اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

خداحافظی نیسان با GT-R

نیسان قصد دارد با اخرین مدل از نسل R35 GT-R  خداحافظی کند . فقط 1500 دستگاه از مدل‌های آن سال 2025، تولید خواهد شد . اخرین تولید خواهد بود  پایان تولید مدل ژاپنی نمادین را نشان می‌دهد.
به گزارش دنده 6 ،  GT-R   در سال 2007 متولد شد و تا به امروز برای علاقمندان خود عرضه شده است این خودرو با یک عملکرد فوق العادع توانست در دینایی رقابت خودی نشان دهد.نیسان قصد دارد تمرکز خود را بر روی خودرهای برقی بگذارد.
به گفته منابع داخلی به نقل از نشریات ژاپنی، نیسان قصد دارد از مدل نهایی سال 2025 GT-R در 14 مارس رونمایی کند. حدس زده می شود که تنها 1500 دستگاه از این مدل تولید شود که انتظار می رود حدود 300 دستگاه از مدل های Nismo باشد.
اگر این شایعه به واقعیت تبدیل شود،از نظر مکانیکی، انتظار می‌رود نسخه معمولی همان موتور 3.8 لیتری توئین توربو V6 با قدرت 415 کیلووات و گشتاور 632 نیوتن متر را حفظ کند، در حالی که GT-R Nismo می‌تواند 447 کیلووات و گشتاور 651 نیوتن متر را داشته باشد که در مدل 2024 دیده می‌شود.مطالب مرتبط: Hyper Force الکتریکی احتمالاً نیسان GT-R بعدی خواهد بود
آنچه بر سر تولید در خط داستانی GT-R  پیش خواهد آمد احتمالاً یک مدل مبتنی بر R36 است که شبیه Hyper Force  که اخیراً رونمایی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا