اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

داج چلنجر هم به ایستگاه آخر رسید

داج آخرین چلنجر را روز جمعه تولید کرد. این خودرو یک SRT Demon ۱۷۰ بود که دارای بدنه مشکی رنگ است. در ماه ژوئن، این خودروساز یک حراج خیریه برگزار کرد که در آن آخرین مدل موجود را به قیمت باورنکردنی ۷۰۰ هزار دلار فروخت.

داج می تواند این چلنجر ویژه را برای مجموعه خود برند نگه دارد. در حال حاضر هیچ عکسی از این خودرو موجود نیست.

این شرکت با معرفی SRT Demon ۱۷۰ در ماه مارس، به چلنجر اجازه داد تا با سر و صدا وارد بازار شود. این پادشاه جدید جنگ قدرت خودروهای عضلانی است که با سوخت E۸۵ حدود ۱۰۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۲۸۱ نیوتون متر گشتاور تولید می ‌ند. حتی با گاز E۱۰، موتور ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژر ۹۰۰ اسب بخار و ۱۰۹۸ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. طبق مشخصات رسمی داج، این خودرو می‌تواند یک چهارم مایل را در ۸.۹۱ ثانیه با سرعت ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت طی کند.

به نظر می رسد که چلنجر سال آخر خود را نیز با موفقیت در فروش به پایان می‌رساند. تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳، داج ۳۵۳۵۰ چلنجر و فورد ۳۵۳۱۵ موستانگ تحویل داده بودند. شورولت کامارو با فروش ۲۴۶۸۸ دستگاه خودرو در ۹ ماهه اول سال در جایگاه سوم قرار گرفت.

خط تولید داج برای مدت طولانی در جنگ خودروهای عضلانی غایب نخواهد بود، اما مدل جدید تفاوت اساسی با چلنجر فعلی خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، چارجر دیتونا تا اواخر سال ۲۰۲۴ به‌عنوان یک خودروی الکتریکی به فروش می‌رسد که گفته می‌شود تا ۸۸۰ اسب بخار در تریم بالا و بیش از ۴۰۰ اسب بخار در مدل پایه تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا