اسلایدربررسیکره ای

نیو کوراندو + قیمت و گالری تصاویر

سنگ یانگی که می تواند موفق باشد

سنگ یانگ و شرکت وارد کننده آن سرانجام عرضه رسمی مدل فیس لیفت شده کوراندو به نام “نیو کوراندو” را با قیمت 135 میلیون تومان و شرایط پراخت قسطی آغاز کردند.

این خودرو بر خلاف برخی مدل های قدیمی تر سنگ یانگ از طراحی ظاهری مناسب و چشمگیری برخوردار است که از سنت شکنی های معمول در طراحی محصولات سنگ یانگ نیز دور بوده و از هماهنگی بصری قابل توجهی برخوردار است.با این وجود در طراحی فضای داخلی با طرحی شلوغ و کمی بهم ریخته مواجه هستیم که از مدل قبل از فیس لیفت به یادگار مانده و ممکن است مورد تایید تمام سلیقه ها قرار نگیرد.جالب است بدانید که تصاویر نمای عقب این خودرو در فضای اینترنت هم بسیار معدود هستند و تشخیص تفاوت آن ها نسبت به مدل قبلی به همین دلیل به سختی امکان پذیر است.

مشخصات موتور این خودرو به شرح جدول زیر است و نیرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی (تیپ ترونیک) به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود.گیربکس به صورت 6 سرعته بوده و از قابلیت تعویض از طریق دکمه های رو فرمان نیز برخوردار است.سیستم تعلیق مک فرسون در چرخ های جلو و چند اتصالی برای محور عقب از دیگر ویژگی های فنی سنگ یانگ نیو کوراندو است و این خودرو از نظر سایز و ابعاد بدنه اندکی نسبت به دو رقیب اصلی خود یعنی کیا اسپورتیج و هیوندای ix35 کوچکتر به نظر می رسد.نیو کوراندو همچنین مجهز به سامانه کمکی شروع حرکت در مسیر های پرشیب و سربالایی که به نام HSA خوانده می شود.از دیگر تجهیزات ایمنی فعال خودرو می توان به سامانه های ABS ، ESP، EBD و ARP (سامانه کنترل زاویه ای بدنه و ضد واژگونی) اشاره کرد.کوراندو همچنین مجهز به دو ایربگ برای راننده و سرنشین و دو ایربگ جانبی،و دو ایربگ پرده ای است.

امکانات : صندلی برقی راننده با تنظیمات در 8 حالت و تنظیمات صندلی شاگرد با تنظیمات برقی در 4 حالت،شت سری های فعال شونده هنگام تصادف،گرم کن برقی صندلی های ردیف جلو،سیستم کروز کنترل و قابلیت کنترل سیستم صوتی و تعویض دنده از روی فرمان،سیستم کی لس ،دی لایت و سانروف  از جمله مهمترین امکانات نیو کوراندو هستند.البته به گفته شرکت وارد کننده،این خودرو در دو تیپ پرمیوم (Premium) و اپتیمم (OPTIMOM Package )عرضه می گردد. ارائه برخی از آپشن ها فقط در یک تیپ خاص امکان پذیر است.

در نشستی خبری حسن بیک محمدی مدیربازاریابی و فروش رامک خودرو  قیمت این خودرو را حدود 135 میلیون تومان اعلام کرده بود،اما بسیاری تاکید دارند که قیمت این خودرو در واقع تنها 117 میلیون تومان و با احتساب 8 میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده،نهایتا برابر با 125 میلیون تومان است.

سنگ یانگ نیو کوراندو-شرایط فروش-1 سنگ یانگ نیو کوراندو-شرایط فروش-2

    • مشخصات فنی
      • حجم موتور: 1998سی سی
      • ضریب تراکم: 1 به 10.5
      • تعداد سیلندر: 4
      • آرایش سیلندر: خطی
      • حداکثر قدرت: 149 اسب بخار
      • حداکثر کشتاور: 197 نیوتن
      • حداکثر سرعت : 166 کیلومتر بر ساعت
      • شتاب صفر تا صد : ؟
      • وزن خالص : 1625 کیلوگرم
      • فاصله کف خودرو از سطح زمین : 18 سانتی متر
      • مصرف ترکیبی (رسمی) : 8.6 لیتر در یکصد کیلومتر

352 دیدگاه

  1. سلام به همه دوستان
    هندلینگ ماشین خوب و رضایت بخش است شتاب خودرو نسبت به حجم موتور نسبت به موتور 2.4 اسپورتیج و ix35 خیلی بهتره
    خیلی نرم و بی سروصداست ضریب تعویض دنده بسیار بالا و نامحسوس است؛در مورد کولر حق با جناب بابک مقدم بود در حال درجا و داخل شهر چندان رضایت بخش نیست وقتی فن کولر در حالت ماکزیمم است راندمانش پائین میاد که منطقی نیست به نظر من میتونه از پائین بودن فشار گاز کولر باشه میخوام چکش کنم حتما” اطلاع رسانی خواهم کرد

    1. دوست عزیز برخلاف حرف شما نه تنها روی کاغذ حتی با تستی که خودم انجام دادم شتاب ماشین به هیچ وجه در حد و اندازه اسپورتیج نیست

  2. ببخشید دوست عزیز آقا سلمان .مگه شما گارانتی نداشتید .یا اینکه تعهد گارانتی رو از شما نپذیرفتند.لطفا کمی واضح تر توضیح دهید .

  3. سلام.دوستان من زمانی که ماشین رو روشن میکنم 1 ثانیه اول صدای بلندی میده و بعدش اروم میشه و بی صدا ایا طبیعی هست یا نه

    1. سلام
      ماشین من هم دقیقا همین طوریه. لطفا اگر عیبش را متوجه شدی اطلاع رسانی کنید
      09151417159 شماره اینجانب برای عضویت در گروه واتس آپ

    2. بعیده مشکلی داشته باشه تمامی ماشینهای امروزی که ساسات اتوماتیک دارند در ابتدای روشن کردن تا زمانی که موتور گرم شود دور موتور را بالاتر از حالتی که ماشین گرم شده (مثلا 800 دور) نگهمیدارن و احتمال فراوان اینم همونه منتها با یه مقدار گاز اضافی در ثانیه اول.

  4. دوستان اگر موافق باشین یک گروه واتساپ درست کنیم برای تبادل نظر و انتقال تجربیات و در صورا نیاز پیگیری و احقاق حق از رامک خودرو.ا

  5. با برداشته شدن تحریمها و وروود خودروهای اروپایی شرکت بیتعهدی مانند رامک خودرو که نه ماهه پول مردم را گرفته و خودرو تحویل نمیدهد توان بقا نخواهد داشت و با این بد قولی ها و اذیت کردن مشتری کسی به سراغش نخواهد رفت . اکثر دوستانی هم که کوراندو تحویل گرفته اند عیبی را در آن ذکر کرده و از خدمات پس از فروش هم راضی نیستند . دیروز هم رامک پیامکی داده و گفته خودرو را تا پایان شهریور میدهد و یکماه هم برای گرفتن مدارک به آن اضافه کنید میشود آخر مهر و من که چهارم دیماه 93 ثبت نام کرده ام تا پایان تابستان هم نمیتوانم سوارش شوم و دی تا مهر میشود ده ماه و ده ماه خرید یک خودرو را به چه کسی باید گفت. دوستان در مقابل کلاهبرداری رامک کوتاه نیایید.

    1. اقا سلمان ، چرا پاسخ دوستان رو بابت گارانتی ندادید .لطفا اگه حرفاتون صحت داره و هیچ ایرادی در اصل موضوع وجود نداشته توضیح بدید چرا از گارانتی استفاده نکردید فقط درباره این علت واضح توضیح بدهید. در ضمن من خودم یک تیبا دارم برای داخل شهر ، کیلومترش رسیده به 5400 برای سرویس اولیه گارانتی بردم میگن باید 100 هزار تومان بدهید برای تعویض روغن و فیلتر و مواردی که در دفترچه گارانتی کاملا رایگان و به عهده شرکت بوده ، و در ضمن هیچ قطعی هم گارانتی ندارد چون قطع اش رو به هیچ نمایندگیی ، شرکت سایپا نمیدهد ، باید از بازار تهیه کرد بصورت ازاد و با هزینه اجرت تعویض کرد .همه دوستان هم میتونند با تلفن شماره یک نمایندگی این شرکت داخلی رو بگیرند و صحت ان رو مطمن شوند. لطفی بفرمایید این موضوع رو هم رسانه ای کنید.

  6. سلام
    در خصوص تشکیل گروه هر کسی بخواد میتونه از شبکه tapatalk که مخصوص مبحث مختلف هست استفاده کنه. البته لازم هست اول نرم افزار را (برای اندروید از بازار ) دانلود و نصب کنید. بعد میتوانید وارد انجمن tuningtalk که انجمن مباحث خودرو در ایران هست بشوید که سانگ یانگ و کوراندو هم مباحث مفصل و مختلفی دارند خیلی ها هم از خریداران کوراندو عضو هستند(شما هم با تکمیل فرم کوتاه عضو شوید). در ضمن بدون اپلیکشن هم میتونید از سایت اینترنتی tuningtalk استفاده کنید.

  7. من یک ماهه که شماره کردم کولر هیچ مشکلی نداره. روی درجه های 22 تا 24 خیلی خوب جواب میده. طبق اعلام بعضی ها در tuningtalk مشکل باد گرم با تزریق گاز کولر در نمایندگی حل شده. بعضی ها میگند که ماشینها سفارش اولیه روسیه بوده که گازشون کم تزریق شده.

  8. ارزیابی بنده به طور خلاصه:
    1- ماشین: خیلی خوب
    در کل ماشین نرمی هست. مصرف سوخت نسبت به قدرت ماشین خیلی خوبه(درجاده حدود 7 لیتر البته بر اساس محاسبه خود ماشین). دنده معکوس در سبقت ها خیلی خوب کار میکنه. طراحی رضایت بخشی داره. آپشن ها در حد قابل قبول هست. …..
    2- رامک خودرو: خیلی بد و غیرقابل دفاع
    تاخیر در تحویل. تاخیر در آماده سازی مدارک. تاخیر دربیمه بدنه و هدیه ها. تاخیر و محاسبه غیرمنصفانه جریمه تاخیر. حذف بعضی از آپشن‌ها بدون جبران(فکر میکنم مورد مهم برقی نبودن صندلی سرنشین جلو هست. حالت زمستانه کلا مربوط به مدل دیزل هست و برای کارکرد مشابه در مدل بنزینی در دفترچه یک راهنمایی دارند. سنسور باد لاستیکها البته در کاتالوگ اولیه نبوده و وجود آن در دفترچه بیانگر این است که یک آپشن عمومی بوده و دلیل حذف آن برای ایران معلوم نیست. تا جاییکه به خاطر دارم لاستیکها از اول 17 اینچ بودند).
    3- نمایندگی برای خدمات: فعلا خوب و قابل قبول
    (البته بنده فقط برای یکبار برای سرویس اولیه به نمایندگی خ دماوند مراجعه کرده ام).

    1. سلام
      برای داستان کولر ماشین که در جا و در ترافیک کار نمیکند با نمایندگی در میان گذاشتی . جواب چی گفتند ممنون

  9. رامک خودرو نهایت زیر پا گذاشتن حق مشتری را انجام میدهد و در تماس با ایشان تازه طلبکار مشتری هم هست و اشکالات خود را به پای قوانین کشور میاندازد. چرا ناتوانی خودرا به کشور بزرگ و قهرمان ایران نسبت میدهید . شما در همین کشور با پولهای مشتریان سودهای کلان کردیدو در ایران کار و کسب میکنید و قوانین کشور را زیر سوال میبرید؟ بگذارید تا یک بازرسی از طرف مراجع قضایی در شرکت شما صورت گیرد تا واقعیتها و پایمال کردن حق مشتری آشکار گردد.

  10. “سلام دوستان
    راست شو بخواین من برج ۹پارسال ی سوناتا ال اف ثبت نام کردم ولی بعد از عید با گرون کردن ماشین و علاوه بر اون فول نبودن ماشین حس کردم اسان موتور داره سر مو کلاه میذاره و گرون فروشی داره میکنه و رفتمو انصراف دادم و از خرداد که انصراف دادم تا همین امروز هی دارن امروز فردا میکنن و امروزم گفتن که اصلا تا ۸۰ روز دیگه هیچی قولی بهتون نمیدیم که کی پول میدیم و همینه که هست یعنی واقعااا دزدن و خدا لعنت کنه باعث و بانیشو، اولا دوستانی که میخوان ثبت نام کنن خواهشا گول این شیادارو نخورن و ثانیا دوستانی که شرایط منو دارن بیام که کمپین راه بندازیم و همه به عنوان اعتراض ی روز جمع شیم اونجا خدارو چه دیدید شاید از ترس ابروشونم شده پولامون بدن”
    http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=202&t=101742

    اینو گذاشتم تا ببینین که متاسفانه فقط رامک خودرو باعث دلخوری و اذیت شدن مشتریاش نیست، حداقل به این دلمون رو خوش کنیم که به خاطر کمتر شناخته شده بودن و تبلیغ کمتر ماشینای سانگ یانگ تو بازار، افزایش قیمت وحشتناک و بی رویه مثل کیا و هیوندای نداشته که الان هم با این اوضاع خیلی تو سرش خورده باشه.

  11. دوستان شماره تلفناتونو به این شماره بفرستین توی گروه کوراندو ادد کنمتون :09155408534
    اسمتونو بزارین و بنویسین کوراندو

  12. دوستان شمارهاتون روبفرستید برای اقای مقدم برای تشکیل گروه و تبادل نظرات و استفاده از تجربیات دیگران و هماهنگسازی برای فشار اوردن به رامک خودرو برای تحویل ماشین و مجبور کردن ارایه خدمات خوب رامک به مشتری هایش .

  13. دوست عزیز بابک مقدم
    سلام و عرض ادب من هم کولر رو دادم تزریق گاز انجام دادند بسیار عالی و خوب شده من 206 هم دارم کولر 206 بخاطر اتاق کوچک واقعا” معرکست ولی الان که کوراندو رو گاز زدم ازاون هم خنک تر میکنه منطقی هم نبود ماشین همه چیزش خوب ؛ کولرش بخواد خراب باشه پیشنهاد میکنم خارج از نمایندگی به یکی از کولر سازای مطرح شهرتون نشون بدید

  14. با سلام آقای مقدم بنده هم کراندو ثبت نام کردم هنوز تحویل نداده اند شماره من 09126159262 توی گروه اددم کنید. ممنون

  15. سلام.من 17خرداد94ثبت نام کردم قراربود90روزکاری تحویل بدهند75میلیون دادم ولی به خاطرشرایط نابسامان بازار17مردادانصراف دادم ولی میگن تا4ماه زودترپول رونمیدند.قبلش میخواستم جیلی بخرم که خوشبختانه نخریدم که الان باافت قیمت 25میلیونی دارندمیفروشند.حالادوستام میگن اشتباه کردی انصراف دادی چون قرارنیست توقیمت ماشینهای خارجی تغییری ایجادبشه .میگن دوباره بروبخرش
    حالاموندم چکارکنم.پولم که دست شرکته وبه این زودی نمیده ..بخوام دوباره بخرم نمیدونم واقعاماشین خوبی هست یانه یعنی تمامی اپشنهایی که توکاتالوگ گفته داره یانه همش الکیه؟
    لطفاراهنمایی کنید

  16. سلام دوستان به نظر میرسد به خودرو نرسید خود را آماده شکایت برای پس گرفتن پولهایتان کنید چون رامک خودرو دارد …………..و الا پول خود را هم نخواهید دید

  17. کوراندو چون انحصاری هست قیمتش دست شرکت هست که هیچوت کسر نخواهد کرد چون تحویلی هاش تمام نشده از مدل هم نیفتاده و این بازار خراب باعث شده افرادی که کوراندو رو برای سود و فروش ثبت نام کرده بودن با سود کمتر یا نهایتا به قیمت خرید بفروشند
    ااین گروه افرادی بودن که ماشین برایشان 122 تمام شده حالا حدودا 130 میفروشند نسبت به قیمت جدید شرکت کمتر هست ولی نهایتا انها زیر فروشی نکردن بلکه سود هم کردن ولی کمتر ویا نهایتا قیمت خرید میفروشند تا به پولشان برای سرمایه گذاری مجدد برای کسب سود برسند

  18. سلام نه ماه صبوری و پولتو گیر بیندازی و تابستان هم بگذرد و بدون خودرو باشی . رامک خودرو نهایت بی تعهدی است

  19. خدا وکیلی ایا ازرامک خودرو دروغگوتر کلکتر و نون حروم خور تر سراغ دارید . دوستانی که میخواهند از رامک خودرو خرید کنند به هیچ وجه این کار را نکنند چون مالباخته خواهند شد و مثل ما کلاه سرشان میرود.

  20. نخرین که بیچاره میشوید.این لینک را با کلیه اسناد و مدارک امروز دیدم.خودروهای سانگ یانگ واقعا مشکل دارن.من قبلا هم شنیده بودمhttp://www.akhbarbank.com/vdcguz9w.ak93q4prra.html

    1. سلمان یا مهرداد، شما کارندارید………..بابا بیخیال….با رامک خودرو مشکل دارید؟ حقتون خورده ؟ یه وکیل بگیرید، شکایت کنید برید دادگاه اونجا مدارکتون رو ارائه کنید اگه حق با شما باشه قانون حقتون رو میده….. اینجوری راه افتادن تو سایت ها تخریب یه برند نه ضررتون جبران میشه نه اون شرکت ورشکسته فقط وقتتون رو هدر میدید…. مردم بر اساس یه مورد تصمیم نمیگیرن…. خودم به تعداد ب ام و و بنز خراب با مشکل گیربکس تو تعمیر ها دیدم و دلیل نمیشه که بگم این برند ها آشغالن….. ببینید هر ساله چندتا شرکت معظم فراخوان جمع آوری و تعویض قطعات معیوب تولیداتشون رو میدن…….

  21. اقا سلمان چرا با اسم مهرداد کامنت میزاری برادر علامت کنار اسم مبارکتان گویا هست
    اگر ماشین حضرت عالی که احتمالا ایرادی سهوی داشته میبایست کل تولیدات یک خودرو ساز چندین ساله زیر سوال بره یعنی به فرمایش شما هر کسی اکتیون داره فقط 50هزارتا کارمیکنه وبعد میندازنش دور
    من کاری به خدمات رامک ندارم چون هیچ شرکت دیگری رو هم قبول ندارم که با صداقت و به نفع مشتری قدم بردارند اگه شما دیدی بگو
    هر چند که خود شما هم نمی دانم به چه دلیل اسمتان را عوض کردید و از بنیان صداقت ندارید .
    و پاسخ سوالات من ودیگر دوستان را ندادید وفقط بخاطردلخوری از رامک ایراد های احتمالی از عدم درست استفاده کردن را بزرگ میکنید
    ولی برای سرویس رفته بودم نمایندگی چند تا اکتیون دیدم از دو نفرشون که پرسیدم خیلی راضی بودن
    خودم هم که مشکلی ندارم

    1. درضمن کارت خیلی زشت بود آقای سلمان خان که با یه اسم دیگه و مثلا به عنوان یه فرد جدید کامنت میذاری، از همین عملی که انجام دادی، به صحت و درستی بقیه حرفات و مشکلاتی که گفتی شک کردم و تقریبا مطمین شدم که یه ایرادی تو کارت هست.

  22. من الان اون لینک رو دیدم .به نظرم مهرداد راست میگه.شما هم بزارین خودروتون ۵۰۰۰۰ تا کار کنه بعد ببینین چه ایراداتی پیدا میکنه.وگرنه فرغون هم تا ۲۰۰۰ تا درست کار میکنه!حتی جیلی و محصولات چینی هم گارانتی پنج ساله یا صد و پنجاه هزار کیلومتر دارن.شرکت معلومه خودش کیفیت خودروهاش رو میدونه که گارانتی کم تعیین کرده.اتفاقا من خیلی از اکتیون دارها را میشناسم که هم از کیفیت خودرو و هم از بازار دست دوم ناراضی هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا