اخباراخبار داخلیچینی

واردات دو مدل جدید MG قطعی شد

شاسی بلند MG سال آینده به ایران می آید

مسعود حیدرپور مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت مدیا موتورز از ورود شاسی بلند MG و MG6 با چهره جدید طی سه ماهه نخست سال آینده به بازار ایران خبر داد .

مقام ارشد شرکت مدیاموتورز در حاشیه یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان ضمن اعلام این خبر از تلاش مدیاموتورز برای معرفی این محصولات به شیوه ای نوین خبر داد و افزود : محصولات MG با کیفیت خوب تا کنون توانسته اند نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کنند و امیدواریم این رضایت با عرضه MG6 با چهره جدید و شاسی بلند GTS ادامه داشته باشد . وی در ادامه تاکید کرد که مدیاموتورز هم اکنون روی قیمت گذاری این دو محصول جدید در حال بررسی های نهایی است و تلاش دارد تا این دو خودرو را با قیمت رقابتی و خوبی به مشتریان ارائه کند .

شرکت مدیاموتورز هم اکنون با نمایش خودروهایی نظیر ام جی 6 ، ام جی 350 و ام جی 3 پذیرای بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان است .

196 دیدگاه

  1. آقا دروغ چرا..من هروز دربین 50تا60 تا کره ای یه mg میبینم که نشان از فروش بالای این خودروی 100 درصد اینگلیسیه تازشم تو آلمان و ایتالیا و فرانسه نمیزارن MG وارد بشه چون اگه وارد بشه دیگه مرسدس و BMW ، آلفارمئو، هوندا، فورد ، کیا -هیوندای،و استون مارتین و دوج …فروش نمیره آقا استقبال ازش زیاده زیاد. مگه نمیبینین به ازای 100تا سراتو و النترا و BMW یه دونه MG اونم اتفاقی وجود داره که نشان از محبوبیت این برند انگلیسی داره زنده باد گارژ نه ببخشید موریس

    1. اقاي نويدوند استدلالت رو خوندم واقعا متحول شدم اخه دوست من سعي كن استدلال فني داشته باشي اخه اينم شد دليل كه چون تو خيابون مثل …سراتو والنترا ريخته و ام جي كمه پس اونا بهتره من فكر كنم با توجه به نظر شما پرايد بهترين ماشينه چون رو درو ديوار هم پرايد ميبيني

      1. نگرفتی قضیه رو شما!! دقت کن که سراتو والنترا و دیگر ماشینهای کره ای و ژاپنی از ام جی گرون ترند!! (اینو که دیگه نمی خوای رد کنی) پس تعداد بالای فروششون یه معنی دیگه دارد! بیشتر فکر کن!
        دیگه نگو پراید…

  2. واقعا نريمان جان شما درست ميگي بابا اگه ام جي خوب نيست چرا دست از سر اين برند برنميدارن خودش خودبخود از بين ميره ،من نميدونم اين حساسيت براي چيه، من خودم قبل از خريد ام جي يه كيا سراتو ثبت نام كرده بودم و مبلغ اوليه رو هم پرداخت كرده بودم ولي وقتي يكي از دوستان كه قبلا ام جي داشت به من گفت به ام جي هم فكر كن ماشين خوبيه ، وقتي كامل تحقيق كردم از خريد سراتو انصراف دادم و يه ماه طول كشيد پولمو پس بگيرم الان كه ام جي ٦سوار ميشم با توجه به امكانات و كيفيت ماشين واقعا باهاش حال ميكنم من به دوستان توصيه ميكنم كه قبل از انتقاد از ام جي حداقل يه بار تست كنن بعد نظر بدن

  3. ما همه دست از سرش ورداشتیم! این همه بحث که پیش میاد به خاطر اینه هر وقت کسی نظر منفی میده شما ۲ نفر مالک این خودرو قویا سعی در توجیه کردن حقایق هستید! به زور میگین همه اشتباه می کنن فقط شما راست می گین!!!

    1. سه نقطه ، نیست اینقدر منطقی و با مدارک حرف زدی که همه رو شرمنده معلوماتت میکنی !!!!!، ما بر اساس اطلاعات و مستندات حرف میزنیم ، حتی سپهر هم آمد ، کل حرفهای بی پشتوانه ات رو با ارایه مستندات ، کاملا رد کرد . واقعا پیش خودت چی فکر کردی که با چند اسم کاربر میایی و نظرات کیلویی میدی ( خود گویی و خود خندی ، عجب هنرمندی !!!! ) ،
      هنوز متوجه نشدی کسانی که سراغ این برند در ایران رفتند ، با توجه به عدم حضورش در گذشته در بازار ایران ، برخلاف جریان شنا کردند و کاملا با تحقیق عمل کردند .
      حتی اینقدر اعتماد به نفس نداری که با یک اسم بیایی ومطلب بگذاری ، آدم باید برای گفته های خودش احترام قائل باشه ، درسته که در دنیای مجازی همدیگر رو نمیشناسیم ولی خودت که خودت رو میشناسی .

      سایت محترم دنده 6 ، لطفا بر اساس آی پی و ثبت نام نظرات رو نشان دهید تا یک سایت قابل اطمینان برای خوانندگان تخصصی خودرو باشید.

      1. لینکهای که آقا سپهر لطف کردن فرستادن کاملا حرفهای من و تایید کرد! مطمئنی خوندیشون !!!یا …
        چه بحث بیهوده ای!
        اسم من چه قلی چه علی فرقی در اصل قضیه و حقیقت موجود ندارد!
        بگذار مردم آگاه باشن از بازار فروش خودرو خبردار بشن، بدونن پولشونو چه جوری خرج کنن که ضرر نکنن!!
        اینقدر با همه مخالفت نکنین!!

        1. تو میگی :
          به دلیل اینکه حداقل استانداردهای کیفی اروپا و آمریکا رو نداره حق ورود به کشورهای شینگن ، کانادا و آمریکا را ندارد. نه ام جی نه هیچ ماشین چینی دیگری
          جواب سپهر :
          البته اینطور که در بیشتر وب سایت ها ذکر شده، عدم فروش MG های جدید در کشورهای شینگن به مسائل مالی و بانکی مربوط می شود.

          MG Rover sales in Europe ended in 2006 when the company filed for bankruptcy, after sales had dwindled for years.
          http://left-lane.com/european-car-sales-data/mg-rover/
          تو نامحترمانه میگی :
          منظورت از هیچ جای دنیا ام جی ارزونتر نیست چیه!! این ام جی چینی اصلا حق ورود به کشورهای اروپایی شینگن و آمریکا رو نداره چه برسه به اینکه قیمت بخوان بزارن روش!! دنیا !! هه هه
          اگه ام جی چینی شما اجازه ورود پیدا کرد بعد بیا حرف از رقابت بزن! مردم گول نزنین.

          سپهر گفت :
          عدم فروش ام جی در بازار آمریکا به سیاست های این کمپانی از حدود 30 سال قبل مربوط می شود (همانند پژو،داچیا یا آلفارومئو که سال ها در بازار آمریکا حضور نداشته اند.) و ربطی به مسائل ایمنی و کیفی ندارد.
          http://www.autotrader.com/research/article/64711/return-of-the-mg-to-us-shores-not-sure-not-soon.jsp

          معنی تایید کردن رو هم فهمیدیم ،

    2. دوست عزیز نسبتا محترم !
      شما اول یاد بگیر مثل مرد نظرت رو بگی ، اسمتو بنویس ، تجربیاتتو بیان کن ، بعد با دلیل نظرت رو بگو.
      وقتی هیچ یک از موارد فوق رو نداری ، یعنی اصلاً وجود نداری!
      .
      (هر چند حدس میزنم یکی از کاربرای بالا هستی که با اسم جدید نظر میدی و با یه اسم دیگه تأیید میکنی!)
      از نظراتت هم معلومه که بهتر از پراید سوار نشدی!

      1. خودتو خیلی اذیت نکن! اونایی که باید بفهمن ،متوجه شدن خودشون!
        ماشین چینی چی هست که حالا تجربه ش چی باشه!

        1. یاد یه ضرب المثل افتادم که مصداق بارز افرادی مثل شماست : ” گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده!”

  4. این بحث خاتمه بدیم بابا از 3 تقطه هم میخوام تمومش کنه ام جی پاشبن خوبیه اما در حد و اندازه های خودش یعنی در حد سایر چینی ها چون کیفیت و مواد استفاده شده در در و داشبورد و سایر اجزاش داد میزنه من چینیم این از این خودروهای کیا هیوندا هم در حد ژاپنی ها هستند مثل هوندا و نیسان و تویوتا و خودروهای آلمانی نثل بنز و بی ام دبلیو و فولکس واگن و آئودی با ایتالیایی ها و آمریکایی ها مقایسه میشن هر چیزی تو مروه خودش من تمامی برنامه های تاپ گیر دیدم فقز تو یه قسمتش جرمی و ریچارد با هم رفتن چین و یه مقدار برنامه حالت طنز داشت اتفاقا همین mg هم تست کردند بگذریم ماکه فعلا پول و پله نداریم یا باید خودروهای یک دهه پیش که اتفاقا کی4یت برتری نسبت به خولیدات اخیر دارن سوار شیم یا با قرض و وام و هزار استرس بریم سراغ چینی اما بشخصه خودم حقیقتش اگه وضع مالیم خوب بود کیا سراتو و یا اسپرتیج و النترا و سونانا و اپتیما و کیا پروسید سوار میشدم تا بیام با این مبلغ ام جی بخرم صاحب اول و آخرش خودم بشم اونم با این وضعیت قطعات و بازار فروش و سیستم ترمز و بست توربو شارژو بصدل افتادن اتاق بخصوص قسمت عقب آهای آقایان ام جی 6 سوار میدونید من چی میگم برید فروم ام جی 6 تیونینگ تالک ببینید کاربران چه مشکلاتی دارند

    1. داداش من که وضع مالیم بدک نیست بهت ام جی رو توصیه میکنم!
      کره ای هم سوار شدم ، عمراً در حد ام جی نیستن! اپتیما ، سراتو ، الانترا و سوناتا yf آشغال و … ! (البته حساب سانگ یانگ از هیوندا و کیا جداست)
      شمام خواهشا اگه نداری نفی نکن! علت فروش بالای کره ایها تو ایران رانت و در سایر نقاط جهان شرایط فروش اوناست. وگرنه می موند رو دستشون.
      هر وقت هر دو رو سوار شدی ، مقایسه کردی ، بعدی میتونی نظر بدی! هر کس تست کرده بیاد با دلیل و منطق حرف منو نفی کنه، هر کس نداره (نظیر آقای سه نقطه که حتی اسم خودشم بلد نیست بنویسه لطفاً چیزی نگه)
      حق نگه دار همتون.

      1. حالا فعلا که این ام جی چینی آشغال رو التماس می کنن کسی نمی خره! هزار جور شرایط و قسط برات می بندن! فروش بالای هیوندای و کیا با توجه به قیمت بالاترش نشون می ده مردم می فهمن که پولشونو با خرید این چینیا که صاحب اول و آخر خودتی دور نمی ریزن!
        در بقیه جاهای دنیا که ام جی راه نمی دن بره! فروشش پیشکش! هه هه

    2. سن مارتین ، لازمه اساس اظهار نظر موسسه های تخصصی خودرو درباره کیفیت خودروها نه نظرهای بی پشتوانه و کاملا شخصی و عامیانه
      بر اساس آمار موسسه Driver Power و رای گیری از 50 هزار راننده در انگلستان به ترتیب 10 خودروی خانوادگی با دوام در انگلیس را به شما معرفی می کنیم:
      http://www.car.ir/news/Foreign-Company/most-reliable-family-cars
      1 – Dacia Logan MCV (امتیاز دوام: 95.84 درصد)
      2 – Toyota Corolla MK9 (امتیاز دوام: 95.67 درصد)
      3 – Subaru Legacy MK4 (امتیاز دوام: 95.29 درصد)
      4 – Skoda Superb MK2 (امتیاز دوام: 95.23 درصد)
      5 – MG MG6 (امتیاز دوام: 94.11 درصد)
      6 – Peugeot 508 (امتیاز دوام: 93.56 درصد)
      7 – Mazda 6 MK2 (امتیاز دوام: 93.39 درصد)
      8 – Toyota Avensis MK2 (امتیاز دوام: 92.58 درصد)
      9 – Renault Laguna MK3 (امتیاز دوام: 91.23 درصد)
      10 – Peugeot 3008 (امتیاز دوام: 90.66 درصد)

      صحبتی از ماشین کره ایها تو 10 تای اول نیست و ام جی 6 در مقام 5 م هست ، کیفیت برند ام جی از کره ایها بالاتر هست قطعا

      در مطالعات قابلیت اطمینان خودروها در سال 2014 مؤسسه تحقیقاتی جی. دی پاور به طور متوسط 169 مشکل به ازای هر 100 خودرو گزارش شده است. در این روش مطالعه، تعداد مشکلات خودروها در 3 سال اول بعد از تولید اندازه گیری می شوند. امسال دومین سالی است که تعداد معضلات خودروهای سوناتای هیوندایی روند صعودی داشته است.علاوه بر سوناتا، الانترا نیز در پایین کشیدن و مخدوش کردن چهره هیوندایی در بین صاحبان محصولات این شرکت مؤثر بوده است.
      http://www.iranjib.ir/shownews/3657/%D8%B3%D9%88%D9%86%D8%A7%D8%AA%D8%A7-,-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%AF/

      پردرآمدترین شرکت‌های خودروساز در سال 2014 :
      1. گروه فولکس واگن
      2. تویوتا موتورز
      3. گروه دایملر
      4. جنرال موتورز
      5. فورد
      6. هوندا
      7. گروه BMW
      8. نیسان موتور
      9. گروه خودروسازی SAIC
      10. هیوندای موتورز
      http://www.pedal.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2-2014/

  5. کره در حد ژاپن !؟ کره از نظر طراحی از ژاپن بهتره ولی از نظر فنی و کیفیت و استهلاک پایین هنوز مونده به ژاپن برسه!
    دوستان ام جی سوار من بحثاتون رو دنبال کردم ولی کسی جواب اخرین پست اقا سپهر رو نداد؟ اینکه محصولات جدید ام جی تو المان نیستن و یا فروش ام جی ۶ تو انگلیس و سایر کشورهای اروپایی خیلی کم و محدود بوده لینک ها هم در پستشون موجوده
    دلیل فروش پایین ام جی چی بوده؟!
    یه مطلب دیگه اینکه دوستان زیاد بودن سراتو و کلا محصولات کره ای دیگه که نسبت به ام جی گرونترن رو با زیاد بودن پراید مقایسه کردن که کاملا اشتباست پراید چون ارزونترین سواریه زیاده نه چیز دیگه چرا محصول گرونتر کره ای از ام جی ارزونتر فروش بیشتری داره؟

    1. احمد جان
      1- محصولات جدید ام جی تو المان نیستن : من در یکی ازپستهام لینکی را قرار دادم که نشون میده این ماشین در آلمان هست
      http://www.mg-cars.org.uk/garages/garge.html
      2- فروش ام جی ۶ تو انگلیس و سایر کشورهای اروپایی خیلی کم و محدود بوده : مرجع اطلاعات فروش خودرویی سایت زیر هست :
      http://bestsellingcarsblog.com
      http://bestsellingcarsblog.com/2015/02/uk-january-2015-nissan-qashqai-up-to-best-ever-4th-place
      توجه شود که ام جی فعلا با دو مدل 3 و 6 در بازار انگلیس و اروپا حضور دارد که تفریبا سالی 2000 دستگاه در انگلیس فروش دارد ، توجه به این نکته هم ضروری هست که قیمت ام جی 6 نسبتا بالاست .
      مدل MG3 شرکت ام جی موتور را به سمت موفقیت در فروش سوق میدهد
      عصرخودرو: بر اساس تازه ترین ارقام منتشر شده توسطSMMT شرکت ام جی امروز به عنوان سریع ترین نشان تجاری خودرویی رو به رشد در سال 2014 معرفی شد. به دنبال عرضه بسیار موفق مدل جدید، سوپر مینی MG3، توسعه وسیع شبکه فروشندگان و اضافه شدن موتور جدید دیزل برای مدل MG6 فروش این شرکت موفق انگلیسی 361% رشد پیدا کرد.
      http://www.asrekhodro.com/fa/page/53622/%D9%85%D8%AF%D9%84+MG3+%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA+%D8%A7%D9%85+%D8%AC%DB%8C+%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1+%D8%B1%D8%A7+%D8%A8%D9%87+%D8%B3%D9%85%D8%AA+%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA+%D8%AF%D8%B1+%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4+%D8%B3%D9%88%D9%82+%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%AF.html
      کسب مقام هشتم فروش در سال 2014 با توجه به تعداد مدل در انگلستان :
      http://mg.co.uk/news/2014/08/15/mg-voted-eighth-best-dealer

      تمایل مردم اساس ارزیابی درستی در ایران نیست ، در حال حاضر ماشینهای کره ای با رخ زیبا ( ولی استهلاک بالا ) توانستند با کمک دولت بازار رو قبضه کنند در صورتی که حتی ماشینهای ژاپنی هم تو این بازار در حاشیه هستند .

    2. شما واقعا فکر می کنی جوابی هم دارن که بدن! همش توجیه!! یا خودشون می زنن به اون راه!!
      خودروهای ام جی جدید نه در آلمان و نه در دیگر کشورهای اروپایی شینگن وجود ندارن! همونطور که آقا سپهر لینک دادن. اینی که هی میگه تو آلمان هست مدل قدیمی که هنوز چینی نشده بود.
      البته می دونم که این حقیقت آزارتون می ده!

  6. درسته اما داره به ژاپن میرسه ووقتی رسید ازش جلو میزنه همونطور که در مبخث طراحی 4 سال پیش از ژاپن جلو افتاد من نمیگم mg خودروی بدیه اما نه بااین قیمت فقط هم مدل gts و mg6 طراحی خوبی دارن

  7. يه برنامه اي من و تو يه ماه پيش نشون ميداد در مورد خريد ماشين ارزون قيمت تو اروپا ،تو شاسي بلند ها نيو سانتافه رو معرفي كرد گفت با ٢٠هزار تا كاركرد بدون خط و خش قيمتش ٤٧٠٠يورو ، يعني مخصوص ادمهاي بيكاره كه بدون درامد هم ميتونن بخرن ، واقعا ببين شاخ هيوندا ي مفت نمي ارزه ، فقط تو ايران مشتري داره اونم به خاطر اينكه محصولات كره اي دست خود دولت جمهوري اسلاميه مثل سايپا و ايران خودرو

    1. کره ایها تو برنامه های آمریکایی تحلیل خودرو هم همیشه جزو ارزون قیمتها معرفی میشن.
      یه سر به سایتهای خرید و فروش ماشینهای کارکرده تو آمریکا بزنید کاملا قیمتها دستتون میاد.

    1. والا اگه همون دوو الان بود کسی پول جا این اعجوبه های چینی نمیداد .دوو سیلو دوو ریسر دوو اسپیرو .هنوز که هنوزه جنازشون به چینی میرزه

      1. چون صحبت از دوو سیلو شد باید بگم که بر خلاف اونایی که تا الان پشت دوو ننشستن و ازش تعریف می کنن ما از سال 81 تا 91 دوو سیلو داشتیم. ماشین از صفر دست پدرم بود و بعد من سوارش می شدم. توی دو سال آخری که داشتیمش حدود 2 میلیون تومن خرج تعمیرش کردیم و بیشتر از 10 بار به دلایل مختلف توی خیابون گذاشتمون. سال 91 با بدبختی و 3 هفته توی بنگاه خوابیدن فروختیمش 8 میلیون و سیصد. اون موقع به جاش یه لیفان 620 خریدم که تازه جنس درجه 3 چینی محسوب میشه. از همه نظر غیر از نرمی از سیلو سرتر بود. دوو فقط رقابت با پژو 405 بود که تازه توی بعضی زمینه ها از اون هم کم میاورد. ورگرنه حتی زمان خودشم نسبت به محصولات درجه یک اون دوران حرف زیادی برای گفتن نداشت و الانم به تاریخ پیوسته.

  8. دوو جریانش فرق میکرد کلا دووی وجود نداشت یه شرکت بود که در کره محصولات جنرال موتورز مونتاژ میکرد ووبرند سازی مثل شورولت اسپارک و یا ماتیز که در هر دو خودروساز مشترک بودن بهر حال کیا هیوندای دارن فعلا وارد میشن و مردم از کیفیتشون راضی هستن نمیدونم منظور جنابعالی چیه؟

    1. سان مارتین خودت رو بخواب زدی ؟!!!
      در مطالعات قابلیت اطمینان خودروها در سال 2014 مؤسسه تحقیقاتی جی. دی پاور به طور متوسط 169 مشکل به ازای هر 100 خودرو گزارش شده است. در این روش مطالعه، تعداد مشکلات خودروها در 3 سال اول بعد از تولید اندازه گیری می شوند. امسال دومین سالی است که تعداد معضلات خودروهای سوناتای هیوندایی روند صعودی داشته است.علاوه بر سوناتا، الانترا نیز در پایین کشیدن و مخدوش کردن چهره هیوندایی در بین صاحبان محصولات این شرکت مؤثر بوده است.
      http://www.iranjib.ir/shownews/3657/%D8%B3%D9%88%D9%86%D8%A7%D8%AA%D8%A7-,-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%AF/

  9. سر هر چقدر بخواید شرط می بندم که سان مارتین همون سه نقطه ست!!!
    اصن تابلوئه!
    یکیشون میگه ، اون یکی سریع پشت سرش تأیید میکنه، جالبه بعضی وقتام خودش از خودش میخواد که بحثو تموم کنه! خودش تیریپ مودب و روشنفکر ورداشته ، اون سه نقطه رو هم میندازه به جون ملت !!
    هه هه هه هه !!!!

  10. بعضی دوستان چنان از کره ای ها به عنوان بزرگان یاد میکنن که یادشون رفته که 20 سال پیش کره ای ها زور میزدن که بگن زیرمجموعه جنرال موتورز یا واکسهال هستن!!!کمپانی ام جی زمانی که کره ای ها ماشین ندیده بودن تأسیس شد,هر آدم بی تعصبی با نشستن توی النترا کره ای و ام جی 6 متوجه تفاوت فاحش این دو میشه,پدر جان اگه انگلیسی بلد نیستی برو از کسی که انگلیسی میدونه بپرس تا بهت بگه بخاطر دانش و شعور بالای ایرانی دلالان کره ای های ارزان قیمت رو به چند برابر قیمت میفروشن,چقدر بدبخت شدیم که متر و مقیاس ما برای بررسی کیفیت و ارزش گذاری شده کره ای؟؟؟؟!!!!پدر جان دانشمند شما برو ام جی 6 و النترا رو ببر رو جک و زیربندی این دو مقایسه کن,به خدا بچه 5 ساله هم متوجه اسباب بازی بودن النترا میشه

    1. متشکرم از متن جالب و منطقی شما!
      ولی متاسفانه هیچ کدوم از دوستان مخالف تا حالا ام جی نداشتن ، که زیربندیشو با الانترای اسباب بازی مقایسه کنن. فقط تو سایتها و بعضا تو خیابون دیدن، انگار یادشون رفته که همه چند سال قبل نسبت به ماشینهای کره ای همین دید رو داشتن.
      کلا اگر مردم کشور ما برای خرید یه محصول امکان مقایسه فنی همزمان بین چند برند براشون فراهم می شد. قطعاً وضع به گونه دیگری رقم می خورد. نقش رقابت سالم در کشور ما بسیار کمرنگه، بجاش رانت کاملاً فراگیره.
      این موضوع رو در سالهای گذشته به وضوح دیدیم. وقتی پروتون زمین خورد ، وقتی سانگ یانگ با تجربه بسیار بالاش در سایه هیوندا و کیا قرار گرفته. وقتی ام جی بی کیفیت خوانده میشه و کیا و هیوندا تو خیابونا پر میشه!

      1. ام جی خوبه و همیشه هم خوب میمونه … شکی درش نیست ! . من که اصلا به این نظرات منفی اهمیتی نمی دم و به دوستان ام جی سوار هم پیشنهاد میکنم که برن با ام جی شون حال کنن . و وقتشونو پای قانع کردن افراد لایتغیر نگذارند 🙂 . گرچه در بعضی اوقات هم باید جوابشونو داد که مردم بیگناه با خوندن این نظرات دچار اشتباه نشوند … اینا همونایی هستن که میگن ماست سیاهه !…

      2. اقا مجتبی من کار به بحث خوب بودن یا بد بودن ام جی ندارم .ولی تجربه ای که دارم به عنوان تعمیرکار ادم زیره ماشین چینی رو که میبینه مو به تنش سیخ میشه .جنس دیسک یا کلا زیر بنده ماشین معلوم نیست چیه که بعد یکسال پوسیده و زنگ زده میشه .اصلا یه چیز وحشتناکیه . اتفاقا ماشینا کره ای با ماشینای خوب حتی گرون تر هم زیاد الیاژشون با هم فرق نمیکنه با کیفیته منظورم اینه حتی چشمی هم معلومه با کیفیته .

  11. آقا علی بنده هم دستی بر آتش مکانیکی دارم درسته واقعا کیفیت کره ای ها زیاد از اروپایی و ژاپنی قابل تشخیص نیست اما امان از جنس تقل چینی لطفا ما را از تحربیات خودتون بیشتر مطلع کنید با تشکر

    1. داداش شما دستی برا آتش چی نداری؟؟؟؟
      من دیدم تو این سایت از مکانیک خودرو گرفته تا هوا فضا ، و مهندسی مکانیک و هسته ای و کارشناسی تصادفات و طراحی داخلی ، خارجی ، آیرودینامیک و … هر مقاله ای میزارن شما توش صاحبنظری !
      ایران اسلامی به داشتن فرزندانی چون شما به خود می بالد!

  12. خیلی خوب مچ من گرفت علیرضا من همون سه نقطم درست میگه چون اون کاربر هم ه،م عقیده منه ولی کلی خندیدم دمت قییژ ..
    جناب 3 نقطه به اینها یه چیزی بگو تا منم یه چیزی بگم تا اینها یه چیزی نگن.. کلا بحث جالبی شده ،ببینید این جنون خودروهای چینی چه توهماتی در بطن جامعه بسته و عاری از هرگونه خلاقیت و روشنگری ما ایجاد کرده این چینیزاسیون و فروش و اجاره شرکت های خودروسازی به سایر ارکان اقتصاد سرایت کرده و عملا بخشی از زیر مجموعه شرکت های هولدینگ عظیم چینی قرار میگیریم در آینده ای نه چندان دور وجود چرخه معیوب صنعنت بظاهر توانای ما تنها با اتکا بر آمار تحلیلی و عددی و عاری از شرایط مناسب کیفی در راستای حرکت کمی و تکرار مونتاژ خودروهای نیم قرن پیش و دیس کانتینیو راه را برای تسخیر صنعت خودرویی بتوسط چینی ها باز کرد و ما هنوز اندر خم این مطلبیم که چه میتوان کرد در حالیکه گمرکی و تبصره 13 و سایر قوانین دست و پا گیر روز به روز مشتری واقعی را در تنگنای عدم انتخاب آگاهانه قرار داده و خرید برند های بی نام و نشان را بوی تحمیل میکند

    1. سان مارتین طبق معمول کامنتا رو نمی خونی! من هیچوقت چنین حرفی نزدم. بقیه دوستان گفتن که شما دو نفر یکی هستین. که البته به نظر حق هم داشتن. ضمنا این که یه نفر یه ماشینی داشته باشه و ازش راضی باشه اشکالی داره؟ اصلا ام جی مال بورکینافاسو. دم بورکینافاسو گرم که چنین ماشین خوبی ساخته و ما رو راضی کرده!
      شما هم نیازی نیست روشنگری بکنین. روشنگری های شما رو وقتی توی سایت پدال جک جی 5 رو با کمری مقایسه می کردین دیدیم! بذارین ما ام جی سواران توی همین غلفت خودمون بمونیم. البته اگرم خیلی اصرار به روشنگری دارین اول برین اون کارشناسای سایتایی که لینکشون رو بالا دادیم رو از غفلت در بیارین!
      ما اگه توی همین غفلت و ناآگاهی خودمون بمونیم بهتر از اینه که افرادی مثل شما و اون دوستی که اسمشو هم نمینویسه بخواین ما رو روشن کنین! پس لطف کنین و وقت خودتون و ما رو بیشتر از این نگیرین.

  13. در عجبم از این همه بحث !
    هر کسی با پولی که برای ماشین کنار میذاره اللخصوص بالای 100 میلیون!
    بهترین چیزی رو که میتونه میگیره! (بعضی ها با تحقیق و بررسی و بعضی ها .. . )
    حالا یکی به سراتو میرسه! یکی هم به MG یکی هم به کرولا.. .
    زیر 50 میلیون نیست که مجبور باشه ، یکی از سم های تولید داخلو بگیره.. .

    + اما در کل MG مقرون به صرفه تره (جدای از چینی بودن یا نبودن)
    از نظر طراحی ظاهری به نظر من از کره ای ها عقبتره
    اما از کیفیت سواری ، هزینه پایین نگهداری و دوام ،قیمت مناسب، موتور 1800 توربو و.. . نمیشه گذشت

    همگی موفق باشید.. .

  14. جالبه. سان مارتین دوباره کانال عوض کرده. دوباره از چینی ها بد میگه. مثل اینکه مجددا مواجب کرمان موتورش کم شده. کلا تو چینی ها هم از انتها به ابتدا قبول داره. مثلا جک که جایی تو برندهای چینی نداره را بیشتر از ام جی و فاو و چانگان که تو راس چینی ها هستن قبول داره. قربون صدقه ایشون با سه نقطه هم درست مثل بحث جک , فتوکپی قربون صدقه ایشون با داریوش هست که حتی به زبان مثلا کرمانشاهی هم باهم حرف میزنن. جالبه عین هم صحبت از کارت شارژ هم میکنند.

    البته آقا سپهر یا نمیدونن یا میدونن و از این لحن بدشون نمیاد. من فرض را میذارم بر ندونستن ایشون و بهشون میگم که تو جایی که ناموس مردم یک نظر گذاشته و در جوابش متلک کارت شارژ بگن خیلی معنی بدی داره . من اگر جای سپهر بودم حداقل اون قسمت را حذف میکردم.

    بهرحال تو بحث جک به سان مارتین گفتم بجای اینترنت بازی برن کتاب سیبل را بخونن . شاید از این چند شخصیتی تابلوشون دست بردارن.

    آقای سان مارتین کارت چی هست که دایم آنلاین هستی و در تمام سایتها کامنت میذاری ؟ فقط کسانی که تو این چندماه از سمت کرمان موتور استخدام و اجیر شده باشه و بابت این وبگردی یا بهتر بگم ولگردی و تخریب سایرین , پول ممیگیرن این وقت را داره. خودت خسته نشدی؟ این رفتار روت اثر بد گذاشته.

    دوستان اشتباه نکنبد.ایشون طرفدار کره ای ها هم نیستن. این تکنیک کثیف اجیر شده ها هست. هیوندا و کیا را با ام جی مقایسه میکنند تا بتونن تخریبش کنن. اینجوری ام جی از دور خارج میشه و جا برای تبلیغات جک بازتر میشه.
    بازم گوش نکنید. همش کار یک مونتاژ کار برند درجه 4 هست.

    1. احسنت !!!
      کم کم همه دارن به شخصیت سان مارتین پی می برن!
      میگم اینو سه نقطه یکی هستن ، هی بگید نه!
      (حالا چقدرم حال میکنه دربارش بحث می کنیم!)

  15. دیروز با پدرم رفته بودیم سرویس 10 هزار ام جی 6 مون . یکی اونجا بود که ام جی 550 مشکی داشت . رفتیم پیشش ازش پرسیدیم نظر درمورد ام جی چیه ؟؟ باور نمیکنید جوری ازش تعریف میکرد انگار بچشه که واقعا هم ام جی لیاقت و شایستگی تعریف و تمجید رو داره. او ن آقای جوونی که تو نمایندگی بود گفت من تو یه سال باهاش 60000 تا کار کردم!! .. و تا الان 1.6000،000 تومان جریمه اومده واسم .بعدش گفت هر ماشینی بگیرم ، ام جی رو نمیفروشم . بللعههه ! … به این میگن ماشین ! . من تعصبی رو این برند ندارم ولی بدی ازش ندیدم و حتی یه 1 هزارتومنی هم خرجش نشده . این ماشین چه چینی باشه چه نباشه که نیست ! .. همون ام جی ه خودمونه و عالی میمونه چون حقشه . همه ی ام جی سوارها هم آدمایی هستن که اهل تحقیق و مطالعه اند و گرنه خریدن یه اپتیما که تو ایران ریخته هنر نیست !
    درود بر ام جی و ام جی دوستان …
    والسلام .

  16. میگن دروغ هرچی بزرگتر باشه فریاده صاحبش بلندتره .شما یه بار یکی از مالکان اپتیما یا سراتو رو دیدید بیاد بگه ماشین من فلانه ماشینه من اله ماشین من بله ؟ چرا ؟

    1. شما تا حالا دیدین یه نفر بیاد اینجوری به سوناتا یا اپتیما توهین کنه یا اینکه بیاد بگه هیوندای کره ای نیست، چینیه؟ حرفای ما فقط جوابی به دوستان ام جی ستیز و توهین کننده بود. وگرنه ما بیکار نیستیم که بیایم اینجا این حرفا رو بزنیم.

  17. درسته .والا من سواره ام جی نشدم پس الکی نظر نمیدم .به نظرم درست نیست کسانی که سوار نشدنو از نزدیک ندیدن بیان نظر بدن در مورده یه ماشین .باید اونا که دارن تجربیاتشونو در اختیار دیگران بزارن تا تو انتخاب بتونه کمکشون کنه .دوستانی که دوست ندارن خوب نخرن این چه کاریه .کسانی هم که میخوان بخرن برن ببینن یه دور بزنن باش مزایا معایبشو بزارن کنار هم یه دو دو تا 4تا کنن ببینن بابه میلشونه یا نه .اخه این که جرو بحث نداره به همین راحتی

    1. احسنت .
      حرفا ما هم همینه دیگه!
      ما که تجربشو داریم و پشت این ماشین نشستیم و داریم نظر میدیم .ولی باز بعضیا انگار نه انگار !!

  18. جناب حضرت آ 3 شما مثل اینکه تیک میزنی داداش.. چی میگی واسه خودت جیره خوار مواجب بگیر متلک انداز واسه خوشی دل تو هم شده من جیره خوار کرمانم .و من خودم سه نفرم که در واقع یک نفرم توهم شما پایانی نداره ،alireza جان من و شما با هم در برخی زمینه ها مشترک العقیده نیستیم اما من شما را بعنوان یک کارشناس قبول دادم اینو همه جا گفتم تو کامنت هام منظورم “علیرضا”بود که فرض را بر ریاکاری بنده گذاشته بودند
    من 100 درصد معتقدم برند کیا خودروهایی زیبا و با کیفیت تولید میکنه و در برخی موارد مانند طراحی جلوتر از ژاپنی هاست به مقالات جوایز اپتیما سراتو کیا پرو سید و اسپرتیج مراجعه کنید من نگفتم ام جی خودروی بی کیفیتی است بلکه از قیمت این خودرو که حداقل در چین تولید میشود انتقاد کردم از منطر من خودرو و کالایی که در چین تولید بشه ماتریالش چینی باشه کارگر مونتاژ کارش چینی باشه چینی هست

    1. خوبه حداقل به مسخره هم شده اعتراف کردی.
      البته میگن حرف راست را یا از بچه باید شنید یا دیوانه!
      شما خودت هم پستهای خودت را نمیخونی و یادت نمیاد که چی نوشتی. تو هر بحث هم دنبال یک همراه میگردی.
      یکبار محسن 2 برات سلکت کرد که ظاهرا نخوندیش. خواستی منم حرفهای خودت را برات سلکت کنم تا یادت بیاد چی نوشتی.
      آقا به روانشناس مراجعه کن.درست هست که از این تناقضات امرار معاش میکنی, ولی رو زندگی شخصیت اثر بدی خواهد گذاشت.
      یکبار دیگه میگم که کتاب سیبل را بخوان.
      دیگه هم باهات بحث نمیکنم.آزادی کرمانشاهی حرف بزنی یا اصفهانی یا هر جای دیگه.
      ولی بدون مردم را کار گرفتن خوب نیست.
      فکر میکنی کارت خیلی جالبه . اگر اینطور فکر میکنی برای تو و سپهر که یکبار به این رفتارت اعتراض نکرده متاسفم.

  19. سلام به همه عزیزان .چه کره ای سوار..چه چینی سوار..چه ایرانی سوار وچه …….
    عزیزان ..بنده محسن هستم که بدلیل عدم تشابه بایکی دیگر از کاربران ،مجبورشدم محسن 2 خودم رو معرفی کنم
    بنده خریدارجدید جک s5 هستم که حالاحالاها نوبت تحویلم نمیرسه..داشتم توی سایت نیگاهی میکردم که یه دفعه اسم این فرد که معنی اسمشو رو هم خوب نمیدونه وجنسیتش هم معلوم نیست رو دیدم…خواهشا”ازتون دعوت میکنم یه سری به سایت جک اس 5 بزنید
    اونجا تقریبا”وبه وضوح خزعبلات ورویاپردازیهای این شخص رو می بینین که معروفه به سان مارتین
    بنده سعی کردم برای تنویرافکارمخاطبان عزیزی که هدفشان کسب وتبادل اطلاعات درباره یه خودروی مدنظرشون هستش ،10درصد ازتناقضات و تلرانس بیانی این فرد رو به نمایش بزارم باسند
    به جهت مزید استحضار..ایشون خودباخته ومواجب بگیر یکی ازشرکتهااست..کاملاهم وقت بیکارزیادداره وهمش توی همه سایتها از بی ام دبلیو گرفته تا سمند وجگوار وام جی و…..تا جدیدا که میگه هاشق جک اس 5 شده.به نظرم مواجبش زیادشده.
    ضمنا اسامی مختلفی هم برای خودش گذاشته از عباسوند..عباسنوید..داریوش ویه اسم دخترونه
    زیاد محلش نزارین ویه قرون هم به حرفاش ارزش ندین چون فقط توهم میزنه وخواب وخیاله بدون سنده
    یه دفعه میگه مهندس مکانیکم..یه دفعه مهندس الکترونیک وجدیدا هوافضا
    فقط براش آرزوی شفای عاجل بکنین

  20. ضمنا مستند دارم که ایشون دقیقا 3ماه قبل عاشق ام جی بودند وتعریف میکردند
    اما الان مخالف ام جی
    سنددارم که ایشون میتوپه به کل صنایع چین اما الان میگه فقط جک اس 5
    سنددارم که ایشون به صراحتا میگن باباشون اولدزموبیل داره اما الان گفت جک جی5
    سنددارم گفته که خودش سانتافه داره ویه جای دیگه ریو وجای دیگه بی ام دبلیو
    اما الان میگه ……
    ضمنا وظیفه خودش میدونه که بیاد روشنگری کنه …اخه وظیفه بدون مواجب میشه
    ایشون اجیرشدست…محلش نزارین…تعادل رفتار واخلاق وبیان ندارند
    اگه دوست داشته باشین تمام اسناد{کامنتها وپستهای ایشون }ایشون رو براتون نشون بدم

  21. sunmartin
    اسفند 4ام, 1393 19:00

    من بازهم میگم کلا هیچ برندی از چین یارای مواجه با کیا نداره حتی ام جی. دوستان ،جک اس 5 فقط بواسطه قیمتش خوبه و امکانات و موتور پرقدرتش البته یکسری معایب مثل فرسایش بیشتر موتور و مراقبت های ویژه در دوره های کوتاه هم داره “سپهر” هم به این نکته در بدو فیرست درایو اشاره کرد کلا خودروهای چینی ملغمه ای بیش نیستند اما در بین خودروهای بی نام و نشان حداقل باید بدنبال بهترین بدترین ها بود ! نمیدونم دیگه منظورم چطور بیان کنم من حاضرم یه سراتو 180 هزار کیلومتر کارکرد و یا یک کمری 2007 داشته باشم تا یک خودروی صفر کیلومتر مثل mg6 و جک جی 5 و غیره و ذالک اما اینجا بخث بر سر خودروهای چینیه و نه قیاس اونها با کره ای و ژاپنی که قیاسی مع الفارق است بهر حال در رنج قیمتی 70 تا 75 جک اس 5 گزینه خوبیه بواسطه suv بودن و گرنه برلیانس v9 با کیفیت 100 درصد بهتر از جک اس 5 وجود داره اما خصوصیاتی مثل موتور پرقدرت (بواسطه توربو) و سیستم های ADC و HDC و نداره و نیز قیمت سرسام آور قریب به 100 ملیون بابت یک چینی اشتباهی محض هست

  22. شمارابخدا این یه نمونه از شیرین کاری های ایشونه..قشنگ ببینین توی سایتهای دیگه چه مانوری میدن!

    sunmartin
    دی 16ام, 1393 22:00

    برای اولین باز از طراحی یک خودروی چینی خوشم اومد امروز از نزدیک در نمایندگی پارس خودرو دیدمش واقعا حرفه ای طراحی شده و اگه ذهنیت چینی را نداشته باشید 1 درصد هم فکر نمیکنم متوجه بشید اینخودرو چینی هست طراحی پخته و کاملا اروپایی است بیشتر شبیه اشکودا طراحی شده و از نمای روبرو تلفیقی از نیسان التیما تغییر سایز دا ه شده و بی ام دبلیو سری 3 هست طراحی اینتریور هم عالیه ساده و با کیفیت تر از بسیاری از چینی ها از جمله جک واقعا کیفیت از سری شرکت های چری و جک و لیفان بالاتر هست کیفیت رنگ عالی بود البته خودروی نمایشگاه نقره ای متالیک دو پوششه بود که کاملا وارداتی بود متاسفانه سیستم مولتی مدیا وجود نداره اما چیدمان سیستم ایروکندیشن و لیور دنده و ترکیب داشبورد بسیار در دسترس هست بخصوص اندازه بزرگ نمایشگر ایروکندیشن بر خلاف جک و لیفان که باید با ذره بین اعداد شناسایی کرد و عملا بلااستفاده هستند در برلیانس بخوبی طراخی شدن برخلاف نظر دوستان قسمت عقب خودرو بسیار زیبا و هماهنگ با هدلایت طراحی شده چراغ ها دو ردیف ال ای دی با ترکیب نئون کاری دارند و بسیار شبیه محصولات شرکت نیسان هست کلا بنظر من طراحی این خودرو عالیه امیدوارم موتور و گیربکس هماهنگ باشند و چون در مارس خودرو تولبد میشه شاهد خودرویی با کیفیت حد اقل در بخش مونتاژ و رنگ آمیزی هستیم انتخاب خودم برلیانس هست و بمحض اینکه شرایط مهیا بشه این خودرک را ثبت نام میکنم

  23. sunmartin
    بهمن 20ام, 1393 19:48

    نظر کلی منم در مورد jac S5 مثبت هست استایل زیبا و موتور در خور توجهی داره چیدمان و ارگونومی تریم داخلیش عالی و در نمای خارجی در قسمت عقب عالی و در قسمت جلو خوب کار کرده تنها مشکل وارده به این خودرو 2 لیتری گیربکس مانوئلش هست که اگه بصورت آئوتو ارائه میشد تقریلا با یک خودروی بی نقص روبرو بودیم اتفاقا استفاده از ترکیب رنگ نارنجی و مشکی حالت اسپرت خاصی به این خودرو بخشیده و بهترین suv چینی بازار هست من اگه خودم در صورت تامین مالی از خریدارانش هستم

  24. دوستان تا الان 3 حالت تغییر حالت شخص sabmordeیاسان مارتین را واستون به نمایش گذاشتموودر یکجا صنایع چین را به توپ بسته..در مرحله بعد مواجب از برلیانس گرفته وتعریفش کرده ودر مرحله سوم مواجب اولی قطع واز جک اس5مواجب گرفته وبه تعریفش پرداخته
    ایشون که جنسیتش محرز ومشخص نیست ودر تمام سایتها سروکله اش پیدامیشه و وقت وبی وقت هم نمیشناسه …ساعت 2نصف شب ..ساعت 12ظهر وغیره فقط هر جا که اجیر بشه به تعریف همون محصول میپردازه..در ضمن مدرک تحصیلی متفاوتی رو تاکید میکنه ..نزدیک 7 الی 10 تا اسم مختلف مردونه و زنونه هم داره ..
    گول نخورین
    تمام اطلاعاتی که ارائه میده فقط گمراه کنندست
    با بررسیهای بنده ، ایشون شخصی است اهل کرمانشاه و خودروی فعلی ایشون پیکان است که اتفاقا تاکید میکنند که ساخت کرایسلر است …وا عجبا وا حیرتا
    فعلا شغل ندارند وبا نمایندگان بعضی از شرکتهایی که محصولات جدیدی را به معرض فروش یا پیش فروش میگدارند قرارداد میبندند
    مدرک ایشان دیپلم برق است و روزنامه زیاد میخوانندواطلاعاتی دیگر ندارند
    علاقه عجیبی به پوسترها وعکسهای خودروهای مازراتی الفارومئو فراری کیا هیوندایی و بنز دارند
    اگر دوست دارید باز هم از توهمات ایشون براتون تعریف کنم

  25. ایول . خوب اومدی حالشو گرفتی ..
    ولی این همین اطلاعات رو از کجا گرفتی شما ؟؟ خیلی جالبه برام..

  26. این هم یه شاهکار دیگه از سابماترین
    خدائیش باید چیکار کرد وچی گفت به این افراد رنگین کمان که هرروز مثل …رنگ عوض میکنند؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
    آقای مهندس سپهر عزیز..بخدا از شما کم توقعیمان شد ..اگه شما انعکاس ندین نطرات ایشون رو ، والا یه آدم ساده وصادق که راست وحسینی اومده ببینه متخصصین امر درباره اون محصول چه نظراتی میدن ونقاط ضعف وقوت اونو بهتر بشناسه ،که گیچ نمیشه
    خواهشا”از امروز انتقال نظرات ایشونو منع کنین ..هرچند که با اسامی دیگه ای میاد و دوباره روز از نو وروزی از نو
    ملاحظه بفرمایید لطفا”:

    رضا
    دی 8ام, 1393 11:28

    تو همین سایتی که شما معرفی کردید رفتم. اتفاقا تو همون صفحه تو Rank in Segment مزدا3 رتبه 1 و کیا فورته (سراتو) رتبه 5 شده؟!؟!؟

    Thumb up 2 Thumb down 3
    پاسخ

    sunmartin
    دی 10ام, 1393 2:38

    احتمالا جک 5 هم دوم و mg 6 سوم شده،،
    واقعا چقدر عاشق اجناس چینی هستند برخبگی از دلالان

    Thumb up 2 Thumb down

  27. اقارضاجان سلام ..من از شما خواهش میکنم یه سر به همین سایت البته جک s5 بزنین…خالی از لطف نیست
    بنده در اونجا بیشتر وبهتر سوابق ومستندات هزیان گویی این فرد مجهول الهویه رابازگو کرده ام
    امابه جهت مزید اطلاع .بنده اصلا سروکاری با اینگونه سایتها تابحال نداشتم تااینکه ثبت نام کردم واسه جک s5
    ازقضاروزهای اول که کامنتهاوپستهایی که بنام ایشون میومدرو بادقت زیاد میخوندم که متوجه شدم دقیقا ودقیقا ودقیقا هروزکه نه بلکه هرچندساعت یکبار رنگ عوض میکنه ودیدگاهی متفاوت باپست قبلیش میزاره..حساس که شدم دیدم عین حقیقته..اصلا متعادل نیست تااینکه محرز شده مواجب بگیره..ازطرفی بااسامی مختلف مردونه وزنونه میادوکامنتهایی به طرفداری از کامنت قبلیش میذاره وباعث گمراهی کاربران ومخاطبین هم میشه
    بی تفاوت بودم تااینکه یکی از دوستام در خصوص دو تاخودروی مختلف ازم خواست تاتوی سایت اطلاعاتی کسب کنم{چونکه دوستم اونوقت به اینترنت دسترسی نداشت}ازقضابازهم اسامی قبلی ایشونو در همون دو مقوله هم دیدم بااظهارنظرهای متعدد
    اینجابودکه واقعاناراحت شدم که چراهیچکس معترض نمیشه!!!
    بعد که بیشترکنکاش کردم دیدم همه جاهست عین زبل خان…وعمده ماشینهای ایرانی وخارجی رو یاخودشون داشتن یا ابویشون ویا همسایه هاشون ویااقوامشون توی کیش وقشم ودبی وانتالیا وفرانکفورت ولس انجلس!!!!!!
    الان باباشون یه الدزموبیل دارن ویه جک جی 5 ویه سانتافه!!!!!!!
    خودشون هم الان یه ریودارن مخصوص ایشون ساخت کره است ویه پیکان ساخت کرایسلر ویه s5ویه سراتو ویه بی ام دبلیو!!!!!
    ضمنا برای هاوال و فاو وبرلیانس وایدو ووووووووو……ثبت نام هم کرده اند
    بعضی اوقات از ماشینهای چینی بدشون میاد بعضی اوقات عاشقشون میشن
    هرکدوم از مستندات مطالب بالایی رو که دوست دارین بفرمایید تاعینا براتون کپی نقل قولشون رو داشته باشم
    یکی از سیاستهای ایشون هم اینه که هی میاد نت رو خاموش روشن میکنه ومکررا” ومستمرا” امتیازمیده به کامنتهای خودش ودیسلایک میکنه پست های دیگران رو
    واز دیگر کارهای ایشون که میتونین به صراحتا” مشاهده بفرمایین اینه که حدودا”5تا7تاپست متعددازدیگرکاربران که گذاشته شد یه دفعه سروکله اش پیدامیشه وبایه جمله همیشگی تمام مطالب راتکذیب میکنه وانگارنه انگارکه چی گفتیم دوباره میاد درانتهای مطالب واهیش اظهار نظردرمورد ماشینهای چینی وکره ای میکنه..اصلا که اتفاقی نیفتاده…
    جناب سابماترین ..ما جملگی از شما میخواهیم از این ساعت به بعد هیچگونه ابراز عقیده واظهار نظری نفرمایید البته بااسامی مختلف
    والسلام

    1. آقا محسن دمت گرم . بااین صبر و استقامتی که در پی تشخیص هویت این اشخاص دیوانه داری واقعا سپاس گزارم از شما…
      من و دوستان با کمال صبوری و متانت داریم نظر خودمون رو در مورد ماشینامون ( با صداقت تمام )میگیم اما دریغ از این که این بنده از خدا بی خبر در پی فریب دادن مردمه .
      واقعا تاسف برانگیزه!.

  28. جناب sadnartenیاهمون سانمارتین ، از امروز مثل سایه دنبالتون هستم توی تمام سایتها از ایرانی گرفته تاخارجی
    هرجا ببینمت لو میدم
    حالا میخوای اسمتو عوض کنی مثل قبل{ فرهاد یا علی یا داریوش یامریم یا عباسنوید یا farhad یا عباس وند }یاهر اسم دیگه ای که بزاری
    کاملا” با روحیات شما وبیانات شما وخلق وخوی شما واز همه مهمتر فراموشکاری شما آشنایی پیدا کردم
    حالا هی بیا از این شاخه بپر روی اون شاخه
    هی بیا بگو امروز رفتم نمایشگاه اصفهان …دیروز رفتم نمایشگاه تبریز…پریروز رفتم نمایشگاه زاهدان
    هی بیا اظهار فضل وکمالات کن هی بگو مهندس مکانیکم مهندس کامپیوترم..و……
    هر جا بری منم هستم دوست عزیزم
    شاید باعث بشه از الالی تلالی دست ورداری و به فکر یه کار درست حسابی بیفتی و ایشالا دیگه کم کم بری سر زندگیت وخونه بخت
    آخه این دو زار دو قرون مواجب شرکتها ی چینی که نون و آب نمیشه .نمییشه باهاش زندگی تشکیل داد
    شایدم از پس انداز پول اینترنت شما یه فکر بکر بکنی و ایشالا اونجا موفق تر بشی
    به نظرم حالا که دستون رو شده بهتره یه کار دیگه ای رو امتحان کنین
    البته از راه صحیح ترش
    براتون پیشاپیش موفقیت توی سال جدید ارزومندیم …دوست همیشگی و رو راست شما محسن 2

    1. محسن خان همونطور که بارهای گفتم این وب سایت در مورد خودرو هست، نه قضاوت ادم ها و افراد، اقای سن مارتین یا هرچی اسمشون هست هم معمولا در مورد ماشین کامنت میذارن..ولی سایرین در مورد شخص ایشون نظر میدن، به هرحال امروز هرچی دوست داشتین کامنت گذاشتین و ما هم تایید کردیم، اما از فردا به بعد هر گونه کامنت غیر مرتبط با موضوع خودرو حذف میشه، دلیلی نداره سایرین شاهد مستندات شما در مورد شخص دیگه ای باشن،اگه خیلی از ایشون شاکی هستید، راه دیگه ای رو برای ارائه سند ها و مدارکتون پیدا کنید، دنده 6 جای حساب رسی های شخصی نیست

      1. جناب سپهر ، اين مطلبي كه نوشتيد ، يعني اينكه مجوز ميديد كه افرادي عجيب الفكر ، بيان و روز را شب و شب را روز جلوه بدن ؟؟؟

        متخصصي گفت كه با آي پي نميشه به واقعيت پي برد ، ظاهرا دوستمون كه بخشي از تخصصشون كامپيوتر هست اين مطلب را نميدونن كه تكنيك آي پي خيلي وقته منسوخ شده به حساب مياد و آپي ديناميك و شيرينگ آپي ها خاصيتش همينه.

        من با نظرات فني و تخصصي كاملا موافقم ، به شرطي كه اصلا و ابدا مقايسه نباشه و به عقيده و خريد همديگر احترام بذاريم و براي اينكه خريد خودمون را توجيه كنيم ، ديگران را تخريب نكنيم.

        شما اگر دنبال عدالت هستي رويه اشتباه اين چند وقت را اصلاح كنيد.

        اينجا بحث ام جي هست و لزومي به مقايسه با هيوندا و كيا نيست. همين بحث در مورد چانگان ، جك ، ام وي ام يا هر چيز ديگه هم بايد رعايت بشه. من اگر از ام جي خوشم نياد ، مثلا از قيافش انتقاد دارم يا مثلا توربو يا هر چيز ديگه ، فقط در مورد ام جي صحبت كنم نه بيام بگم كه ام جي بي ريخت هست ، چون كيا خوشكل هست !!!!!!!!!!!!

        از نظر شما متوجه شدم كه اگر كسي دروغ پردازي كنه ولي در مورد ماشين باشه ، موردي نداره ولي اگر دروغ پردازي اون شخص را به ديگران گوشزد كنيم ، مورد داره ؟
        دوست گرامي يا شما تعريف آزادي بيان را نميدانيد يا ما ؟ آزادي بيان با دروغ پردازي كاملا منافات داره !!!

        نهايتا خودم فقط با بحث فني و بدون مقايسه با هيچ برندي موافقم. به شرطي كه همه رعايت كنند.

        در مورد ام جي هم نظرم اينه كه فوق العاده شيك و عالي هست و ارزش خريدن را داره. هر موقع هم در خيابان ديدم ، به چشمم يك ماشين باشخصيت اومده . در مورد خدمات گارانتي هم كه همه مشكل دارن و مختص مديا موتور نيست.

  29. البته جا داره که بگم . آقا سپهر جان . این بحث در مورد آقای سان مارتین خیلی مهم تره . یادمون باشه که ایشون چه اسناد و اطلاعات غلطی رو داشتن به مردم زبون بسته میدادند و چقدر برند های مختلف رو تخریب کردند …
    به نظر من کار های که ایشون در طول این مدت انجام داد عواقب بدی داشت هم واسه سایت هم واسه مردم ….

    1. ما اینجا تک تک کامنت ها رو میخونیم و تا جایی که بشه از انتشار اطلاعات غلط جلوگیری میکنیم، سایر مسائل مثل گفته های ضد نقیض در مورد شغل و سلیقه و خودرو تحت تملک هم ، مشکلی برای کسی به وجود نمیاره، اما اگر اصرار بر کشف و انتشار سند ها مبنی بر تناقض گویی هست، میتونید یک سایت یا وبلاگ برای این کار تاسیس کنید، ارسال کامنت های متوالی در مورد یک موضوع واحد باعث میشه که نظرات سایر کاربرها از دید پنهان بمونه و ما مخالف چنین رویه ای هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا