اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

رولزرویس کولینان آماده یک فیس لیفت می‌شود

در سال ۲۰۱۵، رولزرویس اولین شاسی بلند خود، کولینان را معرفی کرد. در طول سال‌های بعد، به سرعت به پرفروش‌ترین خودروی این شرکت تبدیل شد. اکنون این مدل بسیار مهم در حال آماده‌سازی برای فیس لیفت در اواسط چرخه عمر خود است و ما اولین عکس‌های جاسوسی را داریم که یک نمونه اولیه استتار شده را نشان می‌دهند.

این نمونه اولیه که در نزدیکی مرکز تحقیق و توسعه بی‌ ام‌ و در مونیخ به ثبت رسیده است، بخش‌هایی از نمای جلوی خود را پنهان کرده که اشاره‌ای به اصلاحات در سپر جلو دارد. بخش پایینی پنل بدون استتار است و به ما اجازه می‌دهد که نگاهی واضح به شکل و اندازه جدید ورودی‌های هوا در طرفین بیندازیم. بخش مرکزی با رادار بزرگ در وسط عمدتاً بدون تغییر باقی مانده است، اگرچه به نظر می‌رسد الگوی متفاوتی برای جلوپنجره وجود دارد.

هیچ چیزی برای پوشش دادن تغییرات در پشت وجود ندارد و می‌توانیم طراحی جدیدی را برای بخش پایینی سپر عقب ببینیم. اگزوزها شکل متفاوتی دارند. به طور کلی، پنل‌های جانبی این SUV لوکس کاملاً دست نخورده به نظر می‌رسند.

کولینان در حال حاضر تنها با یک موتور در سرتاسر جهان در دسترس است؛ موتور تویین توربوشارژر ۶.۷۵ لیتری V۱۲ رولزرویس. این پیشرانه در فرم استاندارد، ۵۶۳ اسب بخار قدرت را از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF به هر چهار چرخ می‌فرستد. این خودرو در مدل‌های بلک بج که قدرت آن ۵۹۱ اسب بخار است، ارتقا یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا