اخباراخبار داخلیایرانینگاه

قیمت عجیب محصولات سوزوکی و پژو 2008 توسط ایران خودرو اعلام شد

ایران خودرو در شرایطی قرار است فردا قیمت محصولات جدید خود را اعلام کند که به گفته یک منبع آگاه، پژوی جدید این شرکت قیمتی بین ۸۵ تا ۹۰ میلیون تومان خواهد داشت.

آن طور که خبر می رسد، ایران خودرویی ها مذاکرات خود با پژو را نهایی کرده و در همین راستا قرار است چهار محصول جدید از این خودروساز فرانسوی را راهی خطوط تولید خود کنند.

یکی از این خودروها، پژو 2008 نام دارد که نیمه دوم سال 95 و با قیمتی بین 85 تا 90 میلیون تومان تولید و عرضه خواهد شد.

دیگر محصولی که ایران خودرویی ها قصد عرضه آن را دارند، پژو 307 است که البته زمان تولید و قیمت آن در ایران هنوز مشخص نیست و فردا اعلام خواهد شد.

ایران خودرو علاوه بر پژو 2008 و 307، محصولاتی از اشکودا و فولکس و رنو را نیز در خطوط خود تولید خواهد کرد که قیمت و زمان ورود آنها نیز فردا اعلام می شود.

 

پيش بيني زمان عرضه و قيمت چهار محصول سوزوكي توسط ایران خودرو منتشر شد.

این خودرو ها سوزوکی سوئیفت، سوزوکی دیزایر،سوزوکی کیزاشی،سوزوکی اس ایکس 4 می باشند.

به دلیل رکود بازار و انتظار مردم برای ورود خودروهای خارجی با کیفیت و ارزان و کمپین نخریدن خودرو صفر ایران خودرو تصمیم گرفته است که قیمت و زمان عرضه حدودی محصولات آینده را اعلام نماید. شاید این روش باعث شود مردم با توجه به زمان و قیمت خودرو جدید تصمیمی جدید اتخاذ نمایند.

ایران خودرو لحظاتی پیش قیمت چهار محصول سوزوکی با زمان عرضه آنها را اعلام کرد. که به شرح زیر است.

قیمت سوزوکی ایران خودرو زمان تحویل

مشخصات فنی سوزوکی سوئیفت(Swift):

موتور 1200/1600

4 سیلندر

قدرت موتور 136/87 اسب بخار

حداکثر گشتاور 160/114 نیوتن متر

مشخصات فنی سوزوکی دیزایر (Dzire):

موتور 1200

4 سیلندر

قدرت موتور 94 اسب بخار

حداکثر گشتاور 113 نیوتن متر

مشخصات فنی سوزوکی کیزاشی(Kizashi):

موتور 2400 VVT

4 سیلندر

قدرت موتور 185 اسب بخار

حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر

مشخصات فنی سوزوکی اس ایکس 4 (SX4):

موتور 1600 بنزینی

4 سیلندر

قدرت موتور 115 اسب بخار

حداکثر گشتاور 156 نیوتن متر

این درحالیست که مدل سوئیفت به زودی با مدل جدیدی جایگزین می شود.

سوزوکی بالنو، جانشین جدید سوئیفت

سوزوکی به‌عنوان سازنده تخصصی خودروهای کوچک و البته ارزان‌قیمت شهره است. خودروهایی که در آسیا بازار مناسبی دارند. با این وجود سوزوکی در همین کلاس در اروپا نمی‌تواند در برابر رقبای قدر این قاره نظیر فولکس پولو، فورد فیستا و اوپل کورسا چندان عرضه اندام کند. به همین دلیل است که سوزوکی، بالنو را جایگزین سوئیفت خواهد کرد.

سوزوکی بالنو-2

بالنو (Baleno) یک هاچ‌بک جمع‌وجور جدید است که به‌زودی در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد شد. به گفته سوزوکی، ارزش این خودرو بیش از اندازه آن است. درواقع یک کابین و فضای بار بزرگ همراه با میزبانی از فناوری‌های جدید، می‌تواند باعث جلب توجه به این خودرو شود.

پلتفرم جدید سوزوکی بالنو، از نسل جدید و بسیار مقاوم و سخت‌تر و درعین‌حال سبک‌تر شده است. بعلاوه یک موتور 1.0 لیتری توربو از نوع بوسترجت با تزریق مستقیم سوخت یا یک پیشرانه هیبریدی هوشمند SHVS که در آن یک موتور الکتریکی کمکی با ژنراتور استارت یکی شده می‌توانند تجربه رانندگی کارآمد و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه‌ای را خلق کنند.

سوزوکی بالنو-1

طراحی ظاهری بالنو با الهام از نسخه کانسپت IK-2 که اوایل سال جاری در نمایشگاه ژنو به نمایش در آمده بود انجام شده است. طول کلی این خودرو 4023، عرض آن 1920، ارتفاعش 1450 و فاصله بین دو محور آن 2520 میلی‌متر می‌باشد. این ابعاد، بالنو را به‌عنوان یک هاچ‌بک بزرگ در سگمنت B قرار می‌دهد. فاصله بین دو محور کشیده آن نیز منتج به فضای داخلی جادار خواهد شد.

سوزوکی بالنو-3

همان‌گونه که ذکر شد این خودرو جانشین مدل سوئیفت می‌شود که دیگر قدیمی شده بود و قادر به رقابت در این کلاس در اروپا نبود. اطلاعات بیشتر از این خودرو در 15 سپتامبر در نمایشگاه فرانکفورت اعلام می‌شود و فروش آن نیز برای بهار سال 2016 برنامه‌ریزی شده است.

 

پر واضح است که این قیمت ها بیش از قیمت های پیش بینی شده قبلی برای محصولات سوزوکی در ایران است و احتمالا به نمونه های کاملا وارداتی (غیر مونتاژی) مربوط می شود.هدف از انتشار این اطلاعات بیش از هر چیز ترغیب مشتریان به خرید خودروهای صفر کیلومتر داخلی بوده است ، چرا که همه می دانیم در شرایط رقابتی و غیر قابل پیشبینی بازار ایران ، احتمال هرگونه تغییری در این قیمت ها برای سال های 95 و 96 وجود دارد.

 

 

 

سلریو،سوییفت و سیاز سوزوکی های جدید ایران خودرو

سلریو،سوییفت و سیاز سوزوکی های جدید ایران خودرو

 

 

 

 

48 دیدگاه

    1. مرغ شد 7500 این مردم ببین چجوری میرن میخرن مرغم تحریم کنن دیگه پس اتحاد کجاس؟ البته اگه ناظر نظر رو نشر بده که بعیید میدونم چون هرچی رو باهاش حال بکنه نشر میده

    2. غصه نخورید اینا اصلا تا اون موقع با نخریدن ما وجود خارجی نخواهند داشت که بخوان اینا رو بفروشن

  1. فقط میخوان اراده و اتحاد مردم را سست کنن امیدوارم که مردم به اتحادشون ادامه بدهند و خودرو صفر نخرن اینا شاید بخوان پراید بفروشن ۱۰۰ملیون ولی ما نباید بخریم

  2. چه قیمتای مناسبی:|||||||||||||||||||||||||
    1200ccبا قیمت 80ملیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چجوری قیمت گذاشتین؟کیلوییه؟
    اردیبهشت95؟اصن تا اون موقع دووم میارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    امروز اعصابمون درست حسابی بود که دوباره پوکید:||||||
    ن جدی چجوری قیمت گذاشتین؟
    این که سوزوکیه اینه قیمتش وای به حال روزی که بخوان محصولات فولکس واگنا مونتاژ کنن فک کنم یه 400.500ملیونی قیمت بزنن
    خودمم نفهمیدم چی نوشتم از بس اعصابم خورد شد

    1. جالبه كه طبق پيش بيني اوليه خودشون اينا قرار بوده بين 30 تا 50 مليون قيمتگذاري بشه ! اينا خودروهاي در حال رده خارج شدن و با قطعات هندي يا بعضا توليد هنده(كه صدالبته دوستان در پيدا كردن اين مدلهايد طولائي دارن) و قيمت تموم شده اين مدلها بايد خييييلي پائينتر از اين حرفا باشه!!! تا سياست و قيمت خودرو شفاف سازي نشه تا كيفيت رعايت نشه ديگه ماشين نمي خرم…
      من بيسسست سال از بچگي رانندگي كردم به هيشكي نزدم تا الان تو هيچ تصادفي مقصر نبودم واسم زور داشت به خاطر ترمز مثلا ABS سمند زدم پشت يه خودرو ديگه ترمز چوب كرد همينجوري نگاه كردم تا خورد به ماشين جلوئي در حالي كه هيچ كاري ازم برنميومد!!!!

  3. خدا لعنتشون کنه ماشینهای ارزان قیمت ده تا دوازده هزار دلاری اروپایی رو به قیمت هشتاد تا نود میلیون تومان تحت عنوان خودرو لوکس به این ملت مظلوم قالب میکنند…

  4. هرکسی بخواد این ماشین های از رده خارج رو با همچین قیمت های عجیب غریبی بخره، نه تنها به خودش بلکه به مردم هم خیانت کرده. امیدوارم هممون با هم با تحریم کردن این دوتا فرقون ساز برای یک بار هم که شده جلوی ظلمی که دارن بهمون می کنن رو بگیریم، به امید روزی که خبر تعطیلی این دو تا شرکت رو از همین سایت بخونیم.

    1. تا اونجا که من یادمه سوزوکی تولید کیزاشی رو پارسال متوقف کرد،سوییفت هم که جایگزینش معرفی شده دقیقا همونطوری که شما گفتی این محصولات از رده خارج اند و مطمئنم با این حال همون مردمی که نود میلیون پای چانگان و سراتو داده بودن میرن اینارو هم ثبت نام میکنن

      1. اونایی که ثبت نام میکنند اکثرا دلالند که بعد از تحویل خودرو سریع میخوان تو بازار مصرف واقعی با اختلاف قیمت بفروشند یه مصرف کننده واقعی که 80 یا 90 میلیون پول داشته باشه نمیره ماشین صفر بخره اونم این قیمت

  5. و این داستان ادامه دارد …………………………
    لطفا برای اعتراض به قیمت خودروها ، در سایت آپارات از طریق کانال آیت الله خامنه ای ، ایشان را در اطلاع بگذارید و پیغام های خود را برای ایشان بفرستید .
    به امید آن که پیغام هایمان پاسخ داده شود

  6. تولید محصولاتی از سوزوکی، پژو، رنو، اشکودا، فولکس و …
    فقط از عبدل موتورز محصولی نیست وگرنه کلکسیون کامل بود.
    با این قیمتای تخیلی الانشم ماشینای خوب زیادی هست که بشه خرید.
    این مدیران عزیز چرا نمیفهمن؟! مردم خودروی با کیفیت برای اقشار متوسط به پایین میخوان نه واردات کلکسیون خودروهای نسل قبل به قیمت خون باباشون.

  7. باشه 80 تومن میدیم به این!!

    با این پول سراتو , فلوئنس , اکسنت و .. میشه خرید که هرجور نگاه کنی خیلی از این ماشین سرتر هستن!!!!
    مسخرست!
    فقط میخان بگن به امید ماشین با کیفیت ارزون نباشید بیاید آشغالامون رو بخرید
    من یکی شده چینی بخرم دیگه از اینا ماشین نمیخرم

  8. کاش مدیریت سایت زحمت میکشیدند قیمت به دلار هم برای هر خودرو ذکر میکردند.
    فکر کنم هر خودرو رو 6 برابر قیمت دارن به مردم قالب میکنند.

  9. ماشین 25 تومنی رو 80 زده؟؟ خوبه خداروشکر همین رو دوست داشتم که این قیمت ها رو بزنه که ملت حتی ماشین های ژاپنی رو هم نخرن هر چند سوزوکی تو دنیا برند با کیفیت و عالی به حساب نمیاد ولی باز میشد باهاش مردم رو گول زد که خود ایران خودرو این سری خراب کرد :))))))))

    من خودم الان منطقه آزادم اینجا کیا ریو 2014 با 30 تا کار کرد اتومات بدون رنگ خریدم 33 تومن تازه بر خلاف ماشین های پلاک ملی این موتورش 1600 هست حالا شما ببین با این پول میشه چی خرید 206 تیپ 2 با گیربکس 405!!! رانا 😐

  10. با این کاراشون عزم من رو برای نخریدن جدی تر میکنن. اول که با این قیمت اکسنت می خرم یا مزدا3 یا کمری کارکرده. دیوانه ام اینها رو بخرم؟؟؟؟
    برن اینها رو تولید کنن، هزینه رو دست خوشون بزارن اون وقت که مردم نخریدن می فهمن که فقط بیشتر رفتن تو گل.

  11. اینا اومدن مقابله کنن با یه فرار رو به جلو قیمت بالا زدن اصلا نباید خرید 1200 سی سی سوزوکی 80 میلیون 😐 بابا با این پول همین الان میری اکسنت یا فلوئونس یا حتی ام جی و جیلی میگیری سرگرم سوزوکی 80 میلیونی باشیم

  12. با این مشاورها و این تاکتیکهای مسخرشون ایرانخودرو راهی بجز سقوط بیشتر نخواهد داشت . یه بچه 5 ساله هم میفهمه این قیمت گذاری فقط برای اینه به مردم بگن ماشینهای جدید با قیمت فضایی و هم قیمت اف 16وارد بازار خواهد شد.احتمالا الان خود کارخانه سوزوکی هم کف کرده از این قیمت گذاری. پس الکی منتظر نباشید و زنبیل رو برداریدو بیایید خرید کنید. خخخخخخخخخخخ

  13. هدف اینه که این خودروساز تنبیه بشه و انشالله ورشکست بشه. از کساییکه هم در این خودروسازهای داخلی کار میکنند بنظرم بهتره دنبال کار دیگه باشند، چراکه مردم بشدت از این خودروسازها ناراضیند و وقتی نارضایتی و ناسزا و.. پشت سر کسی باشه مطمئنا اونها هم خیری نمیبینند. دوستان تا آخر سال صبر کنیم و تحت هیچ شرایطی خودرو نخریم. اگر وضع بهمین منوال بود اگر پول کافی داشتیم خودروی خارجی بگیریم (که خب کاهش قیمت خوبی داشتند) و اگر پول کافی نداشتیم چینی بگیریم. چراکه وقتی این دو خودروساز ورشکست بشند بقیه هم از بین میرند، خودروسازهای چینی داخل ایران قدرتی ندارند. مهم داخلی ها هستند.

  14. ما که عقل داریم و غرورمون برامون مهمه دست دوم میخریم تا فکر نکنن ما ازوناییم که تن به خواسته ی این بنجل سازا بدیم ً!!! امیدوارم همه دست دوم بخرن

  15. در صورتی که این قیمت ها واقعی باشه بازم ایرانخودرو باخت داده چون ملت 80 تومن پول به این ماشینا نمی دن

    همین طور که الان حاضر بخرید بقیه محصولات ایرانخودرو نیستن

  16. آنوقت دیشب دربرنامه تلویزیونی جناب چی چی منش شاخ و شانه می کشید که قیمت خودرو اصلا کاهش نمی یابد و مردم فکر نکنند که ارزان می شود خدا ازتون نگذ رد، شاخ اینها خیلی بلند شده امیدوارم حداقل مردم تا 6ماه دیگر صبر کنند تا بتوانیم شاخ این غولها را بشکنیم. انشاا…

  17. باور کنین که دیگه کارشون تمومه. یه کم دیگه صبر کنیم، ببینین چجوری به التماس میفتن. دیگه نمیتونن آشغال تحویل مردم بدن و موقع رجوع به نمایندگی، تحویلتون نگیرن و بگن همینه که هست.

  18. الاغ سواری دیگه بسه.
    فرغون سازا دیگه راهی جز تغییر محصولات و افزایش کیفیت ندارند. چقدر سوار 405، 206، سمند، پراید و پارس بشیم.
    اینا که خجالت نمیکشن. باید یادشون بدیم.

  19. هه هه هه …
    دست پیشو گرفتن که پس نیفتن
    معلومه وضعشون بد خرابه
    فقط تا اومجا که میتونید اطلاع رسانی کنید . نذارین اطرافیانتون ماشین صفر بخرن.
    شده چینی بخرن اما ایرانی صفر نه

  20. مردم خودرو صفر نخرید نخرید نخرید اگر بخرید خیانت به خودتون و هموطنانتون کردید بگذارید خودرویی که شایسته ملت ایران هست عرضه شود نه این آهن پاره های گران قیمت.

    1. این لیاقت و شایستگی که میگی کجاس چرا هرسال وضع بدتر میشه دیگه چجوری باید تو.سرت بزنن که بفهمی لیاقتی وجود نداره مردم دارن خون همدیگرو مبخورن

  21. اگه همین حرکتی که الان شروع شده ادامه پیدا کنه و توی تمامی مسایل اقتصادی به همین شکل عمل بشه اونوقت لیاقت مردم معلوم میشه

    1. یعنی اینکه حالا حالا ها منتظر ماشین جدید و ارزون نباشید
      بیاید و این 206 پارس سمند … نازنین که روی دست ما باد کرده رو بخرید!

  22. من موندم الان همه دارن قیمتا رو کم میکنن
    از نگین خودرو بگیر تا اطلس خودرو و … (گرچه اونا هم یه جور دیگه دزدن) چطوره که این دوستان هنوز به مفت خوری اصرار دارن ؟؟
    به نظر من دولت هم باید باید باید گمرک رو برداره
    خودرو سازای داخلی هم چندتا قرارداد خوب و با تضمین های مناسب ببندن و به مردم بیان شفاف سودشون رو بگن (بنز و بی ام و که این کارا رو میکنن ، اما اینا که دولتی هم هستن نمدونم چرا اینقدر همه چیزشون یواشکیه ،قرار داد یواشکی ،قیمت تمام شده یواشکی و …)
    به نظر من دولت باید این موضوع رو که از گمرک ماشین و یا تولید ماشین میخواد سود کنه رو کلا فراموش کنه والسلام

    و باز هم به نظر من مهمتر از خود ماشین ها خدمات پس از فروشه

    1. سلام. اینا اگه می تونستن حتما برای خرید وفروش ماشین دست دوم هم عوارض وضع میکردن که مردم را مجبور به خرید آشغالاشون بکنن. اونوقت بیان عوارض وارداتی‌ها را بردارن!!!
      فقط باید به نخریدن ادامه بدیم تا تسلیم کامل اونایی که از کشتن هزاران ایرانی در سال ابایی ندارن. ما ایرانیان برای خودمون ارزش قائلیم پس توهین وتحقیر را بر نمیتابیم.

  23. دوستان همینطور که گفتم کارمند. فولاد مبارکه هستم و شاید بدونید که ورق تولیدی این دو خودروساز وطنی از همین مجتمع تامین میشه.. شب عید که میشه شروع میکنند به خرید ورق و انبار اون.. بعد ورق سال قبل رو با قیمت سال جدید با مردم حساب میکنند.. حالا خدا رو شکر تولید ورق برای خودرو به مرض صفر رسیده. اونم به خاطره همت مردم در نخریدن خودرو صفر..پس هموطن عزیز بدون که همت تو در رکود و فروش این لگن سازان تاثیر داشته اونم بدجور..وگرنه اینا ورق سال دیگه رو هم از الان سفارش میدادند. ولی مشخصه تولیدشون به جایی رسیده که فعلا هیچ ثبت سفارش جدیدی ندارند..دمتون گرم

  24. جالب اینجاست هیچ نظارتی روی کار اینا نیست و هر طور دلشون بخواده!
    یعنی هیچ واکنشی از سوی دولت نمیبینیم تازه وزیر صنعت هم که خودش مثه شریک ایناست …!!!

  25. من ژاپن زندگی میکنم سوزوکی اتومبیل به درد بخوری نیست نخرید بخدا پراید تیبا دو هاچ بک بهتره ازمن گفتن بود گول ظاهر رو نخورید باور کنید

  26. اصلا سوزوکی چی هست که اینقدر قیمت داشته باشه؟ خودرویی که توی اروپا به زور قسط راحت فروش میره رو اینجا 80 میلیون قیمت گذاشتن؟
    با 80 تومن کمری، کرولا، آزرا و چند مدل دیگه میشه خرید که از نظر کلاس خودرویی و امکانات و قدرت موتور اصلا با این اسباب بازی های سوزوکی قابل مقایسه نیستن.

  27. سلام دوستان عزیزم،ما حداقل تا 3 ماه دیگه خرید خودرو نباید داشته باشیم،دلیلش خیلی روشن است،الان رامک خودرو داره ماشین جدیدش که خیلی هم روش مانور میده را با تمام مخلفات و مالیات و،،،89 تومان میده یادمه 5 ماه قبل تل کردم نمایندگیش بهم گفتن تیوولی هنوز نیومده ولی بیاد زیر 108 تومان نیست با این همه اپشن،الان ببینین داره 89 میده بدبخت،توسان تا چند ماه قبل اگه فول میخاستی 164 بود الان به 145 هم نمیخرن مردم،من فکر میکنم 3 ماه دیگه این اتحاد ادامه پیدا کنه قیمت ها بازهم 10% دیگه کاهش پیدا میکنه من راجع به فرقون سازهای داخلی صحبت نمیکنم چون این ها و چینی ها با این بازار حسابشون مشخص است،هدف حرف من ماشین های کره ای و بخصوص نمایندگی لعنتی ایرتویا است تا با این تحریم حساب کار دستشان بیاد بفهمن این قیمت‌ها را باید دیگه تو رویاهایشان ببینند،لطفا 3 ماه دیگه اتحاد بخدا بعدش میبینید چی میشه، تا فروش نباشه سودی نیست،شک نکنید لطفا تحمل کنین وبر،برای همه هم وطن هام بهترین ها را میخواهم از خداوند منان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا