اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

توقف پروژه خاص مرسدس بنز برای چینی‌ها

ویژن مرسدس-میباخ Ultimate Luxury که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، دیگر خبری از آن نیست. روزنامه بازرگانی آلمانی Handelsblatt گزارش می‌دهد که این خودروساز لوکس، در این خودرو از ترکیب شاسی بلند و سدان استفاده کرده بود. ایده این بود که دو سبک بدنه محبوب در چین را با هم ترکیب کنیم و بخش جدیدی به نام سدان (SUS) را ایجاد کنیم.

سه منبع داخلی که توسط Handelsblatt نقل شده، می‌گویند که این پروژه یا رها شده یا برای مدت نامعلومی متوقف شده است. این تصمیم چند ماه پیش گرفته شد، به این معنی که با وجود برنامه قبلی فروش این خودرو در چین در حدود سال ۲۰۲۵، نسخه تولیدی آن فعلا در دسترس نخواهد بود. قرار بود این خودرو به طور انحصاری در پکن بر روی پلتفرم EVA۲ ساخته شود.  مرسدس در بیانیه‌ای اذعان داشت که ساخت این خودرو بسیار پیچیده و گران است.

این خودرو یک کانسپت الکتریکی با رینگ‌های توربین مانند ۲۴ اینچی و صندوق بار جلویی بود. ویژن مرسدس-میباخ Ultimate Luxury دارای سیستم چهار چرخ محرک با قدرت ۷۳۸ اسب بخار از چهار موتور بود.

مرسدس با توجه به چرخه تست بسیار خوش بینانه NEDC، بیش از ۵۰۰ کیلومتر مسافت را ادعا کرد. باتری خودرو از شارژ ۳۵۰ کیلوواتی پشتیبانی می‌کرد، در این صورت پنج دقیقه برای شارژ مجدد باتری برای مسافت ۱۰۰ کیلومتری کافی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا