اخباراخبار داخلیاسلایدر

جک j5 اتوماتیک هم آمد + مشخصات فنی + قیمت

جک j5 دنده اتوماتیک با هدف تولید ۵۰ هزار دستگاه در سال توسط کرمان خودرو، رونمایی شد،در حال حاضر تولید انبوه خودرو j5 اتومات در شرکت کرمان موتور آغاز شده و از بهمن ماه امسال به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته محمد رضا میرعلینقی، مدیرعامل گروه کرمان خودرو: هدف‌گذاری این شرکت تنها بر روی مونتاژکاری متمرکز نیست و از هم اکنون رایزنی و برنامه ریزی برای انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری به منظور تولید موتور و گیربکس در کشور و افزایش عمق ساخت داخل را دنبال می‌کنیم.

جک جی 5 اتوماتیک

مدیرعامل شرکت کرمان موتور با بیان اینکه حجم تقاضا برای خرید خودرو اتومات در ایران روز به روز در حال افزایش است، افزود: با توجه به وجود همین مزیت در بازار ایران، بهترین گزینه سرمایه‌گذاری برای تولید این خودروها است و در همین راستا تلاش می کنیم تا زمینه ورود دانش فنی تولید این خودروها را از طریق شرکای خارجی خود محقق کنیم.

میر علینقی با بیان اینکه سال آینده چهار خودرو جدید به سبد محصولات شرکت کرمان موتور اضافه خواهد شد، افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته برای افزایش تولید در این شرکت، شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت نیز سال آینده 40 درصد رشد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه توسعه همکاری ها با شرکای قدیمی از دیگر برنامه های شرکت کرمان موتور خواهد بود، افزود: با توجه به شکل گیری یک فضای مثبت بین المللی در تلاش هستیم تا زمینه سرمایه گذاری دوباره آنها در بازار ایران را فراهم کرده و با انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا، تولید خودرو با استانداردهای روز دنیا را دنبال کنیم.

امیر حسین یزدانی، مدیر سازمان فروش شرکت کرمان موتور نیز در این مراسم اعلام کرد: ثبت نام برای پیش فروش این خودرو از هم اکنون آغاز شده و تحویل این خودروها از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه خودرو j5 با قیمتی معادل 55 میلیون و 900 هزار تومان عرضه خواهد شد، افزود: این خودرو بر خلاف نسخه دنده دستی که از موتور 1.5 لیتری 111 اسب بخاری نیرو می گرفت.  از موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر که حجم دقیق آن به 1834 سی‌سی بهره می گیرد که توان تولید نیرویی آن به 141 اسب بخار می رسد.

وی گفت: این پیشرانه که طراحی و ساخت آن بر عهده شرکت میتسوبیشی بوده، با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک ساخت همین شرکت بوده و استاندارد آلایندگی یورو 4 را دریافت می کند.

وی با اشاره به اینکه طراحی این خودرو توسط شرکت ایتالیایی پینین فارینا صورت گرفته که این شرکت برای خودروسازان بزرگی همچون فراری، مازراتی و ب‌ام و نیز خودرو طراحی می کند، افزود: تمام ادوات و تجیزات برقی j5 را شرکت آلمانی بوش تأمین می‌کند و ساخت ecu آن نیز بر عهده شرکت دلفی است.

مدیر سازمان فروش کرمان موتور تصریح کرد: عمده تغییرات ظاهری این خودرو با نمونه 1.5 لیتری به نمای داخلی آن و استفاده از متریال مشکی رنگ باز می‌گردد و بهره‌گیری از تزئینات فیبر کربنی و و قطعات آبکاری شده فضای داخلی این خودرو را تا حد زیادی اسپرت جلوه می‌دهد.

چری آریزو در آستانه ورود به ایران + مشخصات کامل و گالری تصاویر

چری آریزو در آستانه ورود به ایران + مشخصات کامل و گالری تصاویر

 تست مقایسه ای جک j5،پارس elx،جیلی ec7،لیفان 620 و ام وی ام 530 را از اینجا مطالعه فرمایید.

جک جی 5،جیلیفام وی ام،لیفان در برابر پارس ئی ال ایکس

.

 

 

JAC S3 وJAC A30 و JAC S5 می آیند

JAC S3 وJAC A30 و JAC S5 می آیند

88 دیدگاه

  1. سلام دوستان من 4ماه هست که جک g5خریدم تقریبا خوبه
    ولی مصرفش هر100کیلومترو11لیتر بنزین مصرف میکنه نمایندگی بردم متاسفانه جواب درستی ندادن وگفتن که مصرفش همینه لطفاراهنماییم کنید چه کارباید کنم

    1. مال منم بین ۱۱-۱۲ میسوزونه(تهران)… فکر کنم عادی باشه. در هر حال موتورش ۱۸۰۰ هست.

  2. کرمان موتور نباید از معایب جک اتومات مثل کارکردن فن دور تند تو این هوای سرد بی تفاوت عمل کنه وگرنه تو تابستون با استفاده از کولر و ضبط و چراغ …..پدر دینام در میاد(من با نمایندگی ها که مطرح کردم گفتن علتش کوچک بودن رادیاتور خنک کننده (موتور و روغن گیربکس)است-باید یه فراخوان بزنه و این مورد را اصولی و عملی برطرف کنه.شما هم درخواست کنید.
    مورد دوم رنگشه که حداقل تو خط تولید جدید برطرف کنند(انگار با اسپری رنگ کردن)!!!!!!

  3. سلام
    من 30 روز دیگه تحویل می گیرم .
    با این چیزایی که دوستان نوشتن ماشین تحویل نگیریم بهتره .
    j5 الان داره تو ایران تولید می شود ؟؟؟؟

    1. با سلام
      آقا فرشاد ماشین خوبیه مخصوصا موتور وگیربکس خوب با هندلینگ بالا،ولی بعضی از معایب این ماشین میتونه براحتی با اعلام ما مشتریان شناسایی و توسط کرمان موتور برطرف بشه.
      من یه پرشبا ELX موتور زانتیا فرانسه هم دارم که میخواهم بفروشمش

  4. اقا فرشاد والله ما داریم وبسیار راضی هستیم(اینجور که معلومه شانسیه)یا بعضی دوستان ندارن ویک ماشین دیگری خریدن ومیخوان اینو تخریب کنن.به هر حال ماشینیه که داره زیاد میشه.شما تا چقدر میخواهید خرج کنید اگر این ماشینو تحویل نگیرید؟؟؟؟؟

  5. با سلام.من هم مثل خیلی از دوستان ماشینهای ایرانی و خارجی داشتم.الان یدونه جک اتومات دارم.بد نیست من فقط از مصرفش که بالاست راضی نیستم.ولیکن با توجه به قیمتش بدک نیست.در این اوضاع بد اقتصادی که پول بی ارزش هست برای صرفه جویی بدک نیست.فقط یکی از همشهریان عزیز لطف کردن تلغ راهنمای آینه راا شکستن و با ذکر فاتحه رفتن.خواستم بدونم کل آینه باید عوض سه و هزینش چقدر هست?

  6. من سه ساله ام وی ام 530 دارم آخ نگفته و جز برای سرویس اولیه به نمایندگی مراجعه نکرده ام.
    من هم اولش دو دل بودم و از نام چینی می ترسیدم؛ اما کم کم دیدم بد نیست و نسبت به قیمت و امکاناتش می ارزه و دردسر هم نداره… ضمنا محصولات داخلی هم فطعاتون چینی شده و لذا فرقی میان آن ها و خودروهای چینی نیست. ضمنا کرمان خودرو شرکت معتبریه/

  7. سلام ببخشید ازهمتون پوزش میطلبم وفقط میخوام تجربه خودمو ونظر شخصیمو بدم تصمیم باخودتون هست اول اینکه کل ماشینهای چینی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند ودوم اینکه موقع فروش بازار خوبی ندارند وافت قیمت شدیدی هم میکنند که درنهایت ضررشو خودتون میدید بنظر من دراین رنج قیمت بهترین گزینه مگان 2000 اتومات کارکرده است فقط هم اتومات چون دنده ایشو شما درواقع النود سوارهستید باهزینه مگان دقیقا مثل روا یاهمون آردی که مردم پیکان سواربودندولی هزینه پژو رو میدادن مگان اول که اروپایی هست دوم قطعاتش فراوان هست سوم بهیچعنوان بدبازار نیست وافت هم نداره ودرمقایسه با چینی ها هم 2000 هست نه 1800 ازهربابت هم باکیفیته مخصوصا وارداتی هاش که دیگه فوقالعاده هست

  8. ببخشیدیادم رفت که بگم مصرف بنزینشم بااینکه 2000 هست درهر100کیلومتر 6لیتره وتوشهروترافیکم8لیتر مگان 2000رو شما میتونید از حدوده 50 میلیون تا120میلیون تومن بخریدش که بدترینشم که 50 تومن بدید بخرید با5میلیون میتونید به یه درصفر تبدیلش کنید خداشاهده من هم وطنی خودمونو همه مدلشو داشتم خم چندمدل چینی ولی الان یکساله که یه 2006 مگانو خریدم بهش شیراز وچندمرتبه شمال رفتم بهیچعنوان کوچکترین اذیتی ندیدم

  9. واااااالا با نظرات دوستان موندم چیکار کنم بخرم نخررررم چیکار کنم برم همون 206 رو سوار شم یکی میگه رنگش اسبری شده یکی میگه ترمزش باید گرم بشه یکی میگه شانسیه یکی میگه چینیه یکی میگه مصرف سوختش بالاس یکی میگه خیلی بوووووسیه موندم والااااا

    1. بهترین روش این هست که با یکی دو ماشین کم کارکرد که اگهی شدند رانندگی کنید و از نزدیک ماجرا را بررسی فرمایید.به هرحال با توجه به قیمت جک جی 5 انتخاب بدی نیست اما اگر روی خرید ماشین نو تاکید دارید و توان پرداخت رقم های بیشتر را هم دارید، بسترن بی 50 می تواند گزینه بهتری باشد، اگر اهل ریسک نیستید و توان پرداخت رقم های بالاتر ندارید به سراغ ال 90 اتوماتیک بروید.

  10. با سلام :
    من یک خودرو جک 5 اتومات خریدم حدود 8 هزار کارکرده ولی به هر نمایندگی که زنگ میزنم جهت سرویس اولیه باید چند هزار سرویس بشه هیچ جوابی هنوز دریافت نکردم . ماشین جک 5 خوبه نسبت به قیمتش بشرطی که خدمات پس از فروش و گارانتیش جوابگوی مشتری باشه و یک نکته جالب اینکه توی کاتالوگ خودرو جک 5 اتومات نوشته صندلی 8 حالته ولی همش بادسته باید انجام بدی صندلیش برقی نیست
    از نظر موتور و گیربکس نسبتا خوبه ولی من از نمایندگیهای مشهد راضی نیستم چون جواب درست حسابی به من ندادند

  11. مدیر محترم کارخانه کرمان خودرو
    با سلام :
    شما که این خودروجک 5 اتومات راتولید کردین لااقل یک قرآن – یک کتاب نگه داری خودرو و گارانتی راهم بهش اضافه کنید اگه از قیمتش میترسید بزنید به پای خریدار

  12. سلام.عزیزان من ماشینای ایرانی تا سال ۸۷سوار میشدم تا لیفان۵۲۰چینی خریدم اوایل همه میترسیدن بخرن. خریدم خداشاهده سال۹۲با۱۲۰۰۰۰کیلومتر کارکردفروختمش خدامیدونه یک بار جلوبندی یا موتوری ایراد نکرد خاستم لیفان1800,بخرم که جک جی۵دنده ای دیدم وخریدم الان پنجاه هزارتا راه رفته مشهد شمال و…با تعادل بالا مصرف واقعی۵۰لیتر توجاده۸۳۰کیلومتر رفتم.ورضایت کامل ازش دارم سواری عالی وموتور میتسوبیشی که رو موتور حک شده سواری بینظیری داره تو رنج قیمت خودش الان برادرم جیلی خریده تا ببینیم این چطور ماشینیه ولی خدا میدونه ماشین دنده ای جی۵عالیه کم مصرف وکم خرج وبی صدا حالا با سمند وپرشیای موتور پلاستیکی مقایسه کنید موتورشون یه سیم اضافه وبهم ریخته نداره من تا این رنج قیمت لیفان وجک ۱۵۰۰دنده ای را بهترین ماشین میدونم

  13. با سلام
    خدمت دوست عزیزمان ندا
    1- کیفیت رنگ خودرو یک کم پایین است ولی نه بیشتر از خودروهای سایپا و ایران خودرو
    2- در j5 اتومات هنگام استارت زدن باید با فشردن پدال گاز همراه باشد مثل مزدا3 اتومات و یا خیلی دیگر از ماشینهای اتوماتیک در غیر اینصورت بد عمل خواهد کردو بعد از یک یا دودفعه ترمزگیری ترمز به حال عادی باز خواهد گشت( حداقل من اینطوری تجربه کردم) .
    3-کیفیت مونتاژ آن عالی نیست و موارد نه چندان خوب مونتاژ بعضاً دیده شده و لی در حال حاضر مونتاژ آن از ایران خودرو و سایپا خیلی بهتر و مشکلات آن کمتر می باشد.
    4-کلیه قطعات خودروسازهای ایرانی نیز تماماً چینی می باشد بجز برخی از خودروها مثل سراتو سایپا ( به قیمت بالا و حذف خیلی از آپشنهای اون هم توجه کنید).
    5- مصرف سوخت با آببندی و کمتر میشه و لی به گفته نمایندگی با آپدیت شدن برنامه ECU در آینده این مشکل نیز حل خواهد شد.
    ولی با وضعیت فعلی تولید خودرو در کشور گزینه مناسب خرید خودروهای وارداتی می باشد.

  14. با سلام
    من جی 5 اتومات رو با بعد از 5000 کیلومتر کارکرد تست کردم و در سیکل ترکیبی با 70درصد رانندگی جاده ای و 30 درصد درون شهری به مصرف 8.9 لیتر در 100 کیلومتر دست پیدا کردم البته بنزین من از نوع معمولی بود و میتونستم بطور اقتصادی تری هم رانندگی کنم قطعا میتونم با راننگی بهتر مصرف رو به 8 هم برسونم
    خوشبختانه بنده از خودرو بسیار راضی هستم اما این خودرو یک عیب داره اونم کیفیت رنگ نه چندان دلچسب در بخش های فلزی بدنه و بسیار افتضاح در بخش های پلاستیکی بدنه مخصوصا رکاب های خودرو هست.

  15. من پارسال از کرمان موتور برای اولین بار یک خودرو چینی(جک جی۵دنده ای) در مشهدخریدم ماشینو بردم کارشناسی رنگ متاسفانه گلگیر عقب تمامش رنگ دار بود شرکت هم قبول دار نشد( شکایت به وزارت صنایع کردم وتعذیرات ولی نتیجه نداد) چند میلیون هم موقع فروش ماشین ضرر کردم. دیگه هم به هیچ عنوان ماشین چینی نمیخرم اونایی هم که ماشین یا کالای چینی میخرن خودشونو گول میزنن چینیها متقلب و کپی بردارن نه مبتکر و خلاق!

    1. در این مورد و البته بسیاری از موارد مشابه ایراد از طرف مونتاژکاران کلاهبردار ماست که ماشین رو توی این شرایط به مشتری میدن. چنین مواردی بسیار زیاد از طرف ایران خودرو و سایپا و سایر شرکت های ایرانی گزارش شده. هیچ ربطی هم به چینی بودن و نبودن ماشین نداره.

  16. با سلام و عرض ادب و احترام به همگی بزرگواران
    دوستان من یه پژو 207 دارم و واقعا ازش راضی هستم اما چند روزه که تیپ و ظاهر خوبه جی 5 خیلی رو مغزمه و هواییم میکنه…
    خواهش مندم منو راهنمایی کنید که آیا می ارزه 207 رو بدم یکم روش بزارم جی 5 بخرم یا نه؟؟!
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید
    یاعلی

  17. سلام. ما ی جک دنده ای داشتیم عالی بود نزدیک یک سال. اما چند وقت پیش چپ شد اما سرنشیناس هیچیشون نشد. یعنی ماشین هم زیاد مچاله نشد. معلق هم زده بود. حالا اگه خودروی ایرانی بود. نه کسی زنده می موند ماشین هم اوراقی میشد. این هم از محاسنش بود. حالا بازم میخاییم جک بخریم

  18. برای خرید و اطلاعات راجع به محصولات لیفان و جک به ادرس سایت زیر برین در اونجا بصورت تخصصی میفهمین که چجور ماشینی هستش و خیلی به انتخاب شما کمک میکنه من حتی شنیدم که اقای گلریز هم شماره تلفنش هست و میتونین کمک بگیرین

  19. سلام به همه
    من یه سمند ۹۲ دارم، واسم عجیبه که بدون هیچ تصادف و افتاب سوختگی رنگ گلگیرم داره کمکم می پره،
    اینو گفتم واسه اون دوستایی که خیلی نگران کیفیت رنگ جک هستن، بنظرم اشغال ترین نوع ماشین ماشین ایرانی با کیفیت یه ماشین چینی درجه ۳ هست، و به نظرم اگه جک درجه ۱چینی نباشه لااقل یه سر گردن تر کیفیت از مشاینای اشغال ایرانی بالاتره

  20. سلام دوستان
    بنده اکثر مطالب رو خوندم ولی در کل هیچ نتیجه ای نگرفتم یکی بنفع ماشینهای ایرانی نظر میده یکی میادماشینهای چینی رو مورد انتقاد قرار میده نمیدونم شاید بعضی ها نمایندگی دارن و خودروهای خودشون رو تبلیغ میکنن بنابراین گرفتن نتیجه خوب در این گفتگوها خیلی دشواره نظر شخصی بنده اینه که هر ماشینی تو ایران تولید و مونتاژ بشه معایب ونقاط ضعفی داره پس ربطی به چینی بودن یا ژاپنی بودن اون خودرو نداره ایرانی جماعت بفکر سود خودشه ومردم براش مهم نیستن پس از نمایندگیها ماشینهای لوکسی که از اون طرف اومده بخرید بهتره از این ماشینهای مونتاژ ایرانی خودم تویوتا2700دارم هیچ خرجی هم نداره یه نیسان ومیتسوبیشی ژاپنی هم از قطر اوردم هنوز دارن مثل ساعت کار میکنن بدون هیچ خرجی
    پس اصل مهم اینه که دست ایرونی توش نباشه یا یکیو میکشی یا خودتو میکشی هر چند مرگ دست خداست ولی وسیلش همیناست
    بدرود

  21. سلام به نظر من خرید هر وسیله ایرانی خیانت به تولید داخلیه چون تا ما این اشغالهای تولید داخلی رو بخریم تولید کننده های داخلی به فکر اصلاح نمی افتن اجرکم عند ا..

    1. سلام عقیده من اینه که هر چی سرمون با این ماشینا بیاد حقمونه .میگی چرا چون ما هستیم که با این همه اشکالات و عیوب خودروها و با افزایش 300درصدی خودرو در چند سال اخیر دوباره به این فرغون ها پول میدیم اگه خریدار نباشه سازنده به فکر تولید بهتر و کیفیت بالا می افته.پس سازنده گناهکار نیست ما هستیم که بد عمل میکنیم اگر به اشخاصی توهینی صورت گرفت عذر میخوام همش حقیقت بود با تشکر از دوستان عزیزم

  22. من نمیدونم چرا انقدر چینی میگن بده اقا خود گوشی هواوی واس خود چینه مگه گوشی بدی هست؟ من 3 ساله ام و ام ي15 دارم هنوز هیچ جاش خرج نذاشتم تا حالا هم 69 هزار تا کار کرده الانم جک ثبت نام کرده پدرم که قراره خرداد ماه بدن واقعا اونایی که دارن هیچ مشکلی نداشتن تو این 2 سال این ماشین اصلا مکانیک نرفته میتونین بپرسین موتور گیربکسشم ماله متسوبیشی لنسر 2007 هست پس الان مشکلتون چیه؟ با ماشین ایرانی اشغالم قابل مقایسه نیست همین پارس سینه جدید چیه یه نگاه به درب هواکششون کنین اسباب بازی شرف داره به اون اغا این ماشین تضمینی هست همشون تبلیغات دروغه هیچ کس تردید نداشته باشه که ماشین بدی هست واقعا میگم برین تحقیق کنین نه اونایی که سایت میگن اونایی که دارن

    1. ببین سالار خودمونو گول نزنیم موتور میتسوبیشی کجا بود چين ماشالله خوراکش حک برنده اگه موتور اصل میتسوبیشی باشه رو فرقونم که سوارش کنن بالای 100 میليون پولشه الان برلیانسم که پارس خودرو میزنه برای اينکه بفروشه میگن موتور میتسوبیشیه.میتسوبیشی بیچاره دیوار کوتاه چینیا شده.

      1. موتور های میتسوبیشی به طور گسترده ای توی خودروهای چینی به کار میره و یکی از منابع اصلی درآمد میتسوبیشی فروش موتور به شرکت های نوپای چینیه.

  23. نه نه نه نه اصلا همچین کاری نکنی ها همون 207آرم جلوش می ارزه به جک j5 اصلا من يه سوالی داشتم جک که اسم يه نوع ماهی اقيانوسيه چه ربطی به ماشین داره!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

  24. سلام.دوستان من حدود دو هفتست ک j5 اتوماتیک گرفتم.همونطور ک خیلی از دوستان گفتن ترمزاش اول صبح خوب نمیگیره و باید یکم گرم شه تا خوب عمل کنه و رنگ بدنشم کیفیت خوبی نداره لااقل مال من ک مشکیه کاملا حس میشه.ولی من ماشینم ی مشکلی داره ک کسی بهش اشاره نکرده حالا موندم ک یعنی مال من اینطوریه فقط ؟؟! مشکل اینع ک دنده های این لامصب بطور فجیعیسبک هستن !یعنی من با دنده 2 میتونم راحت 100 تا برونم اصن ی وضعی! شتاب واقعا افتضاحه ینی تو سربالایی با شیب خیلی کم هم من باید با تخته گاز حدود 13,14 ثانیه برونم تا بتونم از دنده دو ب دنده 3 برسونمش!
    ببین مب نظر دوستان این مشکل راهی برای حلش وجود داره؟چ بدونم ی راهی ک مثلا بشه دندرو سنگین تر کرد یا چیزی …؟؟

    1. درود بر شما،ضرایب گیربکس ظاهرا با گیربکس اتوماتیک 206 و مگان و…تفاوتی ندارد اما ماشین به شکل استاندارد دنده ها رو بیش از حد زود سبک میکند و اصطلاحا در وضعیت دنده مرده قرار میگیرد، این مشکل تا حدی با آپدیت نرم افزاری حل و فصل می شود.

  25. سلام خدمت دوستان بنده در مورخه31/03/1394 خودروی جک اتومات از نمایندگی تحویل گرفتم موقع تحویل فرمان شکسته ، بست باطری نداشت ، خودرو اصلاض راه نمیرفت بعد از 4روز ماندن خودرو در نمایندگی نتیجه ای داده نشد بعد از حدود 20 روز تحویل خودرو هنوز با همان فرمان شکسته راه میرم ولی در کل خدمت دوستان و هموطنانم عرض میکنم تورو به خدا اشتباهی که اینجانب در خرید این خودرو انجام دادم شما تکرار نکنین با خودروی که ار سرعت گیر رد میشین برای گرفتن شتاب دوباره باید از پشت ماشین حل بدی تا شتاب بگیره صدای ناهنجاری که در موقع شتاب گیری شنیده میشه غیر قابل قبوله نمایندگی هم گفت تمامی مدلها اینجوریه صدا که چه عرض کنم حتی بچه من هم میدونه خودرو نباید این صدا رو داشته باشه من قبلا L90داشتم بزگترین اشتباهو تو زندگیم انجام دادم خودرو جک خریدم الان گذاشتن نمایشگاه 55میلیون هم نمیخرنن کلا900کیلومتر راه نرفتم چون اصلا ماشین قابل قبولی نیست خودتونو بدبخت نکنین اگه بازهم از ایراداتش خواستین اطلاع پیداکننین با شماره09145337941 تماس بگیرین تا اونجا که بتونم نمیزارم کسی این خودرورو بگیره با تشکر

  26. با سلام
    من حدود 2 ماه هست که جی5 اتومات خریدم و 3600 km هم باهاش رانندگی کردم.
    اول از معایبش میگم:
    1- قدرت موتور و شتاب خودرو پایینه و گشتاور ماکزیمم موتور توی دورهای بالا هست که اگر بخواهیم تو اون دور رانندگی کنیم هم به موتور فشار میاد و هم مصرف خیلی بالا میره.
    2- سیستم تعلیقش با کورس پایین باعث میشه که توی جاده های بیرون شهری موجهای جاده و گاها خرابیهای جاده ای کاملا ضربه بزنه که مسلما احساس ناخوشایندی منتقل میکنه
    3- کیفیت رنگ جالب نیست .مثلا روی کاپوت ماشین من یه هاله دیده میشه که بنظر میرسه درست رنگ اونجا پاشیده نشده.
    و حالا محاسن:
    1- ظاهر خودرو که یکی از مهمترین آیتمهای خرید یک خودرو هست واقعا شیک و اسپرته و بنظرم با همون ظاهرش کلی از معایبش رو پوشش داده.
    2-جنس متریال داخل اتاق بسیار مرغوب و مشتری مدارانه است و احترام سازنده به مشتری رو منتقل میکنه.
    3- صدای موتور و صدای محیط خیلی کم میاد تو اتاق و من این آیتم رو قابل قیاس با برندهای خوب میدونم . مثل محصولات کیا و مزدا3
    4-هندلینگ خودرو خیلی خوبه و رانندگی توی جاده های سالم واقعا دلچسبه باهاش. اگر بنزین سوپر توش ریختین با خیال راحت تخت گاز برین و از شتابش تو دور موتور بالا و غرش زیبای موتورش لذت ببرین.
    5-سیستم صوتیش واقعا خوبه و من در مقایسه با هموطنای دیگش مثل جیلی و لیفان و … نمره بهتری بهش میدم.
    6- ترمزش خیلی خوبه و با اطمینان میشه توی شرایط خاص روش حساب کرد
    با تشکر

  27. والا من جیب دارم 5 ماه دستمه عالی شتاب بالا هندلینگ قوی بدنه زیبا تو دوزی عالی
    من ام وی ام داشتم لیفان داشتم جیلی هم داشتم اما جک عالی است همه این حرفا چرت

  28. سلام
    خواستم بگم توی کل این خودرو سازهای ایرانی و چینی الان کرمان موتور از همشون بهتره و توی کل نمایندگیهاش فقط نمایندگی 1771 اقای گلریز در خیابان دولت بهتر از همه با مشتریاش برخورد و توضیح فنی میده اگه خواستین از کرمان موتور خرید کنین فقط از اقای گلریز بخرین تا ضرر نکنین از کل تهران و ایران میان پیش نمایندگی گلریز و همه ازشون تعریف میکنن و همه میگن کل فامیلاشون خریدن و راضین بعضیا هم که از قبل از جای دیگه خریدن و ناراضین میان اونجا خلاصه ادمای خوبین و خیلی مردم دار هستن ادرسشئن هم توی خیابان دولت هستش شمارشون هم 02122622785 هست و واقعا اگه یه نفر توی این ماشین فروش ها درست کار کنه همین اقای گلریزه اگه خواستین امتحان کنین متوجه میشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا