اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

فورد موستانگ پرفروش ترین کوپه اسپرت جهان

فورد بار دیگر با معرفی فورد موستانگ کاملاً جدید زنگ خطری را برای دوستداران خودروهای اسپرت در سراسر جهان به صدا درآورد. نسل هفتم، از کابین دیجیتالی الهام گرفته از جت جنگنده تا موتورهای توربوشارژر پیشرفته و تنفس طبیعی تا طراحی بیرونی برجسته‌تر و در عین حال بی‌انتها، هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین نسل است.

فورد موستانگ جدید فصل دیگری را شروع می کند:  ظاهر، صدا و جذابیت پرفروش ترین کوپه اسپرت جهان را برای هفت سال متوالی ارائه می دهد. موستانگ خواه کانورتیبل یا کوپه، 8  یا 4 سیلندر توربوشارژ، دستی یا اتوماتیک، گزینه هایی در قیمت ها و سطوح عملکردی مختلف دارد.

فورد موستانگ با یک فضای داخلی کاملاً تجدید نظر شده

در پشت شبح بیرونی تراشی شده نسل هفتم موستانگ، پیشرفته‌ترین کابین خلبان راننده محور از هر موستانگ تا به امروز قرار دارد. کابین خلبان الهام گرفته از جت جنگنده دو نمایشگر خمیده را به راننده ارائه می دهد که می توانند به سرعت سفارشی شوند تا اطلاعاتی را که راننده می خواهد یا نیاز دارد، نشان دهد.

فضای داخلی فورد موستانگ

کریگ ساندویگ، مدیر طراحی تعامل فورد موستانگ گفت:

«ما از هر پیکسل استفاده می کنیم. ما می‌توانیم در نشان دادن اطلاعات لازم رانندگی خلاق باشیم و کنترل انتخاب رنگ‌ها، حتی صفحه‌ای را به راننده بدهیم که در آن فقط جزئیات حداقل نمایش داده می‌شود.»

 ریکاردو گارسیا، مدیر طراحی داخلی فورد گفت :

«ما می‌دانستیم مشتریان چه می‌خواهند و دیجیتالی‌ترین موستانگ را که تا به حال بوده طراحی کرده‌ایم، در حالی که کابین خلبان بسیار مهم متمرکز بر راننده را حفظ کرده‌ایم». حذف برخی از این دکمه‌های فیزیکی، مانند رادیو و کنترل آب و هوا، و ادغام آن‌ها در یک نمایشگر دیجیتال، در تحقیقاتی که با Millennials، Gen-Z و رانندگان سنتی ماستانگ انجام شد، بسیار دلنواز است.

فراتر از صفحه نمایش، فرمان ته تخت کاملاً جدید با الهام از مسابقه رالی، فضای بیشتری را هنگام نشستن فراهم می کند.

فضای بیرونی بی‌نظیر

در بیرون از خودرو، نورپردازی متحرک خوش آمدگویی به رانندگان هنگام نزدیک شدن به آنها خوشامد می‌گوید و پس از ورود، صفحه ‌نمایش موستانگ زنده می‌شود. موستانگ برای کسانی که از صدای موتور در حال چرخش لذت می برند، Remote Rev را معرفی می کند که توانایی چرخاندن دور موتور خودرو را از راه دور با استفاده از جا کلیدی فراهم می کند.

فورد-موستانگ

موستانگ دارای یک فضای داخلی پارچه‌ای استاندارد با صندلی‌های تمام پارچه با درج‌های وینیل میکرو جیر سفارشی و کمربندهای ایمنی مشکی است، در حالی که مدل‌های پریمیوم از پوشش‌های ارتقا یافته و برجسته دوخته‌شده در پنل ابزار و تزئینات درب بهره می‌برند. مدل‌های EcoBoost دارای روکش چرم مصنوعی «ActiveX» فورد با گزینه‌های رنگی متعدد هستند، در حالی که مدل‌های GT دارای صندلی‌های چرمی هستند.

کنسول مرکزی همچنین می‌تواند یک پد شارژ بی‌سیم تلفن همراه در دسترس داشته باشد در حالی که پورت‌های USB بالای سر کابین نصب شده‌اند که به راحتی برای دوربین‌های ردیابی و سایر دستگاه‌ها قرار گرفته‌اند و به جلوگیری از ریزش سیم‌ها در داخل کابین کمک می‌کنند.

سیستم صوتی B&O موجود برای فضای داخلی خودرو بهینه شده است و به تجربه‌ی اصلی مالکیت موستانگ کمک می کند. مشتریان می توانند لیست پخش نهایی رانندگی را از طریق Apple CarPlay و Android Auto به اشتراک بگذارند که هر دو کاملاً با SYNC 4 سازگار هستند.

آمازون الکسای داخلی با فورد استریمینگ اجازه می دهد تا موسیقی و پادکست ها با دستورات صوتی ساده پخش شوند. موستانگ کاملاً جدید مانند شاسی بلند تمام الکتریکی موستانگ Mach-E، از قابلیت به روز رسانی نرم افزاری Ford Power-Up بهره می برد.

نسل هفتم با طراحی الهام‌گرفته از میراث خود، ظاهری مدرن و تراشه‌دار اضافه می‌کند، که می‌خواهد گسترده‌ترین ذهنیت مشتریان موستانگ را تا کنون جذب کند.طراحی فورد موستانگ

تحول طراحی فورد موستانگ

هر مدل در خط تولید موستانگ دارای قسمت جلویی منحصر به فرد خود است. GT از مدل‌های EcoBoost با دهانه‌های جلو پنجره بزرگ‌تر و تهاجمی‌تر متمایز می‌شود که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جریان هوا را افزایش می‌دهد و منعکس کننده افزایش قدرت و عملکرد است. آیرودینامیک خودرو با افزودن دریچه های جدید کاپوت و اسپلیتر جلویی بازطراحی شده بیشتر بهینه شده است.

کریستوفر والتر، مدیر طراحی فورد موستانگ گفت:

هر دو EcoBoost و Mustang GT دارای نشانه‌های ظاهری منحصربه‌فردی هستند که وعده عملکرد موستانگ را برآورده می‌کنند. موستانگ جدید تراش خورده‌تر و برجسته‌تر است و به ضخامت و بی‌زمانی کلاسیک موستانگ متکی است.

در یک جاده پرپیچ و خم در عقب یا یک روز آخر هفته، راننده می تواند به سرعت فرمان، پاسخ موتور، و تنظیمات گیربکس و کنترل پایداری الکترونیکی را از طریق شش حالت درایو موجود برای ایجاد موستانگ عالی در هر زمان تنظیم کند. اینها عادی، اسپورت، لغزنده، کشیدن، مسیر به همراه یک تنظیم قابل تنظیم با حداکثر شش نمایه جداگانه، متناسب با دید راننده پیش روی آنها هستند. همانطور که هر حالت انتخاب می شود، گرافیک با وفاداری بالا در پانل ابزار دیجیتال، حالت را زنده می کند.فورد موستانگ

فورد موستانگ پرفروش ترین کوپه جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا