رنو کپچر 100 میلیونی،ستاره بعدی بازار ؟ + شرایط پش فروش
ایران خودرو سر انجام و پس از گمانه زنی های فراوان قیمت رسمی رنو کپچر را اعلام کرد، کراس اور شهری با موتور 1.2 لیتری توربو که یارای تولید 120 اسب بخار را در صورت تامین بنزین مناسب دارد و می تواند ظرف مدت 11.1 ثانیه به تندی یکصد کیلومتر بر ساعت دست یابد، توسط ایران خودرویی ها با برچسب قیمتی نزدیک به 100 میلیون تومان عرضه خواهد شد.به نظر می رسد که با توجه به اقبال عمومی نسبت به خودروهای نیمه شاسی بلند و کراس اور، برند مطرح رنو، رنگ بندی جذاب و طراحی مدرن این خودرو، استقبال بازار از این مدل قطعی باشد اما باید منتظر ماند و دید که آیا در بلند مدت این کراس اور کوچک شهری می تواند یک خودرو رضایت بخش 100 میلیونی قلمداد شود یا در مقابل SUV های کلاسیک و بادوامی که قابلیت استفاده برون شهری را هم دارند ،به گزینه ای غیر کاربردی و گران قیمت بدل می شود.
شرایط پیش فروش رنو کپچر
به نقل از ایکو پرس به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، گروه صنعتي ايران خودرو محصول جدید رنو كپچر را از 12خرداد بهصورت فروش فوري تا تكميل ظرفيت، بهصورت پيش فروش عرضه ميكند.
قيمت رنو كپچر يك ميليارد و 50 ميليون ريال اعلام شده كه به مناسبت نيمه شعبان براي 120 دستگاه فروش فوري اين محصول به قيمت 989 ميليون ريال تعيين شده است.
موعد تحويل در فروش فوري 45 روز است و با توجه به محدوديت سقف خريد در شبكه شاپرك تا مبلغ ۵٠٠ ميليون ريال، از مشتريان خواسته شده براي پرداخت كل وجه در روز ثبتنام، از دو كارت بانكي استفاده كنند؛ بهطوريكه ابتدا در ثبتنام 500 ميليون ريال پرداخت و سپس 489 ميليون ريال مابهالتفاوت قيمت خودرو را از سايت فروش اينترنتي، دستگاههاي كارتخوان يا از طريق موبايل پرداخت كنند.
در شرايط پیشفروش عادي، مبلغ مابهالتفاوت، در زمان صدور دعوتنامه براساس قیمت مصوب شركت در موعد تحويل و پس از محاسبه سود مشاركت و هزينههاي قانوني به مشتريان اطلاع داده ميشود. اين خودروها از بیمه شخص ثالث برابر آخرين سقف قانوني ابلاغ شده در زمان تحويل برخوردار خواهند بود.
تست رانندگی این خودرو را که توسط نشریات خارجی انجام شده است می توانید از لینک زیر مشاهده فرمایید.
رنو کپچر،مشخصات فنی و آزمایش رانندگی+گالری
آغاز پیشفروش رنو کپچر تا چند روز آینده از سوی ایرانخودرو
به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند،در پي تقاضاي روزافزون مشتريان براي استفاده از خودرويي با ويژگي ھاي تركیبي جمع و جور بودن خودروھاي بدون صندوق و داشتن ظاھر پر ابھت و جذاب خودروھاي شاسي بلند، شركت ايران خودرو اقدام به ارائه محصولي جديد از گروه خودروسازي رنو نموده است.
پس از سالھا فعالیت مستمر با شركت رنو و پس از عرضه خودروھاي با كیفیت رنو تندر و تندر پیكاپ ( وانت تندر ) اين بار يك خودروي مدرن و به روز ديگر از محصولات شركت رنو در معرض استفاده مشتريان محترم شركت ايران خودرو قرار گرفته است. در ادامه برخي از مھمترين ويژگي ھا و مشخصات اين محصول جدید خدمت شما متقاضیان محترم ارائه مي شود. امید است تا ھمچون ھمیشه با ھمكاري شما بزرگواران بتوانیم پاسخگوي نیاز مشتريان محترم ايران خودرو باشیم.
شاسی بلند جمع و جور شهری رنو به نام كپچر بسيار زيبا و جذاب است. ظاهر پرغرور و جدي اين خودرو با اختلاف رنگ بدنه با سقف خودرو بر زیبایی کپچر افزوده است. طیف وسیعی از امکانات برای این خودرو به صورت استاندارد تعريف شده است تا راحتي بيشتري براي سرنشينان خود فراهم كند و حس لوكس بودن و لذت رانندگي را منتقل نمايد. اين خودرو جاداري يك خودروي شاسي بلند و چابكي يك خودروي كوچك سواري را در هم آميخته و بعنوان يك خودروي نو با طراحي متفاوت، سبك زندگي نويني را به شما خواهد بخشيد.
مزاياي خودروي كپچر :
- طراحي اسپرت بيروني
- برند اروپايي
- برخورداري از موتور قدرتمند با تكنولوژي توربوشارژ
- برخورداري از گيربكس دو كلاچه
آشنایی با خودروي کپچر
خودروي كپچر در دسته بندي خودروھا از منظر ابعادي يك خودروي شاسی بلند جمع و جور شھری يا به اصطلاح كراس اوور به حساب مي آيد. در واقع اين خودرو جاداري يك خودروي شاسي بلند و چابكي يك خودروي كوچك سواري را در ھم آمیخته و داراي ظاھري بسیار زيبا و جذاب است كه اختلاف رنگ بدنه با سقف خودرو نیز بر زیبایی ظاھري اين خودرو افزوده است.
عمده مزيت و برتري اين خودرو در قیاس با ساير خودروھاي رقیب برخورداري از موتور بسیار قدرتمند و پرتوان توربوشارژ ھمراه با مصرف بسیار پايین سوخت است كه با ھمراھي يك گیربكس دوكلاچه اتوماتیك سواري بسیار نرم و لذت بخشي را براي سرنشین فراھم خواھد كرد. در اين خودرو طیف وسیعی از امکانات به صورت استاندارد تعريف شده است تا راحتي بیشتري براي سرنشینان خود فراھم كند و حس لوكس بودن و لذت رانندگي را منتقل نمايد.
برخی از افتخارات این خودرو :
داراي 5 ستاره ايمني از EuroNCAP
فروش 255.000 دستگاه در مدت 20 ماه در اروپا
سومین SUV سال 2014 در اروپا
اولین SUV سال 2015 در فرانسه
بھترين خودرو در نمايشگاه 2013 در سئول
فروش 1000 دستگاه در کشور كره در مدت 7 دقیقه
خودرو سال 2014 در كره
خودروی پر فروش برند رنو در سال 2014
برخی از ویژگی هاي این خودرو :
خودرويي كاربردي ھمراه با نوآوري، زيبا و برازنده
جمع و جور و يك كراس اور غیرتھاجمي
يك خودروي مدرن، بروز، شیك و باھوش
خودروي امن طبق استاندارھاي روز اروپا v خودرويي جادار ،شیك و جذاب
تولید رنو در سايت والادولید اسپانیا
موتورH٥FT يكي از جديد ترين و مدرن ترين موتورھاي رنو مي باشد كه داراي 4 سیلندر و ١٦ سوپاپ بوده و با داشتن توربو شارژ توانسته با حجم موتور ١٢٠٠ سي سي توان ١٢٠ اسب بخار را فراھم آورد. توربوشارژ اين خودرو در محدوده دور موتور 2000 دور در دقیقه وارد مدار شده و حداكثر خروجي توان موتور از اين دور قابل دسترسي است. لازم به ذكر است كه دور موتور 2000 معمولاً از دنده ١ به بعد در دسترس قرار مي گیرد و اين بدين معني است كه حداكثر توان موتور را به محض خروج از دنده يك و در دنده دو خواھیم داشت و در نتیجه خودرو بسیار سريع شتاب گرفته و در صورت نیاز به حركت پرشتاب مي تواند بسیار لذت بخش باشد و به سرعت به نیاز راننده پاسخ دھد.
ضمن اينكه 90% قدرت موتور در دنده يك و دور موتور 1500 قابل دسترسي خواھد بود بنابراين در شتاب گیري و حركت اولیه خودرو بسیار چابك خواھد بود. اين امر بدلیل استفاده از تكنولوژي VVT در اين موتور است.
در طراحي موتور اين خودرو رنو از اصول طراحي موتور خودروھاي فرمول يك خود بھره برده است و از آلومینیوم براي ساخت آن استفاده شده است و ھمانطور كه مستحضريد رنو ھمه ساله در بین خودروھاي مسابقات بین المللي فرمول يك جزو برترين ھا بوده است.
رنگ های قابل عرضه توسط ایران خودرو :
آشنایی با گیربکس این خودرو :
گیربكس اين خودرو از مدل EDC است كه يكي از بروزترين گیربكس ھاي اتوماتیك دو كلاچه مي باشد .اين گیربكس از نوع ٦ سرعته بوده و دنده ھاي زوج بر روي يك كلاچ و دنده ھاي فرد بر روي كلاچ ديگر قرار دارند. اين تكنولوژي باعث مي شود كه تعويض دنده ھا در اين خودرو بسیار به نرمي و رواني صورت گیرد و ھیچگونه احساس وقفه و تأخیري در تعويض دنده احساس نشود.
جدول مشخصات فنی کپچر :
شرایط فروش رنو کپچر تا چند روز آینده منتشر خواهد شد .
مثلا الان قیمت بقیه ی ماشینها واقعیه ؟؟؟؟؟؟
کسی نگفت قیمت بقیه واقعیه دوست عزیز!!
ولی وقتی یه شرکت به اصطلاح خودرو ساز داره خودرو وارد میکنه و سود واردات رو میخوره اونم چه سودی! و هیچکی هم چیزی نمیگه ….
صف ارايي جديد قيمتي خودروهاي صفر ،،، چيني و اروپاييي و الماني و ژاپني و غيره در حال شكل گيري هست و به نظر مياد خودروهاي توليد داخل ارزانترين رده قيمتي يعني ٢٠ م تا ٤٠ م را تشكيل ميدن پرايد و پژو و mvm 315 ,,,,,,,, برليانس سايپا و mvm 530 از ٤٥ تا ٥٥ ،،،،،، جك جي فايو ،ليفان x50 , ليفان x60 از ٥٥ تا ٦٠ ،،،،،،،،،،جك اس فايو و چانگان و وs300 و بسترن و ام جي ٣٥٠ و پيكانتو و ليفان ٨٢٠ از ٧٥ تا ٨٥ ،،،،،،،،،رنو كيلو و ام جي ٦ و از ٨٥ تا ٩٠ ،،،،،،رنو كپچر و النترا و اكسنت و از ١٠٥ تا ١٢٠ ،،،،،و ix 35 و اسپورتيج و نيو كوراندو و اپيتيما و yf واز ١٤٠ تا ١٦٠ ,,,, ,,,,,,,,,,,,,سانتافه و رفور از ١٦٠ تا ٢٢٠ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،نگاهي به ليست بالا به راحتي به ما نشان ميدهد تا 80 ميليون در صورت خريد ماشين صفر بايد به فكر چيني ها بود ، ،،،،،،،،،يعني به زودي بخش اعظم خودروهاي با قيمت متوسط چيني خواهد بود ،و اين سياست گذاري اتي صعنت خودرو ماست ، و جالب تر اينكه براي حمايت از توليد داخل تعرفه براي خودروهاي وارداتي در نظر گرفته شده حالا ايرانخودرو در تيراژ كپچر وارد كرده و قعطا با تخفيف در تعداد، تعيين قيمت اين خودرو چه جوري انجام شده ، در شوراي رقابت ? كجا ؟ حقوق مصرف كننده چي ميشه ?
سلام.
كپچر كه بازم مشخصاتش عوض شد. به محض اينكه پول را ازدست دلالها درآوردند ،ترمزهاش كاسه اي شد !
يكي از دوستان از برند نوشته بود. دوست گرامي ايراني ها از قديم برند را كاديلاك و بيوك و شورولت و فورد وبنز و بي ام و ميدانستند.
فرانسوي ها هميشه در كنار اين نامها بودند. اين سالها هم به لطف مسائل خارج از حوزه خودرو و با نبود رقباي اصلي به ماشين مردم تبديل شدند. شما فورد و جنرال را بيار ، ببين همون دلال ميره پاي رنو پول خرج كنه ؟
يا همين چيني ها فرضا چانگان كه يك شركت غول و ثروتمند هست اگر اراده كنه كل سهام رنو را يكجا ميخره يا اتفاقا همين جك كه شايد توان ماليش به اندازه چانگان نباشه هم اگر اراده كنه كل سهام رنو را ميخره . فكر نكنيد خيال هست. اگر مسئولان جك توجيه اقتصادي بشند ميخرند.
مثل بحث سانگ يانگ و ماهينتراي هند كه الان موندند سانگ يانگ كره اي هست يا هندي يا همين ام جي و سايك چين كه دوستان زياد روش مناقشه دارند هم همينطور كه الان دقيق نميشه گفت واقعا چيني هست يا همان انگليسي. يا بحث جيلي و ولووي سوئد.
يك مثال از فوتبال : الان ابراموويچ روس هست و مالك چلسي انگليس. همه چيز انگليسي ميزنه ولي واقعا اگر اين آقا اراده كنه نميتونه در اين باشگاه را تخته كنه . بحث مالكيت خيلي مهم هست.
من فكر كنم چيني ها اينقدر قدرت دارند كه حتي به ضرر مقطعي خودشان راضي بشند و نامي را از دنياي خودروها حذف كنند.
چيني ها راه تجارت را خوب بلدند و ديگر دوران برند بازي هاي قديم گذشته.
الان موبايل چيني مثل شيائومي-مي زو-اوپو-زد تي اي-هووايي بحثشون از تهديد گذشته. الان صاحب ايده و اختراع هستند.جزو برترينهاي بلاشك دنيا هم هستند.
ماشين هم همينطور . نسل جديد چيني ها ديگه مثل قديم نيست. ماشينهاي جديدالورود دقيقا همينو ميگه .نه به دليل اينكه خودم اس 5 دارم ولي واقعيت همينه. وقتي همه چيز در چين توليد ميشه خب معلوم هست كه اين ملت باهوش هم كار دارند و هم مجاني صاحب اختراعات ديگران ميشوند.
بهر حال منم فكر ميكنم بعد از يك مدت التهاب بايد منظر سرنوشت 407 و كيزاشي ديگري براي كپچر باشيم.
آقای علی واقعا متوجه نمیشم اینهمه تعریف و تمجید از چین چه ربطی به رنو کپچر داره؟بعید میدونم خود چینیها هم اینقدر داغ از خودشون تعریف کنند و برای دنیا خط و نشون بکشند.اگر فکر میکنید چین ماشینی در این کلاس تولید کرده که سرتر از کپچر هست و یا دست کم عملکرد و قابلیتهاش برابره با کپچر هست بفرمائید که خوانندگان هم با گزینه دیگری حتی با قیمتی به مراتب کمتر از کپچر آشنا بشوند تا انتخاب بهتری داشته باشند و الی اینگونه کلی گوئیها مشکلی از کسی حل نخواهد کرد.
در خصوص پولدار بودن چینیها هم هیچ شکی نیست که چین اقتصاد قوی داره ولی چندین ماه پیش که مشکل بیماری ابولا در آفریقا پیش اومد دولت آمریکا در حدود 300میلیون دلار,اروپا 250میلیون دلار ولی چین 30میلیون دلار برای مهار و مبارزه با این بیماری و کمک به بیماران اختصاص دادند تازه مبالغی که مردم اروپا و آمریکا در قالب خیریه ها کمک کردند خیلی بیشتر از مبالغ دولتهاشون بود و حتی داوطلبانه علیرغم ریسک بسیار بالا به آفریقا میرفتند در حالی که مردم چین حتی یک دلار هم کمک نکردند.به نظرتون دلیل اینگونه اختلاف در برخورد با یک موضوع جهانی و انسانی چی هست.
در پایان ما اینجا داریم جرو بحث میکنیم که برند مهم نیست و کپچر شکست میخوره در حالی که اولین محموله 800دستگاهی تنها ظرف 4ساعت پیش فروش شد.
سلام اقا این چینی سازهای ایرانی مثل خود چینی ها تقلب و بنداز هستن من ایکس60گرفتم یه هفته سوارشدم احساس رانندگی با لندرور مدل 48 را داشت باضرر فروختمش وقتی فاکتورم رو دیدم شرکت کرمان موتورسود مشارکت را درست حساب نکرده به شرکت گفتم پاسخ ندادند به شورای رقابت شکایت کردم تماس گرفتن گفتن شماره شبا شما را نداشتیم ازم شبا گرفتن الان 4ماهه امروز و فردا میکنن تازه کلی گله کردن که چرا به شورا شکایت کردی الانم میگن در حال طی مراحل اداری یعنی پیگیری نکن ما سرشورا را کلاه گذاشتیم تو که سهلی حالا ماشین چینی این تولید کننده ها خریدار داره دو تا کلاهبردار روی هم چی میشه الانم یه کپچر ثبت نام کردم 200میلیون ارزش داره
حامد با برخی صحبت هات موافقم بخصوص در مورد چانگان .البته من از اولین افرادی بودم که گفتم چانگان حتی نسبت به ام جی طراحی و کیفیت بهتری داره اما دوست عزیز نمیدونن منظورم چطور بیان کنم که سوتفاهم پیش نیاد مردم و خریداران نسبت به برچسب چینی حساس شدن از بس کیفیت بد دیدن جین خودش خودش خراب کرد از ابتدای ورود چینی ها کیفیت پایینی داشتند و فقط در این مدت ظاهر اونها تغییر کرد من کلی بحث میکنم خوب در این میان چانگان و جک و برلیانس و ام جی برتر از سایرین ظاهر شدن اما بدی شرکت های چینی ابنه که به تک تک جزیئات خودرو توجه نمیکنن اما کره ای ها و ژاپنی ها تمام جوانب بخصوص تریم داخلی و ..در نظر میگیرن این خودروی فرانسوی هم مطمئنا کیفیت خوب و د خور توجهی داره بی شک چون فرانسوی هست اما قیمت گذاری 105 میلیونی هم دلایلی داره که اگر این قیمت در نظر نمیگرفتند کسی به سراغ همین جانگان خوش سیما با پلت فرم جدید و موتور بلوکور نمیرفت اگه سراتو 2 لیتری چیزی حدود 75 ملیون کپچر 80 بود اصلل فروش چینی های سایپا معنی نداشت
اقا رضا مبارکت باشه داداش به امید خدا بگیری وچرخش برات بچرخه سلیقه شما محترمه وحتما تحقیق کردید وثبت نام کردید همانطور که ما اینکار راکردیم
البته یه چیزم بگم لیفان شما وام وی ام واقعا جنس بد چینی هستن گرچه اونا هم دارن پیشرفت میکنن روز به روز و واقعا مشهوده نمونش همین لیفان x50 که تو سایتم اقا سپهر زحمت کشیده زده اما اگر شما یک بار ام جی یا چانگان یا هاوال یا همین جک جدید را سوار بشید نظرتون کاملا عوض خواهد شد
شماره قراردادم را مینویسم تااقایان کلاهبردار کرمان موتور تا حرفی برای دفاع ازکلاهبرداری هاشون نداشته باشن شماره مشتری 62458عزیزان حتما فا کتورخرید از کرمان موتور را کنترل کنین چون برخلاف قراردادشون سود مشارکت در تولید را درست محاسبه نمیکنن چون خیلی ها نمیدونن که به کجا باید مراجعه کنن اصلا مردم از خرید خودرو چینی صرفنظر کنین چون دارن روی ما خودروهاشونو تست میکنن درچین خودرو خودشون فقط وفقط برا ی صادرات هستش خودشون برند امریکایی و اروپایی سوار میشن اونجا اصلا بنگاه فروش ماشین دست دوم وجود نداره علاقه شونم فقط ابشن وبزرگ بودن اتاق داخل ماشینه به حجم موتور و قدرتش اهمیت نمیدن شما اگر در شانکهای 10تا ایکس60دیدین بیاین جایزه بگیرین ماشینهای چینی در حد رنو قدیمی هم نیستن من تعجب میکنم شرف پراید می ارزه به صدتا چانگان اینا ماکت ماشینو تولید میکنن خودمونو گول نزنیم نخریم بزار بساط اینا در کشور جمع بشه بجای ایکس 60شصت میلیونی یه لندوربگیرن 10تومن 5تومن خرجش کنین لااقل میدونین چی سوارین کمک مک فرسون 50ساله منسوخ شده اینا تازه دارن روی ماشین نصب میکنن
ببخشید اقا رضا شما یکم دلت نیومده گفتی با ۵۰ یا ۶۰ تومان برم یه ماشین شبیه شاسی بلند بخرم اتفاقی رفتی بیخودترین ماشین که توچین هم سوا ش نمیشن را خریدی حالا داری این قضیه را همه کمپانی ها تعمیم میدی؟۸۴ تومان میدادی چانگان که نهمین خودرو پرفروش بین همه برندهای خارجی وداخلی تو چین تا فرق قضیه را بدونی پس معلوم شد شما ماشین شناس نیستی وهمین کپچر هم بدون هیچ تحقیق وصرفا از روی لیست اپشن خریدی با اون ترمزهای کاسه ای واندازه ۲۰۶ اندازش دقیقا همیین لیفان x50 خدا بهت رحم کنه با رنو بدتعمیر خدا کنه بلای کیزاشی و۴۰۷ سرتون نیاد خیلی ریسک بزرگی انجام دادی ولی به هرحال مبارک
کلا رنو کپچر ماشین بدرد نخوریه!
5 ستاره ایمنی از EuroNCAP پارتی بازی بوده!
فروش 255.000 دستگاه در مدت 20 ماه در اروپا پارتی بازی بوده!
سومین SUV سال 2014 در اروپا پارتی بازی بوده!
اولین SUV سال 2015 در فرانسه پارتی بازی بوده!
بهترین خودرو در نمایشگاه 2013 در سئول پارتی بازی بوده!
فروش 1000 دستگاه در کشور کره در مدت 7 دقیقه پارتی بازی بوده!
خودرو سال 2014 در کره پارتی بازی بوده!
خودروی پر فروش برند رنو در سال 2014 پارتی بازی بوده!
چه دلیلی داره تا وقتی ماشینهای با کیفیت چینی هست ادم پای ماشینهای رنو پول بده! اصلا ماشینهای رنو فرانسه در برابر ماشینهای چینی حرفی برای گفتن ندارن! اگه ماشینهای چینی تو بازار های اروپایی فروخته بشن هر سال ماشین سال اروپا میشن! باید قدر ماشینهای چینی رو بیشتر بدونیم و نذاریم کمپانی مثل رنو فرانسه جای چینیهارو تو بازار خودرومون بگیره!
آقای حامد موضع شما و آقای علی اس5 منو گیج کرده .هردو مدعی هستید که جک دارید ولی شدیدا از چانگان دفاع میکنید .و حتی در جای دیگری یا شما و یا آقای علی کسی که از جک اس5 تعریف کرده بود را شدیدا مورد انتقاد قرار داده بودید که با چند روز مالکیت خودرو نمیشه گفت خوبه و باید چند هزار کار کنه بعد نظر بدیم.
اینجا هم از اندازه کپچر انتقاد میکنید در حالی که از نظر اندازه دقیقا با چانگان cs35 در یک کلاس هستند و حتی کپچر با توجه به فاصله محوری بیشتر و قابل تنظیم بودن صندلی عقب دارای فضای بیشتری از cs35 هست.از نظر شتاب هم کپچر با 10.9 ثانیه در برابر 14ثانیه چانگان ماشین چالاکتری هست.در تستی که در ترکیه روی cs35 انجام داده بودند کارشناس تاکید میکرد که وقتی میخواهید طاقچه نمدی عقب را در بیارید مواظب باشید به پشت صندلی نخوره چرا که باعث سوراخ شدن پوشش صندلی میشه و چند مورد هم نشون داد.بعد از توربو بودن کپچر انتقاد میکنید در حالی که جک s5 هم توربو داره .اینجا هم لیفانی که 60 میلیون قیمت داره و 25 میلیون ارزونتر از چانگان هست رو مورد انتقاد قرار میدید و از چانگان دفاع میکنید در حالی که 25میلیون اختلاف بین 2ماشین چینی خیلی اختلاف باید ایجاد میکرد.لطفا صریحتر و روشنتر مواضع خودتون رو بیان کنید..
ضمنا شما از جایی دیگه اذیتتون کردن داری تلافیش را سر ماشین در میاری اقا رضای جک سوار ضد چانگان خوبه خودم هم جک دارم اما خدا را خوش نمیاد بخوای بزنی تو سر چانگان همه همه تو چین وروسیه وبرزیل و….براش دست وپا میشکنن من خودم پشیمونم جک خریدم
بخدا اگه شما و علی اس 5 اگر جک اس5 داشته باشید من اسممو عوض میکنم میزارم چانگان. شما بیشتر مثله واسطه ای میمونی که جک و تخریب میکنه و از چانگان تعریف میکنه. نه داداشه من خوبیت نداره اینکارا. تا حالا هرکی اس 5 تحویل گرفته راضی بوده. شاید به شما و علی اس 5 اشتباهی پراید دادن جای جک.
سلام میدونی چرا تو چین فروش رفته چون دولت بهش یارانه خرید تا 1/3 قیمت خودرو چانگان رو میده تو کره در عرض 7دقیقه 1000کپچر فروخته شد ما برای اسپورتیج کره سر و دست می شکنیم اگه یدونه چانگان تو کره یا اروپا دیدی جایزه داری دوستان خریدین مبارکتون باشه بفروشین تا گرفتار نشدین من از صافکار یکی از این شرکتها شنیدم توی کاتالیزور بجای ماده مخصوص با سفال پر کردن اگر دیدید ماشین تون پس از مدتی گاز خوراش مشکل داشت یکراست برین پیش یه صافکار با ایجاد سوراخ سفال رو میشکنه واز اون خارج میکنه مشکل حل میشه واقعا از ته دل میگم ماشین چینی مفتش گرونه اینا از تحریمها استفاده کردن 25درصد بیشتر از قیمت جهانی بما میفروشن شرکتها ی ماهم چون در دیزی بازه هر بلای را سر مصرف کننده میارن همه ی این شرکتها بدون چون وچرا در محاسبه سود مشارکت تولید تقلب میکنن و میلیارد ها تومن بجیب میزنن
کجا یارانه میدن اخه از خودت حرف در میاری برو قیمتش رو به یوان ببین بعد به علاوه گمرک واسقاط دیگه بکن بعدش متوجه میشی اون که داری میگی وفقط شنیدی ونمیدونی چیه یارانه صادرات یا همون دامپینگ هست که در حال حاضر فقط ام جی به صورت دامپینگ وارد میشه خدا وکیلی خودت از این حرفهایی که زدی خندت نمیگیره تو اگزوز پرایدم که قطعاتش از چین میاد با گل پر نکردن خداییش اومدی یه چیزی بگیا… حالا اینا رو ول کن چند تا کپچر نوشتی ؟اینو بگو؟ الان من هرچی بگم یه بهانه ای مثل همین گل تو اگزوز ازش در میاری پس معلومه بحث با شما فایده ای نداره
اقا احمد بنده نگفتم رنو بده وچینی ها خوبن یعنی هیچ ادم عاقلی اینو نمیگه اما….. نمظور من اینه این ماشین با شرایط کشور ما ارزش خرید با این قیمت را نداره چرا؟ 1-به دلیل اندازه خیلی کوچک شما خیابونای پاریس وبیشتر شهرهای اروپا را به غیر از المان یه نگاه بنداز تازه برای اونجا بزرگم هست ولی تو اتوبانها ی ایران…2-موتور این ماشین 1200 توربو شارژ مدام فعال هست با بنزین ایران که پرایدم باهاش مشکل داره وباید تند تند فیلتر بنزین عوض کنی نیم کیلو لجن از توش در بیاره اصلا خوانایی نداره3- برند رنو بارها ثابت کرده هر موقع دلش بخواد خدمات یه خودرو را قطع میکنه ومیمونه رو دست خریدارای ایرانیش 4-همه ماشین رنو بدتعمیرن طوری که تندر رو بعد این همه سال خیلی از تعمیرکارا از تعویض یه تسم تایمش فرار میکنن با اینکه پول میدی میگن ببر جای دیگه اینکه موتورش از اونم شلوغ تر4-الان وقت خوبی برای خرید نه ماشین برند نه چینی چون تحریمها برداشته بشن کسی 80 تومان بابت رنو و50 ت.مان بابت چینی ها نمیده 5-تو ایران رنو برند حساب میشه تو امریکا که اصلا رنو وپژو سوار نمیشن تو اروپا هم مثلا انگلیسی ها از رنو متنفرن اروپا یعنی اکراین ورومانی وچند تا کشور دیگه که اونا استقبال میکنن نه مثلا طرف تو المان
آقا حامد پاسخ مواردی که مطرح کردین :
1- از این ماشین تو کره هم استقبال خوبی شده و در کره ماشین سال 2014 شده و بهترین خودرو در نمایشگاه 2013 در سئول با وجود خودروسازهای مطرح جهانی و کره ای نه صرفا خیابانهای پاریس!
2- درباره توربو و مشکلاتش با بنزین ایران با شما موافقم ولی به عنوان مثال تا حالا ندیدم دوستان ام جی سوار یا جک s5 عدم همخوانی بنزین ایران با توربوی ماشینشون رو دلیلی برای نخریدن اون بدونن و با اکتان مشکلشون رو تا حد ممکن رفع میکنن در عوض مصرف سوخت خیلی کمتری داره در کنار گشتاور فوق العاده 190 اونم با وزنی معادل 1185 کیلو که واقعا عالیه!
3- این مساله صرفا مربوط به رنو نبوده بلکه به خاطر تحریم به غیر از یار غارمون چین(با توجه به دلایلی که هممون میدونیم!) همه کمپانیها روابطشون با ایرانو قطع کردن و همین باعث جولان چینیها تو بازار تحریم زده ایران شد
4- با شما موافقم ولی نمایندگی ها بدون مشکل این خدمات رو انجام میدن(2 ساله مگان دارم و طبیعتا بارها تجربه کردم)
5- در این مورد نمیشه دقیق اظهار نظر کرد چون اولا اصلا معلوم نیست توافقی در کار هست یا نه و اگرم باشه بعید میدونم با این اوضاع اسفناک اقتصادی کاهش قیمت محسوسی درکار باشه، دوما تو ایران یه قانون نانوشته هست که میگه در ایران هیچ چیزی بعد گرونی ارزون نمیشه!
6- کمپانی رنو فقط تو ایران برند معروفی نیست! میدونین از چه سالی تو فرمول 1 شرکت داره و تکنولوژی موتورهای فرمول 1 چقدر بالاست و هر شرکتی نمیتونه در این ضمینه حرفی برای گفتن داشته باشه!؟
و اما درباره ماشین سال اروپا شما در اشتباهید! 1 خودرو چگونه خودروی سال اروپا میشه؟ مراسم سالانه انتخاب خودروی برتر سال پیشینه ای دیرینه دارد. تاریخچه انتخاب خودروی سال به سال 1964 میلادی بر میگردد و از آن سال به بعد 58 روزنامه نگار، کارشناس و نویسندهٔ خودرو از 22 کشور اروپایی گرد هم میآیند و خودروی سال اروپا را انتخاب میکنند. خودروی های کاندید برای انتخاب باید جدید یا فیس لیفت شده باشند در ضمن یکی دیگر از شرایط، دسترسی 5 کشور اروپایی به آن و فروش سالیانه حداقل 5 هزار عدد میباشد. همونطور که میبینید داورها از 22 کشور اروپایی انتخاب میشن و نه فقط اکراین و رومانی و امثالهم!
برای اطلاعات بیشتر میتونین این مقاله رو مطالعه کنید وجالبه که این خودروی سال اروپا میتونه برای هر کشوری باشه مثل ژاپن و امریکا و … و نه فقط ماشینهای اروپایی!
http://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7/
شما اگر سرچ کنی اطلاعات دستت میاد ببین بزرگوار خودرو ساز ایرانی رانت خواره همین چینی سازها ی ایرانی میتونستن خودرو اروپایی تولید کنن چرا نمیکنن چون اولا دولت از چین طلب داره باید به یوان ازش کالا بخره خودروساز قطعات منفصله را بحساب دولت از چینی ها میخره بصورت تسهیلات ارزی از طرفی از مصرف کننده پیش خرید پول میگیره چند ماه پول رو باهاش کاسبی میکنه تا سررسید قراردادبا مشتری برسه انموقع است که دولت به پولش میرسه فاکتورت را نگاه کن به این موضوع پی میبری نوبت نگه داشتن مردم فقط به همین دلیله چرا اروپایی نمیاره چون باید نقد قطعات منفصله را از امارات با ارز ازاد بخره هر یورو یا دلار حداقل 500تومن تفاوت نقدی داره تازه بانک هم با کمتر از 30/ حاضر به دادن تسهیلات به اینا نمیشن بنابراین مصرف کننده در نهایت باید جور این مشکلات را بکشن وگرنه خودرو چینی که نوبت نمیخاد الان دوستم ملوانه میگه بیشتر قطعات چینی تو کشتی نزدیک سواحل ما دپو شده اصلا گشایش اعتبار شد لازم نیست از چین بیاد دوساعته تو گمرک ایرانه تازه چین کپی کاره نه سازنده ما باید کالای چینی نخریم تا این ویروس ثروت ما رو نابود نکنه من نمیگم کپچر ایده اله اما واقعا محصولات چینی بی کیفیت و خطر ناکند مثل هوو .ببین همه ماشینهای منطقه توسط ایرانیهای مقیم اروپا خصوصا المان تامین ارز میشن چرا چینی ساز های ما ازشون بجای تولید اسپورتیج در چک و صادر به ایران تو کرمان موتور یا مدیران خودرو یا ….استفاده نمیکنن چون تو او ن رانت و پول مفت نیست حساب وکتاب داره الان هر قطعه ی ماشین اروپایی را بخای 3تا یک هفته برات از امارات میارن
من اصلا نمیخوام طرفداری ماشینهای چینی را بکنم اما واقعیت اینه که جنس چین هم درجه بندی هست وماشین ام وی ام یا لیفان در پایین اما شما تراز تجاری چین با امریکا را ببین میدونی چقدر کالا به مردم امریکا میفروشه به نظرت مردم امریکا یا خود دولت امریکا زیر بار کالای بی کیفیت میرن؟معلومه که نه الان ناوگان تاکسیرانی انگلیس را کجا تولید میکنه؟چین همین bmw x1 تو چین مونتاژ میشه البته زیر نظر خود bmw حالا خودروی چینی خوبم داریم همین ام جی یا چانگان که هر دو وارداتی هستند مثلا چانگان ایدو تنها ماشین چینی که تونسته تست چپ کردن بزرگراهای امریکا را پاس بکنه پس چینم ماشین خوب داره همش ام وی ام ولیفان نیست والبته زمانی که چینیها درشکه سوار میشدن رنو داشت ماشین صادر میکرد اما چینیا اسمان خراش را تو ۱۹ روز میسازن وبه سرعت عمل وپیشرفت اعتقاد دارن نه مثل ایران خودرو وسایپا این شده که با سرعت زیادی پیشرفت کردن وحالا محصولات کمپانیهای برتر خودروسازیشون اگه هم به پای رنو نرسه انچنان فاصله ای هم با هم ندارن
درست میگی ولی پاسخ من نشد چرا کارخانه ها بسمت چین میرن چون تسهیلات ارزی از دولت میگیرن واز طرفی از مردم پول نداده به دولت را توحسابشون میریزن ودر سوداگری بازار سهام ومسکن استفاده می کنند همین کارخانه ها میتونن خودرو اروپایی مونتاژ کنن اما نمیکنن چرا ؟میگن تحریمه پس اینهمه ماشین منطقه ازاد را کی میاره چه جوری میاره من از یکی از وارد کنندگان سوال کردم گفت ایرانیان مقیم اروپا و المان تو کشور چک کارخانه مونتاژ اسپورتیج زدند که به اروپا هم صادر میکنن بخشی ازسهام اونم مال یه سرمایه دار ایرانی مقیم امریکاست . اونای که تو ایرانن فقط کمسیون بگیرن واجاره محل میگیرن این کارخونه های بخش خصوصی نمیتونن با این گروه معامله کنن .چرا نمیکنن چون سر یه خودرو3تا 4 میلیون سود میبرن اما با واردات خودرو چینی 30تا40 میلیون سود میبرن .تازه کالاهای از چین به اروپا و امریکا صادر میشه که تحت لیسانس خو د اوناست .چند سال پیش یه وارد کننده یخچال از چین بصورت فله ای یخچالهای از خط تولید رد شده را وارد کرد تو شهر صنعتی ساوه تعمیر کرد بنام سامسونگ وارد بازار کرد بعنوان جنس اصلی به مردم فروخت .شما برو بانه ببین تاجران اونجا با برند شرکتهای معروف دنیا از چین کالا وارد میکنن یعنی اینا میگن به این قیمت برام با این برند کالا تولیدکن چون هیچکی نظارت نمی کنه .چین تنها کشوری است که تمام کالای تقلبی در اونجا تولید میشه حتی گوشت مصنوعی یعنی ظاهر خوب کیفیت بسیار پایین .از کفش گرفته تا لنز چشم همه شون قلابیه اینا نژادن متقلبند 400سال کاغذ را کشف کردن اما به هیچ کشوری یاد ندادند
پس الان ایران خودرو یهویی دلش سوخت رفت کپچر را اورد ؟مونتاژ خودروهای بی کیفیت چینی بله سود خوبی داره مثل همونایی که گفتم حتی مونتاژ h330 تو پارس خودرو اما تو واردات خودرو قیمت ماشین معلومه قیمت ارز هم معلومه هزینه های واردات هم معلومه شما میتونی برای من حساب کنی چانگان چطور ۳۰ میلیون سود داشته برای سایپا بله متاسفانه یه تعداد زیادی از تاجران ایران فکر پر کردن جیب خودشونن و اونا هستن که حتی ابروی جنس خوب چینی رابردن اون یخچالهایی هم که میگی مصداق اینه وهمینطور خودرویی مثل لیفان اما اتفاقا یه جست وجو انجام بده بیشتر صادراتش جنسهای برند چین هستن حالا بگذریم که مثلا اپل هم تحت لیسانس میزنه و دلیل واردات خودرو از چین سودش نیست همینه که من گفتم خطرناکه یعنی رها کردن ناگهانی بازار ایران توسط اروپایی ها وژاپنی ها همین مثلا کیا اطلس خودرو فکر کردی مستقیم از کره میاد؟نخیر با هزارتا دور زدن ودوز وکلک از کشورهای عرب خلیج پارس میاد همین کپچر هم من نمیدونم چطور ایران خودرو وارد کرده در حالی که هنوز هیچی حل نشده !
سلام سایپا چند مدل چینی وارد کرد رو دستش موند ه بخاطر همین مدیرعاملش قربانی شده ایرانخودرو با یکی از این وارد کننده های ایرانی مقیم المان وارد معامله شده همونی که من قبلا گفتم کپچر ی که قرار توزیع بشه سفارش اروپاست برای خاور میانه دفتر منطقه ای اونم تو دوبی هستش این 800تا ماشین 200تاش تو گمرکه 600تاش هم تودبی اماده حمل به ایرانه .ایرانخودرو این 200تا را امانی وارد کرده دیناری هم بفروشنده نداده الان از مردم پول گرفتن میدن اون 800تا هم میاد ایران قراربوداین خودرو توسط منطقه ازاد انزلی توسط همین وارد کننده وارد بشه دوتاش هم اسفند گذشته اومده انزلی بعد ایران خودرو با طرف وارد معامله شده اینجا با پلاک منطقه 75م قیمت خورده بود یاروصلاح رو دراین دیده که یک جا بفروشه سودش بیشتره هزینه هم براش نداره الانم هم تو منطقه ازاد خریدار داره اما واردکننده چون با ایران خودرو قرارداد داره نمیتونه بیاره .چینی ساز های دیگه کشور هم باید بگردن با وارد کننده های معتبر ایرانی وارد معامله بشن نه صرفا سود زود گذر و بنجل اندازی بمردم .چرا برند بی ام و که توچین برای انگلیس میزنه رو نیاوردن تو ایران هم طرفدار داره .میره زوتی 300میزنه 68 تومن توبازار قیمتش میشه 48 تومن هیچکی هم نگاهش نمیکنه یا چرا بنز مونتاژ چین را نیاوردن یا مزداکه خیلی هم طرفدار داره مگه تو چین مونتاژ نمیشه تو منطقه همینجوری ریخته 62تومن اونم تک فروشی
همین ایرانخودرو قرار بود با چانگان وارد معامله بشه اما چانگان شرایط ایرانخودرو را قبول نکرد همین الانم با سایپا دعوا داره سر عدم احترام به مشتری باز همین ایران خودرو قرار ۲ تا ماشین چینی هم بفروشه وسایپا هم قرار با نیسان قرارداد ببنده از طریق پارس خودرو ضمنا فروش ۴۰۰۰ دستگاه چانگان تو سری اول ثبت نام نشون میده بر خلاف برلیانس که کلا ۴۰۰ تا فروخت یا همین زوتی مردم با سبک سنگین کردن فرق این ماشینها رو میدونن تو پکیچ جدید هم ۳۰۰۰ تا دیگه قرار ارائه بشه پس دوست عزیز ماشین با ماشین فرق میکنه چه چینی باشه چه فرانسوی باشه شما فکر نکن حالا رنو همه ماشیناش بی عیب ونقص هستن یه عالمه ایراد میشه تو طراحیش پیدا کرد یکی همین مگان خودمون یه لامپ چراغش را میخوایی باز کنی باید گلگیر وهمه چی را باز کنی
البته بعداز تحریمها چون ایران خودرو بازم میگم معلوم نیست این کپچرها را چطور اورده خدا رحم کنه البته من اعتقاد دارم مذاکرات به نتیجه میرسه
اقا همه شون نان به نرخ روز خورن گفتم که اول به واردکننده گان منطقه توجه نکردن دیدن خوب دارن میارن تازه میخان راه اونارو در پیش بگیرن .چون اونا ارز از دولت نمیخان برای حواله ارز و خرید از شرکتها مشکلی ندارن در واقع بخش خصوصی به معنای واقعی اند باید خودرو سازی به اونا واگذار بشه نه یه مدیر دولتی که چشم به کیسه دولت داره نه مقبولیت بین المللی داره نه اعتبار مالی جهانی .تا دولت تحریم هم بشه همه برنامه هاش روی ابه .تو همه جای دنیا هم همینطوره مگه تو چین دولت خودرو تولید میکنه .نه یه کارگاه بیل وکلنگ سازی 15سال پیش الان شده شرکت جک و جیلی و………….اینقدر توان بین المللی شون ضعیفه که با یک برند بتوافق نمیرسن .چانگان یه اسم محلیه خنده دار نیست یه شرکت دایه جهانی شدن داشته باشه بعد یه اسم بین المللی نتونه برای خودش انتخاب کنه ما باید واقع بین باشیم همین شرکتهای چینی اگر خودروسازی براشون نفع نداشته باشه رب گوجه و لواشک تولید میکنن میدونی از چی از تفاله ی چغندر قند بهش سرکه ورنگ میزنن بعنوان رب میفروشن که چند سال پیش اومد ایران فهمیدن جلوش را گرفتن حالا ماشینها شونم همینه اربه اند ما باید بریزیم دور اینا رو بد کیفیت ترین لباس کفش قطعه یدکی هرچی فکرش رو بکنی چینیه یعنی سیاست شون تولید جنس بدل و بنجله در واقع ماکت کالا را میسازن تیلر میتسوبیشی 40ساله تو ایران داره کار میکنه اما چینی اش دوما ه هم تو مزرعه کار نکرد مدادهای چینی رو ببین همه تقلبی و رنگ کردن مردم .مگان که میگی کارخونه ترکیه میزنه اونم سیاست رنو هستش چون فروش قطعه 10برابرسودش بیشتر ازخود خودرو است ما باید چشم خودمونو باز کنیم تا مورد بازی تزویر اونا قرار نگیریم
شما باز توجه نکردی من گفتم که این بنجل های چینی که مثلا میگی از قطعه تا مداد رو خود بازگانای با وجدان خودمون میرن میارن چرا جنس درجه یک نمیارن همه دنیا میدونه چین از هر جنسی با درجه کیغیت مختلف میزنه بازرگان ما میره اونجا برای جیب خودش میگه در جه ۴ برام بزن بازرگان امریکایی میگه درجه ۱ میخوام الان اسم همین رنو وپژو یه اسم کاملا فرانسوی یا اسمای ژاپنی مثل میتسوبیشی یا تویوتا یا سامسونگ همه محلی خودشون به نظرتون این برندا که گفتم جهانی نیستن؟ میدونستید همین بی ام دبلیو یه مدت کارخونه اسلحه سازی بوده؟چانگان هم ۱۰۰ سال پیش کارخونه اسلحه سازی چین بوده جک که خودم دارم را نمیدونم!
سلام
ماشین معرفی شده ظاهرا ماشین خوبی خیلی ها هم جو گیر شدن ولی باید به نکاتی هم توجه کرد اولا این ماشین یک کراس اور است نه یک ساو دوما مشخصات موتور نشان میدهد که این ماشین کاملا شهری است واستهلاک ماشین برای مسافت های بین شهری با موتور توربو شارژ
بشدت بالا میرود. سوما اینکه تکنولوژی موتور وگیربگس بالا وایران خودرو تا چند سال قادر به سوویس دهی درست نخواهد بود.(سابقه سرویس ویتارا ژاپنی) چهارما اینکه ماشینهای رنو کلا استهلاک بالایی دارند. ولی اگر ژاپنی بود بهتزین بود . بعد هم باید دید بازار این ماشین در امریکا چطور بوده اصلا فروش داشته . وآخر اینکه اگر در اروپا فروش داشته با چه قیمتی به بازار عرضه شده . حتما به لحاظ قیمت خیلی مناسب بود . نه به لحاظ رقابت کیفیتی .و اگر این ماشین با قیمت ۶۰۰۰تا ۷۰۰۰ باشه بسیار ماشین خوبی . بیشتر از هم نبوده چون وضع شرکت رنو به لحاظ اقتصادی خوب نیست .
داداش من کشته اطلاعات دقیق شما هستم!!
” این ماشین یک کراس اور است نه یک ساو ”
منظورت SUV هست دیگه!!
هر کی بخره صاحب اول آخرش خودشه ! مثل 407 و سیتروئن سی 5 و سوزوکی کیزاشی
حالا یه عده این وسط از کارخونه دار و دلال و … میخوان جیب هاشون پر بشه میخوان ملت رو بذارن سر کار سرکیسه کنن
رنو فرانسه قطعات ال نود بنجل به ما نمیده چه برسه به این که خط تولید کپچر 2013 رو به ما بفروشه
جالبه بدونید این خودرو توسط واسطه از دبی به ایران وارد میشه و خود شرکت رنو فروشی نداره به ایران
حالا دیگه خودتون بفهمید چه خبره !!!! خلاصه گول مارک رنو رو نخورید ، یادتون باشه با ایران خودرو طرفید
احتمالا برای سرویس ها و قطعات خریدارن به مشکل بر میخورن چون مشخص نیست چند دستگاه وارد بصه و چقدر برای خدمات پس از فروش کارشده و دلیل بعدی خریداری این رنو ها از واسطه عربی و دبی هست مستقیما با رنو نیست این دلایل میتونه آینده ایم خودرک را در بازه قیمتی مشخص کنه
ایران خودرو در زمان تبث نام این خودرو در چند هفته پیش 800 عدد رنوکپچر رو فقط در عرض 3.5 ساعت فروخت با قیمت 98000000
تمام قطعات یدکی این ماشین هم وارد شده و یادر حال وارد شدنه و اگرسری به سایت رسمی رنو بزنید میبینیدکه کپچر در لیست محصولات رسمی قرار گرفته که قرار در تیراژ بالا در اینده به ایران صادر بشه
در سری فروش بعدی احتمالا کپچر دربازه فیمتی 115000000 فروش خواهد رفت که خوب اون جوری خیلی گرونه
اگر ایرتن خودرو قیمت رو بتونه زیر 100 نگه داره کپچر فروش رویایی رو در ایران تجربه میکنه
من میخواستم کپچر ثبت نام کنم ایران خودرو گفت دیگه انجام نمیشه و پیش فروش هم تموم شده, الان دیگه ثبت نام نمیکنن? کسی میتونه کمکم کنه من الان باید چیکار کنم?
دو راه دارید، 1 – از حواله هایی که آقایون دلال به فروش خواهند گذاشت خرید کنید 2 – صبر کنید تا چند ماه دیگه که احتمالا بازهم فروش کپچر انجام خواهد شد.
آقا سپهر ممنون از راهنماییتون ثبت نام دوباره اغاز شد.
من میخوام ثبت نام کنم ولی با حرف دوستان یکم تردید کردم ایا واقعا بنظرتون خوبه؟
تو یکی از نظرات علت فروش سریع شو پارتی بازی گفتین ب غیر از این دلیل واقعا دلیلی هست ک معایب این خودرو بگه؟
من اول میخواستم s5 بگیرم دیدم بعضی ها میگن موتورش مال ژاپنه عده ای هم میگن همون چین میزنه و در کل خوب نیست و مشکل ها زیادی داره و منصرف شدم
حالا میشه کسی راهنماییم کنه کپچر خوبه بگیرم یا نه؟؟
انتخاب یا عدم انتخاب کپچر به سلیقه و نیازهای شخصی شما بستگی دارد اما برای اطلاع یافتن از عملکرد این خودرو می توانید مبحث زیر را مطالعه بفرمایید
http://dande6.com/25469
کپچر خودروی خوبی است اما با اندکی هزینه بیشتر میشه به هیوندای توسان (آی ایکس 35 ) و کیا اسپورتیج میشه فکر کرد اما خود کپتئور یا همون “کپتچر” طراحی خوبی داره طراحی سیال و اروپایی و یک برند هست
من معذرت میخوام ک همش سوال میپرسم
اما یه مشورت دیگه
بنظرتون سفیدش خوشکل تره یا رنگ بژ?
میخوام نظر شما ها رو بدونم
سفید مسلما بازار خرید و فروش بهتری خواهد داشت، فارغ از این نکته بحث انتخاب رنگ سلیقه ای هست اما در مجموع رنگ های شاد بیشتر با سبک کپچر به عنوان یک کراس اوور سایز کوچک متناسب هست