اخباراخبار داخلیاسلایدر

قیمت ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای در بازار

قیمت ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای در بازار ایران مشخص شد. مدیران خودرو شاسی بلند MVM X22 Pro MT را به‌تازگی به مشتریان تحویل داده و مالکان نیز قیمت آن را در بازار تعیین کردند.

به گزارش دنده 6 – شرکت مدیران خودرو سرانجام نخستین سری از شاسی بلند ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای را به دست مشتریان رساند. در همین راستا فعالان بازار در آگهی‌های فروش خود، قیمت این خودرو را در بازار نیز تعیین کردند. در ادامه ضمن بررسی اختلاف قیمت MVM X22 Pro MT در بازار و کارخانه، با مشخصات فنی و امکانات آن نیز آشنا خواهیم شد.

تعیین قیمت ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای در بازار

قیمت ام وی ام ایکس 22 پرو

طبق آگهی‌هایی که برای فروش ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای در فضای مجازی منتشر شده، این شاسی بلند در بازار ایران حدود ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. گفتنی است قیمت کارخانه این خودرو ۷۰۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده که نشان می‌دهد بین قیمت بازار و کارخانه این خودرو اختلاف ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی وجود دارد. چنین اختلاف قیمتی حاکی از آن است که مالکان این خودرو بر خلاف گذشته برای آن قیمت‌های نجومی را تعیین نکردند.

مشخصات ام وی ام X22 پرو دنده ای

قیمت ام وی ام ایکس 22 پرو

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای به یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۱۴۳ نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلوی این شاسی بلند چینی منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی MVM X22 Pro MT

ام وی ام X22 پرو دنده ای از امکانات رفاهی متعددی چون آینه‌های کناری برقی به‌همراه گرم‌کن و تاشوندگی خودکار، سانروف برقی دو حالته، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم دستی صندلی شاگرد در 4 جهت، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، فرمان برقی، میرور لینک، نمایشگر 9 اینچی، تریم چرم دو رنگ و دی‌لایت بهره می‌برد.از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به سنسور نور، کروز کنترل، سنسور کنترل فشار باد تایرها، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی و کمکی حرکت در سرپایینی، سامانه کنترل پایداری و کشش، سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ترمز ضد قفل، ۲ ایربگ ایمنی، دوربین و سنسور پارک عقب اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا