اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

بهترین خودروهای ۲۰۲۴ آمریکای شمالی معرفی شدند

برندگان جایزه خودرو، پیکاپ و وسیله نقلیه سال ۲۰۲۴ آمریکای شمالی (NACTOY) رسما در کنگره M۱ در پونتیاک، میشیگان معرفی شدند. عنوان برگزیده خودروی سال آمریکای شمالی، تویوتا پریوس و پریوس پرایم بود، در حالی که جایزه پیکاپ سال آمریکای شمالی به فورد سوپر دیوتی رسید.

کیا EV۹ عنوان خودروی سال آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد و سه جایزه را در رده‌های مربوطه جمع‌آوری کرد.

جف گیلبرت، رئیس NACTOY، گفت: “برندگان ما این واقعیت را منعکس می‌کنند که یک وسیله نقلیه مدرن باید ترکیبی از استایل، کاربردی بودن و تکنولوژی باشد. ”

NACTOY، به مناسبت سی‌امین سالگرد خود در سال جاری، فرآیند جوایز را در ماه جولای با رونمایی از فهرست اولیه ۵۲ خودروی واجد شرایط آغاز کرد. این فهرست به ۲۵ وسیله نقلیه که در نمایشگاه خودرو دیترویت در ماه سپتامبر به عنوان “بهترین‌های ۲۰۲۴” شناخته شدند، اصلاح شد. پس از آن، انتخاب به مجموعه نهایی ۹ فینالیست استثنایی محدود شد که در نمایشگاه خودرو لس آنجلس نشان داده شد.
سال گذشته، آکورا اینتگرا برنده رده خودرو شد، در حالی که فورد F-۱۵۰ Lightning به عنوان بهترین پیکاپ انتخاب شد. کیا با EV۶ عنوان بهترین SUV را به خانه برد. در سال ۲۰۲۲، فورد برانکو در بخش SUV جایزه را از آن خود کرد، فورد ماوریک به عنوان بهترین پیکاپ سال انتخاب شد و هوندا سیویک مدعی خودروی سال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا