اسلایدربررسیکره ای

نیو کوراندو + قیمت و گالری تصاویر

سنگ یانگی که می تواند موفق باشد

سنگ یانگ و شرکت وارد کننده آن سرانجام عرضه رسمی مدل فیس لیفت شده کوراندو به نام “نیو کوراندو” را با قیمت 135 میلیون تومان و شرایط پراخت قسطی آغاز کردند.

این خودرو بر خلاف برخی مدل های قدیمی تر سنگ یانگ از طراحی ظاهری مناسب و چشمگیری برخوردار است که از سنت شکنی های معمول در طراحی محصولات سنگ یانگ نیز دور بوده و از هماهنگی بصری قابل توجهی برخوردار است.با این وجود در طراحی فضای داخلی با طرحی شلوغ و کمی بهم ریخته مواجه هستیم که از مدل قبل از فیس لیفت به یادگار مانده و ممکن است مورد تایید تمام سلیقه ها قرار نگیرد.جالب است بدانید که تصاویر نمای عقب این خودرو در فضای اینترنت هم بسیار معدود هستند و تشخیص تفاوت آن ها نسبت به مدل قبلی به همین دلیل به سختی امکان پذیر است.

مشخصات موتور این خودرو به شرح جدول زیر است و نیرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی (تیپ ترونیک) به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود.گیربکس به صورت 6 سرعته بوده و از قابلیت تعویض از طریق دکمه های رو فرمان نیز برخوردار است.سیستم تعلیق مک فرسون در چرخ های جلو و چند اتصالی برای محور عقب از دیگر ویژگی های فنی سنگ یانگ نیو کوراندو است و این خودرو از نظر سایز و ابعاد بدنه اندکی نسبت به دو رقیب اصلی خود یعنی کیا اسپورتیج و هیوندای ix35 کوچکتر به نظر می رسد.نیو کوراندو همچنین مجهز به سامانه کمکی شروع حرکت در مسیر های پرشیب و سربالایی که به نام HSA خوانده می شود.از دیگر تجهیزات ایمنی فعال خودرو می توان به سامانه های ABS ، ESP، EBD و ARP (سامانه کنترل زاویه ای بدنه و ضد واژگونی) اشاره کرد.کوراندو همچنین مجهز به دو ایربگ برای راننده و سرنشین و دو ایربگ جانبی،و دو ایربگ پرده ای است.

امکانات : صندلی برقی راننده با تنظیمات در 8 حالت و تنظیمات صندلی شاگرد با تنظیمات برقی در 4 حالت،شت سری های فعال شونده هنگام تصادف،گرم کن برقی صندلی های ردیف جلو،سیستم کروز کنترل و قابلیت کنترل سیستم صوتی و تعویض دنده از روی فرمان،سیستم کی لس ،دی لایت و سانروف  از جمله مهمترین امکانات نیو کوراندو هستند.البته به گفته شرکت وارد کننده،این خودرو در دو تیپ پرمیوم (Premium) و اپتیمم (OPTIMOM Package )عرضه می گردد. ارائه برخی از آپشن ها فقط در یک تیپ خاص امکان پذیر است.

در نشستی خبری حسن بیک محمدی مدیربازاریابی و فروش رامک خودرو  قیمت این خودرو را حدود 135 میلیون تومان اعلام کرده بود،اما بسیاری تاکید دارند که قیمت این خودرو در واقع تنها 117 میلیون تومان و با احتساب 8 میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده،نهایتا برابر با 125 میلیون تومان است.

سنگ یانگ نیو کوراندو-شرایط فروش-1 سنگ یانگ نیو کوراندو-شرایط فروش-2

    • مشخصات فنی
      • حجم موتور: 1998سی سی
      • ضریب تراکم: 1 به 10.5
      • تعداد سیلندر: 4
      • آرایش سیلندر: خطی
      • حداکثر قدرت: 149 اسب بخار
      • حداکثر کشتاور: 197 نیوتن
      • حداکثر سرعت : 166 کیلومتر بر ساعت
      • شتاب صفر تا صد : ؟
      • وزن خالص : 1625 کیلوگرم
      • فاصله کف خودرو از سطح زمین : 18 سانتی متر
      • مصرف ترکیبی (رسمی) : 8.6 لیتر در یکصد کیلومتر

352 دیدگاه

  1. سلام به همه دوستان . من بالاخره بعدازهفت ماهو یکروز خودرو رو تحویل گرفتم اما بردم گذاشتم گوشه پارگینگ یه چادر هم روش آخه بدون بیمه وکارت و مدارک مگه میشه سوار شد .منهم با نظر خیلی از دوستان موافقم خودرو رو باون چیزی که توی تبلیغات اولیه بود وکاتالوگی که برامون ارسال کردن خیلی فرق داره مثلا همین عدم برقی بودن صندلی شاگرد . ویا عدم نمایشگر باد لاستیکها.وعدم وجود حالت زمستانه وتغییر سایز ومدل رینگ خودرو ویا حتی نداشتن قفل درب داشبورد .وحتی نداشتن پاورویندوزساده .درضمن واسه تغییر آپشنها هم حتما باید به خودشون مراجعه کنیم اون هم باقیمتهای بالاتر وگرنه باعث ابطال گارانتی میشه .
    اما درکل خودروی نرم وراحت وقدرتمندی به نظر میرسه .البته با تقریبا 40 کیلومتری که از درب نمایندگی تا منزل باهاش رانندگی کردم خدممتون عرض میکنم .در هر حال من هم در صف دریافت مدارک هستم .من هم با دوست عزیزآقای رجایی که از شیراز قصد پیگیری قضایی داره موافقم وحاضر به همکاری هستم .
    09382685196

    1. دوست عزیز فکر کنم نزدیک 40 روز باید تو این صف واستی ، 32 روزه منتظر مدارکم اما حتی جوابم به زور میدن

  2. آقای امیر مهدی مبارک باشد ولی حتما باید شکایت کرد بد کلاهی سرمان گذاشتند . s5 کرمان موتور با هفتاد میلیون قیمت امکانتش بیشتر از اینه فقط دنده اتوماتیک نیست که بجاش توربو شارژه . رامک خودورو ماشین هشتاد میلینوی را میده صدو بیست و هفت میلیون و بدون امکانات. رامک خودرو باید پاسخگو باشه وگرنه در مقابل میز قاضی محکوم میشه

  3. با توجه به رفع تحریمها کوراندو را با این آپشنهای کم صد میلیون هم نمیخرند . رامک خودرو آبروی شرکت سانگ یانگ را در ایران برد و اگر سانگ یانگ شعار جهانی شدن دارد باید ایران را فراموش کند.

  4. ای بابا چقدر تو سر مال می زنی شما، اگه کوراندو کم آپشنه، پس ماشین پر آپشن چیه، همه چند بار تذکر دادن که حالت زمستانی مال نوع دیزلی این ماشینه چون سوخت گازوییل کاملا زمستان ها با بنزین فرق داره و مشکلاتش بیشتره، صندلی کنار راننده هم اصلا برقی نیست و دستبه و تو دفترچه این موارد کاملا ذکر شده، رینگ ماشین هم از اول تو تبلیغات رامک که ما تو سایتش دیدیم و خود نمایندگی هم به ما داد، 17 اینچ بود نه 18، خواهشا دفترچه راهنما رو یک نگاهی بندازید، البته اگه شما کوراندو دارید، چون ببخشید توهین نشه ولی شما جوری از این ماشین حرف می زنی و براش ایراد می تراشی که آدم فکر می کنه دوست داری قیمت ماشین هر چه زودتر به زیر صد میلیون برسه که یکی بخری!!!

  5. فرید جان شما چه توقعی داری از کسی که s5 رو با کوراندو مقایسه میکنه ، , و فکر میکنه ماشینها رو میارن و به بهانه pdi اپشنهای ماشین رو تغییر میدن .حالت زمستانی رو بر میدارن ،صندلی برقی رو برمیدارن ، رینگ 18 رو بر میدارن رینگ 17 میزارن و … درست میگم دیگه معنی در pdi ماشین هارو تغییر میدن یعنی همین دیگه .حتما الان در بازار میشه رفت و حالت زمستانی ویا صندلی برقی خرید .!!!یکی ازدوستان همین پاسخ رو به این دوست عزیز داده بودن ولی ایشون جوابی ندادن که منظورشون چی بوده. مشخصات کوراندوی رد پکیچ رو دیدن و نیو کوراندو خریدن این نشون دهنده شارلاتانی نمایندگی و خود رامک است ومهمتر عدم تحقیق خریداران . چرا این مورد رو با تو سر مال زدن میخواهید لاپوشونی کنی.روز اول چشماتو باز نکردی و قراردادی رو امضا کردی که نوشته هر تغییری که وارد کننده بخواهد در اپشنها بده مجاز است و خریدار حق هیچ اعتراضی ندارد رو امضا کردی یک طرف خوب ماشین رو تحویل نمیگرفتی و انصراف میدادی حالا چرا اعصاب همرو خراب میکنی ، s5 چینی بهتره اگه فکر میکنی صد میلیون هم نمیخرن من بیشتر میخرم شما بفروش s5 بخر .برای اینکه اشتباه برداشت نشه توضیح میدم منظورم حمایت از رامک نیست مظورم اینکه بابا ما در ایران و متاسفانه انحصار و بی قانونی وعدم حمایت از حق مشتری زندگی میکنیم چرا توقع حق و حقوق داریم .اقای رجایی هی نگو شکایت کنیم پیگیری کنیم شروع کن، عمل کن ما همه هستیم . از همه دوستان عذر میخواهم

  6. از آقای فرید و علی تشکر میکنم. امیدوارم با این همه بد قولی و کلکهای رامک خودرو از خرید خود پشیمان نشوند. بنده چهارم دی ماه 93 خودرو را در تیپ پرمیوم ثبت نام کرده ام و هنوز خبری از خودرونیست و معلوم نیست هم کی به خودرو های سفارشی رامک خودرو و نه به خودروهای تاپ سانگ یانگ برسم. بنده توی سر مال نمیزنم بلکه خودم یک مال باخته هستم و مطمئن باشید از کاهش قیمت دچار ضرر مالی میشوم و نه سود.

  7. کسانی که برای اعتراض به قیمت خودرو موافق هستن لایک کنن تا یه کاری کنیم.
    ببینم چه میکنید؟

  8. سلام کسی dvd این ماشین تحویل گرفته اگه گرفته چطور کلا سرمون رفته یا نه؟
    اگه بیشتر توضیح بدید ممنون در مورد شکایت من هم هستم اما بعید میدونم با این قراردادی که ما امضا کردیم به جای برسیم 09133675161

  9. اما من یه چیزی بگم دایی بنده اکتیون سری اول داره با موتور قویتر از این اما شتاب این بهتر از اکتیون است این تیپش هم بهتره البته این نظر منه راستی کسانی که این ماشین با s5 مقایسه میکنند اصلا جایز نیست چون جدای از این که کشور های سازنده فرق میکنندs5 تک دیفرانسیل اما کوراندو 2 دیفرانسیل این کلی فرق قیمته با تشکر

  10. دوستان عزیز دلیل اینکه من نیو کوراندو را انتخاب کردم این بود که سال قبل سفری به منطقه آزاد ارس داشتم و در آنجا یک کوراندو پرمیوم با پلاک منطقه آزاد ارس را دیدم واقعا معرکه بود با تمام آپشنهای اصلی که در سایت سانگ یانگ وجود دارد و همین مبنای خرید من بود ولی یکماه قبل در شیراز کوراندوی تحویلی رامک خودرو را دیدم و این دو زمین تا آسمان با هم فرق داشت و دیدم این سایه ای از آن است و فهمیدم چه کلاهی سرم رفته. الان هم سری به سایت سانگ یانگ و کاتالوگ انگلیسی آن انداختم کوراندو اصلی همه آپشنها را دارد ولی رامک خودرو خودرویی ساده و کم قیمت را سفارش داده و گران میفروشد. با این همه تاخیر و در حقیقت یک وام مجانی هم از مشتریان گرفته است.

  11. جناب رجایی، پس بنا به گفته ی خودتون، شما هنوز ماشینت رو تحویل نگرفتی و در نتیجه دفترچه ماشین رو هم ملاحظه نکردی، خوب برادر من چرا در مورد چیزی که نه به چشم خودت دیدی و نه عملا باهش کار کردی، نظر میدی! در این که رامک خودرو اصلا به مشتری هاش اهمیت نمی ده و واقعا باعث اذیت شدن و دلخوری اون ها می شه، شکی نیست ولی این دلیل بر این نمی شه که شما ندیده و بدون مطالعه یک سری ایرادات رو بگیری که باعث ناراحتی و دو دلی بقیه که هنوز ماشینشون رو تحویل نگرفتن یا تازه تحویل گرفتن بشه. بعضی از آپشن های که شما گفتی مثل حالت زمستانی و رینگ 18 و صندلی برقی شاگرد رو من قبلا توضیح دادم که توی دفترچه راهنما همین موارد ذکر شده، رامک که دیگه نمیاد کلی خرج کنه و دفترچه تقلبی چاپ کنه، حالا انشالله ماشینت رو تحویل گرفتی و دفترچه اش رو خوندی متوجه عرایض بنده می شوی.
    من ماشین رو دقیقا شب عید تحویل گرفتم و الان دقیقا بیشتر از چهار ماهه که سوارش میشم و به جرات می گم که یکی از بهترین ماشین هایی است که سوار شدم، البته من شانس یارم بود که ثبت نامی نبودم و چهاردهم اسفند 134 میلیون کارت کشیدم و ماشین رو از نمایندگی که ظاهرا برای خودش ثبت نام کرده بودم خریدم، اولش خیلی ناراحت بودم و فکر می کردم کاش ثبت نام می کردم تا برام ارزون تر در بیاد ولی الان با صحبت های شما متوجه می شم که خبلی خوش شانس بودم که ماشین تا 26 اسفند با مدارک کامل دستم رسید و من 28 اسفند در آخرین لحظات وقت اداری تونستم نمره اش هم بکنم و عملا هم توی عید ماشین دستم بود، ظاهرا اگه مثل شما ها ثبت نام می کردم هنوز نه ماشین داشتم یا اگه هم داشتم مدارکش رو نداشتم! به هر حال همه ی دوستانی که ثبت نام کردن، یک کم دیگه هم تحمل کنن، انشالله وقتی ماشین دستشون رسید و ازش استفاده کردن می بینن که این ماشین واقعانسبت به قیمتش می ارزه و در مقایسه با ماشین های هم قیمتش واقعا ماشین نرم و خوب و راحتیه.
    واقعا ماشین خوب و نرم و راحتیه.

  12. آقای فرید خوش بحالتون که ثبت نام نکردید و ماشین را خریدید و شانس آوردید که ماشین شما قبل از عید وارد شده چون به گفته مسئول فروش رامک خودرو آپشنهای خودروهای تحویلی بعد از عید و قبل از عید با هم فرق داره و این کار را هم بخاطر افزایش ندادن قیمت!!!!!!!!! انجام دادند.

  13. وارد هشتمین ماه ثبت نام شدم و از نیو کوراندو خبری نیست . قرار بود 120 روزه بدهند. یعنی هشت ماهه سر کارم و با پولم رامک خودرو کار میکنه ماهی 2.5 میلیون بانک سود این پولو میده یعنی تا حالا بیست میلیون ضرر کردم و حالا دوستان هی از رامک خودرو حمایت کنند.

    1. اقا رحیم سلام شما زمان ثبت نام چقدر واریز کردید و در چه تاریخی تکمیل وجه کردید ودر کدام نمایندگی ثبت نام کردید ایا تا بحال مراجعه کردید به انها ؟

  14. سلام امروز بعد از 36 روز تحویل تماس گرفتند و گفتن مدارک ماشینتون حاضره فردا بیاید بگیرید . گفتن یه شماره موبایل تو مدارک هست باهاش هماهنگ کنید ، برید تعویض پلاک ، بعد از 250 روز تو این هفته سوار ماشینم میشم ، البته تواین 36 روز بدون پلاک نزدیک 500 کیلومتر باهاش چرخ زدم خیلی عالیه ، من قبل از این سراتو کوپ داشتم ، خیلی عالیه دوستان

  15. سلام آقا منصور . من صد میلیون و نمایندگی شیراز و هر موقع تماس میگیرم میگند با خانم عین آبادی تهران تماس بگیرید و اونم همش وعده سر خرمن میده و میگه ده روز دیگه یک ماه دیگه و……

    1. اقا رحیم سلام اونهای که برج 9 تحویل 90 روزه ثبت نام کردن همشون تحویل نگرفتن من امروز شرکت رامک بودم و پیگیر ، که متوجه این موضوع شدم ،صبور باش .واقعیت موضوع این هست که بعید میدونم تا شهریور به ماشین برسی من هم نمایندگی زارع در تهرا ثبت نام کردم که متاسفانه نمیدونم برای چقدر پورسانت اول قرارداد مردم رو طعمه میکنن و اگاهی واقعی صرفا جهت تحویل به مشتری نمیدن درسته که اگه واقعیت رو بگن کسی ثبت نام نمیکنه ولی کسب درامد از چه راهی و به چه قیمتی؟ متاسف هستم برای نونی که اقای زارع به سر سفرش میبره و زن وبچهاش میخورن من تهران خیلی خواستم ببینمشون ولی میگن شیراز هستن اگه تونستی پیغام من رو به ایشون نشون بده وبگو برای این درامد تن به هر کاری نده، اگه امثال تو از این شرکت تعهد گفته شده رو بخواهد و تبلیغ دروغین نکنی شرکت هم حواسش رو جمع میکنه و به مشتریش خدمات درست میده باز اقای زارع برات متاسف هستم.مطمن باش بسیار نفرین و انرژی منفی به سمتت روان هست چون تو حتما که نماینده این شرکت هستی بهتر از همه ما عاقبت کار رو میدونستی هر 2 هفته هم کارمند عوض میکنی چون کسی نمیتونه اینقدر بی وجدان باشه و به مردم دروغ تحویل بده بعد چند روز فرار میکنه.
      اقا رحیم فقط بدون ماشینی که انتخاب کردی خیلی بهتر از هم رنجیهای خودشه هست به امید خدا تحویل میگیری و لذت میبری

    2. سلام جناب رحیم خان فکر کنم اخر مرداد تحویل بگیری و تا اخر شهریور هم مدارک بیاد البته به امید خدا .

  16. جناب آقا رجایی و مخصوصا علی آقا اولا سعی کنید قضاوت درست کنید و بیخود تا چیزی را که مطمئن نیستید نتیجه گیری نکنید
    بنده زارع هستم
    مدیریت نمایندگی تهران و شیراز رامک خودرو
    نماینده برتر فروش در ایران درسار 92 و93
    شما یک طرف قضیه را فقط میبینید اونهم تاخیر
    اولا من هیچ احتیاجی ندارم برای کمیسیون 1850 دروغ بگم که شما و دوستان دیگه ماشین بخرند
    قطعا در نمایندگی من مخصوصا شیراز ابتدای کار به همه میگیم که احتمال تاخیر زیاد هست
    دوما تقریبا 80درصد واردکنندگان این مشکلات را دارند
    من از رامک خودرو نمیخوام دفاع کنم ولی تو مملکتی داریم زندگی میکنیم که هر کسی میاد سر کار یک بخشنامه‌ای صادر میکنه
    شما میدونید همین قضیه تبصره 13چقدر برای شرکت‌ها مشکل ساز شده
    من هم به شخصه بعضی از این حرکتهای رامک خودرو را نمیپسندم ولی در بعضی موارد هم میبینم که رامک خودرو بی تقصیر هست
    درکل من با اشتغال زایی 100نفر نون حلال میبرم سر سفره خانواده ام
    پس ناحق صحبت نکنید
    انشالله کلیه تعهدات تا پایان مرداد ماه انجام میشه
    و نگرانی ها برطرف میشه
    ضمنا من 30دستگاه ثبت نامی داشتم که هنوز سهم خودم را تحویل نگرفتم
    و قبل از عید به مشتریانم اختصاص دادم که راضی باشند

    1. اقای زارع موقع ثبت نام حضرت عالی یک کت سفید پوشیده بودید و اقای ولی زاده و حامدی در چپ و راست شما نشسته بودن ، شما فرمودید که تا قبل عید حتما تحویل خواهید گرفت
      هر چقدر تاخیر باشد به بعد عید نمی افتد بنده هم حرف یک مرد را خریدم ، ما همگی میدانیم در ایران زندگی میکنیم ولی هیچ وقت به این فکر نمی کنیم که مگر ایران را من وشما نوعی به جلو نمی بریم هر کسی به اندازه سهم خودش وظیفه دارد اگر شما بخاطر کسب درامد نماینده این شرکت شدی میبایست در قبال ان جواب گو هم باشی بنده به اقای حامدی اقای ولی زاده اقای بختیار خانم قانعی پیغام … برای ارتباط با شما پیغام گذاشتم چرا جواب بنده را ندادید . حالا بعد 8 ماه میگویید زود قضاوت میکنید ایا شرکتی که شما نماینده ان هستید
      خدمات مناسب میدهد و سر قول و تعهد خودش هست حتی سود تاخیر مشتری را درست محاسبه میکند و ایا هنوز به تحویلی های اذر سود تاخیرشان راداده است برادر من خدا انشالله به شما بیشتر بده .بنده قصد بی احترامی ویا تعیین تکلیف ندارم ولی اگر احتیاج به 1850 نداری پس به مردم در زمان ثبت نام بگویید اقا ثبت نام با خودت تحویل با خدا … مدل 2016 داره یکی دو ماه دیگه میاد به ما میگن تازه تا اخر مرداد پارت جدید ترخیص میشه و مدارک هم که 40 روز طول میکشه این ضرر مشتری چگونه محاسبه خواهد شد حذف اپشناهی روز دنیا از ماشین چگونه محاسبه خواهد شد ، ایا این ماشین باید با این قیمت صندلی دستی داشته باشد و …. شما ایا به عنوان نمایینده شرکت نمی بایست از توزیع کاتالوک های که در ان هنوز هم بعد چاپ مجدد خیلی از اپشنهای که حذف شده موجود هست جلو گیری کنید و از شرکت بخواهید سیاست خودش را برای حفظ مشتری ترقی دهد …شما قیمت کوراندو را بدونه ارزش افزوده با قیمت بازار اسپرتج مقایسه کردید که کوراندو را بهتر معرفی کنید ، غیر این موضوع چرا مقایسه اپشنها را ذکر نکردید که کوراندو چندین مورد کمتر دارد …شما کار خوبی نکردید که مشتری را ….نمیدونم چی فرض کردید چند ماه قبل که متوجه این مسایل که شدید لااقل انها را اصلاح میکردید.
      پس خدای حلال هست این عدم اگاهی قطعا حضرت عالی اطلاعات کامل تری نسبت به مشتری داری ، شما نمایندگی کرمان خودرو هم هستی چرا در ان بخش این همه مشکلات نیست
      شما ایا تا بحال از شرکت به نفع مشتری توضیح خواسته اید حتما فشار شما موثر تر است این وظیفه مشتری نیست که خودش برای پیگیری به شرکت برود . شما باید جواب گو باشید
      اگر بفهمیم که ایران را ما میسازیم همه چیز درست میشود متاسفانه همیشه وظیفه خودمان را فکر میکنیم باید دیگران انجام دهند با این طرز فکر همین گل و بلبل هم خواهد بود
      چون اینجا ایران هست حرف درستی نیست.جناب زارع مشتری همیشه حق دارد
      با ارزوی ایرانی خوب

  17. -من ثبت نامی اوایل دی 93 هستم.طی امروز و دیروز دو تماس تلفنی با بخش فروش رامک خودرو داشتم دو پاسخ متفاوت دریافت کردم.دیروز تحویل آخر مرداد امروزتحویل 15 تا 20 شهریور!!!!!
    با این وضع قید تعطیلات تابستون رو که کلی برنامه ریزی کرده بودم رو زدم.
    ضمنا” قابل توجه علاقمندان فایل newkorando-lhd.pdf رو دانلود کنید.تو اون هم تاکید بر آپشنهای اختیاری کرده است.پس خیلی در این موضوع گیر ندید.

    1. دوستان کسی ایا اطلاع داره ماشینها دفترچه راهنمایی فارسی دارند یا خیر و انتخاب حالت دستی و اتومات چگونه هست؟ ممنون اگر راهنمایی کنید

  18. دوستان عزیز از اول خرداد تا حالا رامک خودرو قول ماه بعد را میدهد و هیچ کدام عملی نمیشه . کی میدونه اصلا پارتی در گمرک ترخیص شده یا نه . ایران کشوری بزرگ و همیشه سر افراز است که با خون شهدا پر افتخار باقی مانده است و شرکت بی برنامه و مدیران نا کارآمد رامک خودرو لطفا کاستی های خود را به گردن ایران نیاندازند . سود زیاد خواستن و مردم را سرگردان کردن تنها نشانه ضعف رامک خودرو است و نه ایران .اگر مدیران رامک خودرو به فکر ایران بودند تا کنون خط تولید سانگ یانگ را در ایران راه انداخته بودند نه اینکه از وارد کردن چند صد خودرو عاجز باشند و با پول مشتریان وامهای بدون بهره بگیرند و بعد قصور خود را به گردن ایران بیاندازند. دوستان بدترین زجری که من به عنوان مشتری رامک خودرو میکشم این است که آنها ما را کودن فرض کرده و هر روز با یک دروغ و بهانه ناکارامدی خود را توجیه میکنند. کار آفرینی خوب است ولی مهمتر از آن مشتری مداری است.

    1. عزیزانی که ماشین هاشون رو تحویل گرفتن و هنوز مدارک رو تحویل نگرفتن چطور میشه مدل ماشین رو چک کرد که ایا 2015هست یا 2014 و اگر ممکن هست بگویید چطور باید پیگیر مدارک شد .

  19. دوست عزیز از اینکه حق با شما هست شکی نیست و من منکر نشدم
    من اگر اطلاع داشتم که خودرو را قبل از عید نمیدهند هیچگاه خودم سرمایه گذاری نمیکردم
    من قبل از عید تقریبا اواخر بهمن ماه متوجه شدم که کل تعهدات را نمیتوانند جوابگو باشند و یک اطلاعیه تو سایت خودم zaressangyong.irدادم که کلیه مشتریان فروش اقساطی منتظر خودرو نباشند
    که اینقدر این خبر برای شرکت دردسر ساز شد که از من خواستند که این خبر را حذف کنم و گفتند ما تعهدات را میدیم چرا جو سازی میکنی و خلاصه همو حرف من درست بود که ندادند
    در کاتالوگ به صراحت قید شده کلیه اپشنها قابل تغییر میباشد و ملاک خودرویی که تحویل میگیرید میباشد
    و من کاتالوگ چاپ نمیکنم که بخوام سر کسی را کلاه بزارم
    باز هم میگم حق با شما هست
    آن زمان که شما آمدید نمایندگی من حضور ذهن ندارم و طبق آمار شرکت گفتند ما دوهزار دستگاه تا اواخر بهمن میاریم بیرون که کاشف بعمل آمد 600دستگاه آنهم بیست چهارم اسفند آوردن بیرون
    من اگر بدونم که واقعا زمان تحویل کی هست قطعا میگم چون ترسی ندارم
    الان تو سایت من بیش از دوهزارنفر متقاضی خرید تیوولی هستند و شرکت میخواد پیش فروش کنه من تا یقین نداشته باشم کی تحویلش هست چیزی نمیفروشم
    در هر حال من از کلیه مشتریان عذرخواهی میکنم بابت تاخیر انشالله اگر خداوند فرصتی داد حتما جبران خواهم کرد

  20. سلام دوستان صبحتون بخیر .لطفا اگه ازکتابچه راهنمای فارسی کوراندو اطلاعی دارید بنده را راهنمایی بفرمایید .در ضمن آیا کسی از دوستان سیستم پخش اصلی دی وی دی با چی پی اس ودوربین عقب وبلوتوث دربازار هم سراغ دارد ؟ یا فقط از نمایندگی باید تهیه کرد .
    آخه تو نمایندگی قیمتش دومیلیون ونهصد هست بعدش هم پخش خودش رو هم نمیخرن که از مبلغ کم کنن .

  21. تجربه تست فنی جاده من.اول بگم که کولر در شهر و در حالت در جا افتضاحه.
    ار زاهدان تا کرمان با کوراندو رفتم که قبلا همین راه رو با سانتافه2008 می رفتم.
    مصرف سوخت: با سانتافه2008 و موتور2700 و سرعت 140 و 60لیتر بنزین 550 کیلومتر رانندگی می کردم.با کوراندو 2015 و موتور2000 و سرعت 140فقط 400 کیلومتر با 50 لیتر بنزین.قضاوت با خودتون
    50 کیلومتر بعد از بم به سمت کرمان یه سینه کشی هست با شیب حدود15 درجه حدود 80 کیلومتر برای حفظ سرعت 110 کیلومتر ماشین روی دنده4 می رفت و مصرف سوخت روی 15.
    در کویر بدون شیب جاده و طوفان روی 140 کروز کنترل رو فعال می کردم که ماشین برای اینکه سرعتشو حفظ کنه روی دنده5 می رفت و مصرف سوخت روی 13 که این یک ایراد مهمه.برای رفع مشکل گیربکس را روی حالت دستی و دنده 6 میذاشتم و بعد کروز را فعال می کردم.
    برای سرویس 8000نمایندگی مرکام و زاهدان فیلتر روغن نداشتن.زنگ زدم شرکت یک خانمی گفت مشکلی نیست حالااااااااااااااااااا.با پیگیری در 10300 عوض کردن.البته فیلتر هوا رو هم نداشتنو هنوز عوض نکردن.
    قضاوت با شما

  22. دوستان عزیزی که ماشین هاشون رو تحویل گرفتن مبارک باشه ولی شما دیگه بی معرفتی نکنین لااقل سوالات بالا رو برای ما که در صف انتظار هستیم جواب بدید.ممنون
    و اینکه کلیدی که بالای صفحه دنده ، بالای حرفp هست برای چه کاری هست. (اقا بابک مقدم)

    1. منظورتونو متوجه نمیشم.اگه منظورتورن کلید ریلیز هست برای آزاد سازی چرخها وقتی ماشین خاموش شده و روشن نمیشه برای بکسل کردن .(یکی از کاربردهاش)

  23. قابل توجه دوستان رامک خودرو، خودروها را تا مهرو آبان هم نمیتواند تحویل دهد .

    1. جناب رجایی سلام خبر شما چقدر اعتبار دارد ، ایا از منبع قابل استنادی هست یا حدس وگمان هست چون من شنیده ام تا اخر مردادتعدادی تحویل میشود

  24. سلام آقا منصور . یک تماس با واحد فروش رامک خودرو تهران بگیرید متوجه این مو ضوع خواهید شد. تشکر

    1. سلام جناب رجایی اونها که میگنن تا اخر مرداد قطعی هست.میخواستم بدونم خبر شما ایا از کانال معتبری هست یا بخاطر بد قولی ها است

  25. سلام و عرض ادب جناب زارع خودردی کوراندوی مدل پرمیوم ثبت نام داشتم اوایل دیماه هفته پیش خودرو به نمایندگی تحویل شده ولی سند و مدارک نیامده دیروز که خودرو را نگاه کردم روی فرمان کلید های هندزفری و کنترل صوتی وجود نداشت البته ثبت نام من هدیه طرح رکاب و دی وی دی دارد میخواستم بدونم همه خودروهای این نوع کد فروش به این شکل هستند یا خیر ؟ وآیا همراه نصب دی وی دی این کلیدها نصب میشوند ؟ ممنون میشم اطلاع رسانی کنید

  26. سلام امروز زنگ زدم رامک خودرو تهران گفتند ماشینها تا اخر مرداد تحویل داده میشه اما مدارک یکماه بعد از تحویل خودرو

  27. اقای علی 2 اون کلید وقتی فشار میدی میتونی دنده را جابجا کنی در غیر اینصورت پای خود را باید روی پدال ترمز فشار دهی

  28. دوستان عزیز شرکت رامک خودرو بد قول درست به تعهداتش عمل نکرده درست اما این درسته که چوب حراج بزنیم بر ثرمایه خودمان شما با این پیام ها بازار کوراندو را بهتر که نمیکنید هیچ بدتر هم میشه خدایش من از رانندگی با این ماشین لذت بردم اما حیف از این که وارد کننده این خودرونا کارامده اما فعلا که اینه پس بهتر از خوبی های این ماشین بگیم نه بدقولی های شرکت (بابک مقدم)

  29. با سلام
    هر کس این ماشینهای رامک خودرو را بخرد کلاه بزرگی سرش رفته،خودرو بنده اکتیون بود و سر ۴۸۰۰۰ کیلومتر به مشکل خورده و تا الان سه ماهه علافشم و بیست میلیون تومان هم خرج کردم هنوز درست نشده،گیر بکس این ماشینها ایراد دارد،فقط برید کیلومتر هشت جاده مخصوص کرج و ببینید چقدر ماشینهای سانگ یانگ با مشکل گیربکس میاداگر فکر میکنید دروغ میگم سایت اخبار بانک هم منتشر کرده مشکل منو
    http://www.akhbarbank.com/vdca0ane.49nma15kk4.html

    1. سلام آقای سلمان، برای بنده چند سوال اساسی پیش اومده با این توضیحاتی که دادین:
      1- ماشین شما بسیار کم کار بوده به طوریکه طی تقریبا سه سال و نیم فقط 48000 تا کار کرده بوده، یعنی حدود 14000 کیلومتر در هر سال، بنابراین چطور می شه همچین عیب اساسی از ماه های اول رانندگی شما با ماشینتون خودش رو نشون نداده چون مطمینا با این استفاده کم شما این عیب در اثر کار کشیدن از ماشین ایجاد نشده
      2- آیا ماشین شما از حالت گارانتی خارج شده بوده، چون عیب ماشین هم که بر اساس گفته خودتون یک عیب اساسی و مربوط به شرکت خودروسازیه و نه مربوط به استفاده ناصحیح از ماشین، پس چرا شما از گارانتی ماشین استفاده نکردین و مجبور به پرداخت این همه هزینه هستین
      3- در آخر برام جالبه که بااین همه مستندات چرا شما اینا رو در اختیار یک خبرگزاری معروف و قابل قبول تر مثل سایت الف و یا انتخاب و … نذاشتین که یکی از دولتی ها و افراد دست اندرکاربخونن و به کار شمارسیدگی کنن، من که همیشه اخبار رو از اینترنت دنبال می کنم،تا به حال اسم این پایگاه خبری رو نشنیده بودم و اگه خود شما آدرس سایتش رو نذاشته بودی من اصلا این خبررو نمی دیدم!
      در پایان انتظار می ره که رامک خودرو، مخصوصا آقای زارع که همیشه در جواب دادن پیش قدم بودن جواب ایشون رو بدن تا حداقل رفع نگرانی از ماهایی بشه که تازه ماشین تحویل گرفتیم یا هنوز ماشیناشون رو تحویل نگرفتن چون من حقیقتا صحبت های ایشون در مورد عیب اساسی گیربکس و غیره رو قبول ندارم و خرابی یک نمونه دلیل بر مشکل داشتن بقیه نمی شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا