اخباراخبار داخلیاسلایدرایرانیفرانسوی

پژو 208 ، 301 و 2008 سه محصول جدید ایران خودرو

خودروسازان: خودرو گران نمی‌شود
به گفته وی، قرار بود در جلسه دیروز وزیر صنعت حضور داشته باشد که این مسئله به دلیل پس گرفتن سوال نمایندگان از وزیر صنعت، منتفی شد.
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با تشریح جزئیات تازه‌ای از قرارداد پژو با ایران خودرو گفت: در جلسه روز گذشته با مدیران عامل ایران خودرو و سایپا مقرر شد قیمت خودرو در سال جاری افزایش نداشته باشد.

روح‌الله عباسپور در گفت و گو با فارس‌ با تشریح جلسه عصر دیروز کمیسیون صنایع با مدیران عامل ایران خودرو و سایپا اظهار داشت: در این جلسه مدیران عامل 2 شرکت بزرگ خودروساز اعلام کردند برنامه‌ای برای افزایش قیمت خودرو طی سال جاری ندارند و قیمت خودرو ثابت خواهد ماند.

پژو 208

وی ادامه داد: در این جلسه، گزارشی از وضعیت تولید ایران خودرو و سایپا ارایه شد و برنامه‌های این 2 شرکت خودروساز برای تنوع بخشی به تولیدات و ارتقای کیفیت خودرو تشریح شد.

تولید سه محصول جدید پژو در ایران

عباسپور با بیان اینکه در جلسه مجلس موضوع قرارداد جدید ایران‌ خودرو با پژو فرانسه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: قرار است در همکاری جدید این دو شرکت، 3 محصول جدید شامل پژو 301، پژو 208 و پژو 2008 در ایران تولید شوند و یک شرکت مشترک با سرمایه‌گذاری 50 درصدی ایران خودرو و سرمایه‌گذاری 50 درصدی پژو تشکیل شود.

پژو 2008

ترکیب هیأت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت ایرانی-فرانسوی

وی تصریح کرد: همچنین قرار است در یک دوره زمانی،‌ هیات مدیره شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با حضور طرف ایرانی تشکیل شود و مدیرعامل شرکت نیز فرانسوی باشد و در دوره بعد هم این مسئله برعکس شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع با بیان اینکه قرار است در همکاری جدید ایران خودرو و پژو، ‌30 درصد تولیدات مشترک صادر شود، گفت: انتقال دانش فنی تولید به کشور و داخلی سازی 40 درصدی محصولات مشترک از دیگر موارد دیده شده در قرارداد جدید با شرکت پژو است.

پژو 301

به گفته وی، قرار بود در جلسه دیروز وزیر صنعت حضور داشته باشد که این مسئله به دلیل پس گرفتن سوال نمایندگان از وزیر صنعت، منتفی شد.

 

پژو های جدید ایران خودرو،گالری تصاویر + قیمت

پژو 301 طراحی جانبی

 

پژو 208 جایگزین 206 می شود ؟!

پژو 208 جایگزین 206 می شود ؟!

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

57 دیدگاه

  1. والا من دوس دارم ماشین های تویوتا و هوندا و فولکس واگن تو ایران مونتاژ وتولید بشه نه پژو … دیگه پژو به هر دری میزنه نا ماشین تو ایران تولید کنه و بفروشه.مگرنه بازارش محدود شده به چین و فرانسه و چندتا کشور اروپایی دیگه فروش بالایی نداره. چه اجحاف های هم که در حق ما ایرانی ها نکرد… ایشالا ورشکست شه ! که شد البته! به لطف دولت فرانسه و البته چین از ورشکستگی فرار کرد. خلاصه که اگر خودرو ساز های پرفروش و خوشنام ژاپنی و المانی تو ایران تولید شه کمتر کسی میره سراغ این پژو…

  2. هر سه تای این ماشینا با موتور TU5 که توی تیپ 5 و 6 پژو 206 استفاده شده عرضه میشن. در بهترین حالت هم با گیربکس 4 سرعته اتومات که با 207 و 206 تیپ 6 مشترکه عرضه میشن. جالبتر از همه قیمتشونه که اگه صرفا وارداتی باشن و مونتاژ نشن خیلی بالا خواهد بود. مثلا 2008 که که وارداتی باشه قیمتش میره بالای 105 میلیون و با این قیمت حداقل 10 تا ماشین بهتر میشه خرید! مگه اینکه ایران خودرو از سر و تهشون بزنه و یا اینکه اونا رو مونتاژ کنه تا تعرفه های وارداتشون کمتر بشه.

    1. جای دیگه نگی TU5 موتور این سه تا هست بهت میخندن بخدا. تا اونجا که خودم 2008 رو سوار شدم٬ موتورش 1,6 vti بود البته گیربکسش نسبت به بقیه خیلی سطحش پایین بود اما بسیار نرم درمورد قیمت هم میخوای با چنگان و لیفان هم قیمت باشه؟

      1. احتمالا موتورها یا سری ارتقاء یافته TU5 با 120 اسب قدرت خواهند بود یا نمونه های بدون توربوچاجر از سری PRINCE با 120 اسب و 165 نیوتن متر گشتاور که تو فرانسه هم روی 208 نصب بوده.

      2. آقا احسان نیاز به این همه تندروی نبود. همونطور که آقا سپهر توضیح دادن موتور tu5 ارتقا داده شده برای این ماشینا استفاده میشه که به تکنولوژی vti یا hdi مجهز شدن و به ترتیب میتونن 115 و 120 اسب بخار رو تولید کنن.
        در مورد قیمت هم اگه با بنز و BMW هم قیمت باشن خوبه؟ یه ماشین مثلا شاسی بلند با موتور 1.6 و 120 اسب بخار با گیربکس قدیمی 4 سرعته چقدر باید قیمت بخوره؟ با این قیمتی که فعلا اعلام شده میشه ماشینای خیلی بهتری گرفت. من اگه بخوام با این مبلغ حتما یه شاسی بلند بخرم، میرم سراغ کوراندو یا صبر میکنم ام جی GS بیاد.

      3. مشخصات پژو 2008 حتی رنو کپچر و تیپهایی که قرار بود وارد ایران بشوند ، قبلا در همین سایت مطرح و بررسی شده .خوب مطالعه کردم . همه چیزش از چانگان که اسم بردید ضعیفتر هست . کاری به بقیه چینی ها ندارم . اگر شما میگید با کیفیت مقایسه بشه که چانگان برند اول چین هست و آمار رسمیش هم قبلا اعلام شده . تازه یکی از شریکهای پژو-سیتروئن فرانسه هم هست ‘ این سوای فورد و مزدا و سوزوکی که شریکش هستند میباشد. خود محصول CS35 این شرکت ، آمار نهاییش به تازگی اعلام شده که در دنیا در بین خودروهای سبز رتبه 2 شده . من خودم دیشب این مطلب را که یکی از کاربران آفرود با لینک منبع فرستاده بود ، متوجه شدم . کسانی هم که خودروی خودشون را تحویل گرفتند کاملا رضایت دارند . حالا شما چه توجیه دارید که حداقل برای ثبت نام اولیه پژو 2008 مبلغ 120 میلیون بدیم . تازه فیس و کلاسش هم از چانگان ضعیفتر هست . حتما بازار آزادش هم میشه 140 میلیون . تو این شاسی بلندهای اروپایی جدید فقط رنو کوجار نه کپچر توان رقابت داره . یا اگر پژو میخواد بیاد با مدل 3008 بیاد نه 2008 که حرف زیادی در برابر رقبا نداره . اصلا چرا با آمریکایی ها و یا ژاپنی ها لینک نشیم . این اروپایی ها فقط استهلاک هستند وبس.

  3. دوستان به نظر من متاسفانه پژو 208 به قیمت 70 میلیون و |پژو 301 به قیمت 77 میلیون و پژو 2008 به قیمت 130 میلیون عرضه میشه..

    1. رقیب اصلی پژو 301 ( در تیپ دنده ای ) در مدل دستی سراتو سایپا و فلوئنس رنو هست که اولی حدود 75 میلیون و دومی حدود 85 میلیون می باشد پس حدود قیمت 301 هم بین این دوتا حدود 80 میلیون می باشد که تنها در شرایطی میتونه از اونا موفقتره باشه که آپشنه کیلس استارتر و 7 دنده بودن و بیشتر از دو ایربگ و به انضمام سانروف داشته باشه که ایرانخودرو معمولا برای سود بیشتر خودش این آپشن هارو حذف میکنه…
      هم چنین رقیب اصلی 301 ( در مدل اتومات ) کیا سراتو اتومات سایپا و اکسنت و میتسوبیشی لنسر هست که با توجه به حذف کردن آپشنها 301 (مثل سراتو سایپا) رقیب هاش اکسنت و لنسر خیلی از اون جلوتر بوده و هیچ شانسی برای رقابت میان آنها ندارد تنها نقطه مثبت این 301 داشتن کارت سوخته که فکر نکنم کسی که 90 میلیون پول ماشین میده لنگ 60 لیتر بنزین ماهانه اش باشه..
      اما در مورد پژو 208 و پژو 2008 که در گوگل سرچ کنید متوجه میشد که به مراتب گرونتر از 301 هستن پس با این اوصاف قشر متوسط جامعه دستشون کوتاه خواهد بود از خرید این ماشین های معمولی پژو…

      1. اگر 301 رو بجای 405 میاوردن باز یه چیزی
        ماشینی که 3 ستاره ایمنی داره، ارزش 50 میلیون هم نداره. باز صدرحمت به سراتو سایپا.
        باید به ایران خودرو با این شرکای فوق العاده ای که داره جذب میکنه و این استراتژی بازاریابیش تبریک گفت

        1. مطمئن باشید سراتو سایپا هم با دو ایربگ و بدون esp تو ایمنی حرف زیادی برای گفتن نداره!
          واقعا باید گفت فریاد از این مملکت!

  4. به نظرم اصلا ورود پژو و تولید محصولاتش در ایران درست و منطقی نیست . ماشین های فرانسوی و به خصوص پژو دارای استهلاک بالا هستند و عمرشون کمه و مطابق مزاج اروپای غربی درست شدند با موتورهای اغلب ضعیف و به درد کشور ما با شرایط سخت کاری و عمر چندین دهه ای نمی خوره ضمن اینکه موتورهای به روز شان هم همگی توبو است که با کیفیت افتضاح بنزین اینجا عملکرد مناسبی نداره.
    در کل هم که یک مقدار قیمتشون از ارزششون بالاتره (حتی در اروپا) و ما مردم پولداری نداریم که پول بدن پای پژو. در بازار جهانی هم که وضع پژو خرابه. ما شدیم فرشته نجات یک شرکت رو به افول.

  5. اولا با نظر payam موافقم در هر صورت خودروهای کره ای موجود در ایران کم استهلاک تر زیباتر و پر آپشن تر هستند و شانس زیادب برای محصولات پر استهلاک فرانسوی از قبیل 301 و رنو کپچر وجود نداره مورد بعدی که میخواستم اطلاع بدم علیرقم خکش بینی های اخیر ملت و خریداران به تفاهم نامه لوزان بنده هیچ شانسی را برای توافق نهایی ازین پس متصور نیستم البته قبلا خوش بینی هایی داشتم اما با صحبت های اخیر و شنیده های دوطرف متوجه شدم عده ای اصلا اهمیتی در اجرای توافق نمیبینند پس بعید میدونم در نهایت قراردادی حاصل بشه از دیروز هم زمرمه های افزایش قیمت خودرو به واقعیت تبدیل شد و آهن پاره سازان داخلی بازهم کمافی السابق درخواست افزایش قیمت را به بهانه های واهی و تمسخر برانگیز افزایش کیفیت و افزایش ایمنی و سایر خزعبلات به سازمان رفاقت ارائه کردند که سازمان رفاقت با دل و جان پذیرفت و قیمت ها ار 500 تا 1 ملیون در مدل های سراتو مونتاژی و وارداتی نیوفیس 2015 و اکسنت و النترا و در آهن پارهای داخلی بروی محصولات خانواده نابود نشدنی پژو 405 و 206 افزایش پیدا کرد ابن سیگنال ها بیانگر واقعیت محض سرکاری بودن نوافق و این صحبت هاست از ما که گذشت شاید نسل های آینده بتوانند بعنوان مثال سوار بر کیا اپتیمای فول با قیمت وافعی 80 ملیون شوند نه جیلی و بسترن و سایر خودروهای چینی که فقط نامشان در کشورهای نیجر و ایران و آنگولا و اکراین شناخته شده است و حتی خود مردم چین بزحمت آنها را میشناسند

    1. آقای سان مارتین این چندمین باره که اون جمله آخر رو تکرار میکنین. لازم میدونم بهتون بگم که نزدیک به 50 درصد از ماشینایی که توی چین به فروش میرسن مربوط به برند های چینی هستن. یعنی چیزی نزدیک به 12 میلیون دستگاه که از تولید کل آمریکا بیشتره! پس گفتن این که توی چین کسی ماشینای چینی رو نمیشناسه کاملا غلطه. علاوه بر اون بازار های عمده ماشینای چینی غیر از ایران، روسیه، برزیل، الجزایر، کشورای جنوب شرق آسیا و … هستند که روسیه و برزیل جزو 20 اقتصاد برتر دنیا هستند. کشورایی مثل نیجر و آنگولا و … بازار هدف چینی ها نیستند و چینی ها چندان فروشی توی این کشورا ندارن. ضمنا اگه یه سر تا دوبی که پایتخت خودرو خاورمیانه هست برین، اونجا هم متوجه حضکر چینی ها خواهید شد. بنده در سفری که اخیرا به دوبی داشتم چند مورد ماشین چینی از جمله چری تیگو( ام وی ام x33 ) , بایک سابرینا، برلیانس v5 ، جیلی و ام جی 350 رو توی خیابون دیدم. پس میشه نتیجه گرفت که چینی ها توی آزاد ترین و رقابتی ترین بازارهای دنیا دارن خودشون رو جا میکنن.

    2. دوست عزیز اگر اروپا تشریف برده باشین میبینید که ماشین های کره ای تقریبا نایابن جز i20 و همه در جریانن که اگر ماشین های رنو مثل کپچر انقدر اصطحلاک داشتن قطعا به این حجم تو اروپا فروخته نمیشدن اگر سند میخواین بنده به صورت رندوم جلوی خونه 5 دقیقه فیلم بگیرم تعداد ماشین های فرانسوی و کره ای رو ببینید . خواهشا بدون سند صحبت نکنید . دلیل اصطحلاک ماشین های فرانسوی در ایران استفاده از قطعات نا مرغوب و مونتاژ افتضاهشون و پلتفرم قدیمیشون هست والسلام.

  6. مهندس علیرضا جان شما فرد فنی و با کمالاتی هستید اما اگه به عمق فاجعه خودروهای چینی دقت کنید متوجه میشید که تمام این خودروها از مواد بازیافتی و ب ای دوره کوتاهی ساخته شدند و اروپا اجازه ورود این خودروها را نمیده مگر کشورهایی که در اونها زینفع هستند از خوان گسترده چینی ها ،خودروهای چینی استاندارد های اتزم را ندارند و بنده از نزدیک مشاهده کردم که خودروی جک اس 5 که اتفاقا بنده از طراحیش خوشم اومده بود در قسمت دیسک چرخ ها در نمایشگاه خودرو و با کارکرد 35 کیلومتر دچار زنگ زدگی بود و سپرهاش باینکه 100 درصد وار اتی بودند دچار ریزش رنگ شده بودند کیفیت برخی از قسمتهای کابین جالب نبود و دچار خط و خش افتادگی بودند این درحالی است که جک اس 5 جزو باکیفیت های چین بحساب میاد در مورد فالووین 2 یا همان5 1 mvm 3 نیوفیس با افزایش فشار در سربالایی بویی شبیه سوختن دسته قابلمه به مشام میرسه قطعات تزیئنی این خودرو با کوچکترین ضریگبه ای خوزد و خاکشیر میشن و داشبورد و تریم داخلی سرو صدای زیادی دارند در موز ایکس 33 که در واقع یک سدان بلند قامت هست و گویی زیر مراید 4 عدد جک متحرک زدند این خودرو دچار بیش فرمانی و سایش لاستیک و صدای درب عقب است و موازد بیشمار دیگری ..در مورد جیلی عدم تعادل این خودرو در سرپیچ ها و استابلیتی صفر و نقطه ثقل ناصحیح و باز نشدن درب راننده و ش ایت دارندگان ازین موارد به زعم بنده چین ایران را که بیشترین وار کننده کالا و در سال 2014 از چین شناخته شد برای تولیدات بنحل خود انتخاب کرده و به این راحتی ما موش های آزمایشگاهی را به حال خود رها نمیکند

    1. آقای سان مارتین متاسفانه باید بگم که چندان با شما موافق نیستم.
      اولا من توی خودروهای چینی که نشستم هیچوقت متوجه بازیافتی بودن نشدم. قطعا می دونین که پلاستیک خشک با پلاستیک بازیافتی متفاوته و خیلی از خودروسازای مطرح مثل هیوندای و تویوتا هم در موارد بسیاری از پلاستیک خشک استفاده می کنن. اگه علاقه مند به دیدن پلاستیک بی کیفیت هستین بد نیست که یه سری به محصولات روز ایران خودرو و سایپا بزنین. البته که کیفیت پلاستیک به کار رفته توی اکثریت قریب به اتفاق چینی ها چندان عالی نیست، ولی نمیشه به همین راحتی رای به بازیافتی بودن اون داد.
      دوما من تا الان هیچ سند و مدرکی ندیدم که خودروهای چینی قصد ورود به اروپا و آمریکا رو داشته باشن، ولی چنین اجازه ای به اونا داده نشده باشه. در واقع قوانین اقتصاد آزاد که در اروپا و آمریکا اجرا میشه به هیچ دولتی اجازه نمیده که جلوی ورود کالاهای خارجی رو به کشورشون بگیرن. در واقع چیزی که باعث میشه چینیا فعلا به بازار اروپا و آمریکا فکر نکنن اینه که برندهای چندان معتبری ندارن و نمی تونن با برند های ریشه دار و قدیمی مقابله کنن. برای همینم با خریدن برند های مطرحی مثل ام جی و ولوو قصد دارن از این طریق وارد اروپا و آمریکا بشن.
      سوما علاقه شما نسبت به جک یا هر برند دیگه ای کاملا محترمه. اما این دلیل نمیشه که صرفا به دلیل علاقه شما، جک برند خیلی خوبی باشه. کما اینکه آمار فروش جک توی خود چین هم چندان امیدوار کننده نیست. اما لازمه بگم که زنگ زدن دیسک ترمز یه چیز طبیعیه و تمامی ماشینایی که ترمز دیسکی دارن اگه دیسک ترمزشون در معرض رطوبت قرار بگیره و به مدت طولانی ازش استفاده نشه (ترمز گرفته نشه) یک لایه زنگ روی دیسک تشکیل میشه که با اولین ترمز ها از بین میره. این مساله کاملا طبیعیه و توی همه ماشینایی که ترمز دیسکی دارن هم دیده میشه.
      چهارما بیشترین میزان ایرادات و مشکلات خودروهای چینی مربوط به مونتاژ ضعیف اونا از طرف مونتاژ کاران وطنیه. این مساله رو میشه توی بررسی های ماهانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هم دید. جایی که معمولا اکثر نمرات منفی این خودروها به بخش های مونتاژی برمیگرده. البته من منکر ضعف ها و ایرادات چینی ها نیستم. همونطور که خودشون هم منکر ضعف های خودشون نیستن و با دقت زیاد ضعف هاشون رو پیدا می کنن و توی نمونه های جدید تر اونا رو رفع می کنن. این دقیقا چیزیه که باعث پیشرفت میشه.
      پنجما با شما کاملا موافقم که چینی ها هیچوقت بازار ایران رو رها نخواهند کرد و این بازار رو به دست رقیبانشون نمیدن. البته بر خلاف شما من فکر می کنم که این نه تنها چیز بدی نیست، بلکه فرصت مناسبی برای ایجاد رقابت و افزایش کیفیت در کشور ماست. چینی ها باعث شکسته شدن انحصار بازار خودروی ما میشن و به نظر من هر عاملی رو که باعث این امر بشه باید به فال نیک گرفت. برای مثال همین پژو 2008 که اگه قرار باشه با قیمتی بالای 100 میلیون تومن به فروش برسه باید با رقبای چینی مثل جیلی X7 و هاوال H6 و جک S5 و برلیانس V5 و چانگان CS35 رقابت کنه. که بعید میدونم نسبت به هیچکدوم از خودروهایی که اسمشون رو بردم برتری مطلقی داشته باشه. همین مساله احتمالا باعث قیمت گذاری منطقی تر پژو 2008 خواهد شد و این قطعا به نفع مصرف کننده خواهد بود.

      1. توو کدوم یک از کشورهای همسایه ماشین چینی میبینی ارمنستان باکو عراق و….. یعنی سطح ما در همین حده حالا باید از محصولاتشون دفاع کنیم اخه چرا مگه داریم مگه میشه

        1. فقط شرکت چری:(mvm ایران)
          بزرگترین صادر کننده خودرو چین دارای ۶ کارخانه معظم تولید در کشور خود ، ۱۴ کارخانه مونتاژ در سرتاسر جهان می باشد ، امروز خودروهای چری به بیش از ۸۰ کشور جهان صادر می گردند و دارای بیش از ۹۰۰ مرکز فروش و بیش از ۹۵۰ مرکز خدمات در سرتاسر جهان می باشد.
          بازارهای عمده صادراتی محصولات چری شامل برزیل، روسیه ، ایران ، کشورهای آمریکای لاتین، امارات عربی خاورمیانه واروپای شرقی می باشد.

  7. با سرچ موارد فوق ، نادرست بودن گفته های سان مارتین مشخص میشه ، من فکر کنم ایشون انترانت داخل ایران دارند وگرنه اطلاعات گوگل که چیز دیگری میگه :
    geely in europe
    chinese car brands in europe

    جمله جالب ایشون در مورد کیفیت بالا و استهلاک پایین خودروهای کره ای هست که به جوک خیلی شبیه هست ، بررسی موسسه جی دی پاور در سال 2014 در باره استهلاک بالای خودروهای کره ای علی الخصوص سوناتا و الانترا :

    http://www.iranjib.ir/shownews/3657/سوناتا-,-هیوندای-را-با-خود-پایین-می-کشد/

    در نظرسنجی جی.دی پاور در خصوص رتبه بندی خودرو ها از لحاظ قابلیت اطمینان سوناتا به قعر جدول رفته و مقام 27 را به دست آورده، به بیان دیگر از آخر پنجم شده است.

    http://thekoreancarblog.com/2014/02/28/sonata-problems-drags-down-hyundai-in-2014-jd-power-study

    جالب تر اینکه ، قیمت پایین خودروهای کره ای در خارج از ایران باعث موفقیت نسبی آنها شده که در ایران از این برگ استفاده میکنند و سه برابر از جیت ملت میکنند. بطور مثال :
    سراتو 2015 – 69000 درهم ، اطلس خودرو ( نماینده کذایی کیا ) 138 میلیون !!!!!

    http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Kia-Cerato/2014-2015-/822

  8. ,وضعیت فروش خودرو در ماه مارچ 2015 در بازار چین ، اولین بازار فروش خودرو با 22 میلیون خودرو که 45 درصد آن متعلق به خودروسازان کاملا چینی هست :

    http://chinaautoweb.com/2015/04/most-popular-new-cars-in-march-2015

    مشاهده میکنید که هم چینی و هم غیرچینی ( مونتاژ شده در چین ) با هم رقابت میکنند و در قیمت SUV چینیها آمار فروششون تو چین بیشتره ، این هم سند دیگر برای آقای سان مارتین که تلاش داره با وجود دسترسی آسان به اطلاعات ، دیتاهای غلط بنویسه که خودش رو بدنام کنه . بخدا به هیچ قیمتی نمیارزه که اخلاق حرفه ای خودش رو آدم تحت شعاع قرار بده

  9. بنظرم 208 با قیمت 65 تومن خواهد بود. بیشک ماشین خوبیه والبته مدل توربوش با قدرت 200 اسب، بینظیره که وارد نخواهد شد. بنده اتومبیلهای فرانسوی را بهتر از کره ای میدونم و مثلا سیتروئن امسال دو-سه اتومبیل برتر در دنیا را کسب کرد… از طرفی با 80 تومن خودم قصد خرید رنو کلیو را دارم که میتونه گزینه جذابی باشه که با موتور تنها 1.2 قدرت 120 داره…

  10. بله نریمان من از اینترانت استفاده میکنم جالب اینجاست که شما این موضوع را متوجه شدید اما به این نکته که خودتان نیز اینترانت بخز هستید پی نبردید در یک جو فیلترازیسون شده که دسترسی به سایت های خارجی ممنوع و داخلی ها بازحمت لود میشوند دیگر نمیتوان از کلمه “وب”استفاده کرد پس در این امر مشترک هستیم و اما استهلاک پایین خودروهای کیا موتورز را دیگر هر فرد مطلعی آگاهی دارد خودروی کیا ریو کیا پروسید و سراتو جرو بی استهلاک ترین های جهانی هستند و زبانزد خاص و عام اما منکر گرانفروشی کره های محبوب سراتو و ریو و اسپرتیج بهمراه اپتیما و ..نیستم قیمت این خودرو 3 برابر قیمت واقعی آنها بلطف دلالان قانونی و قوانین سختگیرانه به مشتری و در جهت رفاه حال متمولان اقتصادی است
    مهندس علیرضا در پاره ای از صحبت ها با شما موافقم درست است که چینی ها رقابتی را در کشور ما براه انداختند اما این رقابت تنها در افزایش قیمت و تنوع اقلام چینی دیگر بود و نه تنوع برند مربوط به سایر کشورها یعنی با ورود ایکس 33 سایه بان نیز وارد میدان سودجویی شد و از خودروهای چینی دیگر خود مانند زوتی و چانگان و دانگ فنگ و برلیانس پرده برداشتکه بازار چینی های کشور را کامل تر کزد و گرنه تاثیری برکیفیت تولید خودروهای دیگر نداشت چه بسا که همین چینی ها با سود فراوان برای سرمایه گذاران و دلالان فرصتی را بوجود آوردند که دست از وهردات و مونتاژ کره ای ها و دیگر محصولات خارجی کشیده و درگیر مونتاژ چینی ها شوند

    1. مهدی جان من خودم خوزستان زندگی میکنم درسته به قول شما ماشینا نصف قیمت در میان اما اینو بگو که پلاکش ارونده و محدودیت هایی داره و اعتبار پلاک ملی رو نداره هروقت دلت خواست نمیتونی با ماشینت هر جایی از ایران که بخوای بری

  11. اون اقایی که کلاس می گذاره که اروندی سوار می شوند. اخه شما با این ماشین به قول خودت با کلاس کجای خوزستان گردش می کنی؟
    اهواز که مرکز خوزستان است یکی دو تا بیشتر خیابان اصلی ندارد یا مثلا ابادان چه تفریح گاهی دارد!!!؟

  12. پژو چه نفعی برای مسئولین داره بااین شرکت فرانسوی کثیف قرداد ببندن.فرانسه که چندین ساله از سردمداران تحریم علیه ایرانه ودر بعضی مواقع از آمریکا در مزاکرات هسته ای سنگ جلو پا ایرانیها وبه نتیجه رسیدن مزاکرات میکرد .فرانسه که کاریکاتور پیامبر در این کشور مخش میشه ودوست صمیمی اسرائیله.یکی نیست مسئولین رو امر به معروف ونهی از منکر کنه.یا فقط زرنگ دختر وناموس مردمن کا با سرباز 17 و18 ساله رنگ دختر تو شهرستانش ندیده بیاد به دختر و نا موس تهرانیها ارشاد کنه .به والله انسان از شنیدن این حرف دق کنه بمیره کمه

  13. به نظر بنه این شرکت فقط دنبال اینه که ببینه چطور میتونه مردم راسرکیسه کنه.تمام سیاست شرکت برای سود جویی خودشونه وهیچ به فکر مردم نیستن .ببین تو این مدلای جدید چی گیرشون میاد که دست از 405 می خوان بردارن.یه پارس tu5 6 ماهه ثبت نام کردم با 18 ملیون سود 18 درصد .ماودو تفاوت دا دادم کل پول شده 36 ملیون 3 ماه تاخیر خورده سود پولو نمیدن .میگن سود فقط تا تاریخ تحویله .تاخیر بعد از زمانی که قراره بهت با تاخیر بدیم میخوره 12 درصد.تو دعوت نامه 90 روز دیگه را زده یعنی 99 روز بدون سود .روز 91 12 در صد به یه روز .

    1. یه توصیه برادرانه به همه دوستان و هم وطنی هام دارم همون کاری که خودم کردم ماشین صفر از ایران خودرو و سایپا یا هر سازده دیگری نخرید واقعا شرایط تحویل خودرو تو ایران ناجوانمردانست اتفاقا خرید خودرو از بازار با کمی صبر و شکیبایی بسیار به صرفه است

  14. من شنیدم شرکت ایران خودرو با کارخانه پژو در فرانسه قرارداد بسته اگر مذاکرات 5+1 به توافق برسه اونا ماشیناشونو بفرستن ایران

    1. اگر مزاکرات به نتیجه برسه؟!؟!؟!
      به خدا چین خیلی بهتره…همین تیگو5 بیاد پدر هرچی کره ای آشغاله در میاره.

      1. یعنی واقعا حرف ام وی ام رو نیار من خودم ام وی ام دارم و هر بار یه جاشو باید درست کنم و ماشین ۱ ساله ای هستش
        کلا چینیا میاد ایران همه آپشناشو حذف میکنن مسئولین

  15. پس این 2008 و 301 چی شد؟چرا هروز یه حرف جدید میزنید؟ حالا شد فولوکس؟پ نماینده فولکس گفته فعلا یرای ورود به بازار ایران زوده ایند امروز گفته چی په ؟اینا چی میخوان انجام بدن کسی چیزی میدونه

  16. البته در تکمیل تمام این گزارشات بگم این خودرو واقعاً با قیمت معقولی عرضه خواهد شد لذا مجدداً آن تراجدی تکرای 207 را شاهد هستیم موتور206 با بدنه کپی شده از مدل اصلی و حذف تمامی آپشنها و جایگزین کردن آپشنهای معروف ترمز abs – ایربگ – مه شکن جلو سنسور دنده عقب فوق پیشرفته همراه با صدای زیبای زیبای بوق . بوق . بوق….بوووووووووووووق- جای لیوانی – دسترسی به صندوق عقب – کولر-بخاری-دزدگیر-کفی-قابلیت سفارشی سازی که همون خودرو با ضبط صوت mp3 و رادیو ارائه میشه-سویچ کد خور با قابلت ساخت بدون نیاز به کد در تمامی کلید سازیهای هر خراب شده ای-را ستی رینگ…رینگم داره….اینو یادم رفت بگم.

  17. این خودرو از نام ش که پیداست مهندسی طراحی نشده وبا سلیقه ایرانیها فاصله هست امیدوارم برای رفاه حال هم وطنان وخدمت بی منت از تولید چنین محصول بگذرید و سلیقه هم وطن مد نظر باشد تا شرکت ورشکست نشه چرا که ملت همدلی زمانی است که همه به هم اعتماد کنند قرارداد باخودرو ساز المانی بهتر از اینها ست چرا که نیازانسان به رفاه در همع حال ملا ک است موفق باشید بیخودی سرمایه کشور را باد ندین

  18. با نصف این پول می تونم یه شانسی بلند چینی صفر لیفان یا ام وی ام که حدود 60 میلیون قیمت داره بخرم پس چرا باید خودرو گرون و بی کیفیت پژو فرانسه بخرم ارزشش نداره

  19. پویا خودروهای اروپایی حتی در کلاس کوچک و کامپکت و نیز در درجه دوم برند از قبیل شرکت هایی نظییر سئات فیات پژو ساب و رنو و نیز اشکودا اصلا با برارین خودروهای چینی هم قابل قیاس نیستند شما این پژوهای چینی را مد نظر قرار ندید پژو فرانسوی در همین مدل 206 جزو پر فروش های اروپا بوده و در زمان تولید با قطعات فرانسوی کیفیتی عالی داشت گو اینکه پژو 308 و 2008 هم در ابتدای ورود و قبل از دستکاری و چینیزاسیون کیفیت مطرحی دارن لطفا خودروهای چینی با مهندسی معکوس را با خودروهای اروپایی ولو پژو قیاس نکنید که مع الفارق است

  20. به نظر من اگه این ماشینها بد بودن 2 سال پیش تو بازار انگلیس عرضه نمیشدن این قرارداد قرارداد موفقی هست و در نظر داشته باشین فعلا ملت دارن برای یه سری ماشینهای چینی اینقدر ها هزینه میکنن و تا اونجایی که اعلام شده قیمت 208 50 میلیون هست اونم برای اواسط سال 2017 و اینسری فرانسوی ها سرمایه گذار اعظم ایرانخودرو هستن و با کیفیت بالا تری کار میکنن اگه این قراردادها رو معادل با قراردادهای رفسنجانی ندونیم ولی کمت از اونا هم نیست اون سال 405 که ماشین سال اروپا بود بعد از تولید 2ساله وارد ایران شد من که خودرو سازی فرانسه رو ترجیح میدم به کشورهای دیگه

  21. قطعا سگ پژوي فرانسه هم شرف داره با اين فورقونهاي رنگاوارنگ چيني! اما بنظر بنده گرچه قرارداد با پژو بسيار خوبه ولي گزينه هي بسيار بهتري هم مثل همكاري با فولكس واگن رنو فيات و يا حتي ژاپني هايي نظير سوبارو و … بهتر از ين بود.خودروهاي پژو استهلاك بالايي دارند درسته كه تا ٤٠ ٥٠ بي نقص كار ميكنند اما وقتي يكم مستهلك ميشن بيچاره ميكنند بالشخصه تجربه ٥ سال و ٨٠ هزار كيلومتر با ٢٠٦ تيپ دو رو بين سالهاي ٨٣ تا ٨٨ دارم و در اين مدت دو بار واشر سرسيلندر سوزوندم دوبار پمپ بنزين عوض كردم بكررات تسمه دينام و بلبرينگاي تسمه سفت كنشو ولي خدايي جلوبندي جون داري داشت فقط يكبار بوشهاي طبقا رو عوض كردم ولي كلا پژو پر اصطحلاكه مث سيتروئن،اما رنو جوندارتره ٤ سال مگان از ٨٩ تا ٩٣ سواري با مگان فقط دوبار تعويض باطري برام بدنبال داشت و بس!حتي لنتم نخاست بعد ٦٠ هزار

  22. دوستان عزیز بنده چند ین سال است پژو 206 اس دی دارم شخصا کاملا در حد پولی که داده ام و در مقایسه با دیگر خودروهای موجود بازار ایران راضی هستم . ضمنا چندین نفر از همکارانم خودروهای چینی را با اشتیاق خریدند و در مدت زمان کمتر از 2 سال با مصیبت و زیر قیمت فروختند و همه پژو یا ال90 خریدند. در مجموع گرچه ایران خودرو در حق مردم اجحاف میکند ولی خودروهای فرانسوی در ایران کارنامه قابل قبولی داشته اند از قدیمی ها سراغ پژو 404 (آخوندی) و پژو 504 را بگیرید ، در نوع خود فوق العاده بودند.
    اما در مورد خودروهای چینی هنوز قابل اعتماد نیستند . کسانی که خریده اند اکثرا بعد از مدتی پشیمان شده اند.
    کره ای ها خوب هستند ولی با تعرفه بالای واردات گران در میایند .

  23. دوستان 60 تومن میدم ماکسیمای 85 سالم سوار میشم حالشو میبرم.
    تا الانم بیخود صبر کردم.
    اینا به مردم بیخودی حال نمیدن.
    بیای 130 تومن بدی پژو 2008 میری پرادو 2008 سوار میشی حالشم میبری تازه برند تویوتا سوار شدی نه پژویی که به زور میخوان به مردم بندازن تازه اونم دنده ای نه اتومات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا