پژو 208 ، 301 و 2008 سه محصول جدید ایران خودرو

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ | 57 نظر

پژو 208 ، 301 و 2008 سه محصول جدید ایران خودرو

خودروسازان: خودرو گران نمی‌شود
به گفته وی، قرار بود در جلسه دیروز وزیر صنعت حضور داشته باشد که این مسئله به دلیل پس گرفتن سوال نمایندگان از وزیر صنعت، منتفی شد.
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با تشریح جزئیات تازه‌ای از قرارداد پژو با ایران خودرو گفت: در جلسه روز گذشته با مدیران عامل ایران خودرو و سایپا مقرر شد قیمت خودرو در سال جاری افزایش نداشته باشد.

روح‌الله عباسپور در گفت و گو با فارس‌ با تشریح جلسه عصر دیروز کمیسیون صنایع با مدیران عامل ایران خودرو و سایپا اظهار داشت: در این جلسه مدیران عامل 2 شرکت بزرگ خودروساز اعلام کردند برنامه‌ای برای افزایش قیمت خودرو طی سال جاری ندارند و قیمت خودرو ثابت خواهد ماند.

پژو 208

وی ادامه داد: در این جلسه، گزارشی از وضعیت تولید ایران خودرو و سایپا ارایه شد و برنامه‌های این 2 شرکت خودروساز برای تنوع بخشی به تولیدات و ارتقای کیفیت خودرو تشریح شد.

تولید سه محصول جدید پژو در ایران

عباسپور با بیان اینکه در جلسه مجلس موضوع قرارداد جدید ایران‌ خودرو با پژو فرانسه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: قرار است در همکاری جدید این دو شرکت، 3 محصول جدید شامل پژو 301، پژو 208 و پژو 2008 در ایران تولید شوند و یک شرکت مشترک با سرمایه‌گذاری 50 درصدی ایران خودرو و سرمایه‌گذاری 50 درصدی پژو تشکیل شود.

پژو 2008

ترکیب هیأت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت ایرانی-فرانسوی

وی تصریح کرد: همچنین قرار است در یک دوره زمانی،‌ هیات مدیره شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با حضور طرف ایرانی تشکیل شود و مدیرعامل شرکت نیز فرانسوی باشد و در دوره بعد هم این مسئله برعکس شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع با بیان اینکه قرار است در همکاری جدید ایران خودرو و پژو، ‌30 درصد تولیدات مشترک صادر شود، گفت: انتقال دانش فنی تولید به کشور و داخلی سازی 40 درصدی محصولات مشترک از دیگر موارد دیده شده در قرارداد جدید با شرکت پژو است.

پژو 301

به گفته وی، قرار بود در جلسه دیروز وزیر صنعت حضور داشته باشد که این مسئله به دلیل پس گرفتن سوال نمایندگان از وزیر صنعت، منتفی شد.

 

پژو های جدید ایران خودرو،گالری تصاویر + قیمت

پژو 301 طراحی جانبی

 

پژو 208 جایگزین 206 می شود ؟!

پژو 208 جایگزین 206 می شود ؟!

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 


57 دیدگاه

  1. علیرضا | دی 27, 1395 | لینک نظر

    با سلام
    خودتان دردسر نیندازید اگه خودروی مثل اچ30 کراس ماشین خوبی باشه من شما امثال ما نمیتونیم ثبت نام کنیم وقتی خودرویی ازاد باشه معلومه طرفدار نداره اگه راست میگویند اچ30 ثبت نام کنند تازه اگه بری برای اچ30 میگن میخواهی رنو استپ وی بدیم بهتان حتی مال شرکت دیگری را حواله میکنند بعد سالها یک خودرو با گیربکس ژاپن دادن که ارزش قیمت خرید داره اونم برای خودشان ووو که روی هر حواله 15 میخورن تا 97 هم تکمیل شده

    • در پاسخ به: علیرضا

      خشایار | دی 28, 1395 | لینک نظر

      علی اقا درست میگویی تا یک خودرو خوب مناسب پیدا شد هم قیمت و هم پر ابشن و درست حسابی با موتور خو دلالها وارد شدن حالا باید 12 میلیو اضافه بدیم به دلالها و مصرف کننده هی بدود چرا اچ 30 را زیاد تولید نمیکنند جلوی دلال ها را بگیرن یک اقایی میگفت 50 تا نوشته و من برای یک عدد 7 میلیون اضافه دادم تازه 5 میلیون هم دو ماه برای فروش استپ وی ضرر دادم خدا نسازه برای دلالها و اونهایی که راهنمایی بد کردن من امسال من رفتیم رنو خریدیم که کلاه سر ما رفت به حرف اونها گوش دادیم وگر نه اگه اچ30 ثبت نام بود این همه ضرر نمیکردیم ما و امسال ما شانس اوردم رنوی ساندرو را زود فروختم وگر نه ضرر ده برابر میشد ساندرو نخریی که پشیمان میشید

    • در پاسخ به: علیرضا

      RBMSCGSAJ | اردیبهشت 5, 1396 | لینک نظر

      سلام دوست عزیز اچ سی که اولا هست میفروشن حالا ایرانخودرو نه یکی دیگه. دوما اچ سی که ماشین نیست. کدوم ماشین چینی تا حالا خوب بوده که این دومیش باشه. به نظرم همین سمند مدلاییش که موتور چینی ندارن خیلی ماشینای خوبین. زیبا، بزرگ، صندوق جادار، اتاق عالی، سیستم تعلیق و فنر بندی بسیار عالی که حتی تندر نود تو گرد و خاکش دیده نمیشه. این سه پژو جدیدم هر سه ماشینای خیلی خوبین و سرعت و شتاب بسیار بالایی برخوردارن. حتی دوتاشون به نسبت قیمت sat nav دارن. اس یو وی خوش قیمتی هم بینشون هست. فقط دوتا اشکال دارن که همه خون ما از اینا به جوش میاد. جدیدن اما قدیمین، قیمتشون دقیقا دوبراره قیمت اصلیشون به دلاره. ینی گرون اینا 40 ملیونه. اینش ادم و میسوزونه. وگرنه جدا از 208 که از دید خارجی زشت ترین دو در دنیاست، 301 و 2008 زیبایی کم نظیری دارن.

  2. محمد | آبان 12, 1395 | لینک نظر

    یک کلام خر میخرم از ایران خودرو ماشین نمیخرم

  3. حسین | فروردین 10, 1395 | لینک نظر

    خیلی بده که مسولین فقط به فکر جیب خودشونند و جان ملت برایشان پشیزی نمی ارزد به امیده روزهای تازه تر

  4. ح-ک | اسفند 10, 1394 | لینک نظر

    سلام
    بنظرم مدلهای 308 و 4008 پژو بهتر از ایم مدلهاست ولی اگه ایران خودرو میخواد خودش رو مانگار کنه باید با همون قیمتی که خود پژو در فرانسه میفروشه در ایران بفروشه چون مردم ایران مستحق بهترینها هستند

  5. زارع | بهمن 17, 1394 | لینک نظر

    دوستان چقدر بحث بيخودي ميكنيد
    مسولان يا تصميم گيران كه نميان حرفهاي مارو بخونن
    همه ميدونن پژو آشغاله و من تا حالا ده تاشو خريدم فروختم خيري هم نديدم و هر كدام يه مرضي داشت
    همه ميدونن چيني ها ده براير بدتر از پژوه
    همه ميدونن سگ بنز كهنه ٧٠ ميليوني با دويست هزار كاركرد از همه اينها بهتره
    همه ميدونن تويوتا دست دو داغون كف افتاب ديده از صفر ايران خودرو بهتر راه ميره
    اما….
    كسي نميدونه آخرو عاقبت تصميم گيران صنعت و معدن مملكت من چيست
    يعني همين بيشرفهايي كه اينقدر خون مردم رو تو شيشه كرده اند، و بازم دارن ميكنند

    شب خوش