نگاهی به ویژگی ها و امکانات رنو مگان ۲۰۱۷

مگان را باید یکی از خودروهای استراتژیک رنو دانست؛ مدلی که رنو در فرآیند طراحی هر نسل آن، زبان طراحی متحول شده به همراه استانداردهای نوینی در کیفیت سواری و ایمنی را ارائه داده است. نسل دوم رنو مگان مدلی آشنا برای ایرانی‌هاست.

رنو با قدرت تر از گذشته به ایران باز گشته و می خواهد بازار را از وجود رقبایش پاک کند. خودرو هایی همچون رنو تلیسمان ، کولیوس سبک جدیدی از زبان طراحی رنو را به ایران آورده اند. اگر تاکنون جدید ترین نسل محصولات رنو همچون تالیسمان و کولیوس را دیده باشید ، حتماً به شباهت کامل میان این دو با رنومگان جدید پی خواهید برد.

رنو در طراحی های جدید خود به سبک جدیدی دست پیدا کرده و سعی می کند استایل خاصی را در همه های خودرو هایش پیاده سازی کند. رنو مگان ۲۰۱۷ ، زیبا و با وقار دارای ابعاد به طول ۴.۶۳، پهنای ۱.۸۱ و ارتفاع ۱.۴۴ متر طراحی شده‌است.طراحی خارجی سدان رنو مگان ۲۰۱۷ تقریبا همانند مگان هاچ‌بک ۵۵ درب است.

برای مثال چراغ‌های جلویی شکل C کشیده با LED‌های دارای نور ۳ بعدی و چراغ‌های عقبی LED که مجهز به تکنولوژی نور ۳۳ بعدی قرمز رنگ با پهنای کم حتی روی درب صندوق عقب کار گذاشته شده؛ رینگ‌های ۱۸ اینچی ۵ پر خودرو را اسپرت‌تر و طول ۳۰ سانتی‌متر بیشتر از مدل هاچ‌بک فضای مناسبی را برای صندوق ماشین در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

منبع:موتوتل

2 دیدگاه

  1. مگان ماشین خوبیه البته این خوبی برای ما ایرانیها در مورد مدل های قدیمیش صدق میکنه و تجربه رانندگی با مدل های جدید تا امروز وجود نداشته. اما از جهتی هم شاید بشه گفت مشکل این دسته و گروه از ماشین ها سختی و پردردسر بودن تعمیرشونه. گاهی پیش میومد مکانیک از پیدا کردن عیب ماشین عاجز بود و باید به چند مکانیک دیگه مراجعه می کردم. و یا بعضی مواقع بابت سختی تعمیر و فرسایشی بودنش دنبال موقعیت مناسب بودم یا از خیر تعمیر میگذشتم. نمونه ش تعویض رادیاتور بخاری که یک روز و نیم ماشین باید توو تعمیرگاه میموند و بدتر از همه کل داشبورد باز می شد.

  2. من که شخصا شیفته طراحی مگان شدم بخصوص در مدل جدید
    تنها مشکل مگان و کلا خودروهای فرانسوی هزینه تعمیرات و پیچیدگی زیاد غیر ضروریه مگان دارها میدونن من چی میگم مثلا شما مبخوای چراغ جلو لامپش عوض کنی باید چراغ باز بشه یا چرخ جلو باز بشه و از دریچه مخصوص لامپ تعویض بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا