اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

دوچرخه الکترونیک؛ هدیه‌ای به محیط زیست

کمپانی بالی دوچرخه الکترونیکی را با همکاری 3T Cycling معرفی کرد

به گزارش دنده 6 _ کمپانی بالی برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود، در همکاری تازه‌اش با شرکت 3T Cycling تعداد محدودی دوچرخه الکترونیکی را طراحی کرد که با نام Bally Peak Outlook E-Bike عرضه می‌شود.

این دوچرخه الکترونیکی با طراحی Bally (بالی) بدون شک ارزش‌های این برند سوئیسی را نیز به همراه دارد؛ مهارت، یکپارچگی هدفمند و روحیه فعال از نکته‌های قابل اشاره درباره BALLY و محصولات آن است. علاوه بر این‌ها، ۱۰۰ درصد سود خالص این دوچرخه الکترونیک، به بنیاد Bally Peak اهدا خواهد شد تا تعهد خود را به حفاظت از محیط زیست و کوه‌ها ادامه دهد.

درباره دوچرخه الکترونیک بالی پیک

دوچرخه الکترونیک مدل Exploro Racemax Boost که توسط Bally در سوئیس طراحی و در ایتالیا توسط 3T ساخته شده است، با یک قاب کاملا دست ساز از فیبر کربن (که بدنه‌ای سبک وزن ارائه می‌دهد) تولید می‌شود.
این مدل که برای آب و هوای مختلف، ورزشی و شهری به طور یکسان ساخته شده است؛ از سیستم Exploro Ultra MAHLE Ebikemotion X35 استفاده می‌کند تا کار را در چالش با ناهموارترین زمین‌ها آسان نماید.

تصاویری که از نگاهتان می‌گذرد در کوه‌های آلپ سوئیس و ایتالیا برای حمایت از این کمپین با دوچرخه‌های الکترونیکی جدید Bally و 3T گرفته شده‌‌است.

در طول سال‌ها، بنیاد Bally Peak همبستگی گسترده‌ای با حضور شرکای جهانی ایجاد کرده تا راهنمایی‌ها و بینش‌های حیاتی برای تلاش‌های پایدار در حفظ محیط زیست ارائه کنند. حالا این بنیاد با همکاری E-Bike وارد فصل بعدی این مسئولیت مهم می‌شود.

سخنان نیکلاس ژیروتو، مدیر اجرایی Bally

«مشارکت با 3T Bike تعهد ما را به محیط زیست تقویت می‌کند. همچنین از طریق کار مداوم خود با بنیاد Bally Peak، در تلاش هستیم تا مسئولانه و ثابت‌قدم در راستای حمایت از محیط زیست و کوه‌ها گام‌های موثری برداریم.»

این دوچرخه الکترونیکی با نسخه محدود در فروشگاه‌های منتخب Bally در سراسر جهان همراه با یک کمپین دیجیتال در پلتفرم‌های این برند سوئیسی نمایش داده می‌شود. مشتریانی که از وب سایت Bally بازدید می‌کنند برای خرید دوچرخه الکترونیکی از طریق 3T راهنمایی می‌شوند.

معرفی بنیاد Bally Peak

بنیاد Bally Peak در سال 2020 تأسیس شد تا نشان دهنده تعهد بلند مدت این برند لوکس سوئیسی به حفظ کوهستان باشد. بنیاد Bally Peak Outlook با ماموریت محافظت از محیط‌های شکننده و نیمه تخریب شده کوه‌های آلپ در برابر اثرات نامطلوب گرمایش جهانی(با افزایش دمای زمین) و گردشگری بیش از حد در فضای باز، قصد دارد آگاهی را در مورد مسائلی که آینده این مناظر را شدیداً تهدید می‌کند، افزایش دهد.

آشنایی با برند بالی

بالی یک برند لوکس سوئیسی است که در سال 1851 تاسیس شد. این برند با میراث غنی در تولید کفش، و رابطه دیرینه با معماری، هنر و محیط زیست در هم آمیخته شده است. امروزه BALLY از طراحی‌های منحصربه‌فرد در کفش‌ها، اکسسوری‌ و لباس‌ها استفاده می‌کند. این برند بیش از ۳۲۰ فروشگاه مستقل و ۵۰۰ فروشگاه مولتی برند در ۶۰ کشور جهان دارد.

درباره کمپانی 3T

بیش از ۶۰ سال است که 3T متعهد است تا بهترین تجربه دوچرخه سواری را از طریق محصولات دوچرخه سواری درجه یک برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. 3T تلاش می‌کند در تولید بهترین دوچرخه‌های سنگریزه‌ای، جاده‌ای و دوچرخه‌های الکترونیکی برای تجربه لذت‌بخش دوچرخه‌سواری، در رتبه اول باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا