اخباراخبار داخلیاسلایدربررسیچینی

چانگان CS35 در یک نگاه +مشخصات فنی و گالری

 

وقتی نام خودروی چینی را می شنویم مهم ترین مساله ای که ذهنمان را مشغول می کند کیفیت آن است . چانگان در گذشته مشکلاتی کیفی داشت که باعث شد برای این خودروها فراخوانی داده شود. آن ها در کشور خود شهرت زیادی دارند به طوری که از نظر تیراژ و فروش جزوچهار شرکت برتر چینی قرار می گیرند و مشتری هایشان در چین پس از حذف محصولات اروپایی، آمریکایی و ژاپنی به سراغشان می آیند.
در ایران اگر چه از نظر کیفی، چانگان توانایی رقابت با اسم های بزرگ را ندارد و از همین الان بازنده رقابت است اما مزیت بزرگی به نام قیمت پایین دارد که می تواند در نهایت ورق را به نفع شان برگرداند.
مشخصات فنی
چانگان CS35 دومین خودروی شاسی بلند چینی بعد از برلیانس V5 در سبد محصولات سایپا است. تغییر رویکرد از محصولاتی V5 و Z300 به سمت خودروهای چانگان در مدتی چنین اندک، عجیب است.
جدا از مشکلات کیفی چانگان که سال گذشته باعث شده بود این خودروها فراخوان شوند این شرکت یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین خودروسازهای چینی به شمار می رود که توانسته با همکاری گسترده و طولانی مدت با برندهایی چون سوزوکی ، مزدا و فورد، خود را آبدیده کند.کراس اوور CS35 نیز همانند سدان ایدو از موتور چهار سیلندر 1,6 لیتری با قوای 125 اسب بخار استفاده می کند. البته یک موتور 1,5 لیتری توربو با قدرت 174 اسب بخار نیز برای این خودرو انتخاب می شود. برای انتقال نیرو هم گیربکس های پنج سرعته دستی یا چهار سرعته خودکار قابل انتخاب هستند.
طراحی چانگان CS35
طراحی CS35 نسبتا خوب است اگر چه می توان محصولاتی کاملا مشابه پیدا کرد که نشان دهنده تقلید هستند. این خودرو در اصل اولین SUVچانگان است که با نشان تجاری این شرکت به فروش می رسد. همانند سایر خودروهای اخیر چاگان، یک مرکز طراحی وابسته به این شرکت در ایتالیا، کار طراحی آن را برعهده داشته است.در نگاه نخست چراغ های بزرگ و جلو پنجره آن ممکن است یادآور خودروهای دیگری باشند. با این وجود نمی توان نقص ظاهری خاصی را به آن اضافه کرد . هماهنگی بین خطوط کناری بدنه، گلگیرهای برجسته، شیب سقف، چراغ ها و سپرها به خوبی دیده می شود.
اسپویلر کوچک سقفی عقب به گونه ای به سقف متصل است که همراه با قطعه مشکی رنگ پلاستیکی ستون های عقب، حالتی شناور به سقف داده است.
طراحی داخلی
طراحی داخل کابین این خودرو نیز جذاب و مدرن است. نورپردازی مناسب نمایشگرها، کلیدهای زیبا، فرمان با دکمه های روی آن با روکش چرم، دوخت صندلی ها با روکش چرمی و کوک قرمز رنگ، همه در کنار هم می توانند مورد توجه قرار گیرند. البته کیفیت مواد را تنها با لمس و تجربه واقعی می توان به دست آورد. در صورتی که بر خلاف بسیاری از خودروهای چینی از کیفیت مناسبی استفاده شده باشد می توان به ایجاد حس خوب برای راننده و سرنشینان امیدوار بود .ابعاد CS35 نسبتا جمع و جور و در حد لیفان X60 و ام وی ام x33 و برلیانس V5 است. همچنین می توانید فهرستی از تجهیزات کامل این خودرو را پیدا کنید. چرخ های 16 اینچی آلیاژی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع، ورود بدون کلید،سیستم صوتی با شش بلندگو و رابط USBو ترمزهای ضد قفل ABS+EBD از جمله همین تجهیزات هستند.

 

 

موتور و قدرت

نوع موتور 4 سیلندر خطی
حجم موتور 1.6 (لیتر)
حداکثر قدرت 123 اسب بخار در 6000دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر در 4000 – 5000 دور دردقیقه
سوپاپ 4 عدد در هر سیلندر
قطر سیلندر x کورس پیستون
نسبت تراکم
گیربکس 4 دنده اتوماتیک
شتاب اولیه 14

 

 

وزن و ابعاد خارجی
وزن خالص 1270-1290 (کیلوگرم)
طول 4160 (میلی متر)
عرض 1810 (میلی متر)
ارتفاع 1670 (میلی متر)
فاصله دو محور 2560 (میلی متر)
فاصله چرخ های جلو 1560 (میلی متر)
فاصله چرخ های عقب 1560 (میلی متر)

 

سوخت
ظرفیت مخزن سوخت
نوع سوخت بنزین
مصرف سوخت در شهر 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر
مصرف سوخت در بزرگراه 5.8 لیتر در هر 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 4

 

سال ساخت 1393
کمپانی مادر
کمپانی سازنده سایپا
مدل سی اس35
تریم 1.6
شکل ظاهری شاسی بلند
سبک متوسط

آزمایش و بررسی چانگان CS35 در پیست آزادی تهران

آزمایش و بررسی چانگان CS35 در تهران

تیبا از نگاه اوکراینی ها

تیبا از نگاه اوکراینی ها

عملکرد ضعیف چانگان CS35 در روسیه

عملکرد ضعیف چانگان CS35 در روسیه

 

چرا چانگان CS35 نود و پنج میلیون آب می خورد؟!

چرا چانگان CS35 نود و پنج میلیون آب می خورد؟!

تست و بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

تست و بررسی میتسوبیشی لنسر 2014

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 

483 دیدگاه

  1. خوب بالاخره بنده ام یه چانگان 35 دیدم اما تصادفشو!
    توی یه خیابون با شیب تقریبا 10 درجه یه مزدا سه قدیمی( یعنی نیوفیس نبود) داشت از شمال به جنوب حرکت میکرد که یک فقره چانگان که جنوب به شمال داشت میومد قصد کرد بره توی یک خیابان فرعی تا سر ماشین رو یه نموره کج کرد مزدا 3 مستقیم زد تو سه چهارم اخر سپر چانگان. نا گفته نماند هر دو راننده از بانوان محترم بودند زمین هم یه نمه خیس بود یعنی مزدا ترمز کرد ولی به نظرم لیز خود.
    سرعت به نظرم مزدا نزدیک 40 50 تا بود وقتی زد به چانگان . چانگان داشت میرفت تو کوچه زیاد شتاب نداشت مثلا 15 کیلومتر.
    ولی خسارت جالب بود.
    جلو مزدا رفت بود زیر سپر چانگان. مزدا جفت چراغاش شکسته بود. کاپوت قر شده بود و سپر هم به بادی بند بود.ولی دیاق سپر رو که من دیدم در کمال تعجب سالم بود. گلگیر سمت راننده کشیده بود عقب و در راننده باز نمیشد. بازم برام عجیب بود.
    اول فکر کردم چون مزدا رفته زیر چانگان باید صدمه کمتری خورده باشه ولی داستان چیز دیگری بود.
    سپر شکسته بود ( کلا سپر الان فقط یه تیکه پلاستیکه برا خوشگلی هیچ نقشی اساسی در ایمنی نداره.) چراغ که طبیعتا شکسته بود سپر رو هم که گفتم گلگیر هم جا خورده بود اما در باز میشد.
    چیزی که باعث تعجب زیادم شد این بود که علاوه بر جمع شدن کاپوت شیشه راننده هم ترک خورده بود. سرجاش بود اما ترک خورده بود.
    کلا خسارت چانگان به نظرم بیشتر از مزدا بود اما جالب ترین نکنه برام باز نشدن ایربگ در هر دو تا ماشین بود ( مزدا 3 قدیمی ایربگ داره دیگه نه؟ من نمیدونم راستش) هر دوتا راننده سالم بودن و به جز شوکه شدن صدمه دیگری ندیده بودند. اما خسارت به نظرم سنگین تر از یه تصادف با این سرعت بود نمیدونم. بعلاوه ایربگ ها بدجوری ذهنم رو مشغول کرد. چون تقریبا تصادف شاخ به شاخ بود و شدت ضربه هم با توجه به داغون شدن چانگان و حتی مزدا به نظرم جوری بود که ایربگ باز بشه.
    من دیدم اینا سالمن رد شدم رفتم به کارم برسم. وقتی برگشتم ( شاید 40 دقیقه بعد) پلیس اومد بود و گویا مدارک جابه جا شده بود.
    با وجود اینکه مزدا تقریبا قابل استفاده بود ( به نظر من) با جرثقیل داشتن میبردنش. چانگان هم جالب این بود که گویا روشن نمیشده همون وسط داشتن میذاشتنش رو این جرثقیل های بازو دار.
    خلاصه اینظور ها بود. اقا این ایربگ هامون باز میشه یا نه خیلی رو مخمه!

    1. سلام دوست عزیز
      در خودروهای نسبتا جدید(حتی شامل 206 هم میشه)سنسور ایر بگ در سینی جلو داشبورد کار گذاشته شده تا از باز شدن غیر ضروری جلو گیری بشه ضمنا توی کاتالوگ خودرو نوع تصادفی که منجر به باز شدن ایربگ میشه را توضیح دادند.

  2. سلام خدمت چنگال سواران
    بنده ی جک اس5 حدود 5ماهه دارم و حتی یک بارهم به نمایندگی مراجعه نکردم و دارم از قدرت و راحتی ماشینم لذت میبرم.
    از دوستان خواهش دارم که جک رو با چنگال مقایسه نکنید که اصلا قابله مقایسه باهم نیستند.
    عزت زیاد

    1. می خواستم یه اس فایو بگیرم باهاش دور که زدم(نمایندگی کرمان موتور) هندلینگ واقعن افتضاحی داشت ولی واقعن داخلش در حد خودروهای 140 میلیونی بود و مسئله دیگه کیفیت پایین رنگه ( که از چن نفر شنیدم پایینه) ولی خوب توربو با 80 میلیون 180 اسب

      1. دوست عزیز با پایین بودن هندلینگ اس5 موافق نیستم ممکنه ماشین دوست شما به هر دلیلی ایراد فنی داشته باشه یا سیستم پایداری خاموش بوده و…. من که الان چند ماهه دارم هندلینگش اصلا مشکل نداره

      1. رنگ ماشین من سفیده و مشکل نداره گیر بکس هم در دنده 1 و 2 در حالت رها کردن گاز کمی صدا میده ولی سواریش نسبت به تمام ماشینهایی که سوار شدم تکه

  3. باسلام به نظر بنده خودروهای چینی حیف پول دادن هستند چانگان برند خوبی نیست نه نرمی دارد و نه راحتی جک بهتره یکی از همکاران مرکز تست خودرو بنام مهندس پیمان این رو بمن گفتند و بنظر همون قدیمی های خودمون بهتره اصالت دارند

  4. سلام محبت کنین دوستانی ک واقعا چیزی بارشونه و اطلاعات دارن نظر بدن ک بین جک شاسی و ام وی ام اکس 33 و همین چانگان کدومش بهتره البته با توجه ب اینکه این ماشین اتومات هم هست من این ماشینو از نزدیک ندیدم تا حالا.لطف کنین نظر درست بدین الکی چینی مینی نکنین.مرسی داداشا

    1. انتخاب خودروی مناسب بستگی به معیارهای شما دارد.
      در زمینه های مختلف به ترتیب از برتر به ضعیف تر دسته بندی میکنم، امیدوارم مفید باشه:
      از نظر گارانتی: 1-چانگان ( 5سال ) 2-جک ( 3سال ) 3-چری ( 2سال )
      از نظر ابعاد خارجی: 1-جک 2-چری 3-چانگان
      از نظر شتاب: 1-جک ( 10.5ثانیه ) 2-چانگان ( 13.5ثانیه ) 3-چری ( 15ثانیه )
      از نظر راحتی: چانگان و چری دنده اتومات هستند ولی جک دنده دستی
      از نظر مصرف: 1-چانگان ( حدود 7.5 ) 2-جک ( حدود 9 ) 3-چری ( حدود10 )
      از نظر کیفیت مونتاژ و رنگ: 1-چانگان ( تولید در سایت اصلی چین با رنگ سه پوششه ) 2-جک ( مونتاژ کرمان موتور ) 3-چری ( مونتاژ مدیران خودرو )
      از نظر قیمت: 1-چری ( 70 ) 2-چانگان ( 74 ) 3-جک ( 75 )

  5. بنظر من سانگ یانگ tivoliبا قیمت 84میلیون تومنی انتخاب خیلی بهتری نسبت به چانگان هست واصلا قابل مقایسه با این چینی ها نیست

  6. تیوولی یک خودروی واقعا با کیفیت و نامزد دریافت بهترین خودروی سال اروپاشد این کره ای با آپشن های واقعا کاربردی و اتاق لوکس یک حهش بزرگ در طراخی و زیبایی برای سانگ یانگ بود خوشبختانه تییولی با قیمت معقولی قیمت گذاری شده بنظر من افرادیکه میخواهند 77 ملیون برای یک خودروی چینی پول بدهند همین خودروی زیبا و با دوام کره ای را بخرند که 13 ملیون گرانتر است

    1. ابعاد هاوال: 3961×1728×1617
      ابعاد چانگان: 4160×1810×1670
      بنابراین با توجه به ابعاد فوق کاملا واضح است که در تمامی ابعاد چانگان بزرگتر است.
      در ضمن فاصله محوری چانگان نیز 18 سانتیمتر بیشتر است که باعث فراهم آمدن فضای داخلی بیشتری در چانگان می گردد.
      ( ویل بیس هاوال: 2383
      ویل بیس چانگان: 2560 )

  7. ماشین شاسی بلند با اصالت با قیمت مناسب فقط سوزوکی ویتار cکلاس 8 هم بادوام هم پر قدرت با دو دیفرانسیل

    1. البته دوست عزیز این جدول برای رنکینگ فروش خودرو می باشد و رنکینگ کیفی نیست به طوری که در مواردی تویوتا و هوندا نیز رتبه های خوبی ندارند

  8. سلام
    اقا حيف پول كه به اين ماشين بدي خداييش من داشتم سريع فروختم اس فايو خريدم اصلا قابله مقايسه نيست لامصب ميخواد راه بره انگار داره جون ميكنه اصلا قدرت نداره پشت اس فايو ميشنم نگاهش به اون مي ارزه نخرين كه اشتباهه

    1. چه خبر از زر زر گیربکس اس 5 و ارور های مکرر و مشکلات فنی بی شمار ؟ :دی

      یه رفیق داریم اس 5 داره ، یه سیستم داره به اسم HAC که کارش نگه داشتن ماشین تو سراشیبی هست از کیفیت بالای این سیستم ها الکترونیکی برات بگم که هر از گاهی وقتی تو اتوبان داره با سرعت 120 میره HAC فکر میکنه ماشین تو سراشیبی هست وسط اتوبان ماشین رو براش نگه میداره و دود از دیسک و صفحش بلند میکنه البته مشکلی نیست نیم ساعت ماشین رو خاموش میکنه تا خود به خود درست بشه 🙂

      نگاهش خیلی می ارزه 😉

  9. دوستانی که چند ماه پیش میگفتن امکان نداره سایپا قیمتشو آورده باشه پایین و حتی قسم میخوردن که رفتیم نمایندگی و کاهش قیمت نداشتن و از این حرفها و داستانها ،
    حتما خبر از پیش فروش سایپا بگیرن که داره به قیمت 62 تومان میفروشه
    و این یعنی 21 میلیون تومان ضرر برای کسانیکه با قیمت 83 تومان خریده بودن
    21 میلیون پول کمی نیست ،وببین چطور دارن گوش مردم رو میبرن باز با این حال کسانی پیدا میشن که با حرفاشون از قیمت این خودروها حمایت میکنن

      1. خوب برای خرید ماشین که هم کمی کیفیت داشته باشه و هم نسبتا پول اضافه پرداخت نکنیم خرید خودروهای مونتاژی به دلیل کم شدن گمرکی بهتر بنظر میرسه

  10. لطفاً اونهایی که اطلاع کافی دارید بگید که cs35 مونتاژی با واردتاتی چه فرقی دارد؟
    فرقهای واقعی نه اظهارات الکی

    1. سلام
      هیچ فرقی نکرده جز رنگ سفید صدفی که به سفید روغنی تبدیل شده و علاوه بر تمام آپشنهای مدل وارداتی دی لایت هم اضافه شده حتی روکش صندلی چرم هم پارچه ای نکردن از لحاظ فنی هم که سایپا توان تغییر نداره . تازه 20م هم ارزونتر کردن .

  11. م

    من یکی داشتم فروختم . بهم گفته بودند توربو شارژ داره و کشش اون عالیه و من هم تو شهر یه دوری زده بودم و بد نبود ولی وقتی کار به سربالایی می کشید کم میاورد و انگار یه وزنه 500 کیلویی بهش بستن . رفتم به فروشنده گفتم اونم گفت والله اتومات های چینی اینطوریند زیاد جالب نیستند . البته خودم ناشی بازی درآوردم و وقتی تو ماشین نشسته بودم دقت نکردم که کیفیت داشبورد پایینه یعنی دست می کشیدی انگار داری رو یه پلاستیک درجه 3 دست می کشی . من اوایل فکر کرده بودم آفتاب خورده اینجوری شده و تا چند روز هی اسپری جلا بهش می زدم اما تاثیری نداشت. سرتونو درد نیارم کیفت قطعاتش پایینه و گیربکسش برای این موتور ضعیفه . مخصوصا تو کولر گرفتن تو سربالایی های نچندان شیب دار. به نظرم اگر می خواهید اینقدر هزینه کنید و گیر شاسی بلندید یه کاپرا بردارید که خیلی با کیفیت تره . البته بار داره و وانت طوره که بعضی جاها اتاق هم براش می زارند . کلا من راضی نبودم . اگر اتومات و شاسی بلند مد نظرتونه یه برند درست حسابی بردارید و اگر پولتون نمی رسه بی جهت این رو نخرید و بعدها که وضعتون بهتر شد یه برند با کیفیت بخرید . البته می گن سانگ یانگ خوبه ولی من امتحانش نکردم . ضمنا چیزی که به عنوان یه شاسی بلند تو عکس ها می بینید با واقعیت خیلی فرق داره . بگردید تو اینترنت یا سایتهای خوبی مثل همینجا که یک نفر کنار این ماشین ایستاده باشه یا یه ماشین دیگه که سدان هست کنارش پارک شده باشه تا ابعاد و رخ واقعی این ماشینو بهتر درک کنید .

  12. دیروز نمایشگاه خودرو سایپا بودم یکی از کارکنان سایپا که صحبت می کردم میگفت فروشمون خوبه .به نظرم تا 70میلیون میبرن قبل عید.
    تو نمایشگاه همه دور چانگان جمع شده بودن و خیلی مشتاق نشون میدادن برای خریدش.

  13. واقعا خجالت داره، تو مقاله به صورت مقرضانه چندین بار تاکیید شده که چانگان به دلیل مشکل فنی پارسال فراخوان داده، در صورتی که اصلا مشکل فنی نبوده و فقط برای نصب مه شکن بوده، لطفا اصلاح بفرمایید هرچند که بیشتر مقاله هدفش تخریب هست نه اطلاع رسانی!!!!!

  14. بلی و بلا که چانگان خودرویی بسیار درخور توجه است لازم بذکر این اسب وحشی با انجین بالتکنولوژی البلو اینرسی سلکن در خود محور حل شده و به نیروی جنبشی تبدیل مینموماید پس شتاب اندر ضریب گشتاور برابر مسافت طی شده هذه اخودرور طراحی ابطری دارد به نسبت سایر خودروها به نظر من رقیب اصلی چانگان خودروی هیوندای النترا است اما در نظر بگیرید چانگان طراحی مناسبتر و کیفیت بیشتر دارد نسبت به هایوندای

  15. در حال حاضر در ایران و ایتالیا بهترین النتخاب ها همین چری و چانگان و فاو و اقسام چینی است به امید روزیکه چین در جایگاه واقعی خود که بالاتر از کره ای های حلبی و ژاپنی های عقب مانده است برسد چین برتر از آلمانی هاست انه یقول و یقول که گول برند برخی از کالاهای کره ای ژاپنی را نخورید دنبال کوالیتی و کیفیت واقعی باشید جاست چیناآ

  16. باسلام خدمت دوستای خوش کلام
    من تقریبا همه نظرات دوستان را خوندم خودم برای چانگان ثبت نام نمودم تحویل آذر ماهه یکی میگه خوبه یکی میگه بده ولی من به حرفای ضد نقیض گوش نمیدم چون تصمیم خودمو گرفتم ولی ی چیزی بگم درسته چانگان ی برند تازه وارده و برندهای هیوندا تویوتا و….. خوبند ما که پول خرید اونا را نداریم همینم برا ما بد نیست ایشالله به اوناشم میرسیم میگن هرچقدر پول بدی همون قدر آش میخوری
    اینم بگم من خودم مهندس مکانیک هستم تخصص نسبتاخوبی در رشته خودرو دارم زیاد به حرفای که ازبدیهای چانگان میگن گوش نکنین

  17. سلام دوستان
    در مورد گیربکس 4 سرعته این ماشین کسی اطلاعاتی داره؟
    4 سرعته بودنش ایرادی هم داره ؟

  18. با احترام
    وقتی نظرات برخی از دوستان ررو میخوندم متوجه شدم که اکثرشون حتی تجریه یه بار رانندگی با این خودرو رو نداشتن ما اداما الان داریم تو عصر ارتباطات زندگی میکنیم چه خوبه که از این نعمت استفاده کنیم با نظرات علط و خود خواهانه هم دیگر را گمراه نکنیم بنده چانگان دارم نسبت به قیمتی که شما دوست عزیز پرداخت میکنی واقعا راضی کنندس نرمی و فرمان پذیری فوق العاده مصرف کم و حجم موتور نسبت به وزن خودرو که ۱۳۰۰ کیلو هست هم خوانی کامل داره و حدود ۱۳۰ اسب بخار تولید میکنه حتی تو سربالایی ها هم کم اوردن حس نکردم فقط کسانی که باهاش رانندگی کردن میدونن ادعای نرمی و هندلینگش درسته
    خواهشن نه فقط در مورد ماشین بلکه در مورد هر چیزی تو زندگی درست دیگرانو راهنمایی کنیم هم دیگه رو گمراه نکنیم . جالب اینجاس داشتم تو سایت مشخصات یه مدل از مرسدس بنزو میخوندم که تو قسمت نظرات به موارد خنده داری برخورد کردم بعضی خا جوری نظر دادن انگار پرایده در کل من کوچیک همتونم امید وارم تونسته باشم کمک کوچیکی کرده باشم
    حق تعالی نگهدارتون .

  19. سلام لطفا کسی که درگ گذاشته با این خودرو بفرماید که در چه حدی هستش شتابش . در حد پژو میشه یا نه .؟!؟

  20. این ماشین الان که داره مونتاژ میشه و خیلی ها هم دیگه تجربه سواری باهاشو دارن داره خودشو کم کم نشون میده. در مقایسه با تیوولی و نیسان جوک که هم تیپ ان با قیمتی کمتر و کیفیت قابل قبول گزینه خوبی است.

  21. سلام دوستان
    بنده مدتي دنبال ماشين بودم تا بالاخره چانگان ثبت نام كردم و وقتي دعوتنامه اومد با ترديد رفتم و ماشينو تحويل گرفتم ولي الان كه سوارم متوجه ميشم كه ماشين فوق العاده هست تعويض نرم دنده ها صداي فوق العاده كم موتور شتاب خوب و واقعا ماشين عاليه

  22. حواله چانگان cs35- رنگ سفید(امکان تغییر رنگ در زمان ارسال دعوتنامه)- تحویل دی- قیمت قطعی- واریزی 35 میلیون باسود مشارکت 18% که تا زمان دریافت 2 میلیون سود تعلق میگیره و از قیمت خودرو کسر میشود که قیمت تمام شده خودرو برای شما 66 تومان میشود.
    موتور بلوکر 1600-طراحی اتاق ایتالیا- گیربگس آیسین ژاپن-4 کیسه هوا -ترمز عقب و جلو دیسکی وABS/EBD/BAS-سانروف برقی-شیشه بالابر4تا برقی-دیلایت-سنسور نور-رینگ و لاستیک 215/50/17-فرمان برقی-کروز کنترل-صندلی چرمی-سنسور پارک دنده عقب-آینه تاشو برقی-برف پاک کن عقب-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا