اخباراخبار داخلیاسلایدربررسیچینی

چانگان CS35 در یک نگاه +مشخصات فنی و گالری

 

وقتی نام خودروی چینی را می شنویم مهم ترین مساله ای که ذهنمان را مشغول می کند کیفیت آن است . چانگان در گذشته مشکلاتی کیفی داشت که باعث شد برای این خودروها فراخوانی داده شود. آن ها در کشور خود شهرت زیادی دارند به طوری که از نظر تیراژ و فروش جزوچهار شرکت برتر چینی قرار می گیرند و مشتری هایشان در چین پس از حذف محصولات اروپایی، آمریکایی و ژاپنی به سراغشان می آیند.
در ایران اگر چه از نظر کیفی، چانگان توانایی رقابت با اسم های بزرگ را ندارد و از همین الان بازنده رقابت است اما مزیت بزرگی به نام قیمت پایین دارد که می تواند در نهایت ورق را به نفع شان برگرداند.
مشخصات فنی
چانگان CS35 دومین خودروی شاسی بلند چینی بعد از برلیانس V5 در سبد محصولات سایپا است. تغییر رویکرد از محصولاتی V5 و Z300 به سمت خودروهای چانگان در مدتی چنین اندک، عجیب است.
جدا از مشکلات کیفی چانگان که سال گذشته باعث شده بود این خودروها فراخوان شوند این شرکت یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین خودروسازهای چینی به شمار می رود که توانسته با همکاری گسترده و طولانی مدت با برندهایی چون سوزوکی ، مزدا و فورد، خود را آبدیده کند.کراس اوور CS35 نیز همانند سدان ایدو از موتور چهار سیلندر 1,6 لیتری با قوای 125 اسب بخار استفاده می کند. البته یک موتور 1,5 لیتری توربو با قدرت 174 اسب بخار نیز برای این خودرو انتخاب می شود. برای انتقال نیرو هم گیربکس های پنج سرعته دستی یا چهار سرعته خودکار قابل انتخاب هستند.
طراحی چانگان CS35
طراحی CS35 نسبتا خوب است اگر چه می توان محصولاتی کاملا مشابه پیدا کرد که نشان دهنده تقلید هستند. این خودرو در اصل اولین SUVچانگان است که با نشان تجاری این شرکت به فروش می رسد. همانند سایر خودروهای اخیر چاگان، یک مرکز طراحی وابسته به این شرکت در ایتالیا، کار طراحی آن را برعهده داشته است.در نگاه نخست چراغ های بزرگ و جلو پنجره آن ممکن است یادآور خودروهای دیگری باشند. با این وجود نمی توان نقص ظاهری خاصی را به آن اضافه کرد . هماهنگی بین خطوط کناری بدنه، گلگیرهای برجسته، شیب سقف، چراغ ها و سپرها به خوبی دیده می شود.
اسپویلر کوچک سقفی عقب به گونه ای به سقف متصل است که همراه با قطعه مشکی رنگ پلاستیکی ستون های عقب، حالتی شناور به سقف داده است.
طراحی داخلی
طراحی داخل کابین این خودرو نیز جذاب و مدرن است. نورپردازی مناسب نمایشگرها، کلیدهای زیبا، فرمان با دکمه های روی آن با روکش چرم، دوخت صندلی ها با روکش چرمی و کوک قرمز رنگ، همه در کنار هم می توانند مورد توجه قرار گیرند. البته کیفیت مواد را تنها با لمس و تجربه واقعی می توان به دست آورد. در صورتی که بر خلاف بسیاری از خودروهای چینی از کیفیت مناسبی استفاده شده باشد می توان به ایجاد حس خوب برای راننده و سرنشینان امیدوار بود .ابعاد CS35 نسبتا جمع و جور و در حد لیفان X60 و ام وی ام x33 و برلیانس V5 است. همچنین می توانید فهرستی از تجهیزات کامل این خودرو را پیدا کنید. چرخ های 16 اینچی آلیاژی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع، ورود بدون کلید،سیستم صوتی با شش بلندگو و رابط USBو ترمزهای ضد قفل ABS+EBD از جمله همین تجهیزات هستند.

 

 

موتور و قدرت

نوع موتور 4 سیلندر خطی
حجم موتور 1.6 (لیتر)
حداکثر قدرت 123 اسب بخار در 6000دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر در 4000 – 5000 دور دردقیقه
سوپاپ 4 عدد در هر سیلندر
قطر سیلندر x کورس پیستون
نسبت تراکم
گیربکس 4 دنده اتوماتیک
شتاب اولیه 14

 

 

وزن و ابعاد خارجی
وزن خالص 1270-1290 (کیلوگرم)
طول 4160 (میلی متر)
عرض 1810 (میلی متر)
ارتفاع 1670 (میلی متر)
فاصله دو محور 2560 (میلی متر)
فاصله چرخ های جلو 1560 (میلی متر)
فاصله چرخ های عقب 1560 (میلی متر)

 

سوخت
ظرفیت مخزن سوخت
نوع سوخت بنزین
مصرف سوخت در شهر 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر
مصرف سوخت در بزرگراه 5.8 لیتر در هر 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 4

 

سال ساخت 1393
کمپانی مادر
کمپانی سازنده سایپا
مدل سی اس35
تریم 1.6
شکل ظاهری شاسی بلند
سبک متوسط

آزمایش و بررسی چانگان CS35 در پیست آزادی تهران

آزمایش و بررسی چانگان CS35 در تهران

تیبا از نگاه اوکراینی ها

تیبا از نگاه اوکراینی ها

عملکرد ضعیف چانگان CS35 در روسیه

عملکرد ضعیف چانگان CS35 در روسیه

 

چرا چانگان CS35 نود و پنج میلیون آب می خورد؟!

چرا چانگان CS35 نود و پنج میلیون آب می خورد؟!

تست و بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

تست و بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 

483 دیدگاه

  1. صفحه ٢٥٢ تا ٢٦٢ تيونينگ تاك صفحه جك در مورد برچسب انرژي و قدرت موتور كامل توضيح داده شده
    هيچ جاي ابهامي هم نيست
    روي برچسب انرژي ام جي٦ زدن ١٠٢كيلووات يعني ١٣٥ اسب
    اما ١٦٠ اسب بخاره.توربو رو از مدار خارج ميكنند
    من خودم داخل نمايندگي ١٤٢١ ام جي هستم
    اينم شماره ٨٨٠٨١٧١٧
    زنگ بزنيد به سوالتون جواب ميدم

  2. اين جك هم خار چشم همه شده:)
    شتاب ٠تا١٠٠ جك ٩ ثانيه
    چنگان ١٦ ثانيه
    ابعاد جك در اندازه ي شاسي بلند
    چانگان ميني شاسي
    چانگان بايد با x50 مقايسه بشه
    ماشيني كه ١٠ ميليون ارزون تر از كارخونه تو بازاره
    تازه معامله هم نميشه

    1. دوست خوب اگر واقعا در مديا موتور كار ميكنيد ، بهتر نيست براي ام جي تليغ كنيد تا يك مدل بسيار بي كيفيت ديگه !
      فرمول يك هم سوار بشيد مهم خط پايان هست نه شروع ! شك نكن خرگوش تيزپاي شما از سرعت 140 به بالا از چانگان و هاوال و همه عقب ميافته. چون اوور درايو چانگان را نداره و نخواهد داشت.اوور درايو كه اصلا به گوش جك هم نخورده.
      يك بحثي هست به نام كاتاف كه احتمالا كمتر به گوشتان خورده.بعد دوست عزيز در اينترنت ، كليپ تست چانگان اونم با 2 نفر هست كه شتابش 13.5 ثانيه در حالت اتوماتيكش درآمده كه يك نفره خيلي كمتر هم درمياد ! البته اگر دنده منوال تست كنند كه خيلي خيلي كمتر هم ميشه.
      شما اگر چانگاني كه روغنش را با 10-40 عوض كرده سوار بشي ، از اينكه مدام بايد در پشتي صندلي فرو بري در تعجب خواهي ماند. اونم در حالت اتوماتيكش ! وگرنه توي حالت منوال كه اصلا خوراكش هست ! اون ماشيني كه مثلا تست كردند روغنش مناسب ايران نبوده. هركي روغنش را عوض كرده ، بازده و شتابش بيش از 70 درصد ارتقاء پيدا كرده. سوارش نشدي و يه چيزي ميگي !
      بندگان خدا چانگاني ها چه كار كنند كه سايپا بدون تبليغ 3200 دستگاه فروخته ولي كرمان موتور با اين همه تبليغات نتونسته اينقدر بفروشه. دوست عزيز از پشت كامپيوترت بيا بيرون . متوجه ميشي كه روزبه روز قيمت جك اس 5 در حال افت هست . چون دنده دستي از اول هم گزينه چندان جالبي نبوده. انشالله كه سايپا كاشان كه توليد سي اس 35 را شروع كرد و همان چند دهم درصد سهم بازار را هم از اس 5 در اختيار گرفت ، چهره شما ديدن داره !!!!!
      شما هر موقع جك اس 5 به گيربكس هوشمند و اتوماتيك ، كروز كنترل هوشمند ، اووردرايو (آن هم از نوع اتو اكتيوش) ، 4 كيسه هواي درجه يك چانگان نه 2 كيسه هواي بدلي جك اس 5 ، رخ تمام اسپرت منحصر به فرد چانگان نه كپي ناشيانه از مدل 2010 ساير رقبا ، مجهز شد ، بيا اينجا نظر بده.
      ضمنا هر موقع ديدي كه جك اس 5 تونست جزو 10 خودروي برتر كه هيچ جزو 40 خودروي برتر بشه كه جزو محالات هم هست ، بيا تبليغش كن. كتابچه راهنماي دوستت را هم بگير و خوب مطالعه كن . بيخود هم روي واقعيت سرپوش نذار. قدرت واقعيش همان 110 هست . رده انرژي هم G كه در طرح LEZ شهرداري به هيچ وجه اجازه ورود به محدوده طرح و ترافيك بهش نميدن. مثل پيكان باهاش رفتار خواهند كرد.
      شما اگر جكت را تونستي بفروشي بيا اينجا نظر بده. الان تمام بازار در ركود هست.
      آخرين آمار در روز 12 مرداد حكايت از به فروش گذاشتن 270 دستگاه اس 5 داره.
      در حالي كه در همين روز فقط 49 دستگاه چانگان براي فروش گذاشتند كه نصف آن هم همه ميدانند كه براي قطعه سازهاي طلبكار از سايپا هست.
      ولي بگذريم ، خوب داري از اينترنت يادميگيري ها ! فكر كنم كه خيلي از اين چيزها را تا الان نشنيده بودي !
      بنده خدا مديا موتور ، بيخود نيست كه نميتونه موفق باشه. شما از مديا پول ميگيري و براي جك كرمان موتور تبليغ ميكني ! چه حلال خوري جالبي داري ! يكم براي مديا هم كار كني بد نيست………………..

      1. والا من نه طرفدار چانگانم نه جک . اما بسیار بسیار بسیار شک دارم تعویض روغن موتور 70 درصد بازده و شتاب خودرو رو بهتر کنه. مگر اینکه قبلش داخل موتور به جای روغن گیریس ریخته بوده باشند.

    2. سلام، چرا همه ایرانیها میخواهند همدیگر را له کنند، حالا این خودرو یا آن خودرو، خرید هر خودرویی سلیقه ای میباشد، هر‌کسی بر اساس توان مالی و فرهنگ خودش خودرو را انتخاب میکند، یکی‌میتواند مثلا پراید بخرد یکی بوگاتی، هر خودرویی هم مشکلات و نقایص مربوط به خودش را دارد.. الان شتاب صفر تا صد مثلا ۵ ثانیه ای کجای این مملکت بدرد میخورد؟ یا حداکثر سرعت مثلا ۲۵۰ کیلومتری، کجای ایران یا حتی آسیا میتوانید با این سرعت برانید؟؟؟
      از خودرویی که دارید لذت ببرید و اینقدر همدیگر را سکه یه پول نکنید.

      1. احسنت ، احسنت ، آقا شاید طرف دوست داره پولش بریز دور ، به شما چه ، هر کس برای خودش حق انتخاب داره و قابل احترام

  3. مهیار خان هر چی بگی به گوش اینا فرو نمیره احتمالا اینا یه ماشین خریدن دیگه چشمشون هیچی رو نمیبینه
    درسته چانگان شرکت معتبر و خوبیه ولی واقعا cs35 با jac s5 قابل مقایسه نیست تو همه مقایسه هایی که من خوندم تو اکثر چیزها شکست خورده

    1. دوست گرامی , اینکه چرا توی مبحث چانگان برای جک دنده دستی که اصلا موضوعیتی و سنخیتی هم نداره , تبلیغ میکنید , خودش نشان از اینست که خودتان هم خیلی خوب میدونید و باور دارید که چانگان هم برترین برند چین هست و هم جزو پرفروشترینها و هم مورد وصوق شرکتهای بزرگی مثل فورد و مزدا و سیتروئن هست که ای کاش جک حداقل یکی از این شرایط را داشت که بهش بتونید افتخار کنید. الان هم دیر نشده , اگر کسی ازتون جکتون را خرید , بفروشید و برید چانگان بخرید تا هم لذت خودروی مدرن و با کیفیت را درک کنید و از دست دنده عوض کردن به شیوه پراید راحت بشید. ما که به جک با گیربکس دستیش فکر هم نمیکنیم. شما هم به آسایشی که ازش گریزان هستی , فکر نکن.

      1. صفا جان حالا چرا موضع میگیری من که نگفتم ماشین بدیه من میگم به قیمت گرونی که داره سایپا میفروشه نمیارزه
        الان تو سایپا قیمت این ماشین رو زده 88/4میلیون ولی قیمت صفر بازار آزادش رسیده به 77 تومن
        این به معنی بی ارزشی خودرو نیست اتفاقا کیفیت این خودرو خیلی هم بالاس ولی بازار به سمت ارزش واقعی خودرو میره
        البته من فقط از نزدیک دیدم
        و سوارش نشدم ولی در مورد خودرو جک s5 هم نمیدونم چرا شما فکر میکنید با کوبیدن اون ارزش خودرو شما
        بالاتر میره والا این طور نیست اونم یه ماشینه منتها قیمتش فقط نسبت به کیفیتش خوبه
        شما هم تنها دفاعت رو نزار رو اینکه جک دنده دستیه مدل اتوماتیک جک هم آماده عرضه شده اونم با پارامترهایی که واقعا دود از
        کله ادم میبره یکیش گیربکس اتواماتیک 6 دنده دابل کلاچ که پیشرفته ترین تکونولوژی گیربکس هست و تو ماشینهای پیشرفته المانی
        و مسابقات استفاده میشه، سقف پانورما که واقعا کلاس ماشین رو از زمین تا آسمون بالا میبره بعلاوه تغیر جلوی پنجره که خیلی قیافش رو بهتر کرده
        آپشنهای اضافی نسبت به نسل اول مثل دی لایت و کروز کنترل نویگشن و جی پی اس – دوربین – رادار پارک و …رینگ های 18 اینچی …چراغ زنون…صندلی های برقی با گرمکن و 2 حافظه … برف پاک کن سنسور دار..ترمز دستی برقی …سیستم ایرکاندیشن AUTO و DUAL..ایربگهای جلو و جانبی و پرده ای
        از همه مهمتر موتور بسیار کم مصرف توربو 171اسب بخار که 1.5T GDI
        مصرف سوخت 7.8 لیتر با گشتاور 251
        شما اینو بزار کنار موتور 123 اسبی و گشتاور 160 nm/rpm چانگان cs35 بعد خودت قضاوت کن طبق گفته مسئول کرمان خودرو
        تو نمایشگاهی که چند رو پیش تو میلاد نور پرسیده بودن قیمتش 10 میلیون گرونتر یعنی حدود 84 حالا ببین کی میاد چانگان بخره

        اینم عکساش
        http://auto.people.com.cn/n/2015/0403/c1005-26794370.html
        http://www.jac.com.cn/2rfs5/2142.htm
        http://car.autohome.com.cn/photo/series/22369/1/2977053.html

        1. دوست عزيز من از مصرف كننده ها هستم. به قدري كيفيت اين ماشين بالا هست كه مونتاژ و يا رنگ و قطعاتش با خودروهاي كره اي هم قياس نميشه و با ژاپني ها قياس ميشه. خودرويي هم كه شما تبليغش را ميكنيد ، اولا هنوز نيامده و در حد شايعه هست. بياد هم اعتبار شركتي مثل چانگان را هيچوقت نداشته و نخواهد هم داشت. الان جي 5 اتوماتيك در بازار هست . رضايت مشتريش بسيار پايين هست. وقتي فورد آمريكا و مزدا و سوزوكي ژاپن تاييدش كردند ، خودتان بايد بدونيد كه حتما لياقتي پشتش خوابيده.
          اينجا بحث اس 5 نيست و مقايسه هم اشتباه هست. همين الان پرادوي با امكانات كم اعتبار و وجه بيشتري نسبت به كره اي ها داره . با اينكه چند سال كار كرده ولي 2007 اون قيمتش معادل صفر بعضي از كره اي ها هست.
          در بين چيني ها هم چانگان جواب پس داده است. اس 5 همين الان كلي مشكلاتش گزارش شده و آدم ميخونه . من خودم با 3 نفر كه خريد كرده بودند صحبت كردند. برخلاف تبليغات دروغين بعضي از افراد كه وضعيتشان براي همه روشن شده است ، اصلا رضايتي نداشتند. يكي از گيربكس اس 5 به شدت ميناليد ، يكي از كولرش خيلي شاكي بود و انحراف فرمان ، يكيش هم از مصرف بسيار زيادش شكايت داشت.
          اس 5 را اگر چانگان قرار بود توليد كنه قيمتش 70 هزار يوآن هم نميشد. چون توان ارزان سازي در كنار حفظ كيفيت را داره.
          بزرگترين خودرو ساز چين هست. هميشه در بين 1تا4 چين بوده. تمام محصولات فورد و مزدا در شرق آسيا و كلا بازار آسيا ، توسط اين شركت توليد ميشه.
          در مورد قيمت هم وقتي چانگان وارداتي هست و مدل 2015 داره ، طبيعتا همين قيمت هم داره. اتفاقا بر خلاف نظر شما وارداتي ها بياد پايين ديگه كسي سراغ داخلي نميره. وقتي طرف ميتونه دنده اتوماتيك با گيربكس اصل و درجه 1 ژاپني سوار بشه ، نميره دستي انتخاب كنه. مضافا سايپا كاشان قصد توليد داره. خودتان هم ميدونيد كه سايپا شروع كنه ، بازار را ميگيره. سايپا با تبليغ بسيار محدود اوليه كه شايد يك هزارم تبليغات شركت شما (كرمان موتور) هم نبود 3200 دستگاه فروخت. چيزي حدود سه برابر فروش شما تا الان.
          چانگان اينقدر خوب درآمده كه همه به خريدشان افتخار ميكنند. كاري هم به تحولات كاذب بازار ندارند. وگرنه كساني كه اهل معامله بودند ، اوايلش تا 120 ميليون هم معامله كردند . شما كه تهيه كنيد و سوار بشيد متوجه ميشيد كه چرا همه خريدارانش راضي هستند . اتفاقا الان معدود خودرويي كه هست براي قطعه سازان طلبكار سايپا هست كه تخفيف خوبي دادند. چون اونها فقط پولشان را ميخوان كه شايد حق هم داشته باشند. اينا تمام ميشه و بازار ميافته دست مصرف كننده هاي واقعي. يادتان باشه كه 5 سال گارانتي با تضمين شركت مادر ، خيلي فرق داره با يك يا سه سال گارانتي شركت ايراني.
          لطفا قياسها را كنار بذاريد.
          من به عنوان مصرف كننده به شما اطمينان ميدم كه بي خرج ترين و بي دردسرترين خودروي چيني بازار همان چانگان هست. مضافا كه امكانات بسيار خوب و البته كيفيت بينهايت بالايي هم داره. چه در قطعات و چه در سواري.

          1. دوست عزیز من خودم تو چند تا گروه تلگرام که s5 دارن هستن شاید بالغ بر 100 نفر که این ماشین رو دارن
            نمیگم تمامشون ولی اکثریت قریب به اتفاق راضی هستن مشکلاتی هم که دارن خیلی جدی نیست
            چانگان هم تازه اومده بزارید یکم بگذره مشکلاتش معلوم میشه گرچه من برند چانگان رو خیلی قبول دارم
            ولی منفعت طلبی سایپا معمولا بهترین خودرو ها رو هم به شکست کشونده نمونش
            پژو 407و سیتروئن c5 که هر دوتاشون ماشینهای خوبی بودن ولی سایپا ولشون کرد وشکست خورد منم حدس میزنم
            با توجه به بازار خودرو که هیچ خریداری وجود نداره ممکنه سایپا بیخیال تولید این خودرو بشه و اون رو بعد از واردات
            چند هزار تا به امان خدا ول کنه پس فردا شما میمونید و تامین قطعات و نگهداری این ماشین
            کلا من میرم دنبال خودروئی که لااقل چند سال تولید بشه

  4. فردا ي تست از مزدا٣ و چانگان ميذارم و لينكش رو براتون ميذارم
    ي درگ هم از مزدا ٣ با جك اس٥
    شما تو اپارات سرچ كني ((مزدا3)) درگ هاي اينجانب با تويوتا جي تي٨٦ سوناتا اپتيما و زانتيا ميبيني
    اسم كانالم mahyardos
    اكثرا هم منو ميشناسن
    در مورد كات اف هم شما اطلاع داشته باش كه سيستم پاشش سوخت ماشين قطع ميشه
    هر جا و هر كجا كه بگي با چانگان شما تست ميكنم
    من هم ريو ميارم هم مزدا هم جك
    با هر ٣تا هم ماشينتو نقطه ميكنم
    ٠٩٣٠٥٢٥٥٥٦٠
    هر كس دوست داره تست كنه اين شماره من
    فقط خواهشا مرد عمل باشيد

    1. احتمالا از آن روغن 5-30 های معروف گیر آوردی که راه نمیره . وگرنه 10-40 هاش که میخورنت ! فقط یک لطفی بکن , مثل کلیپ قبلیت یادت نره یکم به مزدا گاز بدی و حواست به فیلم برداری باشه تا گاز دادن.
      دوست عزیز , از اینکه در این مبحث در نقش اسپم ظاهر شدی و کمی یخ این مبحث را شکوندی, تشکر میکنم.
      سال دیگه هم اگر جک دوستت موتورش پایین نیامده بود , یه کلیپ ازش بذار که ببینیم هنوز رنگ داره یا کل رنگش ریخته. آخه کیفیت رنگ محصولات کرمان موتوری خیلی خیلی بالاست.(البته ما میگیم بالاست , شما هم بگو بالاست) فقط کی باور میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. اون تست مزدا remap شده رو يكي از دوستان انجام داده و من به رانندگيش ايمان دارم و در جريانش بودم
    ب تست ديگه ميذاريم با مزداي خودم هر چند مزداي من بهتر ميره اما نهايت تا١٠٠تا پا به پا برن.
    با يه نفر كه چانگان داره هماهنگ ميكنم
    هم شتاب ميذارم هم تست
    باز كسي خواست،شماره ي من اين بالا هست زنگ بزنه من ماشين براي مقايسه و تست ميارم

  6. من جك ندارم
    اين ١٠٠٠ بار
    اگه داشتم تست ميذاشتم ازش
    در ضمن قيمت جك در چين ٤٥٠٠٠يوات گران تر از چانگانه

  7. چانگان شبيه در نماي كلي اصلا شاسي نيست
    يك ميني شاسيه
    من با خيلي ها صحبت كردم
    اولا چانگان بي ارزش ترين خودرو از لحاظ قينت در ايران(در بين چيني ها)
    طبق امار قيمتي و جدول ارزش در همين سايت
    دوما از ٢٠٦ ٣٠تومني هم ضعيفتره:/
    ١٦٠٠ سيسي؟:) من حوصله چرت زدن واسه رسيدم به سرعت ١٠٠تارو ندارم
    اپشن هم كه…خخخ:)
    من به شما توصيه ميكنم تا چانگان زير ٥٠ تومن نرفته بفروشش
    امروز قيمتش ٧٦٥٠٠ بود؛)
    اين همه سايپا سرتون كلاه گذاشت حداقل ي صندلي گرمكن واسه ابن ٩٠ ميليوني بب ارزش ميذاشت
    در ضمن مشتري بالاي ٧٢-٧٣ هم نداره
    ي توضيح در مورد ام جي٦
    اين ماشين اصلا اينگليسي نيست
    كيفيت داشبورد واقعا ضعيفه
    چرم ماشين كاملا بي كيفيت
    فرمان هيچ حس خوبي از جاده نداره
    فقط روي دور ماشين قوي هست
    به نظر من با ارزش ترين خودرو زير ١٠٠ تومن جك اس٥ هست
    به عنوان كسي كه ٤ ساله تو كاره ماشينم نظر ميدم،نه اين كه چون بابام چانگان داره بيام بگم چانگان فلان ووو…:)
    قيمت واقعي چانگان نهايت ٦٢-٦٣ واقعي هست

  8. منکه نفهمیدم بالاخره جوک اس 5 خوبه یا چانگان اس 35 ؟!!!!!!!!!! اما برای خودم و برای کشورم متاسفم . میدونین چرا ؟ برای اینکه تو کشورهای همسایه عربیمون و یا حتی همسایه های ترکمون حتی یکدونه از این اشغالهای چینی محض نمونه هم وجود نداره . وتازه کره ای هاش هم به زور و با تبلیغات و انواع و اقسام اشانتیون ها دارن برای خودشون جا باز میکنن . اما اینجا هر روز مثل قارچ یک دونه خودرو چینی سبز میشه اونم با این اسامی مزخرف مثل چنگال و جوک و ژله و اینجور چیزا . بابا واله بخدا لیاقت ماها این نیست . تورو خدا چشماتون رو باز کنید ببینید به کجا داریم میریم

  9. ورست میگه در ترکیه حتی بزور هیوندای سوار میشن و بیشتر خودروهای وار و مسافر کش رنو های سافران و سیمبول وفلوئنس و خودروی شخصی اکثرا بی ام دبلیو و آیودی هست تا جاییکه من میدونم علاقه ای به اجناس چینیدر این کشور برخلاف ایران وجود نداره ودر ضمن قطره ای نه نفت دارن و نه گاز اما ..مدیریت و انصاف وجود داره

  10. با سلام خدمت دوستان چنگالی عزیز
    میخواستم بگم فقط چینی ها خودرو اشغال تولید نمیکنن. و با عرض معذرت فقط شماها اشغال نخریدین.این لینک را امروز با کلیه اسناد و مدارک و جوابیه ها دیدم.هر کس خودرو از رامک خودرو و سانگ یانگ بخره بیچاره میشه.قبلا هم این موضوع را شنیده بودمhttp://www.akhbarbank.com/vdcguz9w.ak93q4prra.html

  11. قیمت ایدو و این cs35 مثه اینکه پاین اومده درسته؟
    ایدو که آگهی زیادی تو رنج 70 تومن براش زدن

    1. همچین تک و توک هم نیست البته!
      سایت باما رو چک کنید
      به وفور اگهی ایدو هست بین 65 تا 68 تومن!

  12. درود بیکران بر تمام چانگانی ها و چانگان داران بزرگوار
    در کمال تاسف باخبر شده ایم خودرو عزیز شما با وجود تکنولوژی بلوکور،رنگ سه پوششه،گیربکس ایسین اتومات،موتور پرقدرت ۱۶۰۰، با افت قیمت شگرفی در بازار روبه رو شده و در محدوده ۷۰_۷۲ هم خرید و فروش میشود، با نگاهی سرانگشتی به این افت قیمت شگرف در میابیم شما که روزی قیمت جک اس ۵ را مورد استهزا قرار میدادید اکنون به ورطه ای به مراتب مخوف تر افتاده اید،باشد که این سند مورد عبرت تمامی هموطنان قرار گیرد گه از مسخره کردن مرکب های یکدیگر بپرهیزند.
    از خداوند منان توفیق شما چانگانی ها را خواستاریم

    1. بله قیمت دو مودل چانگان اومده پایین
      مخصوصا ایدو که الان حدود 65 هست و البته باز هم بدون مشتری … و احتمالا قیمت سقوط بیشتری خواهد داشت ..

      1. پس از طرف بنده حقیر مراتب تسلیت و تاسف را خدمت جناب صفا ایدو و خانواده محترم ابلاغ فرمایید،متشکرم.

        1. دوست عزيز ، تو اين فكر مونم كه به شما چي ميرسه؟
          شما كه فقط ادعا كرديد و آخرش هيچي ازش درنيومد جز دروغ!
          اين دوستمان مهيار معلوم نيست كدام طرفيه. ميگه ام جي هست ولي دلش براي جك تاب تاب ميزنه.
          حداقل كساني كه چانگان خريدند يه ماشين باكلاس و برند 1 خريدند كه همه به چشم يه خودروي قابل تحسين و با شخصيت بهش نگاه ميكنند.
          براي اطلاعتان بگم كه ظاهرا از بازار واقعي جك خبر نداريد. قيمت زير 70 تو بازار ريخته. خريدار نداره.
          باز كسي كه چانگان ميخره ، از اتوماتيك محشرش لذت ميبره . حداقل توي لذت برنده هست. ولي جكي ها كه همچنان بايد دنده عوض كنند و مشكلات 600 صفحه اي تيونينگ تالك را بخونند و به حال خودشان بيشتر افسوس بخورند.
          آقا مهيار شما از بازار خبر داريد؟ سانتافه را 25-30 زير قيمت ميدن. توسان 20 افت داشته. حالا شما برو به قول خودت از ام جي پول گير و براي جك كار كن. سنت پايينه و خيلي داغي. يحتمل تو كار ماشين هم نيستي. چون خيلي از بازار عقب هستي و نميدوني كه نميدوني!!!!!!!!

      2. دلیل منفی دادن بعضی ها رو نمیفهمم! خوب قیمت این خودرو در بازار ازاد خیلی پایینتر از کارخونه هست! این که مشخصه دیگه حالا بیای منفی هم بدید قیتش صعودی نمیشه!

  13. البت همه چینی ها افت شدیدی داشتن نه فقط چهنگان و جک و برلیانس و لیفن و چری بلکه همشون الان ایدو صفر آگهی شده 67 که بعد از تماس مشخص شد طرف راضیه 64 هم بفروشه و خلاص بشه از شر چینی
    حتی از محصولات سایه بان کیا سراتو (خودرویی که قبولش دارم )با افت شدید 12 الی 14 ملیونی خرید و فروش میشه که مشخصه خودرو سلزان دارندتبدیل میشن به خودرو بازان

  14. چانگان ایدو و cs35 ماشینهای با کیفیتی هستند ولی حیف قدرت موتورشون کمه اگه فقط 20 اسب بالاتر بودند مشتریهای زیادی پیدا میکردند

  15. با سلام. خودروی بسیار نرم، کم مصرف و بی دردسری است. بطوریکه تا بحال که 8500 کیلومتر رانده ام هیچ خرابی یا خرجی برای بنده نداشته است. تنها خرجش بنزین و 105هزار تومان هزینه سرویس اولیه شامل روغن و فیلترها بوده است. مصرف سوخت شهری اش با کولر بر روی 7.9 است و مصرف جاده ای اش 5.9. با وجود موتور 1600 آن شتاب و قدرتش از خودروی قبلی ام 206 v9 بسیار بیشتر است در حالیکه مصرفش کمتر است. علت اساسی در موتور تکنولوژی جدید بلوکور، گیربکس ژاپنی ایسین با قابلیت اوردرایو و فرمان کاملا الکتریکی و وزن نسبتا کم خودروست. هندلینگ و دید به اطراف آن کاملا راضی کننده است. تنها ایراد آن نبود برخی آپشنها چون مالتی مدیای تصویری، گرمکن سردکن صندلی و دوربین دید عقب است.

  16. اقا عجب ماشین خوبیه این چانگان ،من تاحالا ۷۰۰۰ تا رفتم و واقعا راضی ام،مخصوصا دیروز که یک پورشه ماکان روش زیاد شده بود سر سه صوت گرفتمش و صاحبش ضایع شد،ماه پیش هم تو افرود یک کیا موهاوی رو که گیر کرده بود بکسل کردم که با توجه به قابلیت اوردرایو و تکنولوژی بلوکور و رنگ سه پوششه چندان هم دور از ذهن نبود این قضیه،خودروهای قبلی من اسپورتیج و سانتافه بودن ولی باور کنین هیچی چانگان نمیشه،حتما بخرین و حالشو ببرین

      1. شما به طنز گفتي يا كلا بي خبري؟
        رنگ چانگان در سندش هم قيد شده 3 پوششه. اونم سفيد صدفي متاليك
        كيفيت و ميكسچر اين ماشين در بخش رنگ نمايندگي هاي هيوندا ، تويوتا و حتي ايران خودرو تست شده.
        جزو بهترين كيفيت رنگ و بهترين مونتاژ ماشينهاي حال حاضر ايران هست.
        اگر نميدونيد لااقل بپرسيد.
        چانگان مثل بعضي مدلهاي بي هويت نيست كه توي ايران مونتاژ بشه و رنگ درجه 3 بهش زده باشند يا درز مونتاژش خيلي بد و تو ذوق باشه.
        در حال حاضر جزو بهترين ها در كيفيت رنگ و مونتاژ هست. تمام قطعات اصليش هم برند واقعي هستند نه fake و تقلبي.
        لطفا با تفكر بيشتر نظر بديد.

      1. خخخخخخخخخخخخ شما هنوزم هر روز برای رفع ایرادات پی در پی جک اس 5 میرید تعمیرگاه های کرمان موتور در سطح شهر.
        راستی جرات دارید ببریدش کارواش. یه موقع با فشار آب رنگ اس 5 شما کلش نریزه خخخخخخخخخخخخ

    1. اقا اون جایی که با چنگال به جنگ پوشه ماکان میرین رو خیلی حال کردم واقعا عالی بود. واقعا که کارخانه های ائودی پورشه و بنز باید جلوی کارخانه چنگال سازی سر تعظیم فرود بیارند!
      منم موافقم هیچی چنگال نمیشه !

  17. تو این خودروهای چینی چانگان از همشون بهتره واقعا قبول دارم اما متاسفانه موتورهاشون ضعیف هستن و قیمت بالا

    1. جناب sunmartin عزیز در مورد قیمت تا حدودی با فرمایش شما موافقم. البته نسبت به خودروهای چینی مونتاژ در داخل که متاسفانه کیفیت بسیار پایینی دارند و هر روز شما را به درب نمایندگی خواهند برد کمی گرانتر است. اما از روی دیگر در این بازار نابسامان که خودروی کره ای با دو برابر قیمت واقعی و خودروی ژاپنی با 2.5 برابر قیمت واقعی به فروش میرسند، قیمت 1.5 برابری چانگان که برند برتر چین و پرفروش ترین چینی است، خیلی هم بالا و نامناسب به نظر نمیرسد. اما از لحاظ قدرت، زیاد با گفته شما موافق نیستم، برای مصارف شهری و بین شهری کاملا کافی و پر شتاب است. مثلا پیشنهاد میکنم ویدیوهای شتاب صفر تا صد در سایت آپارات را بررسی کنید. چانگان با موتور 1600 13.5 ثانیه، در حالیکه mvm x33 با موتور 2000 15.5 ثانیه و لیفان x60 با موتور 1800 و دنده دستی 14.5 ثانیه! ( طبق نتایج صفر تا صد واقعی، چانگان تقریبا با کوراندو برابری میکند) خود همین مطلب گویای تکنولوژی و بازدهی خوب موتور و گیربکس است. در عوض این حجم کم، مصرف سوخت و آلایندگی بسیار کمی خواهیم داشت. ( مصرف ترکیبی 7.2 لیتر بر صد کیلومتر و تولید co2 127 گرم بر کیلومتر) فقط و فقط جهت مقایسه رنج اعداد این را خدمتتان عرض کنم که مثلا خودروی جک اس5 دارای مصرف سوخت ترکیبی 9.2 و آلایندگی 210 گرم بر کیلومتر است.

  18. حمید چانگان لطفا در مورد تجربه ت با خودروهای چینی دیگه که بسیار بهتر از شرکت های در پیت و آشغال ساز کره ای هستن هم نظر بده همونطور که میدونیم ام چی این اسطوره طراحی این ابر خودروی قرن معاصر به لطف کرم و همت والای شرکت میدیا موتورز این حامی طبیعت و محیط زیست و جانواران به ایران عزیز چندیست راه پیدا کرده و حریفان کره ای ژاپنی و آلمانی را یکی پس از دیگری لوله کرده در مورد ام چی و بسترن فاو آسا بی 50 اف این خودروی نامی و نامدار ملغب به مزدا 6 تقلبی هم کامنت بزار با تشکر

  19. خدایی قصد توهین و اهانت ندارم،ماشین چیزی جز یه تیکه اهن نیست،منم اس ۵ ندارم بخوام تعریفشو کنم
    میخواستم بگم واقعا بعضی چیزها ستاره ندارن،جذابیت ندارن،مثلا همین چانگان،قیافش با اینکه هیچ عیبی نداره ولی جذاب نیست، یا اون شاسی بلند برلیانس اونم ستاره نداره،اینا خودروهای بیفروغی هستن،بعضی ادمها هم همینطوری ان،ممکنه واقعا عیب خاصی نداشته باشن ولی جذاب نیستن.به نظر من اس ۵ جذابیت و قیافه جنجالی داره،چیزی که اینا ندارن،حالا پشتش هم ننشستم بخوام از لحاظ فنی بگم،ظاهر قضیه رو گفتم

  20. چهارچرخه ای که بدنه و موتور و گیربکسش با بی سلیقگی و عجله از روی خودروهای دیگر کپی شده و هیچ تحقیقات و دانش و تکنولوژی در زیر آن مارک خنده دار و بدنه اش نیست لزوما خودرو نیست. خودرو باید زیر آن بدنه و کاپوتش یک علم و دانش و تحقیقات و تکنولوژی باشد تا بتوان اسم خودرو را بر آن نهاد و با خیال راحت سالها از آن استفاده کرد و لذت برد.
    رنگ کردن بزغاله و فروختن آن به جای اسب به ملتی که در عمرشان اسب سوار نشده اند هنر نیست بلکه نشان بدبختی و عقبماندگی و مایه تاسف است.

  21. ای سایپا خدا بگم چیکارت کنه اون از برلیانس لگنت اینم از چنگالت. باز کرمان موتور یه جو وجدان داره که که اس5و با یه مالتی مدیا تصویری و یه موتور بهتر از چنگال با قیمت کمتربده دست مردم. عدالت تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.

  22. من قصد عصبانی کردن کسی رو ندارم،فقط الان نزدیک سه ماهه یه بده خدایی از شمال چانگان cs35 رو گذاشته برا فروش تو سایت باما،اونم با قیمت پایین ولی ماشین انگار فروش نرف،یادمه تا یک ماه صفر کیلومتر بود الان انگار طرف نا امید شده از فروش ۲۱۰۰ تا هم باهاش راه رفته هنوزم اگهی میزنه بنده خدا

    1. جدای اسم مزخرف و خنده دار و نوظهور چانگان و قیافه کپی شده مزخرف تر از برندش (مثل بقیه خودروهای چینی) تفاوت قیمت صفر و کارکرده این برند هم مانند بقیه برندهای چینی خیلی زیاد است.لذا بد نیست طرفداران پروپاقرص میو میو یکسری به سایتهای فروش مثل سایت باما بزنند و تفاوت قیمت صفر و ده هزارتا کارکرد این چهارچرخه های جیگرطلای ممل گول زنک را از نزدیک ببینند تا خودشان حساب کار دستشان بیاید.
      تفاوت قیمت خودروهای صفر و یکسال کارکرده کره ای را هم ببینید و با میومیو های دلبرتان مقایسه کنید. بی شک مشتری اول و آخر این لگنهای چینی خودتان خواهید بود مگر اینکه خیلی خیلی زیر قیمت بفروشید و به قول معروف حسابی آتش به مالتان بزنید.(یه چیزی تو مایه های موبایل های چینی که توی شبکه ها تبلیغ میکنن یکی بخر ده تا ببر) :)))))))))))

  23. چینی چینیه خوب و بد نداره مثل میوه درهم هست لطفا از برندهای بی کیفیت جانبداری نکنین همین دوستمون درست میگه تو باما آگهی های چینی ها باد کرده

  24. چقدر جالب هست. کسانی که اصلا این ماشین را ندارند در موردش نظر میدن.
    هر وقت پولتون رسید و خرید کردید ، اونوقت نظر بدید.
    چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید ، این ماشین بهترین خودروی چینی موجود در ایران هست.
    استهلاکش بسیار پایین هست حتی در حد ژاپنی ها هست.
    گیربکسش به کل چینی های دیگر میارزه.
    خلاصه هر کی خریده راضی هست.
    برای سایر ماشینها هم مثلا سانتافه اگر 30 میلیون زیر قیمت ندید که کسی نمیخره.
    حداقل طراحیش مال خودش هست. کپی از بقیه نیست.
    برای برترین برند چین هست که ظاهرا کسانی که با تحقیقات بیگانه هستند خبر ندارند.
    اتوماتیک هست اونم بهترین نوعش که اصل ژاپن روش سواره.
    بهترین مونتاژ و رنگ را هم داره.
    اول پول جمع کنید ، بخرید و بعد نظر بدید. اونوقت متوجه میشید که چرا اینقدر ازش راضی هستند.
    آگهی ها هم کار خودتون هست و دیگه نخ نما شده. برید همون دنده دستی گیربکس تقلبیتون را بفروشید که کسی نمیخره.
    دوست داشته باشید یا نداشته باشید چانگان شریک فورد آمریکا و بهترین برند چین هست.

    1. عجب استدلالی!
      حتما باید بخریم و چند ده میلیون تومانی ضرر کنیم و اعصاب خودمان و خانواده را خرد کنیم و جیب مافیای وارد کننده چینی را پر کنیم و حساب بانکی بچه هایشان را در بورلی هیلز کالیفرنیا پر کنیم بعد بیاییم نظر بدهیم؟

  25. به خدا من اين ماشين رو ندارم ولي نظرات مخالف ها به عقيده من خيلي بچگانه است. اين كه يه ماشيني الان خوب فروش نميره هيچ ربطي به چيني بودنش نداره. الان بازار تمام ماشينها خرابه. مگر پرايد و ٢٠٦ كه قيمتشون خيلي كمه و ملت باهاشون مسافركشي ميكنند. بقيه ماشينها كلا سخت فروش ميره. الان هر ماشين ١٠٠ ميليوني رو بايد ١٠-١٥ تومن زير قيمت بديد.

  26. شما چانگانی ها هر چقدر هم منفی بدین قیمت ماشینتون تو بازار ازاد نمیره بالا

    1. جناب علیرضا . نه اینکه ماشینهای دیگر در این بازار خراب بالا رفته و فقط چانگان پایین اومده.؟!!! بعد هم برادر،اصل رضایت از خریده که ما آنرا داریم . حالا بیایم قسم برای شما بخوریم ؟ ماشین بسیار با کیفیتی است بعد از حدود 10000 کیلومتر معمولا ماشین خودش را نشون میده . گیربکس و رنگ این ماشین به کلی ماشین به قول شما خوش فروش میارزه . ضمنا اگر ما طرفداری میکنیم مال ماست و باید از خوبیهایش بگو ییم ولی اینکه خیلی ها بدون حتی دقیقه ای سوار شدن حرف بی ربط میزنند مشخص میکنه چه هدفی دارند. تعجب اونجاست که اونهایی که ندارن چرا اینقدر جوش میزنند ؟خوب شما عزیزان سوار پرشیا و ال نود بشید یا نه برید لکسوس و بی ام و و مزدا بخرید مبارکتون هم باشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا