اخباراخبار داخلیاسلایدر

جک j5 اتوماتیک هم آمد + مشخصات فنی + قیمت

جک j5 دنده اتوماتیک با هدف تولید ۵۰ هزار دستگاه در سال توسط کرمان خودرو، رونمایی شد،در حال حاضر تولید انبوه خودرو j5 اتومات در شرکت کرمان موتور آغاز شده و از بهمن ماه امسال به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته محمد رضا میرعلینقی، مدیرعامل گروه کرمان خودرو: هدف‌گذاری این شرکت تنها بر روی مونتاژکاری متمرکز نیست و از هم اکنون رایزنی و برنامه ریزی برای انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری به منظور تولید موتور و گیربکس در کشور و افزایش عمق ساخت داخل را دنبال می‌کنیم.

جک جی 5 اتوماتیک

مدیرعامل شرکت کرمان موتور با بیان اینکه حجم تقاضا برای خرید خودرو اتومات در ایران روز به روز در حال افزایش است، افزود: با توجه به وجود همین مزیت در بازار ایران، بهترین گزینه سرمایه‌گذاری برای تولید این خودروها است و در همین راستا تلاش می کنیم تا زمینه ورود دانش فنی تولید این خودروها را از طریق شرکای خارجی خود محقق کنیم.

میر علینقی با بیان اینکه سال آینده چهار خودرو جدید به سبد محصولات شرکت کرمان موتور اضافه خواهد شد، افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته برای افزایش تولید در این شرکت، شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت نیز سال آینده 40 درصد رشد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه توسعه همکاری ها با شرکای قدیمی از دیگر برنامه های شرکت کرمان موتور خواهد بود، افزود: با توجه به شکل گیری یک فضای مثبت بین المللی در تلاش هستیم تا زمینه سرمایه گذاری دوباره آنها در بازار ایران را فراهم کرده و با انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا، تولید خودرو با استانداردهای روز دنیا را دنبال کنیم.

امیر حسین یزدانی، مدیر سازمان فروش شرکت کرمان موتور نیز در این مراسم اعلام کرد: ثبت نام برای پیش فروش این خودرو از هم اکنون آغاز شده و تحویل این خودروها از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه خودرو j5 با قیمتی معادل 55 میلیون و 900 هزار تومان عرضه خواهد شد، افزود: این خودرو بر خلاف نسخه دنده دستی که از موتور 1.5 لیتری 111 اسب بخاری نیرو می گرفت.  از موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر که حجم دقیق آن به 1834 سی‌سی بهره می گیرد که توان تولید نیرویی آن به 141 اسب بخار می رسد.

وی گفت: این پیشرانه که طراحی و ساخت آن بر عهده شرکت میتسوبیشی بوده، با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک ساخت همین شرکت بوده و استاندارد آلایندگی یورو 4 را دریافت می کند.

وی با اشاره به اینکه طراحی این خودرو توسط شرکت ایتالیایی پینین فارینا صورت گرفته که این شرکت برای خودروسازان بزرگی همچون فراری، مازراتی و ب‌ام و نیز خودرو طراحی می کند، افزود: تمام ادوات و تجیزات برقی j5 را شرکت آلمانی بوش تأمین می‌کند و ساخت ecu آن نیز بر عهده شرکت دلفی است.

مدیر سازمان فروش کرمان موتور تصریح کرد: عمده تغییرات ظاهری این خودرو با نمونه 1.5 لیتری به نمای داخلی آن و استفاده از متریال مشکی رنگ باز می‌گردد و بهره‌گیری از تزئینات فیبر کربنی و و قطعات آبکاری شده فضای داخلی این خودرو را تا حد زیادی اسپرت جلوه می‌دهد.

چری آریزو در آستانه ورود به ایران + مشخصات کامل و گالری تصاویر

چری آریزو در آستانه ورود به ایران + مشخصات کامل و گالری تصاویر

 تست مقایسه ای جک j5،پارس elx،جیلی ec7،لیفان 620 و ام وی ام 530 را از اینجا مطالعه فرمایید.

جک جی 5،جیلیفام وی ام،لیفان در برابر پارس ئی ال ایکس

.

 

 

JAC S3 وJAC A30 و JAC S5 می آیند

JAC S3 وJAC A30 و JAC S5 می آیند

88 دیدگاه

  1. این هم یکی از ماشینهای بنجول چین میباشد سک خودروهای داخلی به این خودرو ارزش دارد حداخل خارج از نمایندگی توان وقطعات دارد ولی خودرو چین باید ف گفت:

    این ماشین هم یکی از ماشین های بنجول چین هست که بزک شده به مردم ایران تحمیل میشود باتوجه به اینکه برای کوچکترین کار ماشین باید به نمایندکی مراجعه نمایید در صورد نیاز به امداد خودرو فقط نسبت به حمل اقام میکند نه درمان درجا حالا فکر کن مسافرت هستی برای کوچکترین کار باید نمایندکی پیداکنی  سک خودرو ایرانی به خورو چین ارزش داره حداقل امداد درصورت عدم توانایی به نمایندکی انتقال میدهد نه متل امداد کرمان خودرو  حالا خود دانی میخواهی بخر

    1. حالا کو تاخرابی!!!!!!
      فکر کردین مثل بنجلای ایران خودرو خودمونه که از در که درش آوردی باید برش گردونی برای تعمیر.
      این 5سال گارانتی داره یعنی حداقل 4 سال افه که ما اینیم، تعمیر نیاز نداره که اونم به این زودی.

      1. آقای قاهر عجله نکن.بزار یه یکسالی ازش کار بکشی بعد معلوم میشه  که 5سال گارانتی کردن چینیها چه معنی داره.جیلی گارانتیش خیلی از این حسابیتر به نظر میومد سرویس اولیه فقط 155هزار تومان هزینه روغن و فیلتر از نفر میگیرن.خیلی از امکاناتشم که کلی روش تبلیغ کرده بودند مثل رهیاب اصلا راه اندازی نکردند.کیفیت رنگشم پائین هست که جک از اون وضعیت رنگش بدتره.2سال دیگه که رنگ 10سال کارکرده رو به خودش گرفت بیا بگو عالیه البته میتونی بگی حالا کو تا 2سال دیگه همین امروزو عشق است.به هر حال امیدوارم در میان مدت هم کیفیتش افت نکنه.

  2. اینم یادم رفت بگم که بیخودی حرف نمیزنم. تمام انواع ماشینهای ایران خو…را امتحان کردم یکی دو سال.وسط این خرید وفروشا،یه چری در پیتی ویانا رو هم داشتم که اون رو فقط به جرم چینی بودن و درعین سلامت فروختم. شهر ما کوچکه هنوز می‌بینمش.داره بهم دهن کجی میکنه بعد چار سال.هم خریدارش،هم ماشین

    1. آقای قاهر همون چری ویانا که میفرمائید 6ماه پیش شرکت سناباد طوس پس از 3سال حالت تعطیلی اعلام کرد که یه سری قطعات یدکیشو وارد کرده و در اون مدت حتی در خود مشهد هم که مقر اصلی سناباد طوس هست قطعاتش گیر نمیومد حالا دیگه شما در یک شهر کوچیک که اصلا نمایندگی نداره نه جک و نه اون چری چطوری داری ازش تعریف میکنی.چرا میگی بجرم چینی بودن چرا نمیگی به جرم نایاب بودن قطعات.جالبه کسانی که ماشینهای آلمانی دارن اینقدر که بعضیها از چین و محصولاتش دفاع میکنند دفاع و تبلیغات نمیکنند.شما یه سرچ کن ببین در سال 2013 در بین 30 خودرو پرفروش در بازار چین جک جی5 چندمه ؟اگر اسمی ازش بود یه جایزه پیش من داری.عزیز من این ماشینو خریدی مبارکت باشه هیچکسی نمیتونه بگه چرا؟دوست داشتی ولی لطفا دیگران رو بیخبر فرض نکنید جوری در مورد ماشینهای چینی حرف بزنید انگاری در دنیا بهترینند.

  3. جناب مصطفی.
    جمله زیبا وجامعی گفتی به عبارتی یک کلام ختم کلام.
    امروز صبح 206رو برای اینکه سیستم برقش بهم ریخته و چراغهای خطر پس از چند دقیقه خاموش میشه بردم سرویس در شهر دیگه ای. در شهر خودم نشد که نشد پس از یک سال.الحمد لله درست شد ولی توی خونه متوجه شدم.که شیشه بالابرها و.قفل درها از کار افتاده.پیدا کنید، پرتقال فروش را!!!!!

  4. نه، اشتباه کردم درست نشده قبلا بعداز ۲0دقیقه خاموش میشد، حالا بعد از حدود یک ساعت ولی درو پنچرش بطور کلی از کار افتاده واقعا.
    بازم جای شکرش باقیه.
    بدینوسیله از پخش شایعات اکاذیب!!!!! صبح توسط خودم پوزش می‌طلبم.

  5. ببخشید، در بالا عرض کردم اون چری رو یک سال بیشتر داشتم چند تا مسافرتم باهاش رفتم.خیلی راحت و بی درد سر.رنگش نپرید، خراب نشد،نیاز به گارانتی بجز.بازدید ۵۰۰۰ نکرد،سپر عقبش رو پای صحنه تصادف،آینه بغل رو پشت میز کار و داشبوردش رو که بچم شکسته بود از توی پارکینگ خونه با تلفن خریدم. کل کل که نمیخوام بکنم.گفتگو میکنیم که به همدیگه اطلاعات بدیم.
    اینطور.نیست؟

  6. نیازی به نمایندگی نبود.
    سپر عقبش رو پای صحنه تصادف،آینه بغل رو پشت میز کار و داشبوردش رو که بچم شکسته بود از توی پارکینگ خونه با تلفن خریدم. کل کل که نمیخوام بکنم.گفتگو میکنیم که به همدیگه اطلاعات بدیم.
    اینطور.نیست؟

    1. آقای قاهر مشخصه داریم گفتگو میکنیم  چرا شما احساس کردی کل کل میکنیم؟! آن چیزی که من از زبان دارندگان این ماشین که تعداد بسیار کمی هم هست و انتقاد داشتند از شرکت سناباد این بود که به مدت 3سال هیچ قطعه ای وارد نکرده بود.حالا شما به این راحتی قطعاتشو خریدید جای خوشحالی داره یه توضیحی هم در مورد شکستن داشبورد بدید که چطوری به این راحتی شکست.ضمنا مطالبی که من نوشتم بدون کم و کاست از زبان دارندگان اون 2تا ماشین بوده  حتی در مورد کیفیت پائین رنگ جیلی وقتی از خود مدیر جیلیران پرسیدند در جواب گفته بود که حتما جلو آفتاب پارک کردید. در مورد جک هم که بر اساس ارزیابیهای انجام گرفته برای رنگ نمره منفی حدود 14 گرفته که جزء بالاترین نمرات منفی هست. هر چند این گونه که از دیدگاه شما در مورد ماشینهای چینی برداشت کردم بعیده هیچکدام از این مشکلات برای شما پیش بیاد.ضمنا چطور میشه یه ماشینی که ما داریم و بسیار ازش راضی هستیم به صرف چینی بودن بفروشیم؟ من خودم ماشینی دارم که برخی بدون اطلاع بر اساس گفته های دیگران میگن پر مصرفه ولی وقتی من به چشم خودم و بر اساس بنزینی که در کارت سوختم مونده میبینم در اتوبان بیشتر از 7لیتر نمیسوزونه خوب مشخصه به گفته دیگران توجه نمیکنم.حالا چطور شما به صرف چینی بودن فروختینش ؟تمام صحبت من اینه که دلایل واقعی انتخابها و یا فروختن ماشینمونو بیان کنیم.

  7. سلام.
    چرا درب داشبورد شکست؟
    زیرا باز بود بچه ۲۰ کیلویی نشست روش، حتما فکر کرده اینم نوعی صندلیه. البته اگه نگند که از مشکلات ماشینهای چینی اینه که داشبوردشون مثل صندلیه.
    چرا فروختم؟
    سال ۸۵ یه دونه LEX صفر داشتم که وقتی گازشو می‌گرفتم راه نمیفتاد که، شلیک میشد.با اینکه شتاب چری خوب بود و براحتی با دنده دو تا ۸۰ ،نود تا می‌رسید، از بس گفتند عجب ای.ال ایکس رو فروختی، حیف نشد؟گفتم یه دونه دیگه بخرم هم در دهن اغیار بسته بشه هم به خودرویی با شتاب بالاتر برسم، با شناختی که از اون قبلیه. داشتم .ثبت نام کردم و وقتی روندمش دیدم ای بابا اینکه مثل اون قبلیه نیست. مدلش نوده و یه چیزی مثل 405 معمولیه.یا یه کم بهتر.چرا تو مملکت ما باید بگیم :قدیمیش چیز دیگه ایه و بیرون میگند:صبر کن تا مدل جدیدش بیاد

  8. سلام من یه جک هاچبک دارم موتوری و برقی توپه بسیار نرم خوراک لایی کشیدن خداییش از 206تیپ 5سره خیلی نرمه و سریع ولی رنگش ضعیفه میگم موتوری توپه چون یه سال 44000تا راه بردم بیشتر ایران و باهاش بودم تنها ایرادی که داره قطعاتش خیلی گرونه مثلا تصادف کردم سپرش شکست 500تومن نه همش تازه

  9. سلام.
    منکه نتونستم 206ایران فرغونمو درستش کنم.
    زیر قیمت ماشین 14000کارکرد مدل 92رو فروختم ورفتم ج ا سی رو نوشتم. دیگه هم دورو بر این کله قاطر نمیپلکم

  10. اقا این چینی نیست که موتور میتزوپیشی داره تمام قطعاتش بوش حک شده به نظر من خوبه من که میخام بخرم

  11. سگ ماشینای چینی به ایران خودرو میارزه.من بهترین ماشین ایران خودرو یعنی سورن  صادراتی جدید داشتم کل یک سال نمایندگی بودم.همش صبحها باید دعا میکردم روغن ریزی نداشته باشه. به نظرم ماشینهای چینی مخصوصا اگه مونتاژ چین باشند خیلی هم عالیه البته به نسبت قیمتشون.

  12. پول داشتم میخریدم حیف .هر چقدر ایراد بندازه بازم ارزش داره نگهش داری گرون میشه بعد

  13. سلام. من چندین ساعت در سایت شما داشتم مطالعه و بررسی میکردم. و همینطور 4-5 تا سایت دیگه مطالب گوناگونی در مورد جک جی 5 و انواع خودروهای چینی و … می دیدم. متاسفانه متوجه شدم در ابتدای کار جک جی 5 تنها با 5 الی 7 میلیون تومان از خودروی لیفان 620 1.8 اختلاف قیمت داشت ولی به یکباره، قیمت لیفان در همان حول و حوش یعنی 42-47 باقی ماند ولی جک جی 5 ، هم اکنون 61 م در بازار معامله میشود. از کرمان خودرو انتظار دارم بجای دندان گرد کردن و سوء استفاده از استقبال مشتریان، با دستانی گشاده و روی باز از آنها استقبال نمایند وحتی قیمت های پائین تری نسبت به لیفان برای آن انتخاب کنند. قطعا سود آوری حاصل از فروش خوب این خودرو، جواب خواهد داد. چرا به دنبال رضایت مشتری نیستید؟؟؟ هر تاجری این شعار رو میدونه که همیشه حق با مشتری هست. چرا کرمان خودرو حتی به تحویل به موقع خودروهای گران خودش سستی نشون میده؟؟؟ چرا ما ایرانی ها باید همیشه حرص و جوش این رو بخوریم که صنعت درست و حسابی نداریم؟؟؟ در کشورچین قیمت الان همین خودرو(JAC J5 sedan (2012) فول آپشن31,600 م تومن هست به پول ایران. آیا شرکت کرمان خودرو اگر از هر خودرو 15 م سود کنه کافی نیست؟؟؟ چرا باید دوبرابر قیمت به مردم بفروشه؟؟؟ البته این مبلغ 31.600 م برای مصرف کننده هست که قطعا برای شرکت کرمان خودرو قیمت تمام شده این خودرو بین 20 الی 25 م تومان خواهد بود. بنظر من باید احترام به مصرف کنندگان و مشتریان رو یاد بگیرند و بعد بیان به مردم جنس بفروشند. شما تحقیق کنید ببینید فکر کنم سال 2011 بود که بعد از سیل ژاپن، شرکت خودروسازی معتبر و معروف هوندا، تعداد 1055 خودروی هوندای خودش رو تخریب و نابود کرد تا مشتری ها نگن که به ما خودروی سیل زده داره می فروشه !!! این رفتار اون نامسلمونهای بودائی، این هم رفتار کرمان موتور ایرانی و مسلمان! قضاوت با شما

    1. دوست من قیمت های کرمان موتور عالیه
      کاش بهتر تحقیق می کردی
      اون مدلی که شما میگید 61 تومان مدل اتومات هست که قیمتش در خارج به دلار درمیاد 45 تومان که کرمان موتور با ثبت نام 57900 میگیره و مدل دنده ای که شما می فرمائید 45 تومان ثبت نام می کنه
      پس خواهشا درست بررسی کنید
      تا الان که 6 ماه بیشتر از فروش اتومات گذشته هیچ مشکل فنی گزارش نشده و همه از موتور گیربکس خیلی راضی هستند

      1. سلام
        اطلاعات شما در مورد عدم گزارش ایراد فنی و ….مستند هست؟ برای مثال مسئولیتی یا سمتی دارید توی امور فنی شرکت؟

      2. دوست عزیز این ماشین دو عیب داره یکی فن حنک کنند است که وقتی روشن شد دیگ خاموش نمی شه تا وقتی که ملشین رو خاموش کنی و دوم صبح ها که ماشین سرده اصلا” ترمز نداره و باید صبر کنی تا گرم بشه و لی عیب اولی خیلی مهمه و عمر فن کوتاه می شه

  14. جک رو هرچی که در موردش تحقیق کردم نسبت به قیمتش ماشین خوبی از آب در اومده، فقط یه سوال از دوستانی که دستی تو بازار دارن داشتم. میخوام بدونم بازار دست دوم این خودرو (حالا چه موتور 1500 یا 1800) چطوره؟ خریدار داره یا صاحب اول و آخرش خودمون می شیم؟

  15. با سلام
    من یک ماشین جک جی 5 اتومات در فروردین 93 در یک نمایندگی کرمان خودرو در شهر شیراز ثبت نام نمودم. تحویل ماشین شهریور 93 می باشد که در تاریخ 93/6/2 تکمیل وجه نمودم اکنون نزدیک به دو ماه است که از تحویل ماشین خبری نیست و در هر بار مراجعه به نوعی از پاسخ در خصوص تحویل ماشین تفره می روند. خواهشمنداست اطلاع رسانی نمایید شاید به گوش مسئولان مربوطه برسد.

  16. به نظر من اگه مي خواين ماشين بخرينmg رو دنبال كنين شايد چيني باشه ولي تحت نظارت كامل انگلستانه…سياست انگلستان اين بوده كه تو چين اين ماشين رو توليد كنه براي اينكه كارگر توي چين ارزون تره…و ساخت ماشين ارزونتر در مياد…تمام امكانات رو داره….5 سال گارانتي داره….ارزش مطالعه رو داره

    1. فکر نکنم سیاست انگلستان این بوده باشه بلکه شرکت چینی سایک موتور برند انگلیسی ام جی رو خریده و در چین به تولیدات خودش ادامه میده!

  17. در خصوص نظر در مورد خودرو چینی بستگی دارد با چه چیزی مقایسه بشوند؟ خودرو ژاپنی- فرانسوی و … یا ایرانی ، خودروهای ایرانی مثل فوتبالیستهای ایرانی هستند فقط بودجه و بیت المال مملکت را از بین می برند و مردم را گرفتار می کنند و در مقایسه با اینها خودرو چینی خیلی هم خوب است.

  18. باسلام به همه دوستان من به خريدخودروخيلي اهميت ميدم وبيش ازحدجستجوكردم كه j5فوق العاده است وخيلي نرم ورانندگي باهاش راحته واصلاقابل قياس باخودروهاي ايراني نيست وتصميم گرفتم بخرم

  19. دوستان من خودمMG6GTرا تست کردم.موتور توربوشارژ داره متریال داخلی خوب و ابشن دار ولی قیمتش حدود 40میلیون بیشتر از jacمیباشد. ولی من خودم jac رو ترجیح میدم.برای اینکه اگر قرار باشه تا حد MGهزینه کنم مقداری بیشتر هزینه میکنم برای هیوندای النترا یا تویوتا کرولا ……

    1. هر وقتم خواستي الانترا بخري نخر .مقداره بيشتري هزينه كن واسه سوناتا و…به همين ترتيب ادامه بدي jac تبديل ميشه به مازراتي

    2. سلام من تقریبا تمام خودروهای داخلی وتعدادی از خودروهای خارجی رو داشتم ودرحال حاضر قصد خرید جی فایو دارم با اندکی تحقیق که کردم ظاهرا ماشین مناسبیه

  20. مازراتی که خیلی خوبه …ولی صحبت من هزینه کردن تا حدود 117 میلیون هست نه 850 میلیون…..

  21. بعد از چند ماه استفاده سرو صدای شدید و حالت خرد شدگی اتاق مصرف بالا و صدای زوزه باد از لابلای شیشه ها کلا خودروی چینی خریدش منطقی نیست

  22. با اروپا و ژاپن مقایسه آره ماشین خوبی نیست ولی داری قیمت نصف اون ماشینو میدی دیگه چتونه؟؟؟
    اگه طبق عادت که همیشه تو خیابان پراید و سمند دیده بودید جک و جیلی دیده بودید الان عالی بود حرف نداشت مگه نه ولی ما همیشه به نسبت نمی تونیم تغییر را دوست داشته باشیم مردانه نظر بدید بعضی چینی ها فوق آشغال بود ولی انصافا بعضی شرف داشت به سایپا و ایران خودرو

  23. من یک پرشیا elx مدل 86 موتورزانتیا 1800 دارم با یه jac 5 اتومات،باید بگم به نسبت قیمت جک ماشین خوبیه ولی معایب جک:
    رنگ بسیار بی کیفیت و ضعیف-ترمز ضعیف – پایین بودن بست گلوی اگزوز و گیر کردن آن در ارتفاع کم(مشل شیب پارکینگ)-مواد پلاستیک بی کیفیت داشبرد و کنسول جلو-روشن شدن فن دور تند در هوای سرد وخاموش نشدن آن(با مراجعه به تعمیرگاه مرکزی گفتند طبیعیه)-لاستیک چینی بی کیفیت که همون روزهای اول 2 جفت کره ای گذاشتم – نداشتن سینی زیر موتور(که بعنوان آپشن گذاشتم!!)-عدم داشتن فضا وپرسنل کافی در تعمیرگاه مرکزی کرمان موتور(برای یه سرویس روغن و فیلتر ،صبح تا ظهر وقت میبره و بعضا خیلی از موارد ماشین را که اعلام میکنی چک نمیکنند-درخواست میزان فرمان کردم اومدم تو جاده مخصوص دیدم همونه).
    محاسن جک.:موتور وگیربکس عالی وبی صدا-هندلینگ نرم و روان-شتاب قابل قبول-تیپ ترونیک خوب- تهویه هوای خوب و اتومات.

  24. اگر کرمان موتور یک زحمتی بکشن و کیفیت رنگ خودروهاش را ارتقا بده مطمئنا خیلی از انتقادات درباره این محصول کمتر میشه.رنگ خودرو نباید تا 5 سال مشکل کدر شدن پیدا کنه.

  25. مدیریت محترم سایت کرمان موتور

    باسلام
    احتراما ازاینکه بموقع جواب ایمیل را ميدهيد متشکر هستم
    اينجانب به نمایندگی کرمان موتور جهت تعویض طلق راهنما مراجه نموده ام ولی متاسفانه کل آینه را عوض میکنند که این بصرفه نمیباشد و سرمایه ملی بیهوده از بین میرود.
    وضمننا اینجانب ماشین را از نمایشگاه خریده بودم که ۸۵ کیلومتر کارکرده بود و از تاریخ تحویل ۴ ماه گذشته بود که برای سرویس اولیه به نمایندگی ۱۰۰۲ تبریز مراجه کردم
    که خوشبختانه ۶۰۰۰۰۰ ریال جریمه کردن وگفتن طبق آیین ماه کرمان موتور اقدام کردیم .نمیدانم این کار قانونی است یانه
    چون در کتابچه نوشته شده یا ۱۰۰۰کیلومتر یا سه ماه از تحویل خودرو

    ازینکه حوصله بخرج میدهید و جواب ایمیل میدهید متشکر هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا