اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

چهارمین کانسپت فوق العاده عجیب نیسان آماده حضور در ژاپن موبیلیتی

حضور قدرتمند نیسان در ژاپن موبیلیتی

نیسان هفته آینده در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن در توکیو، حضور پررنگی خواهد داشت؛ جایی که قصد دارد مجموعه‌ای از خودروهای کانسپت تهاجمی خود را به نمایش بگذارد. چهارمین خودرویی که تاکنون رونمایی شده، شکل یک کراس اوور جمع و جور فوق زاویه‌ای با رینگ‌های ۲۳ اینچی را دارد.

انبوهی از اشکال چند ضلعی آن را شبیه یک SUV به سبک اوریگامی می‌کند که چراغ‌های جلو و عقب به طور منظمی در سطح بدنه قرار گرفته‌اند.

فضای داخلی تماما آینده‌نگرانه است. در واقع، هیچ دکمه یا دستگیره قدیمی وجود ندارد، زیرا به نظر می‌رسد که تمام کنترل‌ها به چند کلید لمسی روی فرمان محدود می‌شوند.

غرق در هوش مصنوعی

عناصر الهام گرفته از اوریگامی راننده را احاطه کرده‌ و به یاد می‌آورد که در داخل چیزی که نیسان از آن به عنوان “استودیو خلاق سیار” یاد می‌کند، نشسته است.
برای این منظور، نیسان دوربین‌هایی را نصب کرده که محیط اطراف خودرو را ثبت می‌کنند و سپس با استفاده از هوش مصنوعی به مناظری به سبک مگنا تبدیل می‌شوند.

سپس تصاویر تبدیل شده بر روی سه صفحه نمایش نصب شده روی داشبورد نمایش داده می‌شوند، جایی که یک نمایشگر عمودی نصب شده در مرکز توسط یک جفت صفحه افقی در کنار آن احاطه شده است.

هوش مصنوعی به همراه حسگرهای زیستی نصب شده در پشت سری‌ها، به‌طور خودکار خلق و خوی راننده را تشخیص دهد و نور محیط و موسیقی را برای تقویت روحیه تغییر می‌دهد.
هیچ مشخصات فنی وجود ندارد، البته که این کانسپت عجیب و غریب هیچ شانسی برای رسیدن به تولید ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا