اخباراخبار داخلی

برنامه های بورگوارد برای ورود به ایران

BORGWARD Group AG، تولید کننده جهانی خودرو، برنامه های خود را برای وارد شدن به بازار خودرو ایران اعلام کرد. این شرکت تحقیقات گسترده ای را در زمینه ورود به بازار ایران انجام داده و دو خودروی لوکس را به فروش خواهد گذاشت. هدف این شرکت فراهم آوردن یک تجربه خرید انقلابی است که به همین واسطه انتظار دارد اهداف فروش بلندپروازانه خود را تامین کند.اجرای این طرح خرداد ماه سال جاری و همزمان با امضای قرارداد با طرف ایرانی و تست خودرو در آلمان مطرح شد.
Ulrich Walker، مدیر عامل شرکت BORGWARD Group AG، می گوید:

“BORGWARD پیشنهاد واقعا ویژه ای برای ارائه به بازار ایران دارد. به گفته وی، این خودروهای خودروهای پرطرفدار میتوانند در آن واحد چندین نیاز مهم رانندگانی را که به دنبال یک خودرو لوکس هستند، نام تجاری برایشان مهم است و می خواهند به راحتی همراه خانواده در یک ماشین جادار و بزرگ بنشیند را فراهم کنند.

وی افزود:

این همه ماجرا نیست . قصد داریم احساس خریداری یک ماشین لوکس را مجددا تعریف کنیم و بالاترین سطح خدمات را داشته باشیم. “

وی تاکید کرد:

Bx5 و bx7  دو مدل لوکس BORGWARD هستند. BX5 یک  SUV است که به راننده حس جوانی، انرژی، هوشمندی و ایمنی می بخشد. تلفیق زیبایی شناسی و فن‌آوری پیشرفته آلمانی ترکیبی کامل از قدرت، فرمان پذیری و هوش‌مندی را به ارمغان می آورد.

مدیرعامل شرکت بورگوارد افزود:

 

BX7 بزرگتر و لوکس است که با فضای داخلی بسیار چشمگیر، امکانات متنوع همراه با پنج، شش و هفت صندلی حس خوبی را به راننده منتقل می کند چراکه این خودرو دارای سیستم هوشمندی است که به راننده اجازه می دهد تا از طریق تماس چشمی، لمسی و صدا ارتباط برقرار کند.
خدمات انقلابی به مشتریان!

 

بورگوارد

ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان یکی از مواردی است که  BORGWARD  در سیسنم جدید خرید اهمیت بسیار زیادی به آن می دهد. بر همین اساس برای تسهیل در ارائه بهتر خدمات، BORGWAD متعهد به ارائه تجربه مشتری در سطح بالا و لوکس است و تا پایان سال 2017، تجربه خرید خودرو خارجی را در ایران باز تعریف می کند.

تام انلیکر، معاون فروش و بازاریابی BORGWARD Group AG، می گوید:

“با وجود این که این نوع از فروشگاه ها گران هستند و نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارند، از روی تجربه می دانیم که این نوع فروشگاه ها در بین مشتریان خودرو های  لوکس بسیار محبوب است زیرا سرویس لوکسی ارائه می‌دهند. در ایران ما  متعهد به یک تجربه خرید لوکس  هستیم. “

وی ادامه داد: BORGWARD به این نکته واقف است  که طی پنج سال گذشته، ایران با افزایش نرخ رشد سالانه، خرید خودرو های SUV مواجه است. همانطور که تعداد خودروهای خریداری شده SUV افزایش می یابد، مصرف کنندگان ایرانی در جستجوی SUV هایی با کیفیت بالا، با برند معتبر و تکنولوژی برتر هستند که مناسب برای رانندگی در ایران و متناسب با نیاز تمام خانواده باشد.
تام انلیکر  تصریح کرد: برای این منظور BORGWARD بازار را در ایران دوباره از نو تعریف می کند.
به گفته وی،

“در حال حاضر یک بازیکن جدید در شهر وجود دارد. در مدل BORGWARD اولین مدل بورگوارد در بازار ایران، قیمت مناسب و محصول عالی را ارائه می دهد. این موضوع هیجان انگیزی است. “

BORGWARD تمایل دارد  است که خودرو ها در سه ماهه چهارم سال 2017 میلادی به بازار رسیده و تا قبل از پایان سال کاری، خودرو های خود را آماده فروش نماید.
انتظار می رود در اواخر سال جاری اطلاعات مربوط به قیمت گذاری  ، در دسترس بودن و زمانی که مشتریان ایرانی قادر به تست رانندگی لوکس و هیجان انگیز با  BX5 و BX7 خواهند بود؛ اعلام گردد.

درباره BORGWARD بورگوارد

گروه BORGWARD بورگوارد آ. جی. سازنده جهانی خودرو است که دفترمرکزی آن در اشتوتگارت آلمان بوده و سه مرکز تحقیقات در سراسر جهان دارد. در دوران اوج شکوفایی خود در اواخر دهه 50 میلادی در قرن پیش، BORGWARD بورگوارد سومین سازنده بزرگ اتومبیل در آلمان بود، با بیش از 23,000 کارمند و فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودرو. پس از بیش از نیم قرن، BORGWARD بورگوارد، برند خودروی نمادین و تحسین برانگیز آلمانی، مفتخر به اعلام بازگشت خود می باشد. با استراتژی جهانی و نوآوری، پویایی و خودروهای باکیفیت خود، برگوارد با راه اندازی تولید خودروهای شاسی بلند هوشمند BX5 وBX7 که همگی برنده جایزه بوده و آینده درخشانی برای آنها پیش بینی می‌شود، راه خود را برای بازگشت به عنوان برند خودروسازی آلمانی مورد تحسین بین المللی گشوده است.

 

بورگوارد

BORGWARD بورگوارد با حفظ ارزش های این برند یعنی «نبوغ، هوشمندی، دستیابی به موفقیت، و افتخار»، برند خودروی هوشمند آلمانی را ورای لوکس بودن ایجاد نموده، و در حال دستیابی به چشم انداز این برند که زندگی آینده هوشمند رانده می باشد.
در بورگوارد BORGWARD ، ما تولید قدرتمند بهره وری عالی و پایدار آلمان را ایجاد کرده؛ رابطه برد-برد بین بازار و جامعه را با استفاده از انرژی نوین و دانایی ممکن ساخته ایم؛ ایده «اعلای دست یافتنی» را با دیدگاهی آینده نگرانه نسبت به نیازهای مشتری گسترش داده؛ استراتژی فروش جهانی را بکار انداخته و تجربه رانندگی عالی را ورای انتظارات مشتری از طریق مدل «ادغام منابع و اشتراک اینترنت» ارائه داده ایم و بدین ترتیب خودروی هوشمندی مناسب برای محیط زیست ساخته ایم.

رپورتاژ

 

بیشتر بخوانید:

توافق BORGWARD بورگوارد آلمانی با خودروسازان ایرانی

بورگوارد معادلات بازار را به هم میزند

2 دیدگاه

  1. بوگوارد جان اینجا ایرانه تند نرو. هنوز بازار مافیایی خودرو ایران و خوب نمیشناسی. قیمت محصولاتتو -میزان واردات و فروشتو خودت نمیتونی تعیین کنی! با هیچ علم بازاریابی و تحقیقات بازار نمیتونی اینجا به هدف بزنی. اینجا فقط لابی , بلدی بیا جلو.

  2. این چه کمپانی است که تو این صد ساله نه یه دونش تو ایران اومده نه هیچ ایرانی تا حال چنین اسمی به گوشش نخورده ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا