اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

بی ام و XM خشن‌تر از همیشه!

تهاجمی‌تر از همیشه

یک شرکت اروپایی متخصص در تولید بادی‌کیت‌های تولید محدود به نام ونوم، پکیج جدید جسورانه‌ای را که برای بی ام و XM به نمایش گذاشته است و وعده می‌دهد که این شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی را به سطوح بالاتری ارتقا دهد.

با اینکه تنها یک ویدیوی دقیق از این کیت تاکنون منتشر شده است، اما می‌توانیم تغییرات زیادی را تشخیص دهیم. تغییرات برای پکیج راینو از قسمت جلویی شروع می‌شود، جایی که ونوم یک سپر منحصر به فرد، شکاف مشکی براق برجسته و کاپوت متمایز را طراحی کرده است. این SUV همچنین با قوس‌های دور چرخ‌ بزرگتر، رکاب‌های کناری و مجموعه‌ای از رینگ‌های افترمارکت رندر شده است.

شاسی بلندی با شش اگزوز!

تغییرات قابل توجهی در قسمت پشتی XM ایجاد شده است. بارزترین آنها اسپویلر بزرگتر است که از سقف کشیده شده است. ونوم همچنین یک دیفیوزر جسورانه برای این SUV طراحی کرده و دو اگزوز اضافی به آن اضافه کرده است، به این معنی که اکنون دارای شش لوله اگزوز است. یک دیفیوزر سفارشی نیز وجود دارد که مکمل بقیه ارتقاها است.

ونوم اعلام نکرده که چند نمونه از این بادی کیت را تولید خواهد کرد و به سادگی از آن به عنوان یک نسخه تولید محدود یاد می‌کند. صرف نظر از مقدار تولید، واضح است که این بسته تیونینگ ارزان نخواهد بود. با این حال، با توجه به اینکه قیمت XM معمولی در ایالات متحده از ۱۶۰ هزار دلار شروع می‌شود، ما گمان می‌کنیم که اکثر دارندگان توانایی مالی بیش از اندازه کافی برای استفاده از این کیت بدنه خاص را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا