروی ثبت‌نام شده در ماه‌های خرداد و تیر سال آینده است و مابقی قیمت خودروها در زمان تحویل دریافت می‌شود.

 

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

تست MVM X33 و MVM 315 جدید در پیست آزادی

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 

80 دیدگاه

    1. چرا از ماشین چینی پشیمونی ؟؟ مگر ماشین ایرانی که میخری تولید ایرانه ؟؟ ( قطعات خودروهای ایرانی داخل چین تولید میشه )

    1. پراید هم از اینها حداقل 10 سال عقبه از هر لحاظ . قدر پراید بدون یک دفعه شرکت بنز ازش کپی نکنه.

  1. از جلو شبیه مارمولکه؟!
    دیگه وقتی کشوری که غنی سازی اورانیوم انجام میده(!) عرضه ساختن ماشین نداره(؟؟) هر ماشینی بهتر از هیچی میشه..

    1. والا ما که نه اورانیوم دیدیم نه کیک زرد.فقط ماشین بی کیفیت داخلی واشغال چینی دیدیم.پولمون هم به کره ای وژاپنی نمیرسه.خلاصه هیچ غلطی نکردیم

  2. این ماشین از جلو تصادفی نیس ؟ در کل با این مشخصات رقیب 315 و 206 اس دی می تونه باشه

  3. آقا من ی سوال داشتم؟؟
    این خودرو که قراره تیر و خرداد تحویل بدن مونتاژی هست یا وارداتی؟
    چون شنیدم سایپا قرار بود اول این خودرو ها رو وارد کنه اگه بازارش خوب بود مونتاژ کنه

    1. تمام چینی های جدید وارداتی هستن به جز بسترن بی ۵۰ که خط مونتاژ داشت و جک اس ۵ هم که چند روز پیش خطش راه افتاد

        1. سوال بسیار خوبی بود اما احتمالا این قیمت ها را با فرض مونتاژی بودن تعیین کردند و بعید هست که پایین تر بیاد…..

      1. دوست عزيز خودروهاي h330 , h320 در شركت پارس خودرو و h230 در شركت سايپا داراي خط مونتاژ بوده و وارداتي نيستند.

  4. مشخصه دروغ میگی
    چرا نمیخایم قبول کنیم چین پیشترفت کرده حسابی و ما هنوز دنبال پارس و ۴۰۵ هستیم اونم برا نون دلالی ش.
    ناظر تایید کن لطفا مردم گمراه نشن

  5. این خودرو در تست تصادف اروپا سه ستاره دریافت کرده و خیلی بهتر از 206 و 315 و405 وزانتیاو…است .موتورش 105 اسب قدرت داره و قطعاتش درجه یک و شرکتهایی مثل تویوتا خودروهاشون رو برا مونتاژ به این شرکت می دن طراحی داخلی و خارجیش خوبه و از سال 2007 داره تولید میشه و امتحانش رو پس داده کافیه یه سری به سایتهای خارجی بزنید و تحقیق کنید اگه …

  6. کیفیت مدل h320 تایید میشه به جرات کیفیت ماتریال داخلی این خودرو در قابل قبول و بسیار برتر از هم رنج های خود در ایران مثل 207 و ال نوت !هست (اتومات) فضای داخلی بسیار خوب صندلی های ارگونونیک ..33 سال در صنایع داخلی فقط درجا زدند و سرانجام وارد کننده اقلام چینی

  7. من این ماشین رو از نزدیک تو نمایشگاه خودروی اصفهان دیدیم .واقعا شیک و لوکس هست .این عکسها که اینجا گذاشتن این تریپ معمولی دارد نشونش میده

  8. من خوشم اومده و دوست دارم از این بخرم با این قیمت خیلی بهتر از پارس و 206 هست.اینم بدونید که شرکت چینی برلیانس تحت لیسانس bmwهستش و موتورشم که میتسو بیشی هستش پس .ماشینه خوبیه.البته نوع اتوماتش بیخود گرونتر میدن چون فقط یه سانروف و مه شکن اضافه داره.

    1. سلام، عبارت تحت لیسانس ب ام و صحیح نیست، ب ام و برای مونتاژ خودروهایش با برلیانس همکاری دارد و از تاسیسات و تجهیزات کارخانه برلیانس استفاده می کند ولی هیچ گونه انتقال تکنولوژی یا قطعات فنی مشترک و…بین خودروهای ب ام و و برلیانس وجود ندارد.

  9. سلام
    دوستان بیایید منطقی باشیم من خودم لیفان 620 دارم 4 ساله سوار میشم تمام ایران رو باهاش چرخیدم …فوق العاده اس تا حالا 120000 تا باهاش رفتم و فقط لنت ترمز عوض کردم …مصرفش 6.5 هست الانم یه دونه h230 ثبت نام کردم قیمت این ماشین توی چین 60000 یوان مدل متوسط اون هست وبا قیمت هر یوان 570 تومن خودتون حساب کنین نه اینکه 7 یا 8 میلیونه .
    تشریف ببرین این سایت
    chainatuoweb.com
    تمام مشخصات و ماشینهای چینی رو ببینین و لذت ببرین واقعا احسنت داره فقط برای همین ماشین بیشتر از 50 تا عکس وجود داره و میتونی قبل از خرید تستش کنی نه مثل ایران که هنوز خودرو تولید نشده پیش فروش میکنن
    دوستان منطقی خرید کنیم

    1. سلام اگر ممکن هست کمی توضیح بدید که چطور بدون تست و بررسی نسبت به خرید این خودرو به شکل منطقی اقدام کردید؟

      1. سلام
        اولا به همان صورتی که قبل از فروش و روانه بازار شدن خودرو های وطنی شما اقدام میفرمایید
        دوما این خودرو در شرکت پارس خودرو موجود بود و بنده به صورت منطقی و با حضور یکی از دوستان صمیمی که کارمند انجا بود اقدام به تست منطقی کردم

  10. بر عکس دوستانی که انتقاد میکنند باید عرض کنم کشور چین دوران تولید محصولات بی کیفیت رو پشت سر گذاشته و به خاطر نیروی کار پایین و حمایت شدید دولت از تولید تونسته بسیار پیشرفت کنه نمونش شرکت هواوی که خدمات زیر ساخت تلفن های همراه و مودم ها روتر های بسیار خوبی با کیفت عالی و ارزان توی دنیا داره گسترش میده یا کارخانه های تولید موبایل شیامی که در حد برترین گوشی های هوشمند داره تو دنیا رقابت میکنه ، بگذریم :
    این خودرو با موتور 1500 سی سی و 105 اسب بخار نشون میده از قدرت خوبی برخورداره مخصوصا که 16 سوپاپ هست
    طراحی زیبای هم بیرون و داخلی این خودرو به بیننده حس خودروی در حد 60 میلیونی القا میکنه
    از طرفی خودروی های سایپا و ایران خودرو مگه کیفیت دارند ؟ کافیه یه نگاه به عزیزانی که 206 و سمند و 405 و پراید و … میگیرن توی سایت ها بکنید که چه مشکلات فراوانی با خودروی صفرشون دارند.
    این خودرو به نظر من بعد از چند سری عرضه در داخل بازار ایران و افزایش قیمت تازه مورد توجه مردم قرار میگیره
    دقیقا مثل ال 90 با قیمت 14 میلیونی که الان شده 44 میلیون و همه طرفدارشن
    یا تیبا2 یا هاچ بک که داره این روند رو میکذرونه و جز محدود خودروهای سایپاست که خوب بیرون اومده ولی هنوز جا نیوفتاده
    بابت طولانی بودن متن شر منده

  11. سلام به دوستان ماشین پرست، واقعا به قیمتش نمیرزه؟ سه چهارسال قبل یادمون نرفته که ماشینهای کره ای چه قیمتی داشتن و حالا چه قیمتی دارن؟ اقاجون بااین پول اقلا ماشین نو سوارمیشی، حالا هی ایندست و اوندست کن آخرشم سرت بی کلاه می مونه، اصلا چینی و ایرونی فرقی نداره، سرمایه گذاری و سود وزیان مال خودمونه، کشوردوست و برادر و پسرخاله چین. من که همشونو تست کردم فورا رفتم یک ال نود مدل 91تمیز و کم کار خریدم 37میلیون. واقعا ماشینای چینی خیلی خوبه، برین ال نود بخرین.

  12. با سلام
    خودروهای چینی با مدلها و شرکتهای متنوع که شاید اسم ام وی ام ،پروتون،جیلی،سانگ یانگ،لیفان و … به گوشتون خورده باشه.خودروهایی با مدلهای مختلف که شاید در یک سال میلادی حتی دو بار تغییر شکل ظاهریم میدن.تنوعی که از مهندسی معکوس روی کالاهای شرکتهای بزرگ به دست میاد و همین ایجاد تنوع هر روزه باعث از چرخه خارج شدن مدل های قبلی و ضعیف شدن خدمات پس از فروششون میشه که این ناشی از یه دیدگاه کاملا مصرف گرایانه است که با جیب و فرهنگ ما ایرانیا نمیخونه.فکرشو بکن 40 میلیون پای ماشینی پول پرداخت کنی بعد از چند سال سرنوشتی مثل جن تو داشته باشه.ماشینی که هنوز وقتی نگاهش میکنید زیباییش به ماشینای تولید الان میرزه اما نابود شد.هر چند شاید ظاهر این ماشینا عالیه یا حتی کمیتهای بهتری دارن ولی یادمون باشه اینجا ایرانه.

    1. الان ماشینهای کره ایی هم ، متنوع هستند و هرسال تغییر میکنند و بعضی ها اصلا تولید نمیشوند.این یک مطلب اما اینجا بحث سر برلیانس H230(پرسیس به قول سایپا که کاش نام اصلی این ماشین چینی همان نام خودش بماند )است که سایپا خط تولیدش را راه انداخته وتصمیم دارد این ماشین را بجای ریو که قبلا تولید میکرد به بازار عرضه کند و تا زمانی که تقاضا برای آن وجود داشته باشد،کشور چین در تامین قطعات آن همکاری خواهد کرد.چون برای قطعات خودروهای دیگرمان هم الان از چین واردات داریم.بنظر من تا این ماشین تولید انبوه نشود وبه بازار عرضه نگردد.نمیتوان در موردش که خوب است یا بد نظر دادوباید صبر کردولی ماشینهای دیگر چینی که در بازار هستند قابل نقد وبررسی میباشند.

  13. دوستان با ٤٠ تا ٤٥ ميليون بلاخره چي بخريم راهنمايي كنيد لطفاً!
    جايي هست كه اين ماشين از نزديك بشه ديد؟

    1. به نظرمن برو ال90 بخر ولذت ماشین سواری را ببرحد اقل می دونی سوار یک ماشین اروپایی شده اید ماشین های چینی 50 سال دیگه شاید مورد تایید اروپا قرار بکیرند

  14. دوستانی که ال 90 رو پیشنهاد میکنن باید به این نکته اشاره کنند که شاید این خودرو با کیفیت ترین خودروی داخلی باشه اما ایا زیبایی داخل و خارجی داره ؟ داشبورد زشت و ساده و نمای بیرونی تو ذوق زن باعث میشه بعد یه مدت که تازگی خودرو براتون عادی شد حسابی حالتون رو بگیره . در ضمن خودروی h230 برلیانس کارخانه با کیفیتی هست که حتی مدل ها BMW رو در چین تولید میکنه مثل مدل X1 به نظر من کنار هم قرار دادن این خودرو ساز با مثلا لیفان یا ام وی ام زیاد درست نیست.
    در نهایت با توجه به اینکه خط تولید و امتیاز این خودرو توسط سایپا خریداری شده و فقط 5 درصد سود برای برلیانس توافق شده باید بگم سالها تولید این خودرو در دستور کار سایپا هست و قطعا مشکل عدم وجود قطعات پیش نمیاد مخصوصا که h230 , h330 هردو یه مدل موتور با قطعات یکسان دارند.
    درکل این خودرو قابل اعتماد هست و به پارس و ال 90 و 206 وی 8 با ظاهری خسته کننده رقابت خوبی خواهد کرد.
    گرچه بخاطر اقتصاد ضعیف مردم و عدم ریسک پذیری و دیدگاه سنتی که دارند و هرچی چینی باشه رو بد میدونن اوایل انتظار استقبال شدید پیش بینی نمیشه ولی در دراز مدل در بین مردم مورد پذیرش قرار میگیره.

  15. سلام من ال نود دارم خیلی هم ازش راضی ام اما یه اعتقادی دارم که ماشینو تند تند باید عوص کنی میخام بفروشم230hبخرم به نظرتون به کیفت ال نود میرسه

  16. سلام
    دوستان میخوام بدونم با ۵۵ میشه مزدا ۳ و مگان کارکرده خرید به نظرتون کارکرده اینا بهتره یا خریدن لیفان ایکس ۵۰ ؟؟؟ چون من از ظاهر این ماشین خیلی خوشم اومده .

  17. دوستمون راست میگه. برلیانس تحت لیسانس B.M.W فعالیت میکنه. من خودم چند روز پیش نوع اتوماتیک H330 ش رو پیش خرید کردم. کلی هم در موردش تحقیق کردم. نکته مهم اینه که آلایندگی موتورش یورو 5 و از دنا که جدیدترین محصول ایران خودروست یه قدم جلوتره. تازه مصرفش از پراید هم کمتره. به نظر من اگه کسی پول داره به جای سمند و دنا یکی از اینا بخره خیلی بهتره. البته من H230 رو پیشنهاد نمیکنم. چون تو سیستم انتقال قدرت از پراید هم پایین تره. یکی بهم میگفت پلوس چرخ هاش از خودکار یه خورده کلفت تره

  18. من این ماشین را پیش خرید کرده ام.قرار بودتیر ماه تحویل دهند که تا اللان دعوت نامه نیامده.رینگ هارا در مدل دنده ایی ،فولادی( معمولی) کرده اند.درحالی که هنوز در سایت مثل قبل هر دومدل رینگ آلومنیومی ذکر شده.با تماس با واحد مشتریان نتیجه ای نگرفتم.تازه کارشناس خودشان میگفت اتوماتیکها بعضی سانروف دارند بعضی نه.بعضی سنسورپارک دارند بعضی نه.خلاصه دوستان من از خرید منصرف شدم نه به خاطر خود ماشین.بلکه بخاطر شرکت سایپا که برخلاف شعار تبلیغی شان اصلا مطمئن نیستند.خدا میداند چه چیزهای دیگری از این ماشین را جابجا کرده اند .امروز حواله ام را برای فروش در یکی از سایتهای فروش خودرو آگهی دادم.

  19. با اینکه چینی هست و هزاران حرف و حدیث داره ولی خدایی خریدن دستی این واقعا معقول تر نسبت به لگن 90 هستش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا