معرفی 15 خودروی ایمن از نظر IIHS

موسسه بیمه ایمنی جاده ای ایالات متحده (IIHS) کسب امتیاز Top Safety Pick+ در سال 2018 را سخت تر کرده است.

IIHS اوایل سال جاری اعلام کرد که تست تصادف جدید برخورد از سمت سرنشین نیز بخشی از ارزیابی های لازم برای کسب جایزه Top Safety Pick+ خواهد بود. در سال 2018، خودروها باید امتیاز خوب را برای چراغ های جلو و امتیاز خوب یا قابل قبول را برای ایمنی سرنشین کناری در تست تصادف جدید کسب کنند تا موفق به کسب امتیاز بالای این موسسه ایمنی شوند.

هم چنین، این خودروها باید امتیاز خوب را در تست تصادف جلو از سمت راننده، تصادف از کنار، مقاومت سقف و محافظت سر و هم چنین امتیاز پیشرفته یا برتر را برای پیش گیری از تصادف جلو کسب کنند.

در آغاز ارزیابی ها برای سال 2018، 15 خودروی اول که موفق به کسب امتیاز Top Safety Pick+ این موسسه شده اند شامل بی ام و سری 5، جنسیس G80، جنسیس G90، هیوندای سانتافه، هیوندای سانتافه اسپرت، کیا Forte (مدل سدان)، کیا سول، لینکلن کانتیننتال، مرسدس بنز کلاس E (مدل سدان)، مرسدس بنز GLC، سوبارو ایمپرزا، سوبارو Legacy، سوبارو اوتبک، سوبارو WRX و تویوتا کمری است.

انتظار می رود با ادامه ارزیابی های خودروهای جدید توسط IIHS این لیست طی ماه های آینده توسعه یابد.

1 دیدگاه

  1. بی ام دبلیو سری 5
    هیوندا سانتافه اسپورت
    هیوندای جنسیس g80
    هیوندای جنسبس g90
    هیوندای سانتافه
    کیا سراتو(فورته)
    کیا سول
    مرسدس glc
    مرسدس c
    لینکن کانتیننتال
    تویوتا کمری
    سوبارو ایمپرزا
    سوبارو اوتبک
    من و شاید تعداد معدودی از کاربران از کیفیت و اهمیت برند کیا هیوندا آگاهی داریم اما یکبار هم شده ببینید کیا هیوندا در بین چه برندهای مشهور و فوق معتبری وحود دارند در اکثر تست های رضایتمندی و کیفیت و اعتماد مشتریان و تست های فوق برنامه امنیت و آسایشی سرنشینان همواره کیا هیوندای در رتبه های بالای جدول خودنمایی میکنند در میان انبوهی از معتبرترین شرکت های خودروسازی جهان کیا هیوندا همیشه خوش درخشیده با تشکر از درج این گزلرش خارجی ایمنی و امنیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا